Het is Big Tuinstoel.quote:
Als ze echt naar binnen willen, lopen ze wel om.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
Hedwig lag gisteren dus voor de voordeur te chillen. Heb ik haar weer voor de tweede keer naar binnen gelaten via de voordeur. Dit moet geen gewoonte worden want ik kan dat niet zien als ze daar staat als ik binnen ben.
En Little Kussen!quote:
Ja is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze echt naar binnen willen, lopen ze wel om.
Dit ja.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
onze kat ging altijd voor het voorraam zitten naar binnen kijken, als je hem niet snel genoeg zag dat deed hij zijn nagels even langs het raamkozijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan was ie nog eerder bij de achterdeur dan jij.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
onze kat ging altijd voor het voorraam zitten naar binnen kijken, als je hem niet snel genoeg zag dat deed hij zijn nagels even langs het raamkozijn.
En als je dan opstond liep hij snel naar de achterdeur want daar wist hij dat hij werd binnen gelaten
jah het heeft geen GPSje waarmee je precies de hele route kan zien. Volgende keer zelf een trackertje er in doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb iets via Track &Trace verstuurd naar het buitenland. Maar ik vind dat de info die ik in de app kan zien, maar tegenvallen.
Ik had gedacht dat ik echt zou kunnen zien dat het nu op plek X en Y zou liggen en niet enkel. "Het is door ons ontvangen." "Het gaat vandaag de grens over"
Ze kan niet echt bij een raam komen aan de voorkant. Ja het raam naast de voordeur maar daar gaat ze niet aan zitten krabben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
onze kat ging altijd voor het voorraam zitten naar binnen kijken, als je hem niet snel genoeg zag dat deed hij zijn nagels even langs het raamkozijn.
En als je dan opstond liep hij snel naar de achterdeur want daar wist hij dat hij werd binnen gelaten
uiteraard want no way dat ik ging rennen en hij welquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan was ie nog eerder bij de achterdeur dan jij.
Dag schilderwerkquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ah, dus die had geleerd dat nageltjes in het kozijn effect had.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij deed het net niet diep genoeg om echt de boel te vernielenquote:
langs het kozijn idd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus die had geleerd dat nageltjes in het kozijn effect had.
te lang geslapen dusquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Ik begin nu alweer te gapen en ik heb net 12 uur geslapen lol.
Toen ik iets uit Amerika kreeg en zo'n t&t had. Dan zag ik wel dat dan in plaats zus en zo lag. En dan de dag erop ergens anders. Enzo. Maar hier zie ik alleen dat ze het hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah het heeft geen GPSje waarmee je precies de hele route kan zien. Volgende keer zelf een trackertje er in doen
Tijd voor wat frisse lucht.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Ik begin nu alweer te gapen en ik heb net 12 uur geslapen lol.
erg zonde iddquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik iets uit Amerika kreeg en zo'n t&t had. Dan zag ik wel dat dan in plaats zus en zo lag. En dan de dag erop ergens anders. Enzo. Maar hier zie ik alleen dat ze het hebben.
Gelukkigquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij deed het net niet diep genoeg om echt de boel te vernielen
T&T van en naar het buitenland is altijd kut. Je weet eigenlijk net nix.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb iets via Track &Trace verstuurd naar het buitenland. Maar ik vind dat de info die ik in de app kan zien, maar tegenvallen.
Ik had gedacht dat ik echt zou kunnen zien dat het nu op plek X en Y zou liggen en niet enkel. "Het is door ons ontvangen." "Het gaat vandaag de grens over"
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
T&T van en naar het buitenland is altijd kut. Je weet eigenlijk net nix.
Ik heb iets verkocht via Vinted. Nu is het blijkbaar naar een ander pakketpunt gebracht dan koper had gewild en nu kan ze het niet ophalen. Mogelijk krijg ik het nu terug gestuurd omdat er volgens haar ECHT geen mogelijkheid is om het op te halen.Had het beter zelf kunnen brengen.
Oh, het is ook net de vraag hoe goed de tracking van de ontvangende bezorgpartij is. Als PostNL geen info krijgt, kunnen ze die ook niet doorgeven.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb ik toch net niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |