Nee, de beeb gaat altijd voor Ronnie. Kijkcijfersquote:Op maandag 28 april 2025 20:05 schreef Janneke141 het volgende:
Zouden we het geluk hebben dat Eurosport Ronnie uitzendt en de BBC Luca?
Voor dit bekend werd en het dus alleen over snooker ging zette ik hem ook wel op de eerste plek maar dan inderdaad nek aan nek met de namen die je noemde.quote:Op maandag 28 april 2025 20:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik had het alleen over het snooker maar dat is walgelijk
Na het ene frame van Ronnie schakelen we naar de epische comeback van Ding.quote:Op maandag 28 april 2025 20:05 schreef Janneke141 het volgende:
Zouden we het geluk hebben dat Eurosport Ronnie uitzendt en de BBC Luca?
Heb je gezien hoe gruwelijk goed Brecel stond te spelen? Dat gaat niet lang duren.quote:Op maandag 28 april 2025 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na het ene frame van Ronnie schakelen we naar de epische comeback van Ding.
Laat me nou even hopenquote:Op maandag 28 april 2025 20:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe gruwelijk goed Brecel stond te spelen? Dat gaat niet lang duren.
Het is bij Luca alles of niets. Bij Ronnie ook wel trouwens. In principe kan het alle kanten op, maar met 2x 12-4 is de kans op een kort avondje op zich vrij groot.quote:Op maandag 28 april 2025 20:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe gruwelijk goed Brecel stond te spelen? Dat gaat niet lang duren.
Echt ik heb hem vaker zo zien spelen en dan ineens is het een hele sessie niks.quote:Op maandag 28 april 2025 20:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Die wil ik dadelijk zien want Brecel speelde sneller dan Ronnie tijdens zijn 5 minuten 147quote:
Ze willen de tweede dag nog wel eens wisselen, zodat een partij in de ochtend eindigt, een in de middag en twee in de avondquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sessie van 11:00 gaan vanavond verder om 20:00 en dan morgen 15:30 toch? En middagpartijen van vandaag precies andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |