Ik de coffeequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja had ik bijna meegenomen maar heb KitKat hazelnoot gekocht.
Moest in het Koningsdag topicquote:
Kruidvat heeft de laatste tijd wel weer allemaal lekkere snacks.quote:
Makadogenotquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:53 schreef gianni61 het volgende:
@:kwiwi ik was in ons favoriete pauperwinkelcentrum
quote:
Nee, maar ik heb dan ook geen post gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Krijgen jullie nog wel post te zien in de PostNL app de laatste weken? Krijg echt het idee dat ik hem bijna beter kan deleten.
Kruidvat blijft voor mij straks dichtbij. Want als het goed is, zit er bij mijn nieuwe woning ook een Kruidvat dichtbij. Ben nooit echt in dat winkelcentrumpje geweest, maar daar zou een Kruidvat moeten zittenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kruidvat heeft de laatste tijd wel weer allemaal lekkere snacks.
Mijn adres is geblokkeerd, omdat dat met meerderen en ook de instelling wordt gedeeldquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Krijgen jullie nog wel post te zien in de PostNL app de laatste weken? Krijg echt het idee dat ik hem bijna beter kan deleten.
Ja die werkt gewoon, niet dat ik zoveel post krijg, maar voor pakketjes is het wel handigquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
er zijn er meerdere in nederland, geloof ikquote:
5,quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn er meerdere in nederland, geloof ik
Oh dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn er meerdere in nederland, geloof ik
Ik ga echt extreem ver onder vorig jaar zitten als het najaar net zo vriendelijk is als afgelopen jaar, puur doordat het nu gewoon goed weer is geweest. Hoe ben jij duurder uitquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
energierekening weer binnen, 295 m3 gas.
Das meer dan vorig jaar![]()
maar die was ook wel extreem laag me 190m3 gas
Frot er een paar kruiswoordpuzzels in en noem het de 'zomerspecial'quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag bezig met de biljetgazet. Totaal geen zin in maar okee. Voordeel: het is deze keer relatief weinig werk. Nadeel: het wordt een historisch dun flortje
omdat 190 was doordat ik veel douchebeurten niet thuis heb gedaanquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga echt extreem ver onder vorig jaar zitten als het najaar net zo vriendelijk is als afgelopen jaar, puur doordat het nu gewoon goed weer is geweest. Hoe ben jij duurder uit
Ik wist niet eens dat het bestondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |