SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
zwie zwaa zwabber, zwabber zwabber zwabquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een silicium schijf van een cm of 30 waar ze normaal computerchips van maken. Er zijn al chips op gemaakt, maar hij is nog niet in chips gesneden.
Maar ze zien er altijd zo tof uit.
Oh ik dacht dat dat enorm duur zou zijn of zo. Maar bij Ali Express kun je er uit honderd kiezen voor 15 euroquote:
"Chinese rommel"quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat enorm duur zou zijn of zo. Maar bij Ali Express kun je er honderd kiezen voor 15 euro
een bloemstukje?quote:
Deze was 40, maar er zijn ook kleinere voor minder. Wafers komen in allerlei maten, 12" is de grootste.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat enorm duur zou zijn of zo. Maar bij Ali Express kun je er honderd kiezen voor 15 euro
Half Hamas zit in Doetinchem vandaag.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Valt nog mee dat er niets is ontploft daar in Rome.
Even afkloppen
Hier zijn toch wel grotere vissen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half Hamas zit in Doetinchem vandaag.
Beter beveiligd, in Nederland roepen we doorgaans foei.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zijn toch wel grotere vissen.
scheelt kosten bij hun eigen uitvaartquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Staan die oudjes niet helemaal kapot te gaan daar in de zon?
Bij Ali zijn de 12" dus ¤ 15quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze was 40, maar er zijn ook kleinere voor minder. Wafers komen in allerlei maten, 12" is de grootste.
Misschien vliegt die wel spontaan in brand zo. Goede grap van de paus.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Je ziet de warmte gewoon opstijgen van die kist.
Dat is de ziel die ten hemel vaartquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Je ziet de warmte gewoon opstijgen van die kist.
Menselijk soepje. Deze kist heeft geen loden binnenkant.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien vliegt die wel spontaan in brand zo. Goede grap van de paus.
Hadden ze hem op een weegschaal moeten zetten en even kijken of die van hem ook 21 gram woog of meer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de ziel die ten hemel vaart
Eigenlijk zouden de nonnen dan een broekpak moeten dragen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Bejaarde mannen die in een jurk rondlopen en niemand die dat een heel klein beetje gek vind.
Bij jullie lopen volwassen mannen in gekke rokjes. Weet niet wat vreemder is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Bejaarde mannen die in een jurk rondlopen en niemand die dat een heel klein beetje gek vind.
De soldaten van de kerk dragen pipo kleertjes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de nonnen dan een broekpak moeten dragen.
Dan kunnen we onszelf ontluchten voor en tijdens de veldslag zonder in onze blote kont te staanquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jullie lopen volwassen mannen in gekke rokjes. Weet niet wat vreemder is.
Toch tikken ze je zo tegen de grond.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De soldaten van de kerk dragen pipo kleertjes.
Tegen de bar aanpissen bedoel je.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kunnen we onszelf ontluchten voor en tijdens de veldslag zonder in onze blote kont te staan
Dit is waarschijnlijk verkoop van afgekeurde batches. Lagen die niet goed onderling uitgelijnd zijn oid. Die van mij komt ook gewoon van ali. Maar functie heeft het toch niet buiten dat het er cool uit ziet.quote:
Die gastjes verdienen maar 1500 euro per maand.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch tikken ze je zo tegen de grond.
Dat is waarlijk onze beroemdste Schotse traditiequote:Op zaterdag 26 april 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen de bar aanpissen bedoel je.
Ze betalen geen kost, inwoning en medische zorg.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gastjes verdienen maar 1500 euro per maand.
Nee dat is de kleur. De grootte is 12 inchquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste resultaat wat ik zo google is 6"
dus eigenlijk verdienen ze een 3000 per maandquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze betalen geen kost, inwoning en medische zorg.
in driedelig pak met stropdas en glimmende lakschoentjes?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Netjes naar de sportschool geweest vandaag.
Welke smaak is dit?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hadden ze niet![]()
wel dit
[ afbeelding ]
👏quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom je er nog achter welke chips er op de wafer zitten?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk verkoop van afgekeurde batches. Lagen die niet goed onderling uitgelijnd zijn oid. Die van mij komt ook gewoon van ali. Maar functie heeft het toch niet buiten dat het er cool uit ziet.
aka de rommelmarkt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mieng kam krob rosquote:
Ik weet niet wat voor smaak saivavarasusa is, maar als dat poppetje bovenin er van half bewusteloos door de ruimte vliegt moet het wel goed spul zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hadden ze niet![]()
wel dit
[ afbeelding ]
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
in driedelig pak met stropdas en glimmende lakschoentjes?
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is de kleur. De grootte is 12 inch
Mieng Kam is een heerlijk Thais voorgerecht met diverse ingrediënten, gewikkeld in een betelblad. Lay's Potato Chips Mieng Kam Krob Ros Flavor wordt het best omschreven als een heerlijke, pittige koriandersalsa met een sterke limoensmaak !quote:
Nee, daar was ik in mijn dromen al geweest.quote:
Onder de microscoop kan je soms wel chips identificeren. Soms aan codes of gewoon de naam, of aan doodles.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kom je er nog achter welke chips er op de wafer zitten?
Krabbenkots.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mieng kam krob ros
geen idee wat dat dat is. het smaakt een beetje zoet en klein beetje pittig
Ze zijn van het merk Bal, als je goed kijkt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hadden ze niet![]()
wel dit
[ afbeelding ]
Zeepquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mieng Kam is een heerlijk Thais voorgerecht met diverse ingrediënten, gewikkeld in een betelblad. Lay's Potato Chips Mieng Kam Krob Ros Flavor wordt het best omschreven als een heerlijke, pittige koriandersalsa met een sterke limoensmaak !
jaquote:
Smaakt heerlijk als ik zo lees.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mieng kam krob ros
geen idee wat dat dat is. het smaakt een beetje zoet en klein beetje pittig
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor smaak saivavarasusa is, maar als dat poppetje bovenin er van half bewusteloos door de ruimte vliegt moet het wel goed spul zijn.
kijk eensquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mieng Kam is een heerlijk Thais voorgerecht met diverse ingrediënten, gewikkeld in een betelblad. Lay's Potato Chips Mieng Kam Krob Ros Flavor wordt het best omschreven als een heerlijke, pittige koriandersalsa met een sterke limoensmaak !
Of aan de layout, maar dan moet je wel een kenner zijn. Je kunt wel caches, rekenkernen etc. zien zitten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder de microscoop kan je soms wel chips identificeren. Soms aan codes of gewoon de naam, of aan doodles.
Misschien droom je nu dat je aan sporten bent, maar eigenlijks ben je op de rommelmarkt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, daar was ik in mijn dromen al geweest.
ja ze zijn best primaquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Smaakt heerlijk als ik zo lees.
Helaas verkopen de toko's hier zulke smaken niet.
Ja, maar het zijn lang niet altijd processors natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Of aan de layout, maar dan moet je wel een kenner zijn. Je kunt wel caches, rekenkernen etc. zien zitten.
Hmm, chips van die grootte wel vaak, lijkt me?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn lang niet altijd processors natuurlijk.
Over een tijdje is een helikopter huren goedkoper.quote:Kabinet heeft geen geld om duurdere treinkaartjes volgend jaar te voorkomen
Je hebt een punt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, chips van die grootte wel vaak, lijkt me?
hoeveel gaat er van je vinger af?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb gewoon bijna zin in maandag.Ben er inmiddels ook echt klaar mee. Kijk alleen op tegen de pijn als de verdoving uit is gewerkt maar ben verder wel "blij" dat het boek daarna dicht kan na zo'n lange tijd.
En ja ik ga echt wel alsnog mega zenuwachtig zijn die dag maar dat lijkt me normaal.
Als het goed is alleen het gedeelte waar je nagel zit. Dus heel heftig is het gelukkig niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel gaat er van je vinger af?
"We hebben geen geld voor een brandblusser, al ons geld zit in blusdekens gemaakt van tondel."quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Over een tijdje is een helikopter huren goedkoper.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb gewoon bijna zin in maandag.Ben er inmiddels ook echt klaar mee. Kijk alleen op tegen de pijn als de verdoving uit is gewerkt maar ben verder wel "blij" dat het boek daarna dicht kan na zo'n lange tijd.
En ja ik ga echt wel alsnog mega zenuwachtig zijn die dag maar dat lijkt me normaal.
ah. Nou hoop dat het daar bij blijftquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het goed is alleen het gedeelte waar je nagel zit. Dus heel heftig is het gelukkig niet.
Dat hoop ik wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. Nou hoop dat het daar bij blijft
Ik heb je al lang niet gezien Bos, ik besefte niet dat je inmiddels zo'n klerenkast was geworden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch iets oranjes aangetrrokken met een vleugje Zwitserland @:Kwiwi
[ afbeelding ]
Gelukkig ga ik onder verdoving en niet onder narcose.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga je nog "Nee sukkel niet deze" op je andere vingers schrijven voor de operatie?
Heb ik ooit nogeens 128kb van in mijn handen gehadquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
Op mijn lang gekoesterde nergens-goed-voor-maar-wel-leuk verlanglijst staat verder ook nog een paneeltje ringkerngeheugen.
Ook allemaal vlaggetjes op je wangen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch iets oranjes aangetrrokken met een vleugje Zwitserland @:Kwiwi
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik onder verdoving en niet onder narcose.Niet dat ik het wil zien dus ik hoop ook dat dat niet nodig is.
Nice. Das echt een kubus geweest dan denk ik?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ooit nogeens 128kb van in mijn handen gehad
Nee, zo koningsgezind ben ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook allemaal vlaggetjes op je wangen?
Een echte republikein ook niet aangezien je toch iets wat aan oranje doetquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, zo koningsgezind ben ik nu ook weer niet
Pff nee, moet ik al mijn piercings weer uit doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gewoon lekker onder narcose gegaan
Dingen veranderen snel in iets meer dan een jaarquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb je al lang niet gezien Bos, ik besefte niet dat je inmiddels zo'n klerenkast was geworden.
Ook niet. Ik sta er een beetje neutraal in. Ik zou er niet rouwig om zijn als het koningshuis wordt opgeheven/afgeschaft, maar aan de andere kant heeft het, zoals vandaag ook wel iets...quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een echte republikein ook niet aangezien je toch iets wat aan oranje doet
quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ooit nogeens 128kb van in mijn handen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |