Ja ik heb het liever ook niet maar kan er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlinders sterven uit maar laten we de kat er maar op los.
Wat een domme katquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie RIP vlinder. https://imgur.com/a/BpbrwaQ
Ben benieuwd of ie morgen kampioen wordt. Denk het wel. Zo goed zijn de Spurs niet meer....quote:
het spandoek was eerst korterquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie morgen kampioen wordt. Denk het wel. Zo goed zijn de Spurs niet meer....
ha motormuisquote:
Ha kerstkaartterroristquote:
...wat?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie op youtube een gesponsord iets met als titel: "Mentruatiebikini voor jongens"
Ik ben verward.
menstruatie. Sorry, Ik was een s vergeten.quote:
tegen natte dromen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
menstruatie. Sorry, Ik was een s vergeten.
Geen idee, ik had er niet op geklikt, maar zou kunnen.quote:
Ik durf het niet te googlenquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie op youtube een gesponsord iets met als titel: "Menstruatiebikini voor jongens"
Ik ben verward.
Dat had ik al door, maar... ik ben nu ook verward. Hebben we ook midlifecrisisleggings voor meisjes?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
menstruatie. Sorry, Ik was een s vergeten.
komt niets naar voren. alleen bikinis en een paar jongens zwembroekenquote:
Raarrrquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt niets naar voren. alleen bikinis en een paar jongens zwembroeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |