je vond het al een rouwige koningsdag?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
O ik zit nog steeds naar de begrafenis te kijken, koningsdag is op een andere zenderduurde even voor ik het doorhad
ja hele dunne koperdraadjes, kruislings gespannen, en op elk kruispunt zat dan een metalen ringetje en dat kon dan linksom of rechtsom gemagnetiseerd zijn. Linksom was het een 0 rechtsom was het een 1 (of andersom).quote:
Wel toffe foto eigenlijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Er worden plannen gesmeed hier
quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ik bel net tante fleur. gaat niet zo goed met haar. Ze heeft van die aanvallen zoals zij zegt waarbij ze duizelig wordt en in paniek raakt. De huisarts en in het ziekenhuis denken ze dat het paniekaanvallen zijn.
Zij denkt van niet. Nu heeft ze dus paar dagen terug MRI gehad om te kijken of haar hart nog oke is. Geen uitslag nog.
Maar nu bel ik haar dus net. eerste wat ze zegt: ja ik ben er klaar voor
dus ik zo waarvoor? ja om te gaan hemelen
Dus die zit nu echt af te wachten geloof ik
Jeetje.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
zware teleurstelling
mn vader had gisteren gebakken vis en zoute haring gebracht. Ik was aan het werk dus hij had de haring alvast in de koelkast gelegd.
Dus ik pak nu de haring uit de koelkast... geen uitjes
moest ik eerst zelf nog een uitje snipperen
Thoughts and prayers!quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
zware teleurstelling
mn vader had gisteren gebakken vis en zoute haring gebracht. Ik was aan het werk dus hij had de haring alvast in de koelkast gelegd.
Dat is wel het probleem met paniekaanvallen, dan denk je dat je dood gaat en raak je in paniek.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ik bel net tante fleur. gaat niet zo goed met haar. Ze heeft van die aanvallen zoals zij zegt waarbij ze duizelig wordt en in paniek raakt. De huisarts en in het ziekenhuis denken ze dat het paniekaanvallen zijn.
Zij denkt van niet. Nu heeft ze dus paar dagen terug MRI gehad om te kijken of haar hart nog oke is. Geen uitslag nog.
Maar nu bel ik haar dus net. eerste wat ze zegt: ja ik ben er klaar voor
dus ik zo waarvoor? ja om te gaan hemelen
Dus die zit nu echt af te wachten geloof ik
jahquote:
aaah heb jij ze ook?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel het probleem met paniekaanvallen, dan denk je dat je dood gaat en raak je in paniek.
Staan in de magnetronquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
zware teleurstelling
nee die horen netjes vanaf de vismeneer in het puutje te zitten naast het papiertje met de haringquote:
Dankjequote:
Volgens mij werden die dingen ook met de hand in elkaar genaaid.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hele dunne koperdraadjes, kruislings gespannen, en op elk kruispunt zat dan een metalen ringetje en dat kon dan linksom of rechtsom gemagnetiseerd zijn. Linksom was het een 0 rechtsom was het een 1 (of andersom).
Ongetwijfeld peperduur en superkwetsbaar natuurlijk.
Ah yes, the memory seems to be made out of memory.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier @:dezwabber misschien word je hier nog wat wijs uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja had ik bijna meegenomen maar heb KitKat hazelnoot gekocht.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Ama
[ afbeelding ]
Ook nog gratis zak paaseieren (was wel maar 1 per klant hier)
Ik de coffeequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja had ik bijna meegenomen maar heb KitKat hazelnoot gekocht.
Moest in het Koningsdag topicquote:
Kruidvat heeft de laatste tijd wel weer allemaal lekkere snacks.quote:
Makadogenotquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:53 schreef gianni61 het volgende:
@:kwiwi ik was in ons favoriete pauperwinkelcentrum
quote:
Nee, maar ik heb dan ook geen post gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Krijgen jullie nog wel post te zien in de PostNL app de laatste weken? Krijg echt het idee dat ik hem bijna beter kan deleten.
Kruidvat blijft voor mij straks dichtbij. Want als het goed is, zit er bij mijn nieuwe woning ook een Kruidvat dichtbij. Ben nooit echt in dat winkelcentrumpje geweest, maar daar zou een Kruidvat moeten zittenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kruidvat heeft de laatste tijd wel weer allemaal lekkere snacks.
Mijn adres is geblokkeerd, omdat dat met meerderen en ook de instelling wordt gedeeldquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Krijgen jullie nog wel post te zien in de PostNL app de laatste weken? Krijg echt het idee dat ik hem bijna beter kan deleten.
Ja die werkt gewoon, niet dat ik zoveel post krijg, maar voor pakketjes is het wel handigquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
er zijn er meerdere in nederland, geloof ikquote:
5,quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn er meerdere in nederland, geloof ik
Oh dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn er meerdere in nederland, geloof ik
Ik ga echt extreem ver onder vorig jaar zitten als het najaar net zo vriendelijk is als afgelopen jaar, puur doordat het nu gewoon goed weer is geweest. Hoe ben jij duurder uitquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
energierekening weer binnen, 295 m3 gas.
Das meer dan vorig jaar![]()
maar die was ook wel extreem laag me 190m3 gas
Frot er een paar kruiswoordpuzzels in en noem het de 'zomerspecial'quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag bezig met de biljetgazet. Totaal geen zin in maar okee. Voordeel: het is deze keer relatief weinig werk. Nadeel: het wordt een historisch dun flortje
omdat 190 was doordat ik veel douchebeurten niet thuis heb gedaanquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga echt extreem ver onder vorig jaar zitten als het najaar net zo vriendelijk is als afgelopen jaar, puur doordat het nu gewoon goed weer is geweest. Hoe ben jij duurder uit
Ik wist niet eens dat het bestondquote:
Heb al eens eerder een woordzoeker gemaakt voor een kerstnummer. Kwam ook nul reactie op. Ik ga nu denk ik gewoon een witte pagina ertussen doen met "Hier had uw bijdrage kunnen staan". En verder niks.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frot er een paar kruiswoordpuzzels in en noem het de 'zomerspecial'
Hoe kom je aan zo weinig? Ik zit aan de 7-800quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
Wat dat betreft heb ik ook niets te klagen met de gratis douches in het zwembad. Toch zit ik jaarlijks tussen de 250 en 300.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat 190 was doordat ik veel douchebeurten niet thuis heb gedaan
Waarom doe je dat dan niet?quote:
ik hoef mijn woning amper te verwarmen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo weinig? Ik zit aan de 7-800
Je kunt er ook de 'Biljetgalette' van maken en er alleen maar recepten van galettes in stoppenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb al eens eerder een woordzoeker gemaakt voor een kerstnummer. Kwam ook nul reactie op. Ik ga nu denk ik gewoon een witte pagina ertussen doen met "Hier had uw bijdrage kunnen staan". En verder niks.
daar zit ik dus ook dit jaarquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik ook niets te klagen met de gratis douches in het zwembad. Toch zit ik jaarlijks tussen de 250 en 300.
nee pas half 7. ga zo nog etenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet?
Het is toch een vrij normale slaaptijd.. ??
ja of advertenties voor tweedehands auto's. Een paar pagina's uit het telefoonboek. Een screenshot van de gouden gids. Een advertentie van Domino's. Zo komen we er wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook de 'Biljetgalette' van maken en er alleen maar recepten van galettes in stoppen
Oh in mijn gedachte is het daar nu al een uur of 9..quote:
Ja ok, meeste komt bij mij ook wel door de verwarming, slecht geïsoleerd en deels enkelglas en een inmiddels oude cv-ketelquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef mijn woning amper te verwarmen.
mijn verbruik zit eigenlijk alleen in het douchen en een keer warm water uit de kraan halen voor een koekenpan schoon te maken.
Als je dan alsnog 0 reactie krijgt moet je je af gaan vragen of je dat ding nog wel wilt makenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of advertenties voor tweedehands auto's. Een paar pagina's uit het telefoonboek. Een screenshot van de gouden gids. Een advertentie van Domino's. Zo komen we er wel.
nog niet. zoel voelt het wel :p Was vannochtend ook wel vroeg op en werd natuurlijk om het uur wakker om te kijken of ik mij niet had verslapen :pquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh in mijn gedachte is het daar nu al een uur of 9..
Bij mij is dat inclusief bijna uitsluitend buiten de deur douchen, pakweg 70% komt van de stookkosten. Heb een vaag vermoeden dat jij elektrisch verwarmtquote:
En alsnog 6 uur te vroeg op dat vliegveld natuurlijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet. zoel voelt het wel :p Was vannochtend ook wel vroeg op en werd natuurlijk om het uur wakker om te kijken of ik mij niet had verslapen :p
n ou dat ook niet want dacht serieus dat ijn vlucht om 10:05 ging. Hij ging om 09:05 en ik was er om 07:45quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alsnog 6 uur te vroeg op dat vliegveld natuurlijk
die van mij is te goed geïsoleerd, als in warmte creëren kan hij goed met die grote schuinte ramen op het zuiden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, meeste komt bij mij ook wel door de verwarming, slecht geïsoleerd en deels enkelglas en een inmiddels oude cv-ketel
Ik heb zonnewarmtequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is dat inclusief bijna uitsluitend buiten de deur douchen, pakweg 70% komt van de stookkosten. Heb een vaag vermoeden dat jij elektrisch verwarmt
Ik ook, maar bij mij verliest de zonnewarmte het helaas van de buitenkou.quote:
Hier niet. In de winter als de zon schijnt voor een uur op een dag heb ik genoeg warmte om de hele dag er van te genieten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij verliest de zonnewarmte het helaas van de buitenkou.
Heb echt geen idee hoeveel we hier verbruiken. Krijgen 1x per jaar een rekening. Betalen en niet meer naar omkijkenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
Maar goed dan dat je altijd te vroeg bentquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n ou dat ook niet want dacht serieus dat ijn vlucht om 10:05 ging. Hij ging om 09:05 en ik was er om 07:45
en toen bleek dat ze mijn vlucht niet konden vinden. Toen dat was opgelost moest ik mij nog haasten ook
Das de warmte en hoge luchtvochtigheidquote:
ook een optie. Maar ja hier kijk ik er wel naar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb echt geen idee hoeveel we hier verbruiken. Krijgen 1x per jaar een rekening. Betalen en niet meer naar omkijken
ja. nou geukkig alle stress is nu weg :pquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je altijd te vroeg bent
ja wie weetquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das de warmte en hoge luchtvochtigheid
Hier is het gewoon in de winter koud en in de zomer warmquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij is te goed geïsoleerd, als in warmte creëren kan hij goed met die grote schuinte ramen op het zuiden.
Koelte bewaren gaat slechter. Dus in de zomer heb ik een sauna
Ik zit ook graag onder een dekentje. Maar gergi loopt het liefst zomer en winter in tshirt rond, dus het is hier in de winter 21.5/22 graden in huis.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier niet. In de winter als de zon schijnt voor een uur op een dag heb ik genoeg warmte om de hele dag er van te genieten.
Nu moet ik wel zeggen dat ik geniet van een dekentje op de bank en dus 17 graden savonds voor mij geen drama is
ja ik heb het niet slecht met mijn woning. Had wel leuk geweest als hij wat meer in centrum van dorp lag en niet tegen het gehucht er naast maar ach je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het gewoon in de winter koud en in de zomer warmEn als de wind verkeerd staat ook nog lekkere tocht
Ik zou het Spaans benauwd krijgen in de winterquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit ook graag onder een dekentje. Maar gergi loopt het liefst zomer en winter in tshirt rond, dus het is hier in de winter 21.5/22 graden in huis.
dat zal ook schelen in het verbruikquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit ook graag onder een dekentje. Maar gergi loopt het liefst zomer en winter in tshirt rond, dus het is hier in de winter 21.5/22 graden in huis.
enjoy!quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
Ja tijd om te gaan klussen en een teringzooi te maken
Ja vind het ook wat warm, zeker in m'n lekkere dikke comfy truien. Dus in m'n kantoor staat dan lekker het raam openquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou het Spaans benauwd krijgen in de winter
Wat ga je klussen? Moet zo nog het gras maaienquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
Ja tijd om te gaan klussen en een teringzooi te maken
Die Leo'squote:Op zaterdag 26 april 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Ama
[ afbeelding ]
Ook nog gratis zak paaseieren (was wel maar 1 per klant hier)
heb tot mn vaste contract afliep op 70 euro gezeten en kreeg nog elk jaar terug. afgelopen jaar met een bonus van 280 euro overgestapt. als ik die bonus niet had gehad had ik niets terug gekregen aangezien ik nog steeds op 70 euro voorschot zat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van een klein huis is dat mijn energieverbruik behoorlijk voorspelbaar is. Ik zorg er gewoon voor dat het voorschot ¤100 per maand is en blijft, en dan moet ik heel erg mn best doen om niet een leuk centje terug te krijgen.
dan moet je hier in huis niet komen in de zomer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed geïsoleerd huis en niet warmer willen dan 17/18 graden scheelt ook een boel.
Alles daarboven en ik doe echt 🥵
23? Rookienummers.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je hier in huis niet komen in de zomer.
ik krijg het dan niet onder de 23
/carequote:
Maar in de zomer vind ik het niet zo erg. Ik trek de verwarmingswarmte gewoon heel slechtquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je hier in huis niet komen in de zomer.
ik krijg het dan niet onder de 23
snap ik, heb ik niet, ik vind het gewoon lekker om onder een dekentje te liggen in de winterquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar in de zomer vind ik het niet zo erg. Ik trek de verwarmingswarmte gewoon heel slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |