Ja ik heb het liever ook niet maar kan er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlinders sterven uit maar laten we de kat er maar op los.
Wat een domme katquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie RIP vlinder. https://imgur.com/a/BpbrwaQ
Ben benieuwd of ie morgen kampioen wordt. Denk het wel. Zo goed zijn de Spurs niet meer....quote:
het spandoek was eerst korterquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie morgen kampioen wordt. Denk het wel. Zo goed zijn de Spurs niet meer....
ha motormuisquote:
Ha kerstkaartterroristquote:
...wat?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie op youtube een gesponsord iets met als titel: "Mentruatiebikini voor jongens"
Ik ben verward.
menstruatie. Sorry, Ik was een s vergeten.quote:
tegen natte dromen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
menstruatie. Sorry, Ik was een s vergeten.
Geen idee, ik had er niet op geklikt, maar zou kunnen.quote:
Ik durf het niet te googlenquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie op youtube een gesponsord iets met als titel: "Menstruatiebikini voor jongens"
Ik ben verward.
Dat had ik al door, maar... ik ben nu ook verward. Hebben we ook midlifecrisisleggings voor meisjes?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
menstruatie. Sorry, Ik was een s vergeten.
komt niets naar voren. alleen bikinis en een paar jongens zwembroekenquote:
Raarrrquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt niets naar voren. alleen bikinis en een paar jongens zwembroeken
Hmm. In dikte of in de breedte?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber de stuc is al aardig gekrompen, dus niets iets wat je maar 1x doet
Ok, dan is het goed.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoort zo uit de steen oven hij is heerlijk
Stuur de hond erop af.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Iehl er zijn hier gewoon kinderen aan het buitenspelen
Laatste deel van de trapleuning in elkaar zetten, trap schoonmaken, schuren, nog een keer schoonmaken en lakken. Wel zo slim geweest om de tredes om en om te schilderen zodat ik straks in ieder geval de trap nog op kan, morgen de andere tredesquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je klussen? Moet zo nog het gras maaien
Vrijgezellenleef.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Tussen het fietsenrek en het verkeer een pizza uit een doos eten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Tussen het fietsenrek en het verkeer een pizza uit een doos eten.
wacht maar, ik krijg jullie welquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie RIP vlinder. https://imgur.com/a/BpbrwaQ
Ik denk dat hij met ze zou spelen, maar hij is nog niet hierquote:
Wordt wel een weekklus zoquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja ach. Meer smeren dan maar.
Ik heb vandaag ook nog gaatjes met muurvuller gevuld en lekker gesmeerdquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja ach. Meer smeren dan maar.
Vind jij muurvuller geen rot spul? Dat het overal aan blijft plakken behalve de muur?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook nog gaatjes met muurvuller gevuld en lekker gesmeerd
Mwa, heb eerder dat het te snel uitdroogt terwijl ik nog lekker aan het smeren benquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind jij muurvuller geen rot spul? Dat het overal aan blijft plakken behalve de muur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |