Wordt wel een duur geintje dan, hele bus pur gebruiken voor 1 gaatje en dan die bus na een paar maanden weg kunnen gooien omdat je het niet meer kunt gebruikenquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
gewoon eerst pur er in doen, dat zet uit, overtollige er af snijden en dan afwerken
Iew, peutersquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hier straks een peuter met 4 voetjes rond huppelen die ook een plekje voor zijn mandje wil in de woonkamer en daarom heeft de slaapkamer plintjes ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
gewoon eerst pur er in doen, dat zet uit, overtollige er af snijden en dan afwerken
Dat is wel beterquote:
Wanner krijg je hem/haar?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg geen nieuwe foto vandaag
Wel een heel leuk filmpje hoe hij gek aan het doen was
6 mei, rond een uur of half 2. Half 1 landt het vliegtuig.quote:
Enjoyquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
ben er wel klaar mee nu, serietje kijken op tv tot later maar weer, fijne avond mensen
eerst zorgen dat je genoeg gaten hebtquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt wel een duur geintje dan, hele bus pur gebruiken voor 1 gaatje en dan die bus na een paar maanden weg kunnen gooien omdat je het niet meer kunt gebruiken
Hold my tea, terwijl. ik mijn boormachine pakquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst zorgen dat je genoeg gaten hebt
Dat is aardig specifiek.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
6 mei, rond een uur of half 2. Half 1 landt het vliegtuig.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is aardig specifiek.
Haal je hem op bij het vliegveld?
eet ik die van jou wel op.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind die dingen smerigof nouja vooral dat room dat er tussen zit
grazi milequote:
Waarom?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff ben er wel weer een beetje klaar mee voor vandaag
gewoon, kapot moe eigenlijk. Morgen lekker weer uitslapenquote:
Haha. Ik ben dus veilig vandaag.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lust er op zich wel 1quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
echt, krijg jou welquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie RIP vlinder. https://imgur.com/a/BpbrwaQ
In de bios gezien, figurine gekocht en ik heb 'm op bluray.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:dezwabber Godzilla Minus One nu op Veronica.
ik ben voor de verandering eens live tv aan het kijken...quote:
De tv gids kon mij niet echt bekoren. Dus dan maar Netflixquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben voor de verandering eens live tv aan het kijken...
make up your mind
je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De tv gids kon mij niet echt bekoren. Dus dan maar Netflix
geur en geluid?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. De wind staat deze kant op vanuit het centrum.
Ach je moet maar zo denken: Hierna is het weer 364 dagen doodstil.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. De wind staat deze kant op vanuit het centrum.
Toen waren wij alweer thuisquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan komt het daardoor, ik was er pas om 1 uur
Ihostage is ook niet echt bijzonder, maar ik heb een aantal afleveringen battle camp gekeken. Dat ik best vermakelijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk.
normaal zou ik grey's hebben gekeken maar dat was niet deze week
Ik heb Ihostage na een half uurtje zo'n beetje opgegeven, vond het ook niet erg inspirerend.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ihostage is ook niet echt bijzonder, maar ik heb een aantal afleveringen battle camp gekeken. Dat ik best vermakelijk
Ja, valt niet tegen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de bios gezien, figurine gekocht en ik heb 'm op bluray.
Ik zit voorlopig wel goed.
Uitstekende film trouwens
Alleen geluid. Gedreun (bass) eigenlijk alleen. Zo te horen is het geen muziek die ik mis.quote:
dat scheelt, kun je lekker op tijd op bedquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen geluid. Gedreun (bass) eigenlijk alleen. Zo te horen is het geen muziek die ik mis.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken: Hierna is het weer 364 dagen doodstil.
Ik lig al in bed, maar toch hoor ik de 'muziek'.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat scheelt, kun je lekker op tijd op bed
Belachelijk ook, feestende mensen op een zaterdagavond, wie denken ze wel dat ze zijn die vrolijke extravertenquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen geluid. Gedreun (bass) eigenlijk alleen. Zo te horen is het geen muziek die ik mis.
dan doe je muziek aan op je mobiel en ga je voor de grijze ruisquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, maar toch hoor ik de 'muziek'.
ik haar oordoppen, grijzige ruis werk beter voor mequote:
Hier zelden nodig gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:08 schreef drakin het volgende:
Paaseitjes zijn geweest
Oranje tompoezen zijn voorbij
Zijn er al pepernoten?
Whut.quote:
Ja, wij posten tenminste gewoon hier op FOK!quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belachelijk ook, feestende mensen op een zaterdagavond, wie denken ze wel dat ze zijn die vrolijke extraverten
Warm badquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wij posten tenminste gewoon hier op FOK!
Belangrijke vraagquote:
valide vraag ookquote:
Foqueville haat het geluid van mensen die het naar hun zin hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wij posten tenminste gewoon hier op FOK!
Ik presenteer u de ijsheiligen ijsjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, de periode tussen paaseitjes en pepernoten is ongezond lang.
Er was ook geen paaseitje met pepernootsmaak dit jaar en ik heb alweer zin in pepernoten, of kruidnoten eigenlijk zoals ze eigenlijk hetenquote:
Woon hier nu bijna tien jaar. Denk dat de plintjes drie jaar geleden pas af waren. Oeps.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En dit is waarom je plintjes doet een van de eerste maanden nadat je verhuisd bent
Ik geloof dit wel want mijn vader ging een dag later alweer aan het werk nadat hij zijn eigen vingertop(pen) eraf had gezaagd.quote:Samengevat:
Na een week al een stuk minder pijn.
Na 3 weken wond dicht.
Na 6 weken meeste gevoeligheid weg.
Soms maanden nog wat rare tintelingen of gevoeligheid, dat is normaal.
Tegenwoordig kun je gewoon een bedrijf starten met de naam Polspotten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville haat het geluid van mensen die het naar hun zin hebben.
Hadden Pol Pot en Jozef Stalin daar ook geen last van?
Trustequote:Op zaterdag 26 april 2025 22:59 schreef Nizno het volgende:
ik ga de boel afsluiten
Gute Nacht Freunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |