abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217487883
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 17:18 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oef wat een cryptische post
Tja, we merken vaker dat in bepaalde kringen bepaalde posts bepaalde ladingen krijgen die bepaalde users bepaalde dingen laten voelen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 28 april 2025 @ 17:20:23 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217487884
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Men zou dit aan een bepaalde kant van het politieke spectrum kunnen lezen als een persoonlijke aanval, zoals we wel gewend zijn van dergelijke figuren die zich in een bepaalde omgeving bevinden.
Ja in die contreien is dat een heel gebruikelijke reflex wanneer men geconfronteerd wordt met onwelgevallige reacties van de andere kant omtrent bepaalde onderwerpen.
Huilen dan.
pi_217487889
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Tja, we merken vaker dat in bepaalde kringen bepaalde posts bepaalde ladingen krijgen die bepaalde users bepaalde dingen laten voelen.
Haha huh ik snap er helemaal niks meer van
  maandag 28 april 2025 @ 17:21:48 #79
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217487895
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 17:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Probeer maar eens iets zomaar aan te passen. Dat lukt niet eens.

Zelfreinigend vermogen is natuurlijk een hele nare gedachte voor de maga kliek. Volg de keizer.
Bij genoeg artikelen kan dit gewoon, zo is de pagina van Wikipedia over de stad Amsterdam, voor iedereen vrij om aan te passen. Daarnaast zijn er allerlei niveaus van users bij controversiële artikelen. Maar dit niveaus maken een aanpassing nog niet per definitie feitelijk.

Zo kan bijvoorbeeld de Wikipedia pagina over de oorlog in Israël alleen worden aangepast door 'extended confirmed users'. Users die langer dan een maand lid zijn en meer dan 500 bijdrages achter hun naam hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Vertel het publiek hier dan eens wat objectief verfierbare feiten over de constante stroom van leugens en onwaarheden van msnbc welke men na ontdekking ook weigert te rectificeren. ^O^
Ah, weer een stropop.
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2025 17:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, dat zou kunnen.

Maar heb je overwogen dat het daadwerkelijk een compleet nietszeggende reactie is die uit niets anders voortkomt dan de schimmenstrijd die je in jouw hoofd voert tegen 'bepaalde kringen'?
Nee, mijn reactie is correct, alleen die bevalt jou niet en je weet ook heel goed over welke kringen ik het heb. Daarom dacht je even leuk te kunnen zijn door te knippen en dan de draak te steken met mijn post in plaats van er inhoudelijk op in te gaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin maandag 28 april 2025 @ 17:23:11 #80
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217487904
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2025 17:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bij genoeg artikelen kan dit gewoon, zo is de pagina van Wikipedia over de stad Amsterdam, voor iedereen vrij om aan te passen. Daarnaast zijn er allerlei niveaus van users bij controversiële artikelen. Maar dit niveaus maken een aanpassing nog niet per definitie feitelijk.

Zo kan bijvoorbeeld de Wikipedia pagina over de oorlog in Israël alleen worden aangepast door 'extended confirmed users'. Users die langer dan een maand lid zijn en meer dan 500 bijdrages achter hun naam hebben.
[..]
Ah, weer een stropop.
[..]
Nee, mijn reactie is correct, alleen die bevalt jou niet en je weet ook heel goed over welke kringen ik het heb. Daarom dacht je even leuk te kunnen zijn door te knippen en dan de draak te steken met mijn post in plaats van er inhoudelijk op in te gaan.
Dat weet ik, maar als er niets van klopt wordt het gewoon weer hersteld naar wat het voor je edit was. Overigens is het zonder bron vrijwel altijd kansloos om iets aan te passen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217487915
quote:

[..]

[..]
Ah, weer een stropop.
[..]
Dat is geen stropop
  maandag 28 april 2025 @ 17:26:27 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217487928
quote:

[..]
Zolang jij je punt - mocht het überhaupt bestaan - achter rookgordijnen in de gestalte van 'bepaalde kringen' blijft verstoppen is er helemaal niks om inhoudelijk op te reageren slimmerik.
Huilen dan.
  maandag 28 april 2025 @ 17:30:30 #83
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217487961
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar als er niets van klopt wordt het gewoon weer hersteld naar wat het voor je edit was.
Dat ligt er aan, op sommige pagina's kan het dagen blijven staan. Het kan ook trouwens zijn dat je iets feitelijks toevoegt, wat weer verwijderd wordt door een ander. Wikipedia blijft wat dit betreft simpelweg een enorme subjectiviteit bevatten.
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dat is geen stropop
Jawel, dat is het wel. Ik heb immers nergens het argument gemaakt dat MSNBC een stroom van leugens of onwaarheden zou verkondigen, het is alleen wel zeer vooringenomen media, die vanuit een radicaal links perspectief de actualiteiten belichten.

Mocht er in de Amerikaanse politiek ooit weer de fairness doctrine (of een soortgelijke wetgeving) worden aangenomen heeft dat op alle media invloed. Het is namelijk een algemene wet, die is dus niet alleen van toepassing op Fox News.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217487967
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2025 17:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ligt er aan, op sommige pagina's kan het dagen blijven staan. Het kan ook trouwens zijn dat je iets feitelijks toevoegt, wat weer verwijderd wordt door een ander. Wikipedia blijft wat dit betreft simpelweg een enorme subjectiviteit bevatten.
[..]
Jawel, dat is het wel. Ik heb immers nergens het argument gemaakt dat MSNBC een stroom van leugens of onwaarheden zou verkondigen, het is alleen wel zeer vooringenomen media, die vanuit een radicaal links perspectief de actualiteiten belichten.

Mocht er in de Amerikaanse politiek ooit weer de fairness doctrine (of een soortgelijke wetgeving) worden aangenomen heeft dat op alle media invloed. Het is namelijk een algemene wet, die is dus niet alleen van toepassing op Fox News.
Ja als je het niet wil begrijpen houdt het op
  Moderator maandag 28 april 2025 @ 17:32:31 #85
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_217487973
Wat zijn dan die enorm subjectieve wikipediapagina's?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217487987
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2025 17:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ligt er aan, op sommige pagina's kan het dagen blijven staan.
Jeetje, als dat geen herschrijven van de geschiedenis door buitenlandse partijen is weet ik het ook niet meer. Dagen!!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 28 april 2025 @ 17:34:14 #87
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217487988
quote:
5s.gif Op maandag 28 april 2025 17:32 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb op de eerste pagina van dit topic een uitgebreid voorbeeld gegeven (post #22) mbt het vermeende gender.
  Moderator maandag 28 april 2025 @ 17:36:06 #88
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_217488001
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2025 17:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb op de eerste pagina van dit topic een uitgebreid voorbeeld gegeven (post #22) mbt het vermeende gender.
Wauw, wel 1 pagina op de miljoenen pagina's die er zijn. Weet je zeker dat je geen obsessie hebt?
pi_217488012
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 16:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Gewoon keihard je MAGA-bakkes houden over Wikipedia, want er klopt geen reet van wat je zegt.
Er is geen ideologisch gemotiveerde creatie en editing van Wikipediapagina's?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217488042
quote:
From 2016 to 2024, Martin appeared more than 150 times on RT America and Sputnik, both of which are Russian state-controlled news agencies.[42] None of these appearances was disclosed to the Senate on a Senate Judiciary Committee questionnaire asking for a list of all media interviews.[42] Nine days before the Russian invasion of Ukraine he said there was no evidence of military buildup on Ukraine’s borders and critized US officials as warmongering and ignoring Russia security concerns.[43]
https://en.wikipedia.org/wiki/Ed_Martin_(Missouri_politician)#Books_and_television

Tsjonge, de VS is wel echt ver heen als je zo'n iemand als aanklager hebt.
  maandag 28 april 2025 @ 17:44:35 #91
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217488047
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ze zullen er vast zijn, maar ik zie geen indicaties dat dat op grote schaal gebeurt en de zelfreinigende mechanismes lijken ook behoorlijk goed te werken. De suggestie dat Wikipedia een of ander centraal aangestuurd ideologisch bolwerk is, is volkomen ongefundeerd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 28 april 2025 @ 17:44:58 #92
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_217488050
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 17:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Probeer maar eens iets zomaar aan te passen. Dat lukt niet eens.

Zelfreinigend vermogen is natuurlijk een hele nare gedachte voor de maga kliek. Volg de keizer.
Ik ben altijd verbaasd hoe snel dat zelfreinigend vermogen van Wikipedia werkt.

Zelfs als het gaat om artikelen die niet eens zo veel gelezen worden.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_217488052
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2025 08:52 schreef HowardRoark het volgende:
Wikipedia is rondom sommige onderwerpen ook enorm vooringenomen en onbetrouwbaar. Het is niet voor niets dat tijdens studeren het gebruik van Wikipedia verboden is. In principe kan iedereen daar iets toevoegen en bijvoorbeeld een op-ed van een journalist als bron gebruiken. Geregeld worden er trouwens ook helemaal geen bronnen gebruikt voor claims.

Het is dan ook de vraag wat dit met een dictatuur te maken heeft zoals TS in zijn OP stelt?
Er was toch een paar jaar geleden een dag waarop feministen of zo zo veel mogelijk pagina's gingen herschrijven en vrouwen in de hoofdrol van belangrijke gebeurtenissen en ontdekkingen hadden gezet?
  maandag 28 april 2025 @ 17:45:21 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217488053
quote:

[..]
Voor zover die er is wordt dat geneutraliseerd door die gemeenschap.
  Moderator maandag 28 april 2025 @ 17:47:40 #95
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_217488078
quote:

[..]
Er is vooral een ideologisch gedreven aanval op Wikipedia. Iemand als Muskolini is er ook al een tijdje mee bezig.
  maandag 28 april 2025 @ 17:48:02 #96
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_217488081
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2025 17:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat heb jij toch met dat onderwerp?

Het lijkt wel een obsessie.. vind je dat je als Homo niet genoeg aandacht meer krijgt ofzo?

Zo'n: "only gay in the village".

Ik val op beide geslachten en kan me gewoon voorstellen dat je gevoel niet matched met je biologische geslacht.
The name is Putler, Vladimir Putler
  maandag 28 april 2025 @ 17:57:41 #97
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217488171
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:48 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Wat heb jij toch met dat onderwerp?

Het lijkt wel een obsessie.. vind je dat je als Homo niet genoeg aandacht meer krijgt ofzo?

Zo'n: "only gay in the village".

Ik val op beide geslachten en kan me gewoon voorstellen dat je gevoel niet matched met je biologische geslacht.
Het vormt hier een passend voorbeeld omdat het sinds een aantal jaar erg actueel is en laat zien hoe mensen bereid zijn langs de aantoonbare realiteit te kijken vanuit ideologische overwegingen.

Maar er bestaat niet iets als gender, enkel het menselijk geslacht en dat is dichtoom: je hebt mannen en vrouwen. Daarnaast is het menselijk geslacht onveranderlijk. Claims als: 'ik ben non-binair .. ' of een man zegt dat hij een vrouw is, zijn aantoonbaar niet juist en toch worden deze tegenwoordig in veel delen van het Westen tegenwoordig voor de waarheid aangenomen.

En op de Wikipedia pagina over 'gender', wordt nergens gesproken over kritiek op de genderideologie, maar wordt gender als een absoluut en bewezen feit gepresenteerd.
pi_217488207
Zou wel lachen zijn als Wikipedia idd de servers in Canada zou gaan zetten en het in Amerika geblokkeerd zou worden.
Ten eerste krijgt Trumpkeizer dan echt een shitstorm voor de kiezen en ten tweede wordt de gemiddelde Amerikaan nog weer dommer! :')

En dan Canada met geweld inlijven en alsnog Wikipedia op zwart gooien! :') Misschien beter in Mexico plaatsen?
pi_217488231
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ze zullen er vast zijn, maar ik zie geen indicaties dat dat op grote schaal gebeurt en de zelfreinigende mechanismes lijken ook behoorlijk goed te werken. De suggestie dat Wikipedia een of ander centraal aangestuurd ideologisch bolwerk is, is volkomen ongefundeerd.
De suggestie dat dat de suggestie is, is volkomen ongefundeerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217488333
quote:
5s.gif Op maandag 28 april 2025 17:32 schreef xpompompomx het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_genocide
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')