Het is Big Tuinstoel.quote:
Als ze echt naar binnen willen, lopen ze wel om.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
Hedwig lag gisteren dus voor de voordeur te chillen. Heb ik haar weer voor de tweede keer naar binnen gelaten via de voordeur. Dit moet geen gewoonte worden want ik kan dat niet zien als ze daar staat als ik binnen ben.
En Little Kussen!quote:
Ja is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze echt naar binnen willen, lopen ze wel om.
Dit ja.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
onze kat ging altijd voor het voorraam zitten naar binnen kijken, als je hem niet snel genoeg zag dat deed hij zijn nagels even langs het raamkozijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan was ie nog eerder bij de achterdeur dan jij.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
onze kat ging altijd voor het voorraam zitten naar binnen kijken, als je hem niet snel genoeg zag dat deed hij zijn nagels even langs het raamkozijn.
En als je dan opstond liep hij snel naar de achterdeur want daar wist hij dat hij werd binnen gelaten
jah het heeft geen GPSje waarmee je precies de hele route kan zien. Volgende keer zelf een trackertje er in doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb iets via Track &Trace verstuurd naar het buitenland. Maar ik vind dat de info die ik in de app kan zien, maar tegenvallen.
Ik had gedacht dat ik echt zou kunnen zien dat het nu op plek X en Y zou liggen en niet enkel. "Het is door ons ontvangen." "Het gaat vandaag de grens over"
Ze kan niet echt bij een raam komen aan de voorkant. Ja het raam naast de voordeur maar daar gaat ze niet aan zitten krabben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
onze kat ging altijd voor het voorraam zitten naar binnen kijken, als je hem niet snel genoeg zag dat deed hij zijn nagels even langs het raamkozijn.
En als je dan opstond liep hij snel naar de achterdeur want daar wist hij dat hij werd binnen gelaten
uiteraard want no way dat ik ging rennen en hij welquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan was ie nog eerder bij de achterdeur dan jij.
Dag schilderwerkquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ah, dus die had geleerd dat nageltjes in het kozijn effect had.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij deed het net niet diep genoeg om echt de boel te vernielenquote:
langs het kozijn idd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus die had geleerd dat nageltjes in het kozijn effect had.
te lang geslapen dusquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Ik begin nu alweer te gapen en ik heb net 12 uur geslapen lol.
Toen ik iets uit Amerika kreeg en zo'n t&t had. Dan zag ik wel dat dan in plaats zus en zo lag. En dan de dag erop ergens anders. Enzo. Maar hier zie ik alleen dat ze het hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah het heeft geen GPSje waarmee je precies de hele route kan zien. Volgende keer zelf een trackertje er in doen
Tijd voor wat frisse lucht.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Ik begin nu alweer te gapen en ik heb net 12 uur geslapen lol.
erg zonde iddquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik iets uit Amerika kreeg en zo'n t&t had. Dan zag ik wel dat dan in plaats zus en zo lag. En dan de dag erop ergens anders. Enzo. Maar hier zie ik alleen dat ze het hebben.
Gelukkigquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij deed het net niet diep genoeg om echt de boel te vernielen
T&T van en naar het buitenland is altijd kut. Je weet eigenlijk net nix.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb iets via Track &Trace verstuurd naar het buitenland. Maar ik vind dat de info die ik in de app kan zien, maar tegenvallen.
Ik had gedacht dat ik echt zou kunnen zien dat het nu op plek X en Y zou liggen en niet enkel. "Het is door ons ontvangen." "Het gaat vandaag de grens over"
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
T&T van en naar het buitenland is altijd kut. Je weet eigenlijk net nix.
Ik heb iets verkocht via Vinted. Nu is het blijkbaar naar een ander pakketpunt gebracht dan koper had gewild en nu kan ze het niet ophalen. Mogelijk krijg ik het nu terug gestuurd omdat er volgens haar ECHT geen mogelijkheid is om het op te halen.Had het beter zelf kunnen brengen.
Oh, het is ook net de vraag hoe goed de tracking van de ontvangende bezorgpartij is. Als PostNL geen info krijgt, kunnen ze die ook niet doorgeven.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb ik toch net niks aan.
omgquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:49 schreef LTVDK het volgende:
@:CheryLips https://nl.pepper.com/aan(...)-4-stuks-eur3-354307
Hoeveel mailtjes heb je al gehadquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb ik toch net niks aan.
Nul. Althans. Ik zou niet weten of welk mailadres die aan zouden moeten komen.quote:
Als je iets besteld bij Bolquote:
Op zo'n internationale tracking site zie ik meer info.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het is ook net de vraag hoe goed de tracking van de ontvangende bezorgpartij is. Als PostNL geen info krijgt, kunnen ze die ook niet doorgeven.
Ik heb de app, gebeurt soms ook: ping ping ping.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je iets besteld bij Bol
Bol: pakket verzonden
PostNL: pakket ontvangen
PostNL: pakket komt morgen
Bol: pakket komt eraan!
PostNL: bezorgtijd is X
Bol: bezorger is onderweg
PostNL: pakket is bezorgd
Bol: pakket is bezorgd
Als bol.com alleen TT sturen, dan hoef ik niet 10 mailtjes over de status van de bezorging.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jupquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de app, gebeurt soms ook: ping ping ping.
En dan "OH, berichtje!"quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
App van PostNL
App van Bol
Emails
Je raakt er bijna van overprikkeld
Ik heb een keer tien mailtjes ontvangen van een bedrijf dat ze mijn pakketje vandaag zouden opsturen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nog een gratis tompoes ophalen omdat jarig. Ik heb liever iets anders van de hema
Ben ik blij dat ik niet ingelogd ben op bol.com app.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
App van PostNL
App van Bol
Emails
Tammie!quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik kreeg gisteren 15! mails van DPD, dat mn pakket onderweg en geleverd
Jammere was vooral dat die mailstroom pas kwam toen het pakket al lang en breed geleverd en uitgepakt was.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren ook een mooie, kreeg ik een "Je pakket wordt bijna bezorgd!"
Ja, dat pakket wat ik drie uur geleden in m'n handen kreeg bedoel je?
Stond het nieuws op de achtergrond aan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Soms ook ja, staat in de app dat het nog niet bezorgd is terwijl het allang op tafel ligtquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
ik heb alleen icoontjes van apps aan staan, geen geluid.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
App van PostNL
App van Bol
Emails
Voor ieder mailtje sterft er een boom af.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dank voor je bestelling!
Overzicht van je bestelling
Factuur
We gaan je bestelling inpakken
Bestelling afgegeven
Je bestelling wordt vandaag bezorgd
De bezorger is onderweg
Bestelling geleverd
Wat vond van je van de bezorging?
nee die easytoys samenwerking doen ze niet gratis bij verjaardagenquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nog een gratis tompoes ophalen omdat jarig. Ik heb liever iets anders van de hema
Ik dacht meer aan iets anders te eten voor hetzelfde bedrag als een tompoucequote:Op donderdag 1 mei 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die easytoys samenwerking doen ze niet gratis bij verjaardagen
"We doen een handreiking."quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die easytoys samenwerking doen ze niet gratis bij verjaardagen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]dat mag niet, dat brengt ongeluk
Wat kun je nog meer ongeveer halen dan daarvoor dat geld? Dacht dat ze vooral taarten enz hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan iets anders te eten voor hetzelfde bedrag als een tompouce
Chips?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer ongeveer halen dan daarvoor dat geld? Dacht dat ze vooral taarten enz hebben.
rookworstquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer ongeveer halen dan daarvoor dat geld? Dacht dat ze vooral taarten enz hebben.
Ik heb mijn telefoon op trillen staanquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb alleen icoontjes van apps aan staan, geen geluid.
alleen sms whatsapp en bellen maakt geluid. dat prikkelt al genoeg
Wanneer krijg je hem (of haar)?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar op mijn verjaardag word ik wel wakker met een hond
Chipsquote:
Oh, ook een goede!quote:
De dag voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer krijg je hem (of haar)?
ja dat versta ik ook onder geluidquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon op trillen staan
En ik maar bellenquote:
als hij door gaat tot hij een ons weegt dan is het wel een erg goede afvalmethodequote:
* TheStigsDutchCousin telefoon paktquote:
Als ik een ons weeg dan ben ik dood waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij door gaat tot hij een ons weegt dan is het wel een erg goede afvalmethode
Wauwquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
Gaan lunchen in St. Gallen en even de abdijbibliotheek bezocht, dit is de oudste van Zwitserland![]()
[ afbeelding ]
Mocht ik toevallig naar mijn telefoon kijken en hij gaat over en ik vind de beller wel oke, dan wil ik wel eens opnemenquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij door gaat tot hij een ons weegt dan is het wel een erg goede afvalmethode
maar wel veel gewicht kwijtquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin telefoon pakt
[..]
Als ik een ons weeg dan ben ik dood waarschijnlijk.
Oh dat ziet er wel mooi uit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
Gaan lunchen in St. Gallen en even de abdijbibliotheek bezocht, dit is de oudste van Zwitserland![]()
[ afbeelding ]
zodra mijn telefoon een naam noemt wat ik wel gezellig vind neem ik ook op.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht ik toevallig naar mijn telefoon kijken en hij gaat over en ik vind de beller wel oke, dan wil ik wel eens opnemen
Daar heb ik dan niet heel veel meer aan.quote:
* TheStigsDutchCousin noteertquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra mijn telefoon een naam noemt wat ik wel gezellig vind neem ik ook op.
Leuke vent bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht ik toevallig naar mijn telefoon kijken en hij gaat over en ik vind de beller wel oke, dan wil ik wel eens opnemen
Dat is wel een beetje een contradictio in terminisquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Mijn kat is zo aanhankelijk dat één van mijn vrienden, die Kuroi heeft, een beetje gek van haar begint te worden als hij hier is.![]()
Ze kruipt standaard op schoot en begint je handen helemaal te likken enz.
Jij geeft zoveel liefde dat je jezelf vergeetquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Ik kan er ook weinig aan doen want tot 3 maanden geleden was ze helemaal niet zo aanhankelijk.
Ja zeg je nu maar kom maar een paar keer op visite dan denk je er misschien wel anders over.quote:
Ik houd van kattenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zeg je nu maar kom maar een paar keer op visite dan denk je er misschien wel anders over.
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een contradictio in terminis
Om leuk te zijn of om een vent te zijn?quote:
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om leuk te zijn of om een vent te zijn?
Op het één wat harder dan het ander.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OOF.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bel ook, is efficiënter. Dan hoef je niet 10x heen en weer te mailen om een goed tijdstip voor beiden te vinden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon emailen of appen ofzo. Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen die een afspraak willen zoals een bedrijf om langs te komen dat niet gewoon doen ipv 20x proberen te bellen
De hele week iemand proberen te bereiken is ook heel efficient jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bel ook, is efficiënter. Dan hoef je niet 10x heen en weer te mailen om een goed tijdstip voor beiden te vinden.
werkt vaak wel een stuk sneller jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bel ook, is efficiënter. Dan hoef je niet 10x heen en weer te mailen om een goed tijdstip voor beiden te vinden.
Dat is me nog nooit overkomen moet ik zeggen. En sowieso bellen ze meestal terug als ik niemand te pakken kreeg.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hele week iemand proberen te bereiken is ook heel efficient ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |