Das de warmte en hoge luchtvochtigheidquote:
ook een optie. Maar ja hier kijk ik er wel naar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb echt geen idee hoeveel we hier verbruiken. Krijgen 1x per jaar een rekening. Betalen en niet meer naar omkijken
ja. nou geukkig alle stress is nu weg :pquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je altijd te vroeg bent
ja wie weetquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das de warmte en hoge luchtvochtigheid
Hier is het gewoon in de winter koud en in de zomer warmquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij is te goed geïsoleerd, als in warmte creëren kan hij goed met die grote schuinte ramen op het zuiden.
Koelte bewaren gaat slechter. Dus in de zomer heb ik een sauna
Ik zit ook graag onder een dekentje. Maar gergi loopt het liefst zomer en winter in tshirt rond, dus het is hier in de winter 21.5/22 graden in huis.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier niet. In de winter als de zon schijnt voor een uur op een dag heb ik genoeg warmte om de hele dag er van te genieten.
Nu moet ik wel zeggen dat ik geniet van een dekentje op de bank en dus 17 graden savonds voor mij geen drama is
ja ik heb het niet slecht met mijn woning. Had wel leuk geweest als hij wat meer in centrum van dorp lag en niet tegen het gehucht er naast maar ach je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het gewoon in de winter koud en in de zomer warmEn als de wind verkeerd staat ook nog lekkere tocht
Ik zou het Spaans benauwd krijgen in de winterquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit ook graag onder een dekentje. Maar gergi loopt het liefst zomer en winter in tshirt rond, dus het is hier in de winter 21.5/22 graden in huis.
dat zal ook schelen in het verbruikquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit ook graag onder een dekentje. Maar gergi loopt het liefst zomer en winter in tshirt rond, dus het is hier in de winter 21.5/22 graden in huis.
enjoy!quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
Ja tijd om te gaan klussen en een teringzooi te maken
Ja vind het ook wat warm, zeker in m'n lekkere dikke comfy truien. Dus in m'n kantoor staat dan lekker het raam openquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou het Spaans benauwd krijgen in de winter
Wat ga je klussen? Moet zo nog het gras maaienquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
Ja tijd om te gaan klussen en een teringzooi te maken
Die Leo'squote:Op zaterdag 26 april 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Ama
[ afbeelding ]
Ook nog gratis zak paaseieren (was wel maar 1 per klant hier)
heb tot mn vaste contract afliep op 70 euro gezeten en kreeg nog elk jaar terug. afgelopen jaar met een bonus van 280 euro overgestapt. als ik die bonus niet had gehad had ik niets terug gekregen aangezien ik nog steeds op 70 euro voorschot zat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van een klein huis is dat mijn energieverbruik behoorlijk voorspelbaar is. Ik zorg er gewoon voor dat het voorschot ¤100 per maand is en blijft, en dan moet ik heel erg mn best doen om niet een leuk centje terug te krijgen.
dan moet je hier in huis niet komen in de zomer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed geïsoleerd huis en niet warmer willen dan 17/18 graden scheelt ook een boel.
Alles daarboven en ik doe echt 🥵
23? Rookienummers.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je hier in huis niet komen in de zomer.
ik krijg het dan niet onder de 23
/carequote:
Maar in de zomer vind ik het niet zo erg. Ik trek de verwarmingswarmte gewoon heel slechtquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je hier in huis niet komen in de zomer.
ik krijg het dan niet onder de 23
snap ik, heb ik niet, ik vind het gewoon lekker om onder een dekentje te liggen in de winterquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar in de zomer vind ik het niet zo erg. Ik trek de verwarmingswarmte gewoon heel slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |