SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik mag het hopenquote:Op maandag 28 april 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Warm nog wel, koelt het nog wel meer af in de nacht?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Rond 6 uur is het hier net 12 graden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
* aeque noteert: geen hartjes meer voor moonmoon in de zomerquote:
Dat kan niet!!!quote:Op maandag 28 april 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque noteert: geen hartjes meer voor moonmoon in de zomer![]()
![]()
Thnx, ook 1 die ik best lang heb gehad en ook bij mijn vorige nickname..quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gek is dat, dat sommige ui's bij iemand horenquote:
Ook die van jou bijv..![]()
Ja klopt echt inderdaad, ik vind deze echt bij jou horenquote:Op maandag 28 april 2025 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gek is dat, dag sommige ui's bij iemand horen
Ook die van jou bijv..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 20:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja klopt echt inderdaad, ik vind deze echt bij jou horen![]()
Ik vind dat grijze vlakje bij iedereen mooi.
Saai welquote:Op maandag 28 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
Ik vind dat grijze vlakje bij iedereen mooi.![]()
Kan ik ook niks aan doen.quote:
Neequote:Op maandag 28 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
Ik vind dat grijze vlakje bij iedereen mooi.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
weet ik, egelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook nog steeds droog weer?quote:Op maandag 28 april 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is het ook maar een paar graden warmer dan bij jullie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bovenaan optie aanklikken en dan Avaters in topic tonen? Ja aanklikken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Warm welquote:Op maandag 28 april 2025 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, mooi zonnig weer met temperaturen nu van 34 Celsius. Bijna zomers weer dus
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: