Welke boeken? Ik kijk ook altijd naar boeken, maar vond niets leuks.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:08 schreef Samzz het volgende:
Een ijsje (en een vers gebakken stroopwafel) gegeten en twee boeken gekocht op de vrijmarkt
.
Wel echt leven op het randje.
PAAZ en Up, van Myrthe van der Meer. Ik ken haar, maar heb de boeken nooit gelezen. Toen kwam ik ze tegen voor een leuk prijsje, dus meegenomen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welke boeken? Ik kijk ook altijd naar boeken, maar vond niets leuks.
Ik ken haar niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
PAAZ en Up, van Myrthe van der Meer. Ik ken haar, maar heb de boeken nooit gelezen. Toen kwam ik ze tegen voor een leuk prijsje, dus meegenomen.
😆quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Oh damn, nu wil ik weten wat past bij mijn smaak gebaseerd op m'n favoriete boeken
Brb, ff bij ChatGPT checken wat typische boeken zijn voor een snob om te lezen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Oh damn, nu wil ik weten wat past bij mijn smaak gebaseerd op m'n favoriete boeken
1. Ulysses – James Joycequote:Op zaterdag 26 april 2025 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brb, ff bij ChatGPT checken wat typische boeken zijn voor een snob om te lezen.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1. Ulysses – James Joyce
Snob-gehalte: 10/10
Waarom?
Vrijwel niemand leest dit boek echt uit, maar het is hét ultieme symbool van literaire intelligentie. Als je Ulysses leest (of zegt dat je dat doet), suggereer je dat je een intellectueel bent die niet terugschrikt voor complexe narratieve structuren, mythologie én stream of consciousness.
Bonus-snob-punten: als je erbij zegt dat je het liever in het Engels leest.
⸻
2. À la recherche du temps perdu – Marcel Proust
Snob-gehalte: 9,5/10
Waarom?
Proust is het toppunt van verfijning: zinnen van een halve pagina, reflecties over herinnering, tijd, geurige madeleines en de hogere kringen van de Franse samenleving. Perfect voor wie zichzelf graag positioneert als iemand met fijnzinnige smaak.
Bonus-snob-punten: als je af en toe terloops Proust citeert in gesprekken over kunst of liefde.
⸻
3. Being and Time – Martin Heidegger
Snob-gehalte: 9/10
Waarom?
Niet eens een roman, maar een filosofisch werk. Deze klassieker in de continentale filosofie is zo hermetisch geschreven dat je met gemak kunt bluffen over “zijn in de wereld” en “Dasein” zonder dat iemand je durft tegen te spreken.
Bonus-snob-punten: als je zegt dat Sartre zonder Heidegger niet begrepen kan worden.
Het kan altijd nog erger. Het boek dat Joyce schreef na Ulysses, Finnegans Wake. Over niet terugschrikken voor stream of consciousness gesproken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1. Ulysses – James Joyce
Snob-gehalte: 10/10
Waarom?
Vrijwel niemand leest dit boek echt uit, maar het is hét ultieme symbool van literaire intelligentie. Als je Ulysses leest (of zegt dat je dat doet), suggereer je dat je een intellectueel bent die niet terugschrikt voor complexe narratieve structuren, mythologie én stream of consciousness.
Bonus-snob-punten: als je erbij zegt dat je het liever in het Engels leest.
⸻
2. À la recherche du temps perdu – Marcel Proust
Snob-gehalte: 9,5/10
Waarom?
Proust is het toppunt van verfijning: zinnen van een halve pagina, reflecties over herinnering, tijd, geurige madeleines en de hogere kringen van de Franse samenleving. Perfect voor wie zichzelf graag positioneert als iemand met fijnzinnige smaak.
Bonus-snob-punten: als je af en toe terloops Proust citeert in gesprekken over kunst of liefde.
⸻
3. Being and Time – Martin Heidegger
Snob-gehalte: 9/10
Waarom?
Niet eens een roman, maar een filosofisch werk. Deze klassieker in de continentale filosofie is zo hermetisch geschreven dat je met gemak kunt bluffen over “zijn in de wereld” en “Dasein” zonder dat iemand je durft tegen te spreken.
Bonus-snob-punten: als je zegt dat Sartre zonder Heidegger niet begrepen kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Dante's goddelijke komedie gelezen, wat zegt dat?Intelligent én aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik heb Dante's goddelijke komedie gelezen, wat zegt dat?Geen idee, ik heb alleen Inferno gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik heb Dante's goddelijke komedie gelezen, wat zegt dat?Je kunt Dante’s Goddelijke Komedie pas echt begrijpen als je iets weet van middeleeuwse theologie, de structuur van het scholastisch denken én de Vita Nuova. Anders lees je eigenlijk gewoon een avonturenverhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien lees ik Dante alleen in het Italiaans — je verliest zoveel muzikaliteit en symboliek in vertaling. Vooral in het terzine-ritme."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Ik kan geen Italiaansquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kunt Dante’s Goddelijke Komedie pas echt begrijpen als je iets weet van middeleeuwse theologie, de structuur van het scholastisch denken én de Vita Nuova. Anders lees je eigenlijk gewoon een avonturenverhaal.
Bovendien lees ik Dante alleen in het Italiaans — je verliest zoveel muzikaliteit en symboliek in vertaling. Vooral in het terzine-ritme.
Ik ook niet 🥲quote:
Daarom gewoon de kleine prins lezen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:05 schreef Samzz het volgende:
Overigens las ik geen avonturenverhaal, maar gewoon een hoop woorden waar nauwelijks doorheen te komen was.
Hemingway. Brett Easton Ellis. Chuck Palanhiuck.quote:
Ik ken alleen Hemmingway van de drie. Welk boek is je nr 1 van hem? Voor mij ‘The sun also rises.’ Het boek kocht ik in Pamplona en las ik in café Iruña waar hij ook heeft gezeten. Over snobistisch gesproken 😄.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hemingway. Brett Easton Ellis. Chuck Palanhiuck.
For whom the bells tolls is absolute briljantheidquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken alleen Hemmingway van de drie. Welk boek is je nr 1 van hem? Voor mij ‘The sun also rises.’ Het boek kocht ik in Pamplona en las ik in café Iruña waar hij ook heeft gezeten. Over snobistisch gesproken 😄.
Overigens vind ik zijn stijl heerlijk. Simpel te lezen maar met veel diepgang. Dat heb ik ook met Murakami.
Ik houd niet van schrijvers die veel woorden nodig hebben om iets simpels te beschrijven.
Oh echt, dan ga ik Fight club eens lezen. En nee, niet alleen omdat Brad Pitt mijn mancrush was… Of is…quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
For whom the bells tolls is absolute briljantheid
Easton Ellis is bekend vanwege American Psycho en Less Than Zero. Chuck Palahniuk is bekend van o.a. Fight club en Survivor.
Doen!quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oh echt, dan ga ik Fight club eens lezen. En nee, niet alleen omdat Brad Pitt mijn mancrush was… Of is…
Des te meer kans op leuke kite chcikiesquote:
"Useless by James Joyce."quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nooit James Joyce's Ulysseus uitgelezen. Dus ik ben niet snob genoeg
quote:Op zondag 27 april 2025 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Useless by James Joyce."
If you know, you know
Ik gun ieder zijn voorkeuren. Gelukkig hoef ik niet met je te zoenen.quote:Op zondag 27 april 2025 14:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben in een food market en ga zo @:AirwiN's afgrijzen over me afroepen door een kaasplankje te bestellen
Oh, en wat oesters
Niks, Barb doet een poging tot alfa gedrag. Het lukt niet echt.quote:
Daar ben ik veul te lui voor joh.quote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, Barb doet een poging tot alfa gedrag. Het lukt niet echt.
Ok Bokitoquote:
Jij bent inmiddels gesettled, snap wel dat je lui bentquote:
Ik dacht al. Dat je niks met oesters zou hebben kan ik berijpen. Maar kaas? Kaas is leven.quote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, Barb doet een poging tot alfa gedrag. Het lukt niet echt.
@AirwiN heeft niets met kaasquote:Op zondag 27 april 2025 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat je niks met oesters zou hebben kan ik berijpen. Maar kaas? Kaas is leven.
Dit is helaas waarquote:Op zondag 27 april 2025 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels gesettled, snap wel dat je lui bent
AirwiN is gewoon een malle ventquote:Op zondag 27 april 2025 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat je niks met oesters zou hebben kan ik berijpen. Maar kaas? Kaas is leven.
Oh ja, dat heb ik verdrongen denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
@:Airwin heeft niets met kaas![]()
Maar inderdaad, kaas
True.quote:Op zondag 27 april 2025 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is helaas waar
[..]
AirwiN is gewoon een malle vent
quote:Op zondag 27 april 2025 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt in het niet bij al mijn pluspunten dus ik begrijp dit wel.quote:
Ja, want kaaaassssquote:
Het is wel een heel groot minpunt. De weegschaal staat ongeveer gelijk. Iets meer plus dan min.quote:Op zondag 27 april 2025 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt in het niet bij al mijn pluspunten dus ik begrijp dit wel.
Hier gaat ie steeds verder naar de minquote:Op zondag 27 april 2025 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want kaaaassss.
[..]
Het is wel een heel groot minpunt. De weegschaal staat ongeveer gelijk. Iets meer plus dan min.
Je hebt mij gewoon te lang al niet meer gezien en gesproken. Anders slaat die balans echt anders uit. Dus, wanneer spreken we elkaar weer eens?quote:Op zondag 27 april 2025 19:15 schreef Samzz het volgende:
Het is wel een heel groot minpunt. De weegschaal staat ongeveer gelijk. Iets meer plus dan min.
Smooth.quote:Op zondag 27 april 2025 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mij gewoon te lang al niet meer gezien en gesproken. Anders slaat die balans echt anders uit. Dus, wanneer spreken we elkaar weer eens?
Tosti met veul kaasquote:Op maandag 28 april 2025 09:23 schreef rival het volgende:
Om nog even verder te gaan met jullie gesprek van gisteren, vooral gesmolten kaas
Gisteren gehadquote:
En dan smeerbaar!quote:Op maandag 28 april 2025 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Fijn wel dat kaas zo'n bonding onderwerp is. Het smelt zo samen!
Hnnnngggquote:
*schuift kaasplankje door...quote:
Ja dacht alquote:Op maandag 28 april 2025 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ff geduld hebben hij heeft nu geen stroom
Yeps. En we hebben idd geen stroom.quote:
Zit je nu je kostbare telefoonbatterij te verspillen aan Fok, als een echte Fokker?quote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. En we hebben idd geen stroom.
Delen van een land kan ik nog begrijpen, maar een heel fucking land in het geval van Spanje.quote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals het hoort, toch?quote:Op maandag 28 april 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je nu je kostbare telefoonbatterij te verspillen aan Fok, als een echte Fokker?
Portugal, Spanje, delen van Frankrijk. Telefoonnetwerk ligt ook gedeeltelijk plat.quote:Op maandag 28 april 2025 14:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Delen van een land kan ik nog begrijpen, maar een heel fucking land in het geval van Spanje.
Je was okay.quote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal, Spanje, delen van Frankrijk. Telefoonnetwerk ligt ook gedeeltelijk plat.
Derde wereldlandquote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kaasbondage?quote:Op maandag 28 april 2025 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Fijn wel dat kaas zo'n bonding onderwerp is. Het smelt zo samen!
Snotverquote:
De echte sadisten gebruiken dan Danish Blue en de beginnelingen Mozarella? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:
Oh dacht dat je me geblokt hadquote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal, Spanje, delen van Frankrijk. Telefoonnetwerk ligt ook gedeeltelijk plat.
Beginners gewoon jonge 30+ toch?quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De echte sadisten gebruiken dan Danish Blue en de beginnelingen Mozarella? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Babybelballgag.quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De echte sadisten gebruiken dan Danish Blue en de beginnelingen Mozarella? Of hoe moet ik dat voor me zien?
quote:Op maandag 28 april 2025 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Babybelballgag.
Cheestring shibari.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee johquote:Op maandag 28 april 2025 14:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh dacht dat je me geblokt had
Nuquote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Wanneer zullen de plunderingen hier beginnen denken jullie?
Ik geef het nog een uurtje.quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Waarom wachten tot een ander begint? Gewoon lekker prionieren!quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Als je snel bent kun je de eerste zijn. Heb je de beste keusquote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Hebben ze iets gezegd over wanneer de boel weer zou moeten werken?quote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn dat donor nieren?quote:Op maandag 28 april 2025 14:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom wachten tot een ander begint? Gewoon lekker prionieren!
Sorry.quote:Op maandag 28 april 2025 18:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk op een opmerking van CL te wachten
Neeeeeeeeeeeeee, blijf.quote:
Sorryquote:Op maandag 28 april 2025 18:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk op een opmerking van CL te wachten
quote:
quote:
Stelletje ramptoeristen. Maagoe, de supermarkt was idd leegquote:Op maandag 28 april 2025 14:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom wachten tot een ander begint? Gewoon lekker prionieren!
Nu sinds 5 minuten weerquote:Op maandag 28 april 2025 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben ze iets gezegd over wanneer de boel weer zou moeten werken?
💕quote:
Nog lopen rellen?quote:Op maandag 28 april 2025 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje ramptoeristen. Maagoe, de supermarkt was idd leeg
Oh, nog best lang geduurd dan.quote:
Ik heb mn noodpakket hier maar alvast aangevuld. Dit soort shit gaat hier vast ook gebeuren in de toekomst.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nog best lang geduurd dan.
Hopelijk blijft t werken.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn noodpakket hier maar alvast aangevuld. Dit soort shit gaat hier vast ook gebeuren in de toekomst.
Daar ben ik veuls te lui voor joh.quote:
Met een wijntje op het balkon gekeken naar de rellen, me dunkt.quote:
Industrial size aggregaat? Waaarmee je een dorp een week van stroom kan voorzien?quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Radio met FM, een zaklantaarn, campingkooktoestel en een aggregaat. Wij zijn er klaar voor.
Jezus ik ben geen ziekenhuis.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Industrial size aggregaat? Waaarmee je een dorp een week van stroom kan voorzien?
Dat is meer mijn ding ja.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een wijntje op het balkon gekeken naar de rellen, me dunkt.
Oja, rellen is alleen voor plebs natuurlijkquote:
U riep?quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, rellen is alleen voor plebs natuurlijk
Precies. Ik beoordeel slechts de kwaliteit van je molotov cocktail.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, rellen is alleen voor plebs natuurlijk
Ga rellen danquote:
En, heb je al goede molotov cocktails gezien?quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Ik beoordeel slechts de kwaliteit van je molotov cocktail.
Nee, dikke deceptie wel. Ik had beter in Frankrijk moeten gaan wonen. Daar steken ze al auto's in de hens als iemand een lekker fietsband heeft.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga rellen dan
[..]
En, heb je al goede molotov cocktails gezien?
Kan nogquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dikke deceptie wel. Ik had beter in Frankrijk moeten gaan wonen. Daar steken ze al auto's in de hens als iemand een lekker fietsband heeft.
Ik zei het een tijd terug voor de grap tegen vriendinlief en de optie ligt nu serieus op tafelquote:
Nog een paar jaar en dan woon je gewoon weer in Nederland.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei het een tijd terug voor de grap tegen vriendinlief en de optie ligt nu serieus op tafel
Gekke Fransen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dikke deceptie wel. Ik had beter in Frankrijk moeten gaan wonen. Daar steken ze al auto's in de hens als iemand een lekker fietsband heeft.
quote:
Geen rare dingen zeggen jullie nu he?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan woon je gewoon weer in Nederland.
Lekker beetje zuidwest Frankrijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei het een tijd terug voor de grap tegen vriendinlief en de optie ligt nu serieus op tafel
Oftewel, welkom in Nederlandquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Geen rare dingen zeggen jullie nu he?
He, jij zat in een power outage, wij niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Geen rare dingen zeggen jullie nu he?
Meer richting Provence danquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker beetje zuidwest Frankrijk
En het was echt bizarquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, jij zat in een power outage, wij niet.
Iedereen die niet 100% gezond is moet gewoon in de shredder.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Geen glanzende carriere in de zorg voor jullie zo te zien.
RIP Fokquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen die niet 100% gezond is moet gewoon in de shredder.
Beginnen we met jouquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Okdoeiquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga nog liever putjescheppen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:12 schreef Barbusse het volgende:
SOYLENT GREEN, BITCHES!!quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat glanzend is ook alleen maar door alle lichaamssappenquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Maar sommige lichaamssappenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat glanzend is ook alleen maar door alle lichaamssappen
Hoe diep ga je dan?quote:
Suggestion vraagje wel ditquote:
Oh ja, dit is KPD nietquote:
Nou moequote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Bestaat dat uberhaupt nog? Daar mocht ik zo'n 15 jaar geleden niet want geen redenenquote:
Daar is alle ruimte om te vertellen over je ijsmutsenfetisj.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat dat uberhaupt nog? Daar mocht ik zo'n 15 jaar geleden niet want geen redenen
Jamaar dat mag ik dus nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is alle ruimte om te vertellen over je ijsmutsenfetisj.
Alle tettenfoto's die je bent misgelopen.quote:
Daar heeft ie zijn dm voor toch?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle tettenfoto's die je bent misgelopen.
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat dat uberhaupt nog? Daar mocht ik zo'n 15 jaar geleden niet want geen redenen
Jij stuurde alles door?quote:
Nee joh, sloeg alleen alles op. Ga dat toch niet delen met anderen, ben je gekquote:
Mijn leven is zinloos ende zonder enig bestaansrecht nuquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle tettenfoto's die je bent misgelopen.
Die is ook oorverdovend stil tegenwoordigquote:
Dat was KEL toch? Waar je voor moest uitleggen waarom je daar in wilde?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KPD was alleen een jaartal doorgeven om aan te tonen dat je 18+ was. Een 12-jarige die 1980 doorgaf kon er ook gewoon inquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was KEL toch? Waar je voor moest uitleggen waarom je daar in wilde?
Ja, of als je crew bent, dan krijg je ook ineeens patsboem toegang.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
KPD was alleen een jaartal doorgeven om aan te tonen dat je 18+ was. Een 12-jarige die 1980 doorgaf kon er ook gewoon in
Ik had al zo'n vermoeden dat jij wel van skat houdt.quote:
Ja, hoiquote:
Moet je eens met hem gaan borrelenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:34 schreef Tegan het volgende:
Beetje over kinks praten met Barb in KPD. Klinkt wel gezellig.
Gaat het over kinks in kpd?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:34 schreef Tegan het volgende:
Beetje over kinks praten met Barb in KPD. Klinkt wel gezellig.
Details willen wequote:Op dinsdag 29 april 2025 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je eens met hem gaan borrelen![]()
Zegt de grootstequote:
Je eigen Fok.rarquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee joh, sloeg alleen alles op. Ga dat toch niet delen met anderen, ben je gek
Uh huhquote:
*proest*quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke braaf preuts en groen
Oh ja, jij zit daar ookquote:
Ja. Niet mijn ding, KEL.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was KEL toch? Waar je voor moest uitleggen waarom je daar in wilde?
Terwijl jij toch regelmatig met zweepjes een teugels in je handen te vinden was/bent.quote:
Ik ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Terwijl jij toch regelmatig met zweepjes een teugels in je handen te vinden was/bent.
SMazzquote:
Heb jij zelf ook invloed op toch? Zit jij zelf ook in een kinkluwe periode?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een kinkluwe periode is.
Ik heb al snel het gevoel dat ik het opdring.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb jij zelf ook invloed op toch? Zit jij zelf ook in een kinkluwe periode?
Kom je vanzelf achter als niemand reageertquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al snel het gevoel dat ik het opdring.
Is er een haakluwe periode?quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter als niemand reageert. Zo zit ik weer te wachten op het perfecte haakje om iets te delen.
Hier, een haakje.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter als niemand reageert. Zo zit ik weer te wachten op het perfecte haakje om iets te delen.
Finquote:Op woensdag 30 april 2025 10:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ken iemand uit Finland. Komt wel dichtbij nu.
Tettenquote:
Fixedquote:
Van je bh?quote:
Het blijft een haakje.quote:
In mijn fantasie ben je zeker wel zo goed.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een haakje over een haakje. Zo goed ben ik ook weer niet.
Vertel eens meer over die fantasiequote:Op woensdag 30 april 2025 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn fantasie ben je zeker wel zo goed.
Hij is niet geschikt om over te vertellen op een openbaar forum.quote:
Jammer welquote:Op woensdag 30 april 2025 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is niet geschikt om over te vertellen op een openbaar forum.
Zeker. Dat zijn doorgaans wel de beste.quote:
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 30 april 2025 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Dat zijn doorgaans wel de beste.
Blijkbaar ook niks mis met jou voorstellingsvermogen dan.quote:
Het enige vermogen dat millennials nog op kunnen bouwen.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ook niks mis met jou voorstellingsvermogen dan.
Bwehehehequote:Op woensdag 30 april 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige vermogen dat millennials nog op kunnen bouwen.
Valt me tegen dat hieraan getwijfeld werdquote:Op woensdag 30 april 2025 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ook niks mis met jou voorstellingsvermogen dan.
Al zolang niks meer van meegekregen dat je toch gaat denken; zal het er nog zijn?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Valt me tegen dat hieraan getwijfeld werd.
quote:Op woensdag 30 april 2025 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al zolang niks meer van meegekregen dat je toch gaat denken; zal het er nog zijn?
Je bent niet de eerste die ik teleurstel vandaag.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik had iets anders van je verwacht.
Oh wat naarquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
M'n vader is vandaag opgenomen in een verzorgingstehuis. De dementie is te erg geworden
Voel vooral mee met m'n moeder, die is helemaal kapotquote:
Voor je moeder zal de zorg ook te zwaar zijn geworden, dus hoop dat het haar uiteindelijk wel oplucht. Sterkte, is niet makkelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voel vooral mee met m'n moeder, die is helemaal kapotM'n vader heeft gewoon niet meer door wat er gebeurd...
Knuffelquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
M'n vader is vandaag opgenomen in een verzorgingstehuis. De dementie is te erg geworden
quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor je moeder zal de zorg ook te zwaar zijn geworden, dus hoop dat het haar uiteindelijk wel oplucht. Sterkte, is niet makkelijk.
Thanks.quote:
Meh. Sterkte er mee.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
Dat is correct en tevens juist.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
Oh, okay.quote:
Viel best mee, zelfs op de motor.quote:
Jij bent een motormuis. Wat vind jij van motoren zonder (fatsoenlijke) demper?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viel best mee, zelfs op de motor.
Ligt aan de motor. Maar zonder demper is het soms veel te hard.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent een motormuis. Wat vind jij van motoren zonder (fatsoenlijke) demper?
Paar afschieten en niemand durft er meer langs.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef Samzz het volgende:
Hm. Ik woon langs een weg die heel populair is bij motorrijders, en iedereen hier ergert zich groen en geel aan de herrie.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Na een flesje wodka merk je daar weinig meer van.
Zal voortaan wat rustiger rijdenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef Samzz het volgende:
Hm. Ik woon langs een weg die heel populair is bij motorrijders, en iedereen hier ergert zich groen en geel aan de herrie.
Kabeltje over de weg spannen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Paar afschieten en niemand durft er meer langs.
Ik pak m'n kruisboogquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Paar afschieten en niemand durft er meer langs.
Hier niet.quote:
Daarmee ga je er vanuit dat niemand na aankoop nog wat aan de motor veranderd?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik neem aan dat er gewoon wettelijke normen zijn die bepalen hoeveel geluid een motor mag produceren, en dat motoren die daar niet aan voldoen gewoon niet door de typekeuring heen komen en dus niet verkocht mogen worden?
Er zal ongetwijfeld wel het een en ander gesleuteld worden aan motoren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarmee ga je er vanuit dat niemand na aankoop nog wat aan de motor veranderd?
Dempers kun je er gewoon af halen. Erop voor de keuring, eraf als ie erdoor is. Want blijkbaar moet het hele land horen dat de bestuurder een kleine pik heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik neem aan dat er gewoon wettelijke normen zijn die bepalen hoeveel geluid een motor mag produceren, en dat motoren die daar niet aan voldoen gewoon niet door de typekeuring heen komen en dus niet verkocht mogen worden?
Iedereen vechtuh!quote:
Zou best een goede politieke uitspraak kunnen zijn dit.quote:
Lekker actueel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou best een goede politieke uitspraak kunnen zijn dit.
Nu nog hun vlag in de vloer van een moskee steken.quote:
Wat vredelievend, nog.quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu nog hun vlag in de vloer van een moskee steken.
Dat ja. Opwarmertje.quote:
Ga je de vlag in de fik steken dan?quote:
Wel lekker warm.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je de vlag in de fik steken dan?
Alles in de fikquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je de vlag in de fik steken dan?
Dan wordt het misschien tijd dat de politie eens gaat controleren of de motoren die daar voorbij rijden wel voldoen aan de geluidsnormen. Liever dat dan dat ze de weg helemaal gesloten verklaren voor motoren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef Samzz het volgende:
Wat mij betreft mag het meteen, dat sluiten. Als we buiten zitten kunnen we ons gezelschap niet eens horen praten als er weer een groep voorbij komt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien tijd dat de politie eens gaat controleren of de motoren die daar voorbij rijden wel voldoen aan de geluidsnormen. Liever dat dan dat ze de weg helemaal gesloten verklaren voor motoren.
Hoe groot zijn die groepen meestal? En maken dan alle motoren van die groep zo'n herrie, of zijn dat er toch maar een paar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:28 schreef Samzz het volgende:
Wat mij betreft mag het meteen, dat sluiten. Als we buiten zitten kunnen we ons gezelschap niet eens horen praten als er weer een groep voorbij komt.
Tussen de 5 en 20 motoren, gok ik. De Harleys maken de meeste herrie, maar de rest eigenlijk ook. Er zijn er maar een paar die 1. zich aan de snelheid houden en 2. qua geluid wat hoger zitten dan een auto.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die groepen meestal? En maken dan alle motoren van die groep zo'n herrie, of zijn dat er toch maar een paar?
Gewoon in brand steken. Choose violence.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 20 motoren, gok ik. De Harleys maken de meeste herrie, maar de rest eigenlijk ook. Er zijn er maar een paar die 1. zich aan de snelheid houden en 2. qua geluid wat hoger zitten dan een auto.
Ik snap de lol voor motorrijders, maar voor omwonenden is het echt niet leuk.
Gewoon op z'n Reservoir dogs, schieten!quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon in brand steken. Choose violence.
Napalm!quote:
Een Harley is ook wel een echt geluidsmonster jaquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 20 motoren, gok ik. De Harleys maken de meeste herrie, maar de rest eigenlijk ook. Er zijn er maar een paar die 1. zich aan de snelheid houden en 2. qua geluid wat hoger zitten dan een auto.
Bij de politie klagen en zeggen dat ze vesten dragen met Satudarah/Hells Angels/No Surrender erop. Moet je zien hoe snel ze dan ineens gaan controleren.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, I like that one.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij de politie klagen en zeggen dat ze vesten dragen met Satudarah/Hells Angels/No Surrender erop. Moet je zien hoe snel ze dan ineens gaan controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |