Ik denk fake news, het artikel riekt behoorlijk naar AI, en de foto die ze gebruiken is van haar vorige zwangerschapquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:21 schreef F_r het volgende:
https://soapspoiler.net/w(...)xJ8Gx95GjD3gMx1-DSPQ
Suzan opnieuw zwanger of toch fake nieuws
Ik denk nog even wachten tot bv boelevaar er ook mee komtquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:21 schreef F_r het volgende:
https://soapspoiler.net/w(...)xJ8Gx95GjD3gMx1-DSPQ
Suzan opnieuw zwanger of toch fake nieuws
BLACKED @de_boswachterquote:Op maandag 7 september 2026 18:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Humberto Tan (60) verwacht kindje met nieuwe vriendin
Humberto Tan wordt voor de vierde keer vader. De 60-jarige presentator bevestigt aan RTL Boulevard dat hij en zijn huidige partner een kindje verwachten.
Wie precies de huidige partner van Humberto is, is niet helemaal duidelijk. Sinds april van het jaar lijkt hij een stel te vormen met documentairemaakster Elise Roodenburg. De relatie heeft hij nooit bevestigd, omdat hij niet over zijn liefdesleven praat.
Het liefdesleven van Humberto was de laatste jaren turbulent. Hij was bijna dertig jaar samen met Ineke Geenen, maar in januari 2023 werd duidelijk dat ze al enige tijd uit elkaar waren. ‘We hebben samen prachtige jaren gehad, maar gaan op harmonieuze wijze apart verder. Samen met de liefde voor onze kinderen’, schreef hij toen op Instagram.
Samen met Ineke heeft Humberto drie kinderen: dochters Isa en Julia en zoon Benjamin. Samen met dochter Julia deed Humberto tien jaar geleden mee aan het programma Dance, Dance, Dance. Met zijn 18-jarige zoon Benjamin stond Humberto onlangs nog op de cover van Men’s Health.
Je moet er maar zin in hebben op je 60e, en dan bedoel ik zin in een kindje krijgen.quote:
Kindje maken is makkelijkquote:Op maandag 7 september 2026 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben op je 60e, en dan bedoel ik In in een kindje krijgen.
Precies,daarom gaf ik die laatste zin toegevoegdquote:
Dit topic heet Beroemd & Zwangerquote:Op maandag 7 september 2026 18:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Humberto Tan (60) verwacht kindje met nieuwe vriendin
Humberto Tan wordt voor de vierde keer vader. De 60-jarige presentator bevestigt aan RTL Boulevard dat hij en zijn huidige partner een kindje verwachten.
Wie precies de huidige partner van Humberto is, is niet helemaal duidelijk. Sinds april van het jaar lijkt hij een stel te vormen met documentairemaakster Elise Roodenburg. De relatie heeft hij nooit bevestigd, omdat hij niet over zijn liefdesleven praat.
Het liefdesleven van Humberto was de laatste jaren turbulent. Hij was bijna dertig jaar samen met Ineke Geenen, maar in januari 2023 werd duidelijk dat ze al enige tijd uit elkaar waren. ‘We hebben samen prachtige jaren gehad, maar gaan op harmonieuze wijze apart verder. Samen met de liefde voor onze kinderen’, schreef hij toen op Instagram.
Samen met Ineke heeft Humberto drie kinderen: dochters Isa en Julia en zoon Benjamin. Samen met dochter Julia deed Humberto tien jaar geleden mee aan het programma Dance, Dance, Dance. Met zijn 18-jarige zoon Benjamin stond Humberto onlangs nog op de cover van Men’s Health.
En de as vader 60. En tegen die tijd waarschijnlijk 61quote:Op maandag 7 september 2026 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dit topic heet Beroemd & Zwanger
Umberto is beroemd en zij is zwanger
ALS het Elise Roodenburg is (heb ik elders gelezen) dan is de a.s. moeder al 37 ....
En zijn kinderen..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |