Ik dacht meer aan iets anders te eten voor hetzelfde bedrag als een tompoucequote:Op donderdag 1 mei 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die easytoys samenwerking doen ze niet gratis bij verjaardagen
"We doen een handreiking."quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die easytoys samenwerking doen ze niet gratis bij verjaardagen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]dat mag niet, dat brengt ongeluk
Wat kun je nog meer ongeveer halen dan daarvoor dat geld? Dacht dat ze vooral taarten enz hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan iets anders te eten voor hetzelfde bedrag als een tompouce
Chips?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer ongeveer halen dan daarvoor dat geld? Dacht dat ze vooral taarten enz hebben.
rookworstquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer ongeveer halen dan daarvoor dat geld? Dacht dat ze vooral taarten enz hebben.
Ik heb mijn telefoon op trillen staanquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb alleen icoontjes van apps aan staan, geen geluid.
alleen sms whatsapp en bellen maakt geluid. dat prikkelt al genoeg
Wanneer krijg je hem (of haar)?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar op mijn verjaardag word ik wel wakker met een hond
Chipsquote:
Oh, ook een goede!quote:
De dag voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer krijg je hem (of haar)?
ja dat versta ik ook onder geluidquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon op trillen staan
En ik maar bellenquote:
als hij door gaat tot hij een ons weegt dan is het wel een erg goede afvalmethodequote:
* TheStigsDutchCousin telefoon paktquote:
Als ik een ons weeg dan ben ik dood waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij door gaat tot hij een ons weegt dan is het wel een erg goede afvalmethode
Wauwquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
Gaan lunchen in St. Gallen en even de abdijbibliotheek bezocht, dit is de oudste van Zwitserland![]()
[ afbeelding ]
Mocht ik toevallig naar mijn telefoon kijken en hij gaat over en ik vind de beller wel oke, dan wil ik wel eens opnemenquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij door gaat tot hij een ons weegt dan is het wel een erg goede afvalmethode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |