je vond het al een rouwige koningsdag?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
O ik zit nog steeds naar de begrafenis te kijken, koningsdag is op een andere zenderduurde even voor ik het doorhad
ja hele dunne koperdraadjes, kruislings gespannen, en op elk kruispunt zat dan een metalen ringetje en dat kon dan linksom of rechtsom gemagnetiseerd zijn. Linksom was het een 0 rechtsom was het een 1 (of andersom).quote:
Wel toffe foto eigenlijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Er worden plannen gesmeed hier
quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ik bel net tante fleur. gaat niet zo goed met haar. Ze heeft van die aanvallen zoals zij zegt waarbij ze duizelig wordt en in paniek raakt. De huisarts en in het ziekenhuis denken ze dat het paniekaanvallen zijn.
Zij denkt van niet. Nu heeft ze dus paar dagen terug MRI gehad om te kijken of haar hart nog oke is. Geen uitslag nog.
Maar nu bel ik haar dus net. eerste wat ze zegt: ja ik ben er klaar voor
dus ik zo waarvoor? ja om te gaan hemelen
Dus die zit nu echt af te wachten geloof ik
Jeetje.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
zware teleurstelling
mn vader had gisteren gebakken vis en zoute haring gebracht. Ik was aan het werk dus hij had de haring alvast in de koelkast gelegd.
Dus ik pak nu de haring uit de koelkast... geen uitjes
moest ik eerst zelf nog een uitje snipperen
Thoughts and prayers!quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
zware teleurstelling
mn vader had gisteren gebakken vis en zoute haring gebracht. Ik was aan het werk dus hij had de haring alvast in de koelkast gelegd.
Dat is wel het probleem met paniekaanvallen, dan denk je dat je dood gaat en raak je in paniek.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ik bel net tante fleur. gaat niet zo goed met haar. Ze heeft van die aanvallen zoals zij zegt waarbij ze duizelig wordt en in paniek raakt. De huisarts en in het ziekenhuis denken ze dat het paniekaanvallen zijn.
Zij denkt van niet. Nu heeft ze dus paar dagen terug MRI gehad om te kijken of haar hart nog oke is. Geen uitslag nog.
Maar nu bel ik haar dus net. eerste wat ze zegt: ja ik ben er klaar voor
dus ik zo waarvoor? ja om te gaan hemelen
Dus die zit nu echt af te wachten geloof ik
jahquote:
aaah heb jij ze ook?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel het probleem met paniekaanvallen, dan denk je dat je dood gaat en raak je in paniek.
Staan in de magnetronquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
zware teleurstelling
nee die horen netjes vanaf de vismeneer in het puutje te zitten naast het papiertje met de haringquote:
Dankjequote:
Volgens mij werden die dingen ook met de hand in elkaar genaaid.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hele dunne koperdraadjes, kruislings gespannen, en op elk kruispunt zat dan een metalen ringetje en dat kon dan linksom of rechtsom gemagnetiseerd zijn. Linksom was het een 0 rechtsom was het een 1 (of andersom).
Ongetwijfeld peperduur en superkwetsbaar natuurlijk.
Ah yes, the memory seems to be made out of memory.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier @:dezwabber misschien word je hier nog wat wijs uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja had ik bijna meegenomen maar heb KitKat hazelnoot gekocht.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Ama
[ afbeelding ]
Ook nog gratis zak paaseieren (was wel maar 1 per klant hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |