SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoietsTap tap tap
Heb me prima vermaakt. Eerlijk is eerlijk.quote:
Moest je wel flink voor ijdokken, gok ik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt. Eerlijk is eerlijk.
Lekker parkeerplekkie ook aan de rand van de stad in het Ijdok.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Micro usb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoietsJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Micro usbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoietsI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Toch wel? Ik wilde de kabel van m'n oude navigatiesysteem erin doen maar die is te dik huehuequote:
Da's dan waarschijnlijk mini usb, die lijkt erop.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Toch wel? Ik wilde de kabel van m'n oude navigatiesysteem erin doen maar die is te dik huehue
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dan waarschijnlijk mini usb, die lijkt erop.
Mini usb is groter dan micro. Dit is micro.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dan waarschijnlijk mini usb, die lijkt erop.
Zondag weer 13.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Het is 28 graden, doe even normaal daarbuiten.
en daarom dus europese regels voortaan allemaal dezelfde kabelquote:
Dat zegt zequote:Op donderdag 1 mei 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mini usb is groter dan micro. Dit is micro.
15 euro en dan mocht ik er eigenlijk 24 uur staan. Prima deal vind ik. Niet dat ik er 24 uur heb gestaan maar heb er nu van circa 9 tot 16 gestaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je wel flink voor ijdokken, gok ik.
mansplaining en gaslightingquote:
ik ga aan de boerenkoolquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n zin in vette hap van warm weer? Zwembadpatat enzo?
Ik heb überhaupt geen trek als het zo warm isquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n zin in vette hap van warm weer? Zwembadpatat enzo?
neequote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb pizza besteld. Telt dat ook?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet het wel heel warm zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen trek als het zo warm is
Jaquote:
Ja, maar ik heb een muitende echtgenoot als ik dat doe, dus ik sta boven de pannen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Ughquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Ik las net een horrorbericht dat het misschien wel de hele zomer gortdroog blijft (alleen juni was onzeker) en misschien weer richtig de 40 graden
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Ik las net een horrorbericht dat het misschien wel de hele zomer gortdroog blijft (alleen juni was onzeker) en misschien weer richtig de 40 graden
Please nee.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
euh, dan laat hem lekker zelf kokenquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een muitende echtgenoot als ik dat doe, dus ik sta boven de pannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hou op.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh, dan laat hem lekker zelf kokenNah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Het heeft vorig jaar lekker geregend maar m'n balkon was nog nooit zo mooiquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik hoop dat die modellen allemaal fout zijn en we gewoon een normale zomer krijgen met leefbare temperaturen
En voldoende regen
Je mag hier in huis tijdens mijn vakantie.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag hier in huis tijdens mijn vakantie.
Immerquote:
Alsof normale mensen daar kaartjes voor kunnen bemachtigenquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
Er komt hoogst waarschijnlijk een Spice Girls wereldtour. Brb even alles verkopen voor een ticket.
Laat me even dromen ja.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof normale mensen daar kaartjes voor kunnen bemachtigen
*flashbacks naar Lady Gaga laatst*
Allemaal lekker bovenop elkaarquote:
Even de juiste creditcard voor de pre sale aanschaffenquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof normale mensen daar kaartjes voor kunnen bemachtigen
*flashbacks naar Lady Gaga laatst*
Skuuuuuumkopske.quote:
Dan maak je maar ruimtequote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Correctquote:
Tropisch vandaagquote:High Temperature
30.2°C at 17:48
Gortdroog met 40 graden is wel leukquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Ik hoop het niet...quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Heeft iets bijzonders, het is dan buiten altijd doodstil omdat niemand naar buiten durft, heerlijke rust om dan te gaan lopenquote:
Ik ben blij dat iemand er nog plezier in ziet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft iets bijzonders, het is dan buiten altijd doodstil omdat niemand naar buiten durft, heerlijke rust om dan te gaan lopen
Je smelt meteen weg zodra je een stap buiten zet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft iets bijzonders, het is dan buiten altijd doodstil omdat niemand naar buiten durft, heerlijke rust om dan te gaan lopen
Ook correct @Sarabiquote:
Ze zijn te dronken om te leren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik probeer noren het concept Adje voor de sfeer uit te leggen
Probeer atje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb geleerd dat jonge mensen dit tegenwoordig "een bak trekken" noemen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Relaxkat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Hedwig vind de nieuwe stoelen ook wel fijn.
[ link | afbeelding ]
Echt. Rare lui.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat jonge mensen dit tegenwoordig "een bak trekken" noemen.
Heul raar
Dat is heul raar ja. Een bak is een kratquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heul raar
quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Oh ze is nu toch maar gezellig bij mij komen liggen.
quote:
Zijn hier geen jonge mensenquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heul raar
Ik doe ook gewoon geen poging meer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. Kan het op mn oude dag niet meer volgen
Samzz
NS tourbusquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn jullie weer met de eigen tourbus?
quote:
quote:
Huh okéquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heul raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |