Des te meer kans op leuke kite chcikiesquote:
"Useless by James Joyce."quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nooit James Joyce's Ulysseus uitgelezen. Dus ik ben niet snob genoeg
quote:Op zondag 27 april 2025 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Useless by James Joyce."
If you know, you know
Ik gun ieder zijn voorkeuren. Gelukkig hoef ik niet met je te zoenen.quote:Op zondag 27 april 2025 14:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben in een food market en ga zo @:AirwiN's afgrijzen over me afroepen door een kaasplankje te bestellen
Oh, en wat oesters
Niks, Barb doet een poging tot alfa gedrag. Het lukt niet echt.quote:
Daar ben ik veul te lui voor joh.quote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, Barb doet een poging tot alfa gedrag. Het lukt niet echt.
Ok Bokitoquote:
Jij bent inmiddels gesettled, snap wel dat je lui bentquote:
Ik dacht al. Dat je niks met oesters zou hebben kan ik berijpen. Maar kaas? Kaas is leven.quote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, Barb doet een poging tot alfa gedrag. Het lukt niet echt.
@AirwiN heeft niets met kaasquote:Op zondag 27 april 2025 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat je niks met oesters zou hebben kan ik berijpen. Maar kaas? Kaas is leven.
Dit is helaas waarquote:Op zondag 27 april 2025 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels gesettled, snap wel dat je lui bent
AirwiN is gewoon een malle ventquote:Op zondag 27 april 2025 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat je niks met oesters zou hebben kan ik berijpen. Maar kaas? Kaas is leven.
Oh ja, dat heb ik verdrongen denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
@:Airwin heeft niets met kaas![]()
Maar inderdaad, kaas
True.quote:Op zondag 27 april 2025 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is helaas waar
[..]
AirwiN is gewoon een malle vent
quote:Op zondag 27 april 2025 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt in het niet bij al mijn pluspunten dus ik begrijp dit wel.quote:
Ja, want kaaaassssquote:
Het is wel een heel groot minpunt. De weegschaal staat ongeveer gelijk. Iets meer plus dan min.quote:Op zondag 27 april 2025 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt in het niet bij al mijn pluspunten dus ik begrijp dit wel.
Hier gaat ie steeds verder naar de minquote:Op zondag 27 april 2025 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want kaaaassss.
[..]
Het is wel een heel groot minpunt. De weegschaal staat ongeveer gelijk. Iets meer plus dan min.
Je hebt mij gewoon te lang al niet meer gezien en gesproken. Anders slaat die balans echt anders uit. Dus, wanneer spreken we elkaar weer eens?quote:Op zondag 27 april 2025 19:15 schreef Samzz het volgende:
Het is wel een heel groot minpunt. De weegschaal staat ongeveer gelijk. Iets meer plus dan min.
Smooth.quote:Op zondag 27 april 2025 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mij gewoon te lang al niet meer gezien en gesproken. Anders slaat die balans echt anders uit. Dus, wanneer spreken we elkaar weer eens?
Tosti met veul kaasquote:Op maandag 28 april 2025 09:23 schreef rival het volgende:
Om nog even verder te gaan met jullie gesprek van gisteren, vooral gesmolten kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |