Heb al eens eerder een woordzoeker gemaakt voor een kerstnummer. Kwam ook nul reactie op. Ik ga nu denk ik gewoon een witte pagina ertussen doen met "Hier had uw bijdrage kunnen staan". En verder niks.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frot er een paar kruiswoordpuzzels in en noem het de 'zomerspecial'
Hoe kom je aan zo weinig? Ik zit aan de 7-800quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
energierekening weer binnen, 295 m3 gas.
Das meer dan vorig jaar![]()
maar die was ook wel extreem laag me 190m3 gas
Wat dat betreft heb ik ook niets te klagen met de gratis douches in het zwembad. Toch zit ik jaarlijks tussen de 250 en 300.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat 190 was doordat ik veel douchebeurten niet thuis heb gedaan
Waarom doe je dat dan niet?quote:
ik hoef mijn woning amper te verwarmen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo weinig? Ik zit aan de 7-800
Je kunt er ook de 'Biljetgalette' van maken en er alleen maar recepten van galettes in stoppenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb al eens eerder een woordzoeker gemaakt voor een kerstnummer. Kwam ook nul reactie op. Ik ga nu denk ik gewoon een witte pagina ertussen doen met "Hier had uw bijdrage kunnen staan". En verder niks.
daar zit ik dus ook dit jaarquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik ook niets te klagen met de gratis douches in het zwembad. Toch zit ik jaarlijks tussen de 250 en 300.
nee pas half 7. ga zo nog etenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet?
Het is toch een vrij normale slaaptijd.. ??
ja of advertenties voor tweedehands auto's. Een paar pagina's uit het telefoonboek. Een screenshot van de gouden gids. Een advertentie van Domino's. Zo komen we er wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook de 'Biljetgalette' van maken en er alleen maar recepten van galettes in stoppen
Oh in mijn gedachte is het daar nu al een uur of 9..quote:
Ja ok, meeste komt bij mij ook wel door de verwarming, slecht geīsoleerd en deels enkelglas en een inmiddels oude cv-ketelquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef mijn woning amper te verwarmen.
mijn verbruik zit eigenlijk alleen in het douchen en een keer warm water uit de kraan halen voor een koekenpan schoon te maken.
Als je dan alsnog 0 reactie krijgt moet je je af gaan vragen of je dat ding nog wel wilt makenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of advertenties voor tweedehands auto's. Een paar pagina's uit het telefoonboek. Een screenshot van de gouden gids. Een advertentie van Domino's. Zo komen we er wel.
nog niet. zoel voelt het wel :p Was vannochtend ook wel vroeg op en werd natuurlijk om het uur wakker om te kijken of ik mij niet had verslapen :pquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh in mijn gedachte is het daar nu al een uur of 9..
Bij mij is dat inclusief bijna uitsluitend buiten de deur douchen, pakweg 70% komt van de stookkosten. Heb een vaag vermoeden dat jij elektrisch verwarmtquote:
En alsnog 6 uur te vroeg op dat vliegveld natuurlijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet. zoel voelt het wel :p Was vannochtend ook wel vroeg op en werd natuurlijk om het uur wakker om te kijken of ik mij niet had verslapen :p
n ou dat ook niet want dacht serieus dat ijn vlucht om 10:05 ging. Hij ging om 09:05 en ik was er om 07:45quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alsnog 6 uur te vroeg op dat vliegveld natuurlijk
die van mij is te goed geīsoleerd, als in warmte creëren kan hij goed met die grote schuinte ramen op het zuiden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, meeste komt bij mij ook wel door de verwarming, slecht geīsoleerd en deels enkelglas en een inmiddels oude cv-ketel
Ik heb zonnewarmtequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is dat inclusief bijna uitsluitend buiten de deur douchen, pakweg 70% komt van de stookkosten. Heb een vaag vermoeden dat jij elektrisch verwarmt
Ik ook, maar bij mij verliest de zonnewarmte het helaas van de buitenkou.quote:
Hier niet. In de winter als de zon schijnt voor een uur op een dag heb ik genoeg warmte om de hele dag er van te genieten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij verliest de zonnewarmte het helaas van de buitenkou.
Heb echt geen idee hoeveel we hier verbruiken. Krijgen 1x per jaar een rekening. Betalen en niet meer naar omkijkenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
energierekening weer binnen, 295 m3 gas.
Das meer dan vorig jaar![]()
maar die was ook wel extreem laag me 190m3 gas
Maar goed dan dat je altijd te vroeg bentquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n ou dat ook niet want dacht serieus dat ijn vlucht om 10:05 ging. Hij ging om 09:05 en ik was er om 07:45
en toen bleek dat ze mijn vlucht niet konden vinden. Toen dat was opgelost moest ik mij nog haasten ook
Das de warmte en hoge luchtvochtigheidquote:
ook een optie. Maar ja hier kijk ik er wel naar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb echt geen idee hoeveel we hier verbruiken. Krijgen 1x per jaar een rekening. Betalen en niet meer naar omkijken
ja. nou geukkig alle stress is nu weg :pquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je altijd te vroeg bent
ja wie weetquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das de warmte en hoge luchtvochtigheid
Hier is het gewoon in de winter koud en in de zomer warmquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij is te goed geīsoleerd, als in warmte creëren kan hij goed met die grote schuinte ramen op het zuiden.
Koelte bewaren gaat slechter. Dus in de zomer heb ik een sauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |