Ik sluit toch ook niet uit dat ie straks weer 'gewoon' in de finale staat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:21 schreef Janneke141 het volgende:
Luca speelt goed en heeft een fantastisch potentieel, maar als hij zijn sport niet iets serieuzer gaat nemen dan gaat hij echt niet nog een keer twee weken achter elkaar lange wedstrijden winnen. En dat zou hij, op deze manier, ook niet verdienen.
Onder druk gezet, en kan ook nog wel eens snel z'n hoofd laten hangen. Ook niet echt z'n stijl om het spel vertragen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef Zorro het volgende:
Het helpt ook niet echt dat Ding speelt alsof hij net een willekeurige keu uit de hoek heeft gepakt.
Nee, ik sluit het ook niet uit, maar ik sluit voor ieder willekeurig toernooi ook niet uit dat Ronnie 28 centuries maakt en/of dat hij iedereen en zijn grootmoeder volkomen voor aap zet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:44 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik sluit toch ook niet uit dat ie straks weer 'gewoon' in de finale staat.
Wanneer de focus en de wil er is, is alles mogelijk met Luca.
Ja, het is bij hem nu eenmaal alles of niets. Maakt m voor de neutrale toeschouwer iig heel interessant.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:53 schreef Janneke141 het volgende:
Luca is onwijs getalenteerd, maar ook volkomen onberekenbaar. We gaan de komende week zien wat het ditmaal is.
Echt he. Brecel staat ze lekker te raken, maar Ding geeft het ook wel enorm weg iedere keer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef Zorro het volgende:
Het helpt ook niet echt dat Ding speelt alsof hij net een willekeurige keu uit de hoek heeft gepakt.
Hoorde/zag het ook, was met Parrott rond een uurtje of 9, als hij verliest dan tuimelt ie naar de 41ste plaats. Misschien de alles of niets houding die het verklaart, hoe dan ook, goed was het!quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:24 schreef Zorro het volgende:
Als ik het goed hoorde bij de BBC bakt Brecel er dit seizoen niks van en als ie dit verliest komt ie ergens op de 40e plaats op de ranglijst of zo.
Dus het is niet helemaal zoals verwacht dit.
Brecel is een aantal keer niet komen opdagen. Dat is vrij dodelijk voor de 1 en 2 jaar ranking points,quote:Op zondag 27 april 2025 12:04 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Hoorde/zag het ook, was met Parrott rond een uurtje of 9, als hij verliest dan tuimelt ie naar de 41ste plaats. Misschien de alles of niets houding die het verklaart, hoe dan ook, goed was het!
Ding weet 't nog net uit te stellen, 12-4 met wat centuriesquote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef koffieleuk het volgende:
Luca gaat geen 3e sessie nodig hebben denk ik
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 27 april 2025 21:27 schreef Janneke141 het volgende:
Die 100 100's geven hem toch een beetje de bibbers.
Ik vroeg me al af waarom iedereen ging staan en joelen, bij iets dat een 13 in een dozijn century leek... (kijk stream zonder commentaar omdat ik niet thuis ben)quote:Op zondag 27 april 2025 22:31 schreef Szura het volgende:
En dan maar gelijk century #100 erachteraan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |