Finquote:Op woensdag 30 april 2025 10:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ken iemand uit Finland. Komt wel dichtbij nu.
Tettenquote:
Fixedquote:
Van je bh?quote:
Het blijft een haakje.quote:
In mijn fantasie ben je zeker wel zo goed.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een haakje over een haakje. Zo goed ben ik ook weer niet.
Vertel eens meer over die fantasiequote:Op woensdag 30 april 2025 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn fantasie ben je zeker wel zo goed.
Hij is niet geschikt om over te vertellen op een openbaar forum.quote:
Jammer welquote:Op woensdag 30 april 2025 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is niet geschikt om over te vertellen op een openbaar forum.
Zeker. Dat zijn doorgaans wel de beste.quote:
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 30 april 2025 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Dat zijn doorgaans wel de beste.
Blijkbaar ook niks mis met jou voorstellingsvermogen dan.quote:
Het enige vermogen dat millennials nog op kunnen bouwen.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ook niks mis met jou voorstellingsvermogen dan.
Bwehehehequote:Op woensdag 30 april 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige vermogen dat millennials nog op kunnen bouwen.
Valt me tegen dat hieraan getwijfeld werdquote:Op woensdag 30 april 2025 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ook niks mis met jou voorstellingsvermogen dan.
Al zolang niks meer van meegekregen dat je toch gaat denken; zal het er nog zijn?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Valt me tegen dat hieraan getwijfeld werd.
quote:Op woensdag 30 april 2025 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al zolang niks meer van meegekregen dat je toch gaat denken; zal het er nog zijn?
Je bent niet de eerste die ik teleurstel vandaag.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik had iets anders van je verwacht.
Oh wat naarquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
M'n vader is vandaag opgenomen in een verzorgingstehuis. De dementie is te erg geworden
Voel vooral mee met m'n moeder, die is helemaal kapotquote:
Voor je moeder zal de zorg ook te zwaar zijn geworden, dus hoop dat het haar uiteindelijk wel oplucht. Sterkte, is niet makkelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voel vooral mee met m'n moeder, die is helemaal kapotM'n vader heeft gewoon niet meer door wat er gebeurd...
Knuffelquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
M'n vader is vandaag opgenomen in een verzorgingstehuis. De dementie is te erg geworden
quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor je moeder zal de zorg ook te zwaar zijn geworden, dus hoop dat het haar uiteindelijk wel oplucht. Sterkte, is niet makkelijk.
Thanks.quote:
Meh. Sterkte er mee.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
Dat is correct en tevens juist.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef Barbusse het volgende:
Oh, okay.quote:
Viel best mee, zelfs op de motor.quote:
Jij bent een motormuis. Wat vind jij van motoren zonder (fatsoenlijke) demper?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viel best mee, zelfs op de motor.
Ligt aan de motor. Maar zonder demper is het soms veel te hard.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent een motormuis. Wat vind jij van motoren zonder (fatsoenlijke) demper?
Paar afschieten en niemand durft er meer langs.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef Samzz het volgende:
Hm. Ik woon langs een weg die heel populair is bij motorrijders, en iedereen hier ergert zich groen en geel aan de herrie.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Na een flesje wodka merk je daar weinig meer van.
Zal voortaan wat rustiger rijdenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef Samzz het volgende:
Hm. Ik woon langs een weg die heel populair is bij motorrijders, en iedereen hier ergert zich groen en geel aan de herrie.
Kabeltje over de weg spannen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Paar afschieten en niemand durft er meer langs.
Ik pak m'n kruisboogquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Paar afschieten en niemand durft er meer langs.
Hier niet.quote:
Daarmee ga je er vanuit dat niemand na aankoop nog wat aan de motor veranderd?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik neem aan dat er gewoon wettelijke normen zijn die bepalen hoeveel geluid een motor mag produceren, en dat motoren die daar niet aan voldoen gewoon niet door de typekeuring heen komen en dus niet verkocht mogen worden?
Er zal ongetwijfeld wel het een en ander gesleuteld worden aan motoren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarmee ga je er vanuit dat niemand na aankoop nog wat aan de motor veranderd?
Dempers kun je er gewoon af halen. Erop voor de keuring, eraf als ie erdoor is. Want blijkbaar moet het hele land horen dat de bestuurder een kleine pik heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik neem aan dat er gewoon wettelijke normen zijn die bepalen hoeveel geluid een motor mag produceren, en dat motoren die daar niet aan voldoen gewoon niet door de typekeuring heen komen en dus niet verkocht mogen worden?
Iedereen vechtuh!quote:
Zou best een goede politieke uitspraak kunnen zijn dit.quote:
Lekker actueel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou best een goede politieke uitspraak kunnen zijn dit.
Nu nog hun vlag in de vloer van een moskee steken.quote:
Wat vredelievend, nog.quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu nog hun vlag in de vloer van een moskee steken.
Dat ja. Opwarmertje.quote:
Ga je de vlag in de fik steken dan?quote:
Wel lekker warm.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je de vlag in de fik steken dan?
Alles in de fikquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je de vlag in de fik steken dan?
Dan wordt het misschien tijd dat de politie eens gaat controleren of de motoren die daar voorbij rijden wel voldoen aan de geluidsnormen. Liever dat dan dat ze de weg helemaal gesloten verklaren voor motoren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef Samzz het volgende:
Wat mij betreft mag het meteen, dat sluiten. Als we buiten zitten kunnen we ons gezelschap niet eens horen praten als er weer een groep voorbij komt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien tijd dat de politie eens gaat controleren of de motoren die daar voorbij rijden wel voldoen aan de geluidsnormen. Liever dat dan dat ze de weg helemaal gesloten verklaren voor motoren.
Hoe groot zijn die groepen meestal? En maken dan alle motoren van die groep zo'n herrie, of zijn dat er toch maar een paar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:28 schreef Samzz het volgende:
Wat mij betreft mag het meteen, dat sluiten. Als we buiten zitten kunnen we ons gezelschap niet eens horen praten als er weer een groep voorbij komt.
Tussen de 5 en 20 motoren, gok ik. De Harleys maken de meeste herrie, maar de rest eigenlijk ook. Er zijn er maar een paar die 1. zich aan de snelheid houden en 2. qua geluid wat hoger zitten dan een auto.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die groepen meestal? En maken dan alle motoren van die groep zo'n herrie, of zijn dat er toch maar een paar?
Gewoon in brand steken. Choose violence.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 20 motoren, gok ik. De Harleys maken de meeste herrie, maar de rest eigenlijk ook. Er zijn er maar een paar die 1. zich aan de snelheid houden en 2. qua geluid wat hoger zitten dan een auto.
Ik snap de lol voor motorrijders, maar voor omwonenden is het echt niet leuk.
Gewoon op z'n Reservoir dogs, schieten!quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon in brand steken. Choose violence.
Napalm!quote:
Een Harley is ook wel een echt geluidsmonster jaquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 20 motoren, gok ik. De Harleys maken de meeste herrie, maar de rest eigenlijk ook. Er zijn er maar een paar die 1. zich aan de snelheid houden en 2. qua geluid wat hoger zitten dan een auto.
Bij de politie klagen en zeggen dat ze vesten dragen met Satudarah/Hells Angels/No Surrender erop. Moet je zien hoe snel ze dan ineens gaan controleren.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, I like that one.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij de politie klagen en zeggen dat ze vesten dragen met Satudarah/Hells Angels/No Surrender erop. Moet je zien hoe snel ze dan ineens gaan controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |