En ze dan van hun bed lichten of wat precies?quote:Op zondag 27 april 2025 19:52 schreef Marsenal het volgende:
Doel is, uitvinden hoe veel mensen hier daadwerkelijk een bamihapje of zo'n paprika-kaas-hapje willen.
Breng me niet op ideeën. Haaienidee en mikey van hun bed lichten is een lowkey fantasie van mij (nohomo)quote:Op zondag 27 april 2025 20:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En ze dan van hun bed lichten of wat precies?
Overal die kut Kaastengels tegenwoordig ipv een zooi Gouwe Ouwe mini kaassouffleesquote:Op zondag 27 april 2025 21:51 schreef Evangelion het volgende:
4 bitterballen
4 mini-kaassoufles
4 mini-frikadellen
4 kipnuggets
Mensen die andere kaassnacks boven kaassouffles kiezen
Je hebt 100% gelijk maar je moet dan juist kaastengels nemen zodat de vrouwen die pakken en je zelf langer aanspraak maakt op het bruine fruit.quote:Op zondag 27 april 2025 21:51 schreef Evangelion het volgende:
4 bitterballen
4 mini-kaassoufles
4 mini-frikadellen
4 kipnuggets
Mensen die andere kaassnacks boven kaassouffles kiezen
Dat zijn er 17quote:Op maandag 28 april 2025 01:16 schreef augurk2025 het volgende:
7 frikandellen
4 bamischijf
3 kipnugget
3 kaussouvle
Oliehoorn curry erbij !!
Contant af te rekenenquote:Op maandag 28 april 2025 22:44 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat maakt duitse mayo anders dan hollandse of belgische?
Meer smaak. Iets zuurder en minder zoet dan Hollandse.quote:Op maandag 28 april 2025 22:44 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat maakt duitse mayo anders dan hollandse of belgische?
Er zijn ook zoete Duitse soorten mosterd.quote:Op maandag 28 april 2025 23:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Meer smaak. Iets zuurder en minder zoet dan Hollandse.
Is te vergelijken met Belgische.
Akkoord.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:51 schreef Prego het volgende:
[..]
Er zijn ook zoete Duitse soorten mosterd.
Zestien Vietnamese loempia's.quote:Op zondag 27 april 2025 19:52 schreef Marsenal het volgende:
4 bitterballen
4 kaastengels
4 mini-frikadellen
4 mini-loempia's
Mosterd, mayo en chilisaus erbij.
Ik ben van eenvoudige komaf.
Doel is, uitvinden hoe veel mensen hier daadwerkelijk een bamihapje of zo'n paprika-kaas-hapje willen.
Ik heb hier in D nog nooit een behoorlijke Mayo gevonden die in de buurt kwam van belgische, laat staan Japansequote:Op maandag 28 april 2025 23:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Meer smaak. Iets zuurder en minder zoet dan Hollandse.
Is te vergelijken met Belgische.
Japanse heb ik nooit gehad. Wat is daar zo speciaal aan? Pittig?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb hier in D nog nooit een behoorlijke Mayo gevonden die in de buurt kwam van belgische, laat staan Japanse
Denk aan Belgische mayo, maar dan iets meer scherpe mosterd en duidelijk meer eidooier en MSG voor de smaak. Kewpie is een goeie.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Japanse heb ik nooit gehad. Wat is daar zo speciaal aan? Pittig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |