SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is voor de oppervlaktebehandeling. Swaffelputz.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daar een piemel voor nodig hebt.
Ik weet alleen niet hoe je die met stuccen moet gebruiken. Misschien om het glad te strijken ofzo?
Daar heb je er genoeg van vertelde je laatst al dus je kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een dildo pak, telt dat dan ook?
Hoi Dotquote:
Vragen die je ook van Essie kunt krijgen in de slaapkamer...quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:07 schreef essnhills het volgende: [..] Ohhh is daar de helikopter voor?
Komt door de oranjetompouce denk ik. Zoveel suiker in 1x ben ik niet meer gewendquote:
Wellicht met een voorbinddildo?quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is voor de oppervlaktebehandeling. Swaffelputz.
Kan ze via IeniemienieFans nog leuk mee verdienen ook.quote:
Ik beeld me nu een vent in die met radiografisch bestuurbare helikopter de slaapkamer in komtquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vragen die je ook van Essie kunt krijgen in de slaapkamer...
Gelukkig doen we hier niet aan kinkshamenquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik beeld me nu een vent in die met radiografisch bestuurbare helikopter de slaapkamer in komt
quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zijn zodat je de gaatjes niet te diep boort. Dan sta je verder van de muur af.
Hmm. Dat was ik alleen al kwijt aan de melk in de mijne.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
4 oranje tompouchen voor een euro.
hoppa
meteen maar even lekker vleesje voor bij de aardappelgratin gescoord
ja maar jouwe zit ook nog vol met ambachtelijke liefde.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dat was ik alleen al kwijt aan de melk in de mijne.
Ook het zelfde, de ene dat wat beter dan de andere.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Dot
Beetje hetzelfde. Heb wel lekker veel in de tuin gezeten de afgelopen anderhalve maand al.
En ik ben een knisperboekje aan het haken voor neefje/nichtje in aantocht
Heb hier her en der al wat foto's gepost, maar als ie straks af is post ik het ook wel in het haaktopic
Hoe gaat het met jou?
Vast niet meer lekker knapperig versquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
hoppa
gewoon supermarkt dus vers genoegquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast niet meer lekker knapperig vers
Ja vers vast wel vind alleen dat koek altijd zo snel sloffig.quote:
Die mijn vader bij de bakker had gehaald waren ¤2,95 per stukquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
hoppa
Hier bij de bakker ook altijd op zaterdag. Ze gaan ook altijd al om 7 uur openquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:26 schreef essnhills het volgende:
Di
[..]
Die mijn vader bij de bakker had gehaald waren ¤2,95 per stuk
Maargoed, deze zijn wel altijd echt lekker
Staat al ruim voordat ze open gaan een lange rij
Dan gaan mannen ook vragen of je daar hulp bij nodig hebtquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook dat is te automatiseren tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaan mannen ook vragen of je daar hulp bij nodig hebt
Wat heb je nu?quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit spul blijft tenminste aan de muur plakken, muurvuller blijft nog plakken?
Ik ben blondquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
@:ieniminimuis bij de bouwmarkt
[ afbeelding ]
jah maar ach ik heb geen probleem van 25ct bij de supermarktquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:26 schreef essnhills het volgende:
Di
[..]
Die mijn vader bij de bakker had gehaald waren ¤2,95 per stuk
Maargoed, deze zijn wel altijd echt lekker
Staat al ruim voordat ze open gaan een lange rij
quote:
Zelfde pastamassa als muurvuller, maar blijft wel op de muur zitten en makkelijker af te werken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed om even te onthouden. Die heb ik nog niet geprobeerd.
Vlinders sterven uit maar laten we de kat er maar op los.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie RIP vlinder. https://imgur.com/a/BpbrwaQ
En dit laat je gewoon gebeurenquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Ja ik heb het liever ook niet maar kan er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlinders sterven uit maar laten we de kat er maar op los.
Wat een domme katquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of ie morgen kampioen wordt. Denk het wel. Zo goed zijn de Spurs niet meer....quote:
het spandoek was eerst korterquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie morgen kampioen wordt. Denk het wel. Zo goed zijn de Spurs niet meer....
ha motormuisquote:
Ha kerstkaartterroristquote:
...wat?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie op youtube een gesponsord iets met als titel: "Mentruatiebikini voor jongens"
Ik ben verward.
menstruatie. Sorry, Ik was een s vergeten.quote:
tegen natte dromen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
menstruatie. Sorry, Ik was een s vergeten.
Geen idee, ik had er niet op geklikt, maar zou kunnen.quote:
Ik durf het niet te googlenquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie op youtube een gesponsord iets met als titel: "Menstruatiebikini voor jongens"
Ik ben verward.
Dat had ik al door, maar... ik ben nu ook verward. Hebben we ook midlifecrisisleggings voor meisjes?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
menstruatie. Sorry, Ik was een s vergeten.
komt niets naar voren. alleen bikinis en een paar jongens zwembroekenquote:
Raarrrquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt niets naar voren. alleen bikinis en een paar jongens zwembroeken
Hmm. In dikte of in de breedte?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber de stuc is al aardig gekrompen, dus niets iets wat je maar 1x doet
Ok, dan is het goed.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoort zo uit de steen oven hij is heerlijk
Stuur de hond erop af.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Iehl er zijn hier gewoon kinderen aan het buitenspelen
Laatste deel van de trapleuning in elkaar zetten, trap schoonmaken, schuren, nog een keer schoonmaken en lakken. Wel zo slim geweest om de tredes om en om te schilderen zodat ik straks in ieder geval de trap nog op kan, morgen de andere tredesquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je klussen? Moet zo nog het gras maaien
Vrijgezellenleef.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Tussen het fietsenrek en het verkeer een pizza uit een doos eten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Tussen het fietsenrek en het verkeer een pizza uit een doos eten.
wacht maar, ik krijg jullie welquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat hij met ze zou spelen, maar hij is nog niet hierquote:
Wordt wel een weekklus zoquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja ach. Meer smeren dan maar.
Ik heb vandaag ook nog gaatjes met muurvuller gevuld en lekker gesmeerdquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja ach. Meer smeren dan maar.
Vind jij muurvuller geen rot spul? Dat het overal aan blijft plakken behalve de muur?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook nog gaatjes met muurvuller gevuld en lekker gesmeerd
Mwa, heb eerder dat het te snel uitdroogt terwijl ik nog lekker aan het smeren benquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind jij muurvuller geen rot spul? Dat het overal aan blijft plakken behalve de muur?
Wordt wel een duur geintje dan, hele bus pur gebruiken voor 1 gaatje en dan die bus na een paar maanden weg kunnen gooien omdat je het niet meer kunt gebruikenquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
gewoon eerst pur er in doen, dat zet uit, overtollige er af snijden en dan afwerken
Iew, peutersquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hier straks een peuter met 4 voetjes rond huppelen die ook een plekje voor zijn mandje wil in de woonkamer en daarom heeft de slaapkamer plintjes ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
gewoon eerst pur er in doen, dat zet uit, overtollige er af snijden en dan afwerken
Dat is wel beterquote:
Wanner krijg je hem/haar?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg geen nieuwe foto vandaag
Wel een heel leuk filmpje hoe hij gek aan het doen was
6 mei, rond een uur of half 2. Half 1 landt het vliegtuig.quote:
Enjoyquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
ben er wel klaar mee nu, serietje kijken op tv tot later maar weer, fijne avond mensen
eerst zorgen dat je genoeg gaten hebtquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt wel een duur geintje dan, hele bus pur gebruiken voor 1 gaatje en dan die bus na een paar maanden weg kunnen gooien omdat je het niet meer kunt gebruiken
Hold my tea, terwijl. ik mijn boormachine pakquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst zorgen dat je genoeg gaten hebt
Dat is aardig specifiek.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
6 mei, rond een uur of half 2. Half 1 landt het vliegtuig.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is aardig specifiek.
Haal je hem op bij het vliegveld?
eet ik die van jou wel op.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind die dingen smerigof nouja vooral dat room dat er tussen zit
grazi milequote:
Waarom?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff ben er wel weer een beetje klaar mee voor vandaag
gewoon, kapot moe eigenlijk. Morgen lekker weer uitslapenquote:
Haha. Ik ben dus veilig vandaag.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lust er op zich wel 1quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
echt, krijg jou welquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
In de bios gezien, figurine gekocht en ik heb 'm op bluray.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:dezwabber Godzilla Minus One nu op Veronica.
ik ben voor de verandering eens live tv aan het kijken...quote:
De tv gids kon mij niet echt bekoren. Dus dan maar Netflixquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben voor de verandering eens live tv aan het kijken...
make up your mind
je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De tv gids kon mij niet echt bekoren. Dus dan maar Netflix
geur en geluid?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. De wind staat deze kant op vanuit het centrum.
Ach je moet maar zo denken: Hierna is het weer 364 dagen doodstil.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. De wind staat deze kant op vanuit het centrum.
Toen waren wij alweer thuisquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan komt het daardoor, ik was er pas om 1 uur
Ihostage is ook niet echt bijzonder, maar ik heb een aantal afleveringen battle camp gekeken. Dat ik best vermakelijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk.
normaal zou ik grey's hebben gekeken maar dat was niet deze week
Ik heb Ihostage na een half uurtje zo'n beetje opgegeven, vond het ook niet erg inspirerend.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ihostage is ook niet echt bijzonder, maar ik heb een aantal afleveringen battle camp gekeken. Dat ik best vermakelijk
Ja, valt niet tegen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de bios gezien, figurine gekocht en ik heb 'm op bluray.
Ik zit voorlopig wel goed.
Uitstekende film trouwens
Alleen geluid. Gedreun (bass) eigenlijk alleen. Zo te horen is het geen muziek die ik mis.quote:
dat scheelt, kun je lekker op tijd op bedquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen geluid. Gedreun (bass) eigenlijk alleen. Zo te horen is het geen muziek die ik mis.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken: Hierna is het weer 364 dagen doodstil.
Ik lig al in bed, maar toch hoor ik de 'muziek'.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat scheelt, kun je lekker op tijd op bed
Belachelijk ook, feestende mensen op een zaterdagavond, wie denken ze wel dat ze zijn die vrolijke extravertenquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen geluid. Gedreun (bass) eigenlijk alleen. Zo te horen is het geen muziek die ik mis.
dan doe je muziek aan op je mobiel en ga je voor de grijze ruisquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, maar toch hoor ik de 'muziek'.
ik haar oordoppen, grijzige ruis werk beter voor mequote:
Hier zelden nodig gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:08 schreef drakin het volgende:
Paaseitjes zijn geweest
Oranje tompoezen zijn voorbij
Zijn er al pepernoten?
Whut.quote:
Ja, wij posten tenminste gewoon hier op FOK!quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belachelijk ook, feestende mensen op een zaterdagavond, wie denken ze wel dat ze zijn die vrolijke extraverten
Warm badquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wij posten tenminste gewoon hier op FOK!
Belangrijke vraagquote:
valide vraag ookquote:
Foqueville haat het geluid van mensen die het naar hun zin hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wij posten tenminste gewoon hier op FOK!
Ik presenteer u de ijsheiligen ijsjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, de periode tussen paaseitjes en pepernoten is ongezond lang.
Er was ook geen paaseitje met pepernootsmaak dit jaar en ik heb alweer zin in pepernoten, of kruidnoten eigenlijk zoals ze eigenlijk hetenquote:
Woon hier nu bijna tien jaar. Denk dat de plintjes drie jaar geleden pas af waren. Oeps.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En dit is waarom je plintjes doet een van de eerste maanden nadat je verhuisd bent
Ik geloof dit wel want mijn vader ging een dag later alweer aan het werk nadat hij zijn eigen vingertop(pen) eraf had gezaagd.quote:Samengevat:
Na een week al een stuk minder pijn.
Na 3 weken wond dicht.
Na 6 weken meeste gevoeligheid weg.
Soms maanden nog wat rare tintelingen of gevoeligheid, dat is normaal.
Tegenwoordig kun je gewoon een bedrijf starten met de naam Polspotten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville haat het geluid van mensen die het naar hun zin hebben.
Hadden Pol Pot en Jozef Stalin daar ook geen last van?
Trustequote:Op zaterdag 26 april 2025 22:59 schreef Nizno het volgende:
ik ga de boel afsluiten
Gute Nacht Freunde
Ja ik slaap al halfquote:
Maar ik ben een bostijgerinquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar bostijgers worden nu juist actief
Jaquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is wel een erg on-essie tijdstip
Nog even de Ama's kruiden met karbonademix en het is weekendquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:51 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of dit klopt wat chat gpt zegt hoelang het gemiddeld duurt met genezen als je een klein stukje van je vinger moet missen.
[..]
Ik geloof dit wel want mijn vader ging een dag later alweer aan het werk nadat hij zijn eigen vingertop(pen) eraf had gezaagd.
Hier kun je op het einde van de werkdag bij de AH wel goed Poolspotten, kurwaquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je gewoon een bedrijf starten met de naam Polspotten.
Wat is er met de Aromat gebeurd???quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog even de Ama's kruiden met karbonademix en het is weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik kom op de home page uit helaasquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:57 schreef Ama het volgende:
Omg ik wil dit maar ja nu even niet helaas.
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
That sucks, hier lekkere koningsdag gehadquote:Op zondag 27 april 2025 01:48 schreef bitterbal het volgende:
Het regent hier dus mijn geplande wasdag gaat denk ik niet door
Wat heb je gedaan? Over de markten gewandeld?quote:Op zondag 27 april 2025 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
That sucks, hier lekkere koningsdag gehad
quote:Op zondag 27 april 2025 02:23 schreef Shii het volgende:
Nou vooruit de laatste dan.................. [ afbeelding ]
Oh, dat is een koopje.quote:Op zondag 27 april 2025 06:16 schreef Karzai het volgende:
17 cent voor de pizza betaald gisteren, foutje bedankt
Verder 2 biertjes op het terras gedronken en 2 oesters gegeten. Dus schade valt mee
Apart.quote:Op zondag 27 april 2025 06:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Staat wel 17 euro op de bon, maar er is maar 17 cent afgeschreven
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 06:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heerlijk die rust in de vroege ochtend
Helloquote:
Hey WG, nog gefeest gisterenquote:
klinkt alsof ze per ongeluk de , hebben ingetypt voordat ze het bedrag invoerdequote:Op zondag 27 april 2025 06:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Staat wel 17 euro op de bon, maar er is maar 17 cent afgeschreven
Morguh mscholquote:Op zondag 27 april 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt alsof ze per ongeluk de , hebben ingetypt voordat ze het bedrag invoerde
Nog koningsdag gevierd gisterenquote:
ik heb geslenterd over 2 markten gisteren samen met wat anderenquote:
Gezellig dus.quote:Op zondag 27 april 2025 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geslenterd over 2 markten gisteren samen met wat anderen
daarna daar nopg wat gegeten enzo..
festivals ben ik niet van
538 gebeuren in breda gezien en kreeg het daar al benauwd van
Nee, alleen even hier over de kleedjes markt gereden en verder ook niets.quote:
ooit in een grijs verleden een keer op koningsnach in den haag geweest toen dat nieuw was..quote:Op zondag 27 april 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig dus.
Ja was knap druk daar bij het 538 gebeuren zag ik op tv
Is ook niets voor mij hoor. Ben vorige jaar wel naar een geweest maar ik zou helemaal vooraan staan en via een zij ingang erin en eruit begeleid worden door de beveiliging. Dus had toen ook niet door hoe druk het daar was en stond er niet tussen.quote:Op zondag 27 april 2025 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit in een grijs verleden een keer op koningsnach in den haag geweest toen dat nieuw was..
toen wist ik al dat festivals echt niks voor mij waren
terrasje en eten wilde wij ook doen, wel plekje gevonden maar geen aanbod voor een coeliakiepatient helaas (dat is sowieso echt een drama bij cafe's en restaurants)quote:Op zondag 27 april 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, alleen even hier over de kleedjes markt gereden en verder ook niets.
Wilde daar op het terras koffie gaan drinken met dochter en kleinkids maar helaas alles zat vol.
stom zegquote:Verder zou ik iemand krijgen die mijn laminaat op zou komen vullen dus moest thuis blijven.
Kwam die mafklapper niet opdagen
als je niet tussen de mensen massa staat scheelt het al veel denk ik, maar al die knalharde muziek is niet aan mij besteed (en dan hebben we het bij 538 ook maar niet over al diequote:Op zondag 27 april 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niets voor mij hoor. Ben vorige jaar wel naar een geweest maar ik zou helemaal vooraan staan en via een zij ingang erin en eruit begeleid worden door de beveiliging. Dus had toen ook niet door hoe druk het daar was en stond er niet tussen.
O dat is kut, heb jij coeliakie?quote:Op zondag 27 april 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
terrasje en eten wilde wij ook doen, wel plekje gevonden maar geen aanbod voor een coeliakiepatient helaas (dat is sowieso echt een drama bij cafe's en restaurants)
[..]
stom zeg
nee ik niet, 1 van de kinderen die meewasquote:Op zondag 27 april 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is kut, heb jij coeliakie?
Ja dat laminaat hier is een drama verhaal.
Ja dat is erg die Nederlandse muziek, zijn er zoveel. Momenteel hoor je niet anders.quote:Op zondag 27 april 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als je niet tussen de mensen massa staat scheelt het al veel denk ik, maar al die knalharde muziek is niet aan mij besteed (en dan hebben we het bij 538 ook maar niet over al dienederlandse
muziek
)
a zieligquote:Op zondag 27 april 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nee ik niet, 1 van de kinderen die meewas
Een rustig dagje of opruimenquote:Op zondag 27 april 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
maarja, vandaag rustig dagje, ben niks van plan, misschien wat opruimen in huis.. mag ook wel weer een keertje
Morguhquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is erg die Nederlandse muziek, zijn er zoveel. Momenteel hoor je niet anders.
Ik was bij een festival waar de Beegeees forever optraden. Die jongens zijn wel goed (vind ik)
yupquote:
na gisteren, beidequote:
Ja, ik zag het vanmorgen. zullen er wel een paar blij mee zijn.quote:
O dat hoor je niet vaak dat iemand niet zo van de muziek isquote:Op zondag 27 april 2025 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
eerlijk is eerlijk, ik ben niet zo van de muziek, meestal heb ik meer lol aan gewoon niks
[..]
yup
[..]
na gisteren, beide
kloptquote:Op zondag 27 april 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je niet vaak dat iemand niet zo van de muziek is
Ik heb altijd muziek aanstaan, vind het anders zo akelig stil in huisquote:Op zondag 27 april 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt
en het is echt niet dat ik muziek niet kan waarderen ofzo hoor..
heb echt wel artiesten die ik prima muziek vind maken, maar heb niet zoals vele 24/7 muziek aanstaan (radio thuis, radio werk, oordopjes terwijl je onderweg bent ofzo, muziek als je met je hobby bezig bent etc..)
ik zet nog wel eens een stream of youtube filmpje aan. radio eigenlijk zelden (top2000 uitgezonderd)
vroeger liet ik de radio mij wakker maken met zo'n ochtendprogramma, doe ik ook niet meer
O op die manier. Heb heb ik ook niet de de hele dag hoorquote:Op zondag 27 april 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt
en het is echt niet dat ik muziek niet kan waarderen ofzo hoor..
heb echt wel artiesten die ik prima muziek vind maken, maar heb niet zoals vele 24/7 muziek aanstaan (radio thuis, radio werk, oordopjes terwijl je onderweg bent ofzo, muziek als je met je hobby bezig bent etc..)
ik zet nog wel eens een stream of youtube filmpje aan. radio eigenlijk zelden (top2000 uitgezonderd)
vroeger liet ik de radio mij wakker maken met zo'n ochtendprogramma, doe ik ook niet meer
snap ik, ik vind het juist wel lekker rustig van tijd tot tijd..quote:Op zondag 27 april 2025 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb altijd muziek aanstaan, vind het anders zo akelig stil in huisAlleen tijdens het lopen heb ik geen muziek aan, dan moet ik opeens overal op gaan letten qua verkeer ipv dat ik het kan horen
quote:Op zondag 27 april 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Heb heb ik ook niet de de hele dag hoor
Luisterde eerder altijd 538 met frankdane in de ochtend. TOen die daar mee stopte ben ik ook gestopt met radio luisteren. Youtube kijk ik eigenlijk nooit
Dotjequote:
Vroeger als pubertje deed ik dat wel, bijna permanent oortjes in, terwijl ik toen nog een discman moest meeslepenquote:Op zondag 27 april 2025 08:47 schreef mschol het volgende:
snap ik, ik vind het juist wel lekker rustig van tijd tot tijd..
op werk net zo, als ik alleen ben zet ik radio ook lang niet altijd aan.
ik vind 1 oortje al storend voor in het verkeer, en dan zie je zoveel mensen met 2 oortjes in
Alles wel?quote:
Mwah we doen het er mee.quote:
Ahwquote:Op zondag 27 april 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mwah we doen het er mee.
En daar? Mooi weer om motor te rijden de komende dagen. Nog plannen?
Lekker, heeft je vriendin ook een motor(rijbewijs) ?quote:
Nee, maar die wil wel weer mee achterop. Maar ze moet nog een pak hebben. Ze heeft alleen schoenen op dit moment.quote:Op zondag 27 april 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, heeft je vriendin ook een motor(rijbewijs) ?
Gezellig, dan zou je ook langere ritten met overnachting kunnen maken samen.quote:Op zondag 27 april 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar die wil wel weer mee achterop. Maar ze moet nog een pak hebben. Ze heeft alleen schoenen op dit moment.
Wel een beetje frips aan de bips als je met alleen schoenen aan op de motor gaatquote:Op zondag 27 april 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar die wil wel weer mee achterop. Maar ze moet nog een pak hebben. Ze heeft alleen schoenen op dit moment.
quote:Op zondag 27 april 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje frips aan de bips als je met alleen schoenen aan op de motor gaat
Nou, best prijzig en volgend jaar komt er een nieuwe motorquote:Op zondag 27 april 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, dan zou je ook langere ritten met overnachting kunnen maken samen.
Een pak is zo gekocht.
Ja tuurlijk kan het, maar of het aan te raden is is een tweedequote:Op zondag 27 april 2025 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Plaatjes genoeg gezien dat het wel kan
bbrrrquote:Op zondag 27 april 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje frips aan de bips als je met alleen schoenen aan op de motor gaat
Poesquote:
Dat vooralquote:Op zondag 27 april 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan het, maar of het aan te raden is is een tweede
Een nieuwe motor is ook prijzigquote:Op zondag 27 april 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, best prijzig en volgend jaar komt er een nieuwe motor
Volgende week proefrit maken
quote:
Jaquote:Op zondag 27 april 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een nieuwe motor is ook prijzig![]()
Maar leuk, een nieuwe motor. Weet je al welke?
Even gegoogled. Mooie motor trouwens nooit geweten dat die zo duur zijn.quote:
Vroeger wilde ik die ook, maar heb niet eens een motorrijbewijsquote:Op zondag 27 april 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Suzuki Hayabusa
Hij is alleen erg exclusief, er rijden er in Nederland maar 20 rond dacht ik. En ik koop hem nieuw bij de dealer, volgend jaar. Ga alleen eerst proefrijden om te zien of het iets is. Ook al is het mijn droommotor, ik moet er wel goed op passen
Ja, prachtig ding. 3e generatie inmiddels. Toen de 1e generatie hier kwam werden er Kamervragen gesteld want hij kon 300+ en was gewoon in de winkel te koopquote:Op zondag 27 april 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gegoogled. Mooie motor trouwens nooit geweten dat die zo duur zijn.
Wel exclusief dat er maar zo weinig rijden in Nedeland
Geen behoefte om te gaan halen?quote:Op zondag 27 april 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik die ook, maar heb niet eens een motorrijbewijs
Heb je hier in Nederland ook niet veel aan. Nergens kan je zo hard rijden.quote:Op zondag 27 april 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, prachtig ding. 3e generatie inmiddels. Toen de 1e generatie hier kwam werden er Kamervragen gesteld want hij kon 300+ en was gewoon in de winkel te koop
Behalve dan op elke snelweg die we hebben.quote:Op zondag 27 april 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je hier in Nederland ook niet veel aan. Nergens kan je zo hard rijden.
Nee mij te gevaarlijkquote:Op zondag 27 april 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen behoefte om te gaan halen?
Kunnen wel, mogen is een ander verhaalquote:Op zondag 27 april 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had beter kunnen zeggen Nergens mag je zo hardquote:Op zondag 27 april 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Behalve dan op elke snelweg die we hebben.
Is ook zo. Vind het een mooie fiets. En je kan via instellingen zelf bepalen hoeveel vermogen je uit het blok haalt.quote:Op zondag 27 april 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde welquote:
Daar heb je een goed puntquote:Op zondag 27 april 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had beter kunnen zeggen Nergens mag je zo hard
Jip typte het weer eens verkeerdquote:
Ik doe het soms bij inhaalacties. Even kort gas open en dan er voorbij.quote:Op zondag 27 april 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had beter kunnen zeggen Nergens mag je zo hard
Maar vasrt geen 300?quote:Op zondag 27 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe het soms bij inhaalacties. Even kort gas open en dan er voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |