Ik denk fake news, het artikel riekt behoorlijk naar AI, en de foto die ze gebruiken is van haar vorige zwangerschapquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:21 schreef F_r het volgende:
https://soapspoiler.net/w(...)xJ8Gx95GjD3gMx1-DSPQ
Suzan opnieuw zwanger of toch fake nieuws
Ik denk nog even wachten tot bv boelevaar er ook mee komtquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:21 schreef F_r het volgende:
https://soapspoiler.net/w(...)xJ8Gx95GjD3gMx1-DSPQ
Suzan opnieuw zwanger of toch fake nieuws
BLACKED @de_boswachterquote:Op maandag 7 september 2026 18:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Humberto Tan (60) verwacht kindje met nieuwe vriendin
Humberto Tan wordt voor de vierde keer vader. De 60-jarige presentator bevestigt aan RTL Boulevard dat hij en zijn huidige partner een kindje verwachten.
Wie precies de huidige partner van Humberto is, is niet helemaal duidelijk. Sinds april van het jaar lijkt hij een stel te vormen met documentairemaakster Elise Roodenburg. De relatie heeft hij nooit bevestigd, omdat hij niet over zijn liefdesleven praat.
Het liefdesleven van Humberto was de laatste jaren turbulent. Hij was bijna dertig jaar samen met Ineke Geenen, maar in januari 2023 werd duidelijk dat ze al enige tijd uit elkaar waren. ‘We hebben samen prachtige jaren gehad, maar gaan op harmonieuze wijze apart verder. Samen met de liefde voor onze kinderen’, schreef hij toen op Instagram.
Samen met Ineke heeft Humberto drie kinderen: dochters Isa en Julia en zoon Benjamin. Samen met dochter Julia deed Humberto tien jaar geleden mee aan het programma Dance, Dance, Dance. Met zijn 18-jarige zoon Benjamin stond Humberto onlangs nog op de cover van Men’s Health.
Je moet er maar zin in hebben op je 60e, en dan bedoel ik zin in een kindje krijgen.quote:
Kindje maken is makkelijkquote:Op maandag 7 september 2026 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben op je 60e, en dan bedoel ik In in een kindje krijgen.
Precies,daarom gaf ik die laatste zin toegevoegdquote:
Dit topic heet Beroemd & Zwangerquote:Op maandag 7 september 2026 18:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Humberto Tan (60) verwacht kindje met nieuwe vriendin
Humberto Tan wordt voor de vierde keer vader. De 60-jarige presentator bevestigt aan RTL Boulevard dat hij en zijn huidige partner een kindje verwachten.
Wie precies de huidige partner van Humberto is, is niet helemaal duidelijk. Sinds april van het jaar lijkt hij een stel te vormen met documentairemaakster Elise Roodenburg. De relatie heeft hij nooit bevestigd, omdat hij niet over zijn liefdesleven praat.
Het liefdesleven van Humberto was de laatste jaren turbulent. Hij was bijna dertig jaar samen met Ineke Geenen, maar in januari 2023 werd duidelijk dat ze al enige tijd uit elkaar waren. ‘We hebben samen prachtige jaren gehad, maar gaan op harmonieuze wijze apart verder. Samen met de liefde voor onze kinderen’, schreef hij toen op Instagram.
Samen met Ineke heeft Humberto drie kinderen: dochters Isa en Julia en zoon Benjamin. Samen met dochter Julia deed Humberto tien jaar geleden mee aan het programma Dance, Dance, Dance. Met zijn 18-jarige zoon Benjamin stond Humberto onlangs nog op de cover van Men’s Health.
En de as vader 60. En tegen die tijd waarschijnlijk 61quote:Op maandag 7 september 2026 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dit topic heet Beroemd & Zwanger
Umberto is beroemd en zij is zwanger
ALS het Elise Roodenburg is (heb ik elders gelezen) dan is de a.s. moeder al 37 ....
En zijn kinderen..quote:
Alledrie al (zo goed als) volwassen, lees ik. Die zullen bij moeder op de koffie wel samen een ergernisje loslaten over vaderliefquote:
Gelukkig alleen de laatste jaren.quote:Op maandag 7 september 2026 18:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Het liefdesleven van Humberto was de laatste jaren turbulent.
Oh, je denkt dat het een eeuwig huisje-boompje-beestje verhaal wordt tot zijn 90e?quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben je zestig, kom je, dankzij wat rust in de TV-hectiek, eindelijk aan je succesvolle fotohobby toe waarvoor je de wereld rond mag reizen, en dan loop je je lul achterna en beland je bij twee rammelende eierstokken.
De tragiek.
https://www.natuurfotografie.nl/humberto-tan-in-beeld/ Oh verdomd.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
eindelijk aan je succesvolle fotohobby toe
* hoort gekrijs.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Geniet er nog maar even van nu het nog kan![]()
[ afbeelding ]
Yvonne is 110 120 130 keer lekkerder.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:01 schreef vencodark het volgende:
Humberto’s vriendin lijkt trouwens op Yvonne Coldewijer.
Van rustig vaarwater naar woest(e) baren.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Geniet er nog maar even van nu het nog kan![]()
[ afbeelding ]
Mwa, dat is vooral van toepassing op zijn vriendin.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Van rustig vaarwater naar woest(e) baren.
Iemand moet z'n wagentje duwen en luiers verschonen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat het een eeuwig huisje-boompje-beestje verhaal wordt tot zijn 90e?
Is daar die baby voor?quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand moet z'n wagentje duwen en luiers verschonen.
Maar hij is al vader 😅quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:07 schreef vencodark het volgende:
Van varen naar vader. So close, yet so faaaar away.
Die geplande keizersnede had een medische reden. Je kunt hier in Nederland daar niet zonder reden zelf voor kiezen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Yvonne is 110 120 130 keer lekkerder.
Plus heeft vooraf al gekozen voor een keizersnede. Slimme meid. Lekker strak dus nog.
Ik kwam via google bij foto’s op Facebook. Linken naar Facebook doe ik niet graag.quote:
https://www.ad.nl/show/zu(...)s-positief~ab0ed163/quote:Lieve Verschuuren, de zus van radio-dj Domien Verschuuren, had dinsdagmiddag een bijzondere mededeling in de show van haar broer. Ze is zwanger van haar partner, die in mei is overleden. „De mooiste erfenis die ik kon krijgen.”
Ik las het net jaquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:23 schreef AgnesGru het volgende:
Ze is niet echt een BN-er, maar te mooi om niet te plaatsen:
[..]
https://www.ad.nl/show/zu(...)s-positief~ab0ed163/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |