SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoietsTap tap tap
Heb me prima vermaakt. Eerlijk is eerlijk.quote:
Moest je wel flink voor ijdokken, gok ik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt. Eerlijk is eerlijk.
Lekker parkeerplekkie ook aan de rand van de stad in het Ijdok.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Micro usb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoietsJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Micro usbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoietsI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Toch wel? Ik wilde de kabel van m'n oude navigatiesysteem erin doen maar die is te dik huehuequote:
Da's dan waarschijnlijk mini usb, die lijkt erop.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Toch wel? Ik wilde de kabel van m'n oude navigatiesysteem erin doen maar die is te dik huehue
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dan waarschijnlijk mini usb, die lijkt erop.
Mini usb is groter dan micro. Dit is micro.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dan waarschijnlijk mini usb, die lijkt erop.
Zondag weer 13.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Het is 28 graden, doe even normaal daarbuiten.
en daarom dus europese regels voortaan allemaal dezelfde kabelquote:
Dat zegt zequote:Op donderdag 1 mei 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mini usb is groter dan micro. Dit is micro.
15 euro en dan mocht ik er eigenlijk 24 uur staan. Prima deal vind ik. Niet dat ik er 24 uur heb gestaan maar heb er nu van circa 9 tot 16 gestaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je wel flink voor ijdokken, gok ik.
mansplaining en gaslightingquote:
ik ga aan de boerenkoolquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n zin in vette hap van warm weer? Zwembadpatat enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |