Ik sluit toch ook niet uit dat ie straks weer 'gewoon' in de finale staat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:21 schreef Janneke141 het volgende:
Luca speelt goed en heeft een fantastisch potentieel, maar als hij zijn sport niet iets serieuzer gaat nemen dan gaat hij echt niet nog een keer twee weken achter elkaar lange wedstrijden winnen. En dat zou hij, op deze manier, ook niet verdienen.
Onder druk gezet, en kan ook nog wel eens snel z'n hoofd laten hangen. Ook niet echt z'n stijl om het spel vertragen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef Zorro het volgende:
Het helpt ook niet echt dat Ding speelt alsof hij net een willekeurige keu uit de hoek heeft gepakt.
Nee, ik sluit het ook niet uit, maar ik sluit voor ieder willekeurig toernooi ook niet uit dat Ronnie 28 centuries maakt en/of dat hij iedereen en zijn grootmoeder volkomen voor aap zet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:44 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik sluit toch ook niet uit dat ie straks weer 'gewoon' in de finale staat.
Wanneer de focus en de wil er is, is alles mogelijk met Luca.
Ja, het is bij hem nu eenmaal alles of niets. Maakt m voor de neutrale toeschouwer iig heel interessant.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:53 schreef Janneke141 het volgende:
Luca is onwijs getalenteerd, maar ook volkomen onberekenbaar. We gaan de komende week zien wat het ditmaal is.
Echt he. Brecel staat ze lekker te raken, maar Ding geeft het ook wel enorm weg iedere keer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef Zorro het volgende:
Het helpt ook niet echt dat Ding speelt alsof hij net een willekeurige keu uit de hoek heeft gepakt.
Hoorde/zag het ook, was met Parrott rond een uurtje of 9, als hij verliest dan tuimelt ie naar de 41ste plaats. Misschien de alles of niets houding die het verklaart, hoe dan ook, goed was het!quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:24 schreef Zorro het volgende:
Als ik het goed hoorde bij de BBC bakt Brecel er dit seizoen niks van en als ie dit verliest komt ie ergens op de 40e plaats op de ranglijst of zo.
Dus het is niet helemaal zoals verwacht dit.
Brecel is een aantal keer niet komen opdagen. Dat is vrij dodelijk voor de 1 en 2 jaar ranking points,quote:Op zondag 27 april 2025 12:04 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Hoorde/zag het ook, was met Parrott rond een uurtje of 9, als hij verliest dan tuimelt ie naar de 41ste plaats. Misschien de alles of niets houding die het verklaart, hoe dan ook, goed was het!
Ding weet 't nog net uit te stellen, 12-4 met wat centuriesquote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef koffieleuk het volgende:
Luca gaat geen 3e sessie nodig hebben denk ik
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 27 april 2025 21:27 schreef Janneke141 het volgende:
Die 100 100's geven hem toch een beetje de bibbers.
Ik vroeg me al af waarom iedereen ging staan en joelen, bij iets dat een 13 in een dozijn century leek... (kijk stream zonder commentaar omdat ik niet thuis ben)quote:Op zondag 27 april 2025 22:31 schreef Szura het volgende:
En dan maar gelijk century #100 erachteraan
Volgens mij spelen de oud-toppers dan wat demopartijtjes of zoquote:Op maandag 28 april 2025 09:01 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zie dat Ronnie en Brecel vanavond spelen. Allebei staan ze 12-4 voor. Dat lijkt mij wel heel erg lullig voor het publiek als ze straks naar 1 framepje zitten te kijken en dan weer weg mogen. Zou daar een oplossing voor worden bedacht, of heb je dan gewoon pech? Kaartje kost toch aardig wat centen neem ik aan.
Volgens mij ook ja. Gaan Davis en Taylor nog een keertje zwarte ballen potten.quote:Op maandag 28 april 2025 09:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij spelen de oud-toppers dan wat demopartijtjes of zo
Ja en dat zijn echt de momenten dat je in de zaal wil zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 09:01 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zie dat Ronnie en Brecel vanavond spelen. Allebei staan ze 12-4 voor. Dat lijkt mij wel heel erg lullig voor het publiek als ze straks naar 1 framepje zitten te kijken en dan weer weg mogen. Zou daar een oplossing voor worden bedacht, of heb je dan gewoon pech? Kaartje kost toch aardig wat centen neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Net morgen kan ik niet kijken.quote:Op maandag 28 april 2025 13:34 schreef koffieleuk het volgende:
Mooi. Twee sessies op m'n thuiswerkdag
[ x ]
Dat dacht ie 4 frames geleden ook al.quote:
Dit is toch een goede kans om de winst te pakkenquote:Op maandag 28 april 2025 15:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat dacht ie 4 frames geleden ook al.
Dat dacht ik 10 jaar geleden al. Carrières van 33 jaarquote:Op maandag 28 april 2025 17:14 schreef wdn het volgende:
Higgins-Williams
Dat kan inderdaad wel eens de laatste keer zijn dat we die in een best of 25 zien.
En tegelijkertijd is het niet uitgesloten dat we binnen een week een wk finale zien die gaat tussen 2 van de class of 92quote:Op maandag 28 april 2025 17:14 schreef wdn het volgende:
Higgins-Williams
Dat kan inderdaad wel eens de laatste keer zijn dat we die in een best of 25 zien.
Nah. Trump/Brecel- O'Sullivan lijkt me eerder.quote:Op maandag 28 april 2025 18:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is het niet uitgesloten dat we binnen een week een wk finale zien die gaat tussen 2 van de class of 92
Ik zei ook niet dat het de meest waarschijnlijke finale wasquote:Op maandag 28 april 2025 18:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Nah. Trump/Brecel- O'Sullivan lijkt me eerder.
quote:Op maandag 28 april 2025 13:51 schreef DeeBee het volgende:
Finale gegarandeerd voor Ronnie lijkt mijZhao Xintong stond natuurlijk wel dik in de top 10 toen hij geschorst werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom tot 64/70 met 5 minuten op de klok, maar de laatste paar kan ik echt niet verzinnen.quote:Op maandag 28 april 2025 19:28 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)-1990~1745839619090/
@:wimderon doe je best
Allemaalquote:Op maandag 28 april 2025 19:28 schreef franklop het volgende:
Dat was de enige die ik echt nóóit bedacht zou hebben, al had ik een uur de tijd.quote:Op maandag 28 april 2025 19:38 schreef Zorro het volgende:
Over de verliezer van 1995 moest ik wel lang nadenken
Het voordeel hier is dat je allerlei namen kan bedenken en dan typ je in en je ziet wel of het klopt. Ik heb er geloof ik wel 15 gehad voor ik de goede hadquote:Op maandag 28 april 2025 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik echt nóóit bedacht zou hebben, al had ik een uur de tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Alle namen die ik had ingetypt totdat ik aan die 64 zat klopten wel, op Steve Davis na. Maar ik moet bekennen dat ik daarna nog wel wat Chinese lettergrepen geprobeerd hebquote:Op maandag 28 april 2025 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het voordeel hier is dat je allerlei namen kan bedenken en dan typ je in en je ziet wel of het klopt. Ik heb er geloof ik wel 15 gehad voor ik de goede had
69/70quote:Op maandag 28 april 2025 19:28 schreef franklop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2025 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
69/70
Dacht dat ik er van begin jaren '90 meer zou missen, maar dat waren toch wel veel bekende namen.Waar ik dus ook de meeste moeite mee had. Och ja, niet echt iemand die blijft plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige reden dat die me uiteindelijk toch te binnen schoot was omdat ik ging denken "aan wie had ik altijd een hekel"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
65/70 uiteindelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik miste er eentje, met de 007 achternaamquote:Op maandag 28 april 2025 19:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allemaal
Over de verliezer van 1995 moest ik wel lang nadenken
Ja die dus, de verliezer van 1995quote:Op maandag 28 april 2025 19:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik miste er eentje, met de 007 achternaam
Ik moet bekennen dat Mark Selby een van de laatste namen was die ik intikte.quote:Op maandag 28 april 2025 19:46 schreef Zorro het volgende:
De enige reden dat die me uiteindelijk toch te binnen schoot was omdat ik ging denken "aan wie had ik altijd een hekel
Die wist ik wel, de verliezers waren meer de nadenkers als ze niet ook gewonnne hebbenquote:Op maandag 28 april 2025 19:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dott moest ook van ver komen. Kon niet op zijn naam komen.
Ik had duidelijk in beeld om wie het ging want drie keer finale maar de naam kwam niet makkelijk.quote:Op maandag 28 april 2025 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die wist ik wel, de verliezers waren meer de nadenkers als ze niet ook gewonnne hebben
Die vergeet je dan ook het liefst zo snel mogelijkquote:Op maandag 28 april 2025 19:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik had duidelijk in beeld om wie het ging want drie keer finale maar de naam kwam niet makkelijk.
close call tussen hem, Ebdon en Selbyquote:Op maandag 28 april 2025 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die vergeet je dan ook het liefst zo snel mogelijk
Nou, hij ligt nog wel een straatlengte voor hoorquote:Op maandag 28 april 2025 19:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
close call tussen hem, Ebdon en Selby
Ik had het alleen over het snooker maar dat is walgelijkquote:Op maandag 28 april 2025 20:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, hij ligt nog wel een straatlengte voor hoor
https://news.sky.com/stor(...)ex-offences-13345176
Nee, de beeb gaat altijd voor Ronnie. Kijkcijfersquote:Op maandag 28 april 2025 20:05 schreef Janneke141 het volgende:
Zouden we het geluk hebben dat Eurosport Ronnie uitzendt en de BBC Luca?
Voor dit bekend werd en het dus alleen over snooker ging zette ik hem ook wel op de eerste plek maar dan inderdaad nek aan nek met de namen die je noemde.quote:Op maandag 28 april 2025 20:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik had het alleen over het snooker maar dat is walgelijk
Na het ene frame van Ronnie schakelen we naar de epische comeback van Ding.quote:Op maandag 28 april 2025 20:05 schreef Janneke141 het volgende:
Zouden we het geluk hebben dat Eurosport Ronnie uitzendt en de BBC Luca?
Heb je gezien hoe gruwelijk goed Brecel stond te spelen? Dat gaat niet lang duren.quote:Op maandag 28 april 2025 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na het ene frame van Ronnie schakelen we naar de epische comeback van Ding.
Laat me nou even hopenquote:Op maandag 28 april 2025 20:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe gruwelijk goed Brecel stond te spelen? Dat gaat niet lang duren.
Het is bij Luca alles of niets. Bij Ronnie ook wel trouwens. In principe kan het alle kanten op, maar met 2x 12-4 is de kans op een kort avondje op zich vrij groot.quote:Op maandag 28 april 2025 20:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe gruwelijk goed Brecel stond te spelen? Dat gaat niet lang duren.
Echt ik heb hem vaker zo zien spelen en dan ineens is het een hele sessie niks.quote:Op maandag 28 april 2025 20:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Die wil ik dadelijk zien want Brecel speelde sneller dan Ronnie tijdens zijn 5 minuten 147quote:
Ze willen de tweede dag nog wel eens wisselen, zodat een partij in de ochtend eindigt, een in de middag en twee in de avondquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sessie van 11:00 gaan vanavond verder om 20:00 en dan morgen 15:30 toch? En middagpartijen van vandaag precies andersom.
er is nog niks aan de hand.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Nou 3-1 Zhou en 3-1 Higgins. Niet wat ik er van hoopte tot nu toe.
Ik heb de wedstrijd tegen Carter niet gezien, maar Pang en tot nu toe Si maken het hem ook niet bepaald moeilijk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:10 schreef wdn het volgende:
Ronnie met een nieuwe keu en rare gedachtes verslaat nog steeds 95% van de andere spelers
Zelfs als hij staat te kloten
Nee maar Si won de laatste keer wel van hem dus geef het even tijdquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Carter niet gezien, maar Pang en tot nu toe Si maken het hem ook niet bepaald moeilijk.
Hij moet zijn kansen snel gaan benutten anders is het na deze sessie al bijna gedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee maar Si won de laatste keer wel van hem dus geef het even tijd
Carter was ook niet best.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Carter niet gezien, maar Pang en tot nu toe Si maken het hem ook niet bepaald moeilijk.
zekers maar het is wel 6-6quote:
Dat is dus elk jaar zo omdat ze de tweede dag elke sessie een wedstrijd willen die tot afronding komt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:54 schreef mitt het volgende:
Toch bijzondere indeling. Higgins en Williams speelde nu en morgenochtend terwijl Trump en Brecel twee sessies overslaan...
Oké.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is dus elk jaar zo omdat ze de tweede dag elke sessie een wedstrijd willen die tot afronding komt.
Weet ik weer waarom ik betaal voor de HBO sport add-onquote:Op woensdag 30 april 2025 11:12 schreef Faraday01 het volgende:
Ronnie wordt niet live uitgezonden op de tvDat is echt hoogst uitzonderlijk. Volledig terecht natuurlijk dat ze voor Higgins- Williams kiezen
Mooiquote:Op woensdag 30 april 2025 12:02 schreef Faraday01 het volgende:
Higgins speelt heel erg matig en gaat op deze manier er kansloos af.
Wiljumsquote:Op woensdag 30 april 2025 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi
Niks tegen Higgins, maar Williams
jij had dat gister al verzonnenquote:Op woensdag 30 april 2025 14:04 schreef wdn het volgende:
Van 8-8 naar 8-12 naar 12-12
Echt je verzint het niet
Achteraf zou een 13-8 beter zijn geweest voor hem jaquote:Op woensdag 30 april 2025 14:40 schreef Modus het volgende:
Hier gaat Higgins heel lang heel ziek van zijn.
Als hij had gewonnen, dan was Williams heel lang heel ziek, na 12-8 voor te hebben gestaanquote:Op woensdag 30 april 2025 14:40 schreef Modus het volgende:
Hier gaat Higgins heel lang heel ziek van zijn.
Bwah, Williams is veel nuchterder. Die had later vanmiddag alweer op de golfbaan gestaan ofzo. Plus dat Higgins de laatste jaren al zóveel net-niet-momenten heeft gehad.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als hij had gewonnen, dan was Williams heel lang heel ziek, na 12-8 voor te hebben gestaan
Iets zegt me dat Williams dat wat makkelijker naast zich neerlegt.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als hij had gewonnen, dan was Williams heel lang heel ziek, na 12-8 voor te hebben gestaan
Kan me toch echt niet voorstellen dat dat de finale wordt. Wel mooi dat Williams door is, wat een krijger.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Als de finale Williams tegen O Sullivan wordt dan zitten we in de Matrix en is de software aan het glitchen, dat kan echt niet...
Is op zich handig.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Judd moet nu wel een frame gaan winnen
Eeeeeh waar is het precies 7-7?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:34 schreef wdn het volgende:
45 minuten genot (want het was niet Ebdon)
7-7
Trump - Brecel, intussen 8-8. Gaat zometeen verder. Ik hoop op een finale O’ Sullivan vs Brecel, zou mooi snooker opleveren.quote:
Uit nostalgische overwegingen zou ik O'Sullivan tegen Williams leuk vinden.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:58 schreef hiburg het volgende:
[..]
Trump - Brecel, intussen 8-8. Gaat zometeen verder. Ik hoop op een finale O’ Sullivan vs Brecel, zou mooi snooker opleveren.
Ik ook. Maar Trump heeft nog wat centuries nodigquote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Uit nostalgische overwegingen zou ik O'Sullivan tegen Williams leuk vinden.
Zhaoquote:Op woensdag 30 april 2025 21:51 schreef Faraday01 het volgende:
Trump heeft duidelijk gemaakt dat er maar 1 favoriet is dit jaar.
Ronnie moet dan snel veel beter gaan spelen want hij wint nu vooral omdat zijn tegenstanders opzichtig falen.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:01 schreef Zorro het volgende:
Finale Trump - O'Sullivan zou mooi zijn.
Williams liever, maar Trump verdient het gewoon gezien zijn spel. En Ronnie wil ik de 8e zien pakken. Met beiden kan ik goed leven dus
De odds zijn nog steeds goed voor Zhao, als je er echt in gelooft.quote:
Als Ronnie zo speelt, is Zhao favoriet voor een finaleplaats. Maar ja als Ronnie het op zijn heupen krijgt kan hij er ook kansloos af gaan.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De odds zijn nog steeds goed voor Zhao, als je er echt in gelooft.
Tot nu toe hebben we niet het idee gehad dat Ronnie goed speelde, maar hij heeft wel telkens op de goede momenten de goede dingen gedaan. Dat je met slecht spel zo ver komt zegt ook iets.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Ronnie zo speelt, is Zhao favoriet voor een finaleplaats. Maar ja als Ronnie het op zijn heupen krijgt kan hij er ook kansloos af gaan.
Ronnie heeft steeds 1 sessie waar echt alles gaat.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Ronnie zo speelt, is Zhao favoriet voor een finaleplaats. Maar ja als Ronnie het op zijn heupen krijgt kan hij er ook kansloos af gaan.
Dat is zeker niet vanmiddag en toch staat hij 4-3 voorquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Ronnie heeft steeds 1 sessie waar echt alles gaat.
Ja, tussendoor schraapt hij de frames bij elkaar die hij kan pakken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is zeker niet vanmiddag en toch staat hij 4-3 voor
Zie ik eigenlijk niet zomaar gebeuren. Speelt nog erg wisselvallig. En Zhao is best stabiel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, tussendoor schraapt hij de frames bij elkaar die hij kan pakken.
Ik zeg je... er komt straks een sessie aan dan wint hij 4-0 of 3-1 en komt Zhao niet meer dichterbij
Zandbak zou natuurlijk kut zijn, maar the Crucible kan echt niet meer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:10 schreef Szura het volgende:
Schijnheilig kulverhaal van engnek Hearn op de BBC, schei toch uit met je pleidooi ‘for the players’, liefst vertrok ie vandaag nog met het WK naar de zandbak om z’n zakken te vullen
Maar het is een magische venue. The home of snooker.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zandbak zou natuurlijk kut zijn, maar the Crucible kan echt niet meer.
Nou ja omdat het niet meer kan voor zijn portemonneequote:Op donderdag 1 mei 2025 18:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar het is een magische venue. The home of snooker.
En laten we nou niet doen alsof Hearn naar alternatieven kijkt omdat de Crucible niet meer kan.
Alexander Palace. De hoofdzaal kunnen zo 10000 man in.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:10 schreef Szura het volgende:
Schijnheilig kulverhaal van engnek Hearn op de BBC, schei toch uit met je pleidooi ‘for the players’, liefst vertrok ie vandaag nog met het WK naar de zandbak om z’n zakken te vullen
Daar zijn de Masters al, toch?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Alexander Palace. De hoofdzaal kunnen zo 10000 man in.
Ja en jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is toch wel een heerlijk affiche hoor.
[..]
Daar zijn de Masters al, toch?
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kun je dan ook een miss callen dat hij het over moet doen
Niet hè. Ik hou het voor gezien voor vandaag.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:35 schreef Szura het volgende:
Kan nog niet zeggen dat ik op het puntje van de stoel zit
Vanmiddag was het ook al niet top. Je ziet vaker dat spelers of moeten wennen aan de nieuwe setup of doodop zijn. Alleen verwacht je dat deze spelers de ervaring hebben om daar weinig last van te hebben. Voor Mark J en Ronnie kan ik me voorstellen dat de belasting zwaar weegt op die leeftijd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:35 schreef Szura het volgende:
Kan nog niet zeggen dat ik op het puntje van de stoel zit
U vraagt Zhao draaitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:38 schreef Janneke141 het volgende:
Laat Zhao dan ook maar weglopen. Op basis van dit spel verdient Ronnie de finale echt niet.
Ronnie Wrightquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:46 schreef koffieleuk het volgende:
Ronnie heeft tussen de sessies in aan z'n keu zitten sleutelen
[ x ]
Als hij nog iets wil deze wedstrijd zal hij de laatste 2 frames moeten winnen. Niet dat er enige aanleiding is te denken dat hij opeens beter gaat spelen.quote:
Nope, of Zhao moet echt ineens instortenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als hij nog iets wil deze wedstrijd zal hij de laatste 2 frames moeten winnen. Niet dat er enige aanleiding is te denken dat hij opeens beter gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |