SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
.
Ik mag het hopenquote:Op maandag 28 april 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Warm nog wel, koelt het nog wel meer af in de nacht?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Rond 6 uur is het hier net 12 graden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
* aeque noteert: geen hartjes meer voor moonmoon in de zomerquote:
Dat kan niet!!!quote:Op maandag 28 april 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque noteert: geen hartjes meer voor moonmoon in de zomer![]()
![]()
Thnx, ook 1 die ik best lang heb gehad en ook bij mijn vorige nickname..quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gek is dat, dat sommige ui's bij iemand horenquote:
Ook die van jou bijv..![]()
Ja klopt echt inderdaad, ik vind deze echt bij jou horenquote:Op maandag 28 april 2025 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gek is dat, dag sommige ui's bij iemand horen
Ook die van jou bijv..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 20:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja klopt echt inderdaad, ik vind deze echt bij jou horen![]()
Ik vind dat grijze vlakje bij iedereen mooi.
Saai welquote:Op maandag 28 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
Ik vind dat grijze vlakje bij iedereen mooi.![]()
Kan ik ook niks aan doen.quote:
Neequote:Op maandag 28 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
Ik vind dat grijze vlakje bij iedereen mooi.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
weet ik, egelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook nog steeds droog weer?quote:Op maandag 28 april 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is het ook maar een paar graden warmer dan bij jullie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bovenaan optie aanklikken en dan Avaters in topic tonen? Ja aanklikken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Warm welquote:Op maandag 28 april 2025 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, mooi zonnig weer met temperaturen nu van 34 Celsius. Bijna zomers weer dus
Hallo![]()
Gewerkt ofzo.
De boel hier ontstopt. Het wasmachine water kwam via het doucheputje naar boven.
En de hondenmand staat
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Welke heb je gekocht? Die mooie roze?quote:Op maandag 28 april 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo![]()
Gewerkt ofzo.
De boel hier ontstopt. Het wasmachine water kwam via het doucheputje naar boven.
En de hondenmand staat
Groenequote:Op maandag 28 april 2025 20:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? Die mooie roze?Trotste mama van Ambar
Goede keuzequote:vond ik ‘t mooist
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien neem ik ook wel een nieuweWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kunt niet altijd wakker blijven neeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er wel eentje waar je iig een hoop mannen blij mee maakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ooit jaquote:Op maandag 28 april 2025 20:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een andere ui gehad?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen en dan hopelijk vanavond wel slapen
Dat is mijn ambitie niet echtquote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje waar je iig een hoop mannen blij mee maakt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben inderdaad alleen hier te vinden, de rest (met name de posts op de FP) boeit me niet zoveel.quote:Op maandag 28 april 2025 18:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar DTS heeft gewoon een warm plekje in het leven van @:bondageNee, voor mummiequote:Op maandag 28 april 2025 18:45 schreef Homijn het volgende:
Voor je het weet, word je voor rollade aangezienquote:![]()
![]()
Oh dan berg ik de douchescene uit oitnb weer op.quote:
quote:Op maandag 28 april 2025 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan berg ik de douchescene uit oitnb weer op.![]()
Doe maar. Ik hou hem voor mezelfWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah dan zal ik hem bij mij even deleten.quote:
Is goedquote:Op maandag 28 april 2025 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah dan zal ik hem bij mij even deleten.
Ga jij nou maar op je gifje geilen.
Iemand hier trouwens verregaande kennis van elektronica? Ik heb mijn powerstation gemolesteerd door te denken dat ik er een elektrische grasmaaier op aan kon sluiten... Het werkte voor even (paar seconden) en toen begon de powerstation een vreemd geluid te maken, alsof er een relais aan het oscilleren was.
Play stupid games, win stupid prices is hier wel op zijn plek maar ik en vriendin kunnen nu geen koffie meer zetten in de middle of nowhere, wat op zijn minst gezegd vervelend is.
Heb al geopend en gecheckt/doorgemeten, kon zo niets vinden. Er zit geen relais op het inverter board, het geluid lijkt afkomstig uit de transformator of de filter spoelen/condensator van de uitgangs sectie. Heb geen kortsluitingen kunnen vinden, de mosfets lijken ook goed maar meet wat lastig als ze in het circuit zitten.
Ik weet het verder niet meer![]()
![]()
Ik ben al blij dat ik zonder kleerscheuren een lamp kan aansluiten. Maar daar stopt niet ook wel...quote:Op maandag 28 april 2025 21:12 schreef bondage het volgende:
Iemand hier trouwens verregaande kennis van elektronica? Ik heb mijn powerstation gemolesteerd door te denken dat ik er een elektrische grasmaaier op aan kon sluiten... Het werkte voor even (paar seconden) en toen begon de powerstation een vreemd geluid te maken, alsof er een relais aan het oscilleren was.
Play stupid games, win stupid prices is hier wel op zijn plek maar ik en vriendin kunnen nu geen koffie meer zetten in de middle of nowhere, wat op zijn minst gezegd vervelend is.
Heb al geopend en gecheckt/doorgemeten, kon zo niets vinden. Er zit geen relais op het inverter board, het geluid lijkt afkomstig uit de transformator of de filter spoelen/condensator van de uitgangs sectie. Heb geen kortsluitingen kunnen vinden, de mosfets lijken ook goed maar meet wat lastig als ze in het circuit zitten.
Ik weet het verder niet meer
@kreequote:Op maandag 28 april 2025 21:12 schreef bondage het volgende:
Ik weet het verder niet meer![]()
![]()
Na-kippers zijn jullieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is flink balen zeg. Maar ik ben een vrouw dus verder geen verstand van elektronica enz..quote:Op maandag 28 april 2025 21:12 schreef bondage het volgende:
Ik weet het verder niet meer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ieder zijn ding natuurlijk, ik heb eea aan basiskennis maar mis helaas wat apparatuur om zaken goed te kunnen meten en kennis gaat maar tot zo ver. Misschien dat iemand dit bekend voorkomt en suggesties kan geven.quote:Op maandag 28 april 2025 21:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik zonder kleerscheuren een lamp kan aansluiten. Maar daar stopt niet ook wel...![]()
Pas nou op, de feministen zijn al op dreef door het kruidvat, straks komen ze hier verhaal halen bij jou.quote:Op maandag 28 april 2025 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is flink balen zeg. Maar ik ben een vrouw dus verder geen verstand van elektronica enz..
Heb je r/klussers al geprobeerd op Reddit?quote:Op maandag 28 april 2025 21:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, ik heb eea aan basiskennis maar mis helaas wat apparatuur om zaken goed te kunnen meten en kennis gaat maar tot zo ver. Misschien dat iemand dit bekend voorkomt en suggesties kan geven.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vrouw zijn is geen excuusquote:Op maandag 28 april 2025 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is flink balen zeg. Maar ik ben een vrouw dus verder geen verstand van elektronica enz..Genoeg vrouwen die er veel verstand van hebben
![]()
Maar inderdaad balen. Is leuk en lekker om verse koffie te kunnen zetten ergens in een bos.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mag ik dan dat niet van mezelf zeggen. Als vrouw zijn tjonge jongequote:Op maandag 28 april 2025 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Pas nou op, de feministen zijn al op dreef door het kruidvat, straks komen ze hier verhaal halen bij jou.![]()
Ik zit niet op Reddit omdat het verder mijn interesse niet heeft. Heb wel al gezocht naar dit specifieke probleem en gekeken of ik ergens schema's kon vinden maar helaas, niets.quote:Op maandag 28 april 2025 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je r/klussers al geprobeerd op Reddit?![]()
Dat zijn dat slimme vrouwenquote:Op maandag 28 april 2025 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrouw zijn is geen excuusGenoeg vrouwen die er veel verstand van hebben
![]()
Maar inderdaad balen. Is leuk en lekker om verse koffie te kunnen zetten ergens in een bos.![]()
Hoe ziet zo'n koffie ding eruit eigenlijk?
Gewoon een kleine filter koffiezetter van 600 watt. Het powerstation levert 230 volt op max 800 watt dus dat werkt prima. Konden er ongeveer 8 keer koffie mee zetten op volle lading.quote:Op maandag 28 april 2025 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn dat slimme vrouwen![]()
Hoe zit zo'n koffie ding eruit eigenlijk?![]()
Dat zijn aardig wat kopjes koffiequote:Op maandag 28 april 2025 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon een kleine filter koffiezetter van 600 watt. Het powerstation levert 230 volt op max 800 watt dus dat werkt prima. Konden er ongeveer 8 keer koffie mee zetten op volle lading.
Snap ik, maar vaak weten ze daar wel het een en ander.quote:Op maandag 28 april 2025 21:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zit niet op Reddit omdat het verder mijn interesse niet heeft. Heb wel al gezocht naar dit specifieke probleem en gekeken of ik ergens schema's kon vinden maar helaas, niets.
Random anoniem profiel is zo aangemaakt.
Waarom wilde je eigenlijk het gras maaien in het bos. Ben je lang bezig denk ik.
Viezerikquote:
Als ik jou zie sowieso.quote:
quote:
Dat zou een laatste middel kunnen zijn mocht ik er echt niet uitkomen. Ik ga morgen nog even eea proberen maar weet niet, gaat me boven de pet.quote:Op maandag 28 april 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik, maar vaak weten ze daar wel het een en ander.
Random anoniem profiel is zo aangemaakt.
Waarom wilde je eigenlijk het gras maaien in het bos. Ben je lang bezig denk ik.
Was niet in het bos maar in de tuin. Had geen zin in irritante verlengsnoeren en de grastrimmer werkte er ook op.![]()
Hey Bondage, leuk je weer hier te zienquote:
quote:Op maandag 28 april 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bondage, leuk je weer hier te zien![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4577 / +162 / +78 / 10146 / 11272
2. Moeraskat / 1277 / +15 / +31 / 4346 / 5013
3. KillemWieft / 1111 / +34 / +51 / 502 / 786
4. Dr.Mikey / 912 / +16 / +15 / 597 / 863
5. _UserName_ / 868 / +0 / +2 / 556 / 756
6. hemarookworst / 639 / +35 / +21 / 1397 / 1749
7. Bally-b / 630 / +17 / +0 / 231 / 343
8. gebrokenglas / 611 / +43 / +19 / 2262 / 2709
9. loveislikeakiss / 596 / +8 / +0 / 2491 / 2918
10. devzero / 562 / +31 / +30 / 699 / 883
11. HappyCharly / 544 / +8 / +1 / 1584 / 1847
12. Lovely / 539 / +21 / +36 / 2947 / 3449
13. aeque / 468 / +37 / +27 / 1992 / 2356
14. sp3c / 414 / +10 / +172 / 350 / 474
15. StevenHyde / 380 / +19 / +5 / 1719 / 2070
16. Pinnenmutske / 331 / +4 / +11 / 375 / 521
17. kree / 315 / +0 / +0 / 1067 / 1269
18. Fogel / 306 / +0 / +1 / 902 / 1154
19. Soury / 286 / +0 / +0 / 431 / 563
20. KoningWouter / 285 / +22 / +19 / 1091 / 1245SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey Lovelyquote:
Een nachtje hier zitten en hij is er overheen. Zo heel veel sta je voor zie ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Moet ik dan niet juist een nachtje bij Lov zitten?quote:Op maandag 28 april 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een nachtje hier zitten en hij is er overheen. Zo heel veel sta je voor zie ikOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Idd, kijk maar naar sp3cciequote:Op maandag 28 april 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een nachtje hier zitten en hij is er overheen. Zo heel veel sta je voor zie ik![]()
![]()
Dan denk ik dat er van bolkuh niet veel komt 🤣quote:Op maandag 28 april 2025 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik dan niet juist een nachtje bij Lov zitten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal niet, of ik moet een dag hier niet posten en jij meer dan 71 punten pakkenquote:
Oh jawelquote:Op maandag 28 april 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk ik dat er van bolkuh niet veel komt 🤣
Ja die heeft er best veel gepakt vannachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan misschien wel, is aardig rustig in de nacht zag ik..quote:Op maandag 28 april 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een nachtje hier zitten en hij is er overheen. Zo heel veel sta je voor zie ik"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daag me niet uit he.quote:Op maandag 28 april 2025 21:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal niet, of ik moet een dag hier niet posten en jij meer dan 71 punten pakken
Helleu allen.Aahhhwww! Cutie UI!quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Llaat maar eens zien dat je het kanquote:
quote:quote:Op maandag 28 april 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah. Ik heb toch liever dat @:lovely bovenop zit.
Sallyquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Bold.
*geen typo.Oh, en nu al helemaal niet meerquote:![]()
Haha, het lukt je gewoon nietquote:
Maar dan blijf je maar lekker onder
Luilakquote:Op maandag 28 april 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah. Ik heb toch liever dat @:lovely bovenop zit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als de man het goed kan, is dat NIET lui hoorquote:![]()
Wil jij nooit bovenop ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is al de tweede keer dat je binnen komt en alleen sally gedag zegt.quote:
En ons nietquote:Op maandag 28 april 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je binnen komt en alleen sally gedag zegt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens mij is aeque liever lui dan moe 🤣quote:Op maandag 28 april 2025 21:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Als de man het goed kan, is dat NIET lui hoor
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Begint op te valluh 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heyquote:
Je weet dat ik mijn maand vooral snachts won he.quote:Op maandag 28 april 2025 21:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, het lukt je gewoon niet
Maar dan blijf je maar lekker onder
Iedereen op de block of zo.....quote:Op maandag 28 april 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je binnen komt en alleen sally gedag zegt.
Wat voor?quote:Well, life can be a riot
Als ik nog 3700 cm aan plintjes nodig heb en 1 plintje is 240 cm, hoeveel plinten zouden jullie kopen?Trotste mama van Ambar
Hoi DOTquote:Op maandag 28 april 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je binnen komt en alleen sally gedag zegt.
KReegodquote:
Well, life can be a riot
18quote:Op maandag 28 april 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nog 3700 cm aan plintjes nodig heb en 1 plintje is 240 cm, hoeveel plinten zouden jullie kopen?Well, life can be a riot
Ik denk die van aardappels.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
2quote:Op maandag 28 april 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nog 3700 cm aan plintjes nodig heb en 1 plintje is 240 cm, hoeveel plinten zouden jullie kopen?![]()
Ik heb ze liever van Patat.quote:Well, life can be a riot
Oja, was ik ff vergetenquote:Op maandag 28 april 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet dat ik mijn maand vooral snachts won he.
Maar beter proberen te slapen ' s nachts
Lekker slapenquote:Op maandag 28 april 2025 21:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja, was ik ff vergeten
Maar beter proberen te slapen ' s nachts![]()
![]()
![]()
Slapen 's nachts? RaarWell, life can be a riot
woh had neit verteld nog hier, `de OR heb ik verloren met 3 kandidaten op 10 stemmen uiteindelijk dus als nr 2 geëindigd.
Zo jammer weer dit, maargoed al met al betekend dat als ik ff reken nog 100 op me gestemd hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Awwww zonde man.quote:Op maandag 28 april 2025 21:59 schreef kree het volgende:
woh had neit verteld nog hier, `de OR heb ik verloren met 3 kandidaten op 10 stemmen uiteindelijk dus als nr 2 geëindigd.
Zo jammer weer dit, maargoed al met al betekend dat als ik ff reken nog 100 op me gestemd hebben.Well, life can be a riot
Kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Well, life can be a riot
Zijn toch best veel stemmenquote:Op maandag 28 april 2025 21:59 schreef kree het volgende:
Zo jammer weer dit, maargoed al met al betekend dat als ik ff reken nog 100 op me gestemd hebben.
Oh balen kree, maar toch fijn om te weten dat er nog zoveel op je hebben gestemd!quote:Op maandag 28 april 2025 21:59 schreef kree het volgende:
Zo jammer weer dit, maargoed al met al betekend dat als ik ff reken nog 100 op me gestemd hebben.![]()
ja vindt het soort van jammer wel, want hoop die ik kan hadden beetje hoop op me gevestigd, maarja het is eerlijk gestemd dus kan niet meer als me erbij neer leggen, mss volgende keer.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
het scheelde niet veel. gelppf 36% voor winnaar ik 33% en andere 31%
naja eerlijke strijd wel, gun het die anderen ook wel weer enzo. maar net te kort voor wat ik kreeg helaas.Do what you love, love what you do!![]()
Volgende keer beter
Well, life can be a riot
zekers sta nog als reserve ff voor iedereen herkozen moet worden en nog cursus ondernemingsraad zijn gaven ze. dus we zien wel. weet niet of ik dat ook weer wil paar jaar verder, maar we zien wel.
Doe je nog even je bestquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja doe ik ook hoor.quote:Op maandag 28 april 2025 21:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja, was ik ff vergeten
Maar beter proberen te slapen ' s nachts
Ja diequote:Op maandag 28 april 2025 22:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bolognese Justin. Maar heb t niet in huisIk heb nog
![]()
![]()
Ja die zijn ookquote:Op maandag 28 april 2025 22:22 schreef Lovely het volgende:
Weet wat lekker is?
Deze sticks![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tnx groots gebaarquote:Op maandag 28 april 2025 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK gooit een halve zak naar StevenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog nooit opquote:Op maandag 28 april 2025 22:22 schreef Lovely het volgende:
Weet wat lekker is?
Deze sticks![]()
[ afbeelding ]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb hetzelfde, ik post bijna uitsluitend nog in DTS (of in CUL als @maily mij oproeptquote:Op maandag 28 april 2025 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben inderdaad alleen hier te vinden, de rest (met name de posts op de FP) boeit me niet zoveel.)
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zo lang nog?quote:Op maandag 28 april 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook maar net op tijd, dit topic is waarschijnlijk over 5 minuten vol![]()
quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik vanavond voor het eerst, zag ze in het schap liggenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ok zien we je zo weerquote:Op maandag 28 april 2025 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Voldoende tijd om 2x masturberen en een plasje te doen![]()
Oh?quote:Op maandag 28 april 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook maar net op tijd, dit topic is waarschijnlijk over 5 minuten volOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Keken ze je lief aan?quote:Op maandag 28 april 2025 22:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vanavond voor het eerst, zag ze in het schap liggen![]()
![]()
Slotje dan maar?quote:Op maandag 28 april 2025 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk gaat het niet meer zo snel![]()
Beoordeling ?/10quote:Op maandag 28 april 2025 22:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vanavond voor het eerst, zag ze in het schap liggenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ik post bijna uitsluitend nog in DTS (of in CUL als @:maily mij oproept)
![]()
![]()
![]()
Boop boop.quote:Op maandag 28 april 2025 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk gaat het niet meer zo snel
[werkt dit...?]
Edit: de mp4 van net dus niet
ik kan het helaas niet zo laat maken vandaag en denk ook weekend niet, maar tot later wss
Toe maar eens,benieuwd of jij ze ook lekker vindtquote:Op maandag 28 april 2025 22:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zooo nou dan ga ik ook binnenkort eens proberen
Dat komt wel overeen met mij, alleen heb ik geen zwarte neusquote:Op maandag 28 april 2025 22:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Boop boop.
[ afbeelding ]
[werkt dit...?]
Edit: de mp4 van net dus niet![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat komt wel overeen met mij, alleen heb ik geen zwarte neus
Ziet eruit als Soepstengels...quote:Op maandag 28 april 2025 22:22 schreef Lovely het volgende:
Weet wat lekker is?
Deze sticks![]()
[ afbeelding ]
Maar dat zijn het niet, zo te zien
Smaken ze wel zo?
Edit - ohw, zelfbolk
Nee zit echt een hele andere smaak aan. Zijn ook kleiner en dunner dan soepstengels en harder..quote:Op maandag 28 april 2025 22:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ziet eruit als Soepstengels...
Maar dat zijn het niet, zo te zien
Smaken ze wel zo?
Edit - ohw, zelfbolk![]()
btw die hele stroom uitval Spanje en Portugal. heb mijn twijfels over die verklaring btw.
maarja zal nog wel wat over komen.Do what you love, love what you do!![]()
Geloof de staatsmedia niet!quote:Op maandag 28 april 2025 22:49 schreef kree het volgende:
btw die hele stroom uitval Spanje en Portugal. heb mijn twijfels over die verklaring btw.
maarja zal nog wel wat over komen.![]()
Was net op tv. Geen cyberaanvalquote:Op maandag 28 april 2025 22:49 schreef kree het volgende:
maarja zal nog wel wat over komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk dat er wat cyber iets achter zat, maar is wel ff op gok. Wat ze verklaarden op NOS strookt wat mij betreft kant nog wal nl.. als elektromonteur.quote:
echt atmosferisch toeval was get
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
🥳quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello. Tijd om te slapen. 💤 🛌quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey.:W. Ga je weer punten sprokkelen vannachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heel bijzonder. Waar komen ze vandaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog 1 nacht deze week dus valt meequote:Op maandag 28 april 2025 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey.:W. Ga je weer punten sprokkelen vannachtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan kan je nog een nacht op jacht Ging lekker vannacht zag ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omdat ze ook gewoon gezellig willen meepraten natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2025 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder. Waar komen ze vandaan.
Superveel puncktenquote:Op maandag 28 april 2025 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je nog een nacht op jacht Ging lekker vannacht zag ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb net kip gegeten, geloven jullie dat ook? of is het staatspropaganda?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als de dronken buurman aan het einde van het blok stopt met lallen dan misschien wel.quote:
Deze buurt.
"kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip"quote:Op maandag 28 april 2025 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb net kip gegeten, geloven jullie dat ook? of is het staatspropaganda?Do what you love, love what you do!![]()
Fakenieuws joh.quote:Op maandag 28 april 2025 22:49 schreef kree het volgende:
maarja zal nog wel wat over komen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
O vreselijk. Hier is het lekker rustig. Hopelijk stopt je buurman met kallen en kan jij ook lekker slapen. Tot morgenquote:Op maandag 28 april 2025 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Als de dronken buurman aan het einde van het blok stopt met lallen dan misschien wel.
Deze buurt.
Trustenquote:Op maandag 28 april 2025 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreselijk. Hier is het lekker rustig. Hopelijk stopt je buurman met kallen en kan jij ook lekker slapen. Tot morgen
Heb laatste tijd regelmatig een stroomstoring in mijn hoofd, zijn het de Russen?Uw ADH vitamine Worst
niet nadenken tussen 1600 en 2100 uur !!!quote:Op maandag 28 april 2025 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
Heb laatste tijd regelmatig een stroomstoring in mijn hoofd, zijn het de Russen?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 28 april 2025 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
"kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip"Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
kut, had vandaag rond 17u nog antwoord gegeven op een mail, mijn antwoord zal vast vol onzin zittenquote:Op maandag 28 april 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
niet nadenken tussen 1600 en 2100 uur !!!Uw ADH vitamine Worst
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2025 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kut, had vandaag rond 17u nog antwoord gegeven op een mail, mijn antwoord zal vast vol onzin zitten![]()
![]()
Nee dat meld ik altijd netjes vooraf om geen verwachtingen te creëren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Owquote:Op maandag 28 april 2025 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk is het een bekend konijn wat allerlei dingen op zijn kop liet balanceren
[ afbeelding ]Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: