SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 1 glooiende beweging zo dat vak in driften
Ik deed het dus ook steeds verkeerd hierquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag hier alleen tegen de richting in parkeren als er aan de andere kant van de straat geen parkeervakken/plaatsen zijn. Anders moet je eerst omkeren.
Dat heeft mijn tante een keer gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij parkeerde altijd gewoon midden op straat precies voor de plek waar je moest zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoe houdt Hannie de camera vast met zulke korte vleugeltjes?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Hannie uit Dordrecht kan wel plaatjes schieten
Sterktequote:Op vrijdag 25 april 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet morgen nog werken voor de Belgen, komt wel dichtbij zo
joh die eet zo uit je handjesquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag allemaal dingen gekocht voor de hond.
Ik mis alleen nog voerbakken
Alsnog sterktequote:
Ik heb hele leuke Belgische collega's andersquote:
Honden zien alleen blauw, violet en geel. Rood lijkt voor honden geelachtig, groen kunnen ze helemaal niet waarnemen en paars ziet er simpelweg grijs uit.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop wel dat zijn favoriete kleur groen is, anders hebben we een probleem
Zolang het maar geen managers zijnquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke Belgische collega's anders
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke Belgische collega's anders
quote:
Ik kan het heel goed vinden met de Belgische directeur. Daar heb ik gewoon wekelijks contact meequote:
Werkende Belgen in dienst zijn een ramp, op zijn best heb een oppervlakkige dociele nietszeggende Labrador te pakken waar je eigenlijk niets aan hebt, zeggen ze zelf ook trouwens.quote:
En managende Belgen bezitten nog met hun hoofd in koloniale tijden waarin ze de baas mochten spelen en iedereen precies deed wat ze zeiden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkende Belgen in dienst zijn een ramp, op zijn best heb een oppervlakkige dociele nietszeggende Labrador te pakken waar je eigenlijk niets aan hebt, zeggen ze zelf ook trouwens.
Yeps, daarom heb je ook geen reet aan Belgische werknemers, krankzinnige angstcultuur uit vervolgen tijden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En managende Belgen bezitten nog met hun hoofd in koloniale tijden waarin ze de baas mochten spelen en iedereen precies deed wat ze zeiden.
Zeker bij Belgen zijn directeuren en managers een wereld van verschil in persoonlijkheid. De directeur is gewoon de chef die het allemaal prima vind zolang het volk maar aan het werk is. De managers zijn enge narcisten die hitsig worden van macht en geen tegenspraak dulden, hele nare mensen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan het heel goed vinden met de Belgische directeur. Daar heb ik gewoon wekelijks contact mee
Ja die hebben die enge manager nodig die ze precies voorkauwt hoe iets gedaan moet worden, lekker micro-managenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, daarom heb je ook geen reet aan Belgische werknemers, krankzinnige angstcultuur uit vervolgen tijden.
Een Belgische werknemer lacht vriendelijk in je gezicht terwijl hij ervan droomt om een hete breinaald in je oog te steken, vandaar die rare managers ook.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die hebben die enge manager nodig die ze precies voorkauwt hoe iets gedaan moet worden, lekker micro-managen
Ik denk dat we een hoop leren over wat voor emoties jij ontlokt bij je collegas.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Belgische werknemer lacht vriendelijk in je gezicht terwijl hij ervan droomt om een hete breinaald in je oog te steken, vandaar die rare managers ook.
dat heeft zo'n donut toch niet nodigquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)nut-jalapeno-cheddar
Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
heb je ook andere plaatsen?quote:
Nu Marseille en Toulouse nog?quote:
quote:
quote:
Ik ben een soort popster en levende legende op mijn werkvloer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat we een hoop leren over wat voor emoties jij ontlokt bij je collegas.
Uhuh een bekende bij HR en de vertrouwenspersonen jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een soort popster en levende legende op mijn werkvloer.
Hè hoezo heb jij een Belgisch paspoort.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Heb trouwens m'n Belgische paspoort (met die über lelijke foto) vandaag binnen gekregen. Nee, geen pics.
Zijn dat een beetje jouw mensen, ja he?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh een bekende bij HR en de vertrouwenspersonen ja
schijnen ze er 69 van te hebbenquote:
Was dat een Belgische, dacht een Zwitserse?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Heb trouwens m'n Belgische paspoort (met die über lelijke foto) vandaag binnen gekregen. Nee, geen pics.
Nee mag nog geen Zwitserse aanvragen. Moet nog zo'n 1.5 jaar in dit dorp wonen. Dan mag ik de aanvraag doen, en dan ben je als alles goed gaat een jaar later Zwitserquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat een Belgische, dacht een Zwitserse?
Gaat dat in HEEL Zwitserland zo?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee mag nog geen Zwitserse aanvragen. Moet nog zo'n 1.5 jaar in dit dorp wonen. Dan mag ik de aanvraag doen, en dan ben je als alles goed gaat een jaar later ZwitserDus duurt nog zeker 2.5 jaar.
Nee, het gaat inderdaad in elk dorp andersquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dat in HEEL Zwitserland zo?![]()
Nee, een klein dorpje genaamd Foqueville verzet zich heldhaftig tegen deze bureaucratie.
Waarom moet overal een gat in tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)nut-jalapeno-cheddar
Waarom?
Maar ben je dan wel volledig Zwitser en moet je je andere nationaliteiten inleveren?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee mag nog geen Zwitserse aanvragen. Moet nog zo'n 1.5 jaar in dit dorp wonen. Dan mag ik de aanvraag doen, en dan ben je als alles goed gaat een jaar later ZwitserDus duurt nog zeker 2.5 jaar.
Limburgers zijn nog niet perse zo dom, slechts achterbaks en gluiperig en dat is logisch als voerstreek voor elk langstrekkend leger in Europa de laatste eeuwen, de heldengenen zijn al lang dood, vandaar ook de luikjes voor de ramen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens wel een mooi idee. Als we nou gewoon Limburg aan België geven, dan stijgt het gemiddelde IQ aan beide kanten!
Ik neem een handje blauwe bessen (gewoon verse, zonder bier)quote:
Nederlandse moet ik dan wel inleveren, belgische niet dacht ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ben je dan wel volledig Zwitser en moet je je andere nationaliteiten inleveren?
Over zon gesproken. Het lijkt er haast op dat we hier alsnog mooi weer krijgen vandaag. Nu net.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja best wel, veel in de zon gezeten de laatste weken
Als je half Marokkaanse zou zijn mocht je hem niet eens inleveren van Mohammed VI.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nederlandse moet ik dan wel inleveren, belgische niet dacht ik.
Poolse poepbesjes.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem een handje blauwe bessen (gewoon verse, zonder bier)
Hier vanaf morgen ook weer zag ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over zon gesproken. Het lijkt er haast op dat we hier alsnog mooi weer krijgen vandaag. Nu net.
De zon schijnt al heel de dag hoorquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over zon gesproken. Het lijkt er haast op dat we hier alsnog mooi weer krijgen vandaag. Nu net.
Mooi want ik heb wat wasgoed buiten gehangen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee deze komen volgens de verpakking uit Marokkoquote:
Oh ja mijn droger komt niet morgen maar toch maandag. Net al mijn afsprken voor morgen verplaatstquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Mooi want ik heb wat wasgoed buiten gehangen.
Hang het buiten neer dan droogt het ook met dit weer wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mijn droger komt niet morgen maar toch maandag. Net al mijn afsprken voor morgen verplaatstkutbedrijf
Waarom mag je m niet houden? Spaar ze allemaal!quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nederlandse moet ik dan wel inleveren, belgische niet dacht ik.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mijn droger komt niet morgen maar toch maandag. Net al mijn afsprken voor morgen verplaatstkutbedrijf
Morgen is een feestdag, had je kunnen wetenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat Nederland zegt dat je het Nederlandse paspoort niet mag houden als je vrijwillig voor een andere kiest. Althans, dat was zo toen ik het een paar jaar terug opzocht.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mag je m niet houden? Spaar ze allemaal!
Is dat nou eigenlijk een vrije dag in Nederland (als het niet in het weekend valt)?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen is een feestdag, had je kunnen weten
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk een vrije dag in Nederland (als het niet in het weekend valt)?
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk een vrije dag in Nederland (als het niet in het weekend valt)?
quote:Koningsdag (27 april) is een officiële feestdag in Nederland, maar niet iedereen is dan vrij. Valt 27 april op een zondag, dan wordt Koningsdag op zaterdag gevierd.
Klinkt logisch, I guess. En als je terug wil, moet je in NL weer aanvragen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat Nederland zegt dat je het Nederlandse paspoort niet mag houden als je vrijwillig voor een andere kiest. Althans, dat was zo toen ik het een paar jaar terug opzocht.
Zo kinderachtig ditquote:
Zou mooi zijn als iedereen vrij is, loop je een hoofdwond op "ja lekker belangrijk, de dokter is nu oranjebitter aan het zuipen" of wil er een vliegtuig landen "ja kom morgen maar terug hoor"quote:
Kan bestquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen vrij is, loop je een hoofdwond op "ja lekker belangrijk, de dokter is nu oranjebitter aan het zuipen" of wil er een vliegtuig landen "ja kom morgen maar terug hoor"
Kapper is ook gewoon open. Gelukkig kon ik daar ook vandaag terecht.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen is een feestdag, had je kunnen weten
Of een klein kindje, "mamma ik wil paardrijden, ja kan niet he want Samzz zit weer in de kroeg"quote:
Ach je kunt ook zonder Nederlands paspoort in Nederland wonen. Kan ook hier zonder Zwitsers paspoort wonen. Maar aangezien ik hier graag wil blijven en het niet het idee is om nog terug naar Nederland te gaan, wil ik wel de Zwitserse aanvragen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt logisch, I guess. En als je terug wil, moet je in NL weer aanvragen.
Gedoetje zeg.
Het is goed dat kinderen leren omgaan met teleurstellingen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een klein kindje, "mamma ik wil paardrijden, ja kan niet he want Samzz zit weer in de kroeg"
Ja dat wist ik, Europa en zo. Wel spannend, denk ik, alle vangnetten in NL vaarwel zeggen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach je kunt ook zonder Nederlands paspoort in Nederland wonen. Kan ook hier zonder Zwitsers paspoort wonen. Maar aangezien ik hier graag wil blijven en het niet het idee is om nog terug naar Nederland te gaan, wil ik wel de Zwitserse aanvragen.
Snoepzak voor de verwachtingsvolle neusjes houden en vervolgens aan het buurjongetje weggeven, zo leren ze delenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is goed dat kinderen leren omgaan met teleurstellingen.
Papaaaaa UitStraling doet gemeen! Mogen we hem slaan??quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snoepzak voor de verwachtingsvolle neusjes houden en vervolgens aan het buurjongetje weggeven, zo leren ze delen
Nee hier heb je maar heel weinig vangnetten. Maar ben al 15 jaar weg en voel me hier thuis en in Nederland niet, dus verder niet zo heel spannendquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, Europa en zo. Wel spannend, denk ik, alle vangnetten in NL vaarwel zeggen.
Al zijn die in Zwitserland wellicht wel beter.
Vind t wel 'grappig' dat Koningsdag nu samenvalt met de begrafenis van de paus. Zou het een teken van god zijn gewoon niet meer te verplaatsen?quote:
Zie voor me dat UitStraling lekker flierefluitend over straat loopt, en ineens zo'n vuist keihard uit de bosjes komtquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Papaaaaa UitStraling doet gemeen! Mogen we hem slaan??
Ja hoor jongen
Ik zou er zelf niet eens van opkijken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie voor me dat UitStraling lekker flierefluitend over straat loopt, en ineens zo'n vuist keihard uit de bosjes komt
Ja snap ik. Thuis voelen is t belangrijkste. En Zwitserland is ook gewoon een prachtig land. En leuke mensen. Vind ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hier heb je maar heel weinig vangnetten. Maar ben al 15 jaar weg en voel me hier thuis en in Nederland niet, dus verder niet zo heel spannend
Voordeel is wel dat het op TV dan ook een uur later begint en dat ik dan nog even rustig eerst naar de winkel kan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind t wel 'grappig' dat Koningsdag nu samenvalt met de begrafenis van de paus. Zou het een teken van god zijn gewoon niet meer te verplaatsen?
Eens en eensquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja snap ik. Thuis voelen is t belangrijkste. En Zwitserland is ook gewoon een prachtig land. En leuke mensen. Vind ik.
Maar zodra Foqueville is gesticht lever je wel gelijk dat Zwitserse paspoort in toch?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hier heb je maar heel weinig vangnetten. Maar ben al 15 jaar weg en voel me hier thuis en in Nederland niet, dus verder niet zo heel spannend
Ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het op TV dan ook een uur later begint en dat ik dan nog even rustig eerst naar de winkel kan.
Franstalige Zwitsers zijn toch een heel stuk minder hoorquote:
De paus is een katholiek en de koning een gereformeerdequote:Op vrijdag 25 april 2025 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind t wel 'grappig' dat Koningsdag nu samenvalt met de begrafenis van de paus. Zou het een teken van god zijn gewoon niet meer te verplaatsen?
Ik vind het gewoon grappig, okayquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De paus is een katholiek en de koning een gereformeerde
ja ik snap ook niet waar dat gelul vandaan kwam "Gevolgen voor Koningsdag nog onduidelijk!"quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De paus is een katholiek en de koning een gereformeerde
Vond het grappiger dat die eerst JD Vance op bezoek had en een paar uur later dood wasquote:
Krijg ik dan een Foqueville's paspoort? Hebben we al een design?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zodra Foqueville is gesticht lever je wel gelijk dat Zwitserse paspoort in toch?
Dat was ook grappig, ja.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het grappiger dat die eerst JD Vance op bezoek had en een paar uur later dood was
Hebben we al een stuk grond of een eiland op het oog dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zodra Foqueville is gesticht lever je wel gelijk dat Zwitserse paspoort in toch?
Ja duidelijk ander type mensen, maar heb een paar kennissen uit Lausanne en die zijn best aardigquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Franstalige Zwitsers zijn toch een heel stuk minder hoor
Nee ben ik nog niet aan begonnenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg ik dan een Foqueville's paspoort? Hebben we al een design?
Ja vond ik ook wel grappigquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het grappiger dat die eerst JD Vance op bezoek had en een paar uur later dood was
Maxima is Argentijns, een bekende van de dooie paus en katholiek.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet waar dat gelul vandaan kwam "Gevolgen voor Koningsdag nog onduidelijk!"
Alsof het wat met elkaar te maken heeft
Dat komt door het Franse deel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Franstalige Zwitsers zijn toch een heel stuk minder hoor
In Newfoundland heb je wel een hoop eilandjes die leeg staan omdat alle vissers zijn vertrokken omdat de zee leeggevist is daar. Maar dan zullen er hier wel weer een paar gaan miepen dat het daar in de winter zo koud isquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we al een stuk grond of een eiland op het oog dan?
Ik was een keer met de trein onderweg. En dan heb je echt iets van "Aaaaaaah Zwitserlandquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja duidelijk ander type mensen, maar heb een paar kennissen uit Lausanne en die zijn best aardig
Nou en, het koningshuis zijn griffo's, die erkennen de paus nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maxima is Argentijns, een bekende van de dooie paus en katholiek.
Ja ooit. Maar nu is ze van ons.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maxima is Argentijns, een bekende van de dooie paus en katholiek.
Ze erkennen wel meer niet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, het koningshuis zijn griffo's, die erkennen de paus niet
Wat is er Patagonisch aan jou eigenlijk? Dat is ook Argentiniëquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze erkennen wel meer niet.
Wel zijn de winkels hier nu open op zondag (hier is biblebelt).
tis vrijdagquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze erkennen wel meer niet.
Wel zijn de winkels hier nu open op zondag (hier is biblebelt).
Die titel kreeg ik van iteejer, want ik woonde in niemandsland :j.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er Patagonisch aan jou eigenlijk? Dat is ook Argentinië
Ook dan is de supermarkt open. Nu = sinds kort.quote:
Iteejer weet wel wat hij kado doet zeg.... mijn tag moest hij ook al kwijt als titelquote:
We hebben allemaal wel een handicapje.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:18 schreef Samzz het volgende:
Ik kom uit Twente, het is soms moeilijk okay.
Ja die zegt wel vaker gekke dingenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Die titel kreeg ik van iteejer, want ik woonde in niemandsland :j.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:18 schreef Samzz het volgende:
Nee dan ben ik het voordeel weer kwijt als ik daarheen moet rijdenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:19 schreef Haags het volgende:
@:ltvdk dolce gusto per pak 3.24 bij de Hoogvliet. Toch een leuk prijsje. Al heb jij daar niet veel aan
In jouw geval kun je de 'je' wel weglaten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel een handicapje.
Eigenlijk ook gek dat ze bij de AH vorige week 2 pakken voor 7.99 waren.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan ben ik het voordeel weer kwijt als ik daarheen moet rijdenGelukkig heb ik nog wel voor een paar maanden staan
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In jouw geval kun je de 'je' wel weglaten.
Mja die doosjes zijn inmiddels al gestegen naar 6,49, dus in die verhouding is het nog een beetje een aanbieding. Maar wij kopen ze alleen voor max 3 voor 10,- natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Eigenlijk ook gek dat ze bij de AH vorige week 2 pakken voor 7.99 waren.
Dat vind ik nou niet bepaald een goede aanbieding.
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja die doosjes zijn inmiddels al gestegen naar 6,49, dus in die verhouding is het nog een beetje een aanbieding. Maar wij kopen ze alleen voor max 3 voor 10,- natuurlijk
Griffo (gereformeerd) niet hoor, gewoon Nederlands Hervormd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, het koningshuis zijn griffo's, die erkennen de paus niet
Ja dat herken ik wel. Maar als je van Frankrijk de grens over gaat en in de Romandie terechtkomt, dan denk je al "ahhh beter". En dan van de Romandie naar het Duitse deel "aahhh nóg beter"quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was een keer met de trein onderweg. En dan heb je echt iets van "Aaaaaaah Zwitserland![]()
" als je de grens over komt bij Basel.
En toen ging ik richting Biel/ Bienne, Nyon, Genève, Delémont, Fribourg en zo en toen dacht ik "Hier klopt iets niet
" Maar in het Duitstalige deel ging het weer beter
Gelukkig is het Duitstalige deel zowel qua oppervlakte als qua inwoners groter dan alle andere delen bij elkaar
The People's Front of Judea en The Judean People's Frontquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Griffo (gereformeerd) niet hoor, gewoon Nederlands Hervormd.
Twentequote:Op vrijdag 25 april 2025 18:18 schreef Samzz het volgende:
quote:
Waren ze daarvoor Nederlands misvormdquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja geen idee man. Maar ik wilde niet alleen achterblijven nadat ik dit zag.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen ideequote:
Ik vind het wel aardig dat je dan denkt, dit moet ik delen!quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sharing is caring.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig dat je dan denkt, dit moet ik delen!
Net wat ik over Limburg zei dusquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel. Maar als je van Frankrijk de grens over gaat en in de Romandie terechtkomt, dan denk je al "ahhh beter". En dan van de Romandie naar het Duitse deel "aahhh nóg beter"Zelfde heb ik van Italië, naar Tessin en dan van daar het Duitse deel in. Je merkt toch die Franse en Italiaanse invloeden nog.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het tweede deel heet "Het Europees Schadeformulier en Gij"
Hee wiefke, lekker achteruit in poepen?quote:
Zij wel. De Fransen niet.quote:
Die parkouren.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zij wel. De Fransen niet.
In Parijs gezien jaquote:
Bis bis.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Slaaptekort en vrijdagmiddag.
Ik verontschuldig mij niet voor het niveau van mijn humor vandaag.
Het is altijd hoger dan dat van @Haags .quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
Slaaptekort en vrijdagmiddag.
Ik verontschuldig mij niet voor het niveau van mijn humor vandaag.
Ja.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is altijd hoger dan dat van @:Haags .
Een 0,3 op de schaal van Zwab is een 8,6 op de schaal van Haags.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier zag ik laatst een andere van, was met eieren geloof ik, weet niet wat die maker daarvan snuiftquote:
Texas Roadhouse rollsquote:
Wat een gekke woordencombinatiequote:
Oranje tompoucen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet straks nog even boodschappen doen.
Wat zal ik dit weekend eten? Heb echt een Amerikaans dieet gehad de afgelopen twee weken dus moet even dimmen.
quote:
Niet dat het per se gezond moet zijnquote:leefregel met betrekking tot het gebruik van voedsel en drank
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Mooi want ik heb wat wasgoed buiten gehangen.
Ja dat weet ik, je verpest garpjequote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Niet dat het per se gezond moet zijn
Is niet Amerikaansquote:
Nee joh, gereformeerd is veel strenger.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hervormd en gereformeerd betekenen hetzelfdeLaten we het dan maar gewoon houden op protestants
Etto aardappelkrokEtto!quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
essssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssie
Zijn die zwarte kousen kliekjes ook geen refo's?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee joh, gereformeerd is veel strenger.
Ja oud gereformeerd bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn die zwarte kousen kliekjes ook geen refo's?
American pancakes en New York Pizza?quote:
Je zou er bijna van gaan huilenquote:
quote:
quote:
Ik was al fan van het origineel, maar dit is gewoon beter dan beterquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ooh net weer een BGT pareltje ontdekt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Echt hequote:Op vrijdag 25 april 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was al fan van het origineel, maar dit is gewoon beter dan beter
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hou aub nog even je slagroomspuit in je broek.
Ja, dat is in vergelijking met Japan eerder Lijden ..quote:
Toen ik vandaag wakker werd, was ik nog in Osakaquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is in vergelijking met Japan eerder Lijden ..
Leiden heeft wel het Japanmuseum Sieboldhuis.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is in vergelijking met Japan eerder Lijden ..
Gerecycled Ontkreukt Protestants.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit de vuilnisbak gehaald en gerecycled met
Vakantiemanquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit de vuilnisbak gehaald en gerecycled met
*Zet kreukherstellend programma aanquote:
in de gele rups?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Over 40 minuten
BBC heeft altijd wel goede programma's. Ergens boerderij op een Schots eiland ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig gewoon lekker te lezen in bed. Na een farming programma te hebben gekeken
Ik heb nog KOMOquote:
Ik ben nog even aan het kijken of er hier in de buurt wat leuks te doen is vanavond. Maar de line-up ziet er maar matig uit.quote:
Ja, heerlijk ontspannend zulke dingen. Op een aantal Duitse zenders heb je ook van die programma's.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBC heeft altijd wel goede programma's. Ergens boerderij op een Schots eiland ofzo.
Ik ben een muis aan het hakenquote:
Leugens, ik was niet in Nederland.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag was ik vrij.
Omdat ik een dagje leuk naar een stad zou gaan met de liefste, mooiste en meest fantastische vrouw aan deze kant van de dampkring.
Morgen rustdag. 's morgens klimmen en dan even dagje niets. Zondag naar Beekse Bergen beestjes kijken en 's avonds uitetenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, heerlijk ontspannend zulke dingen. Op een aantal Duitse zenders heb je ook van die programma's.
Wat zijn de weekend plannen? Morgen weer planten kijken?
quote:
Wow, dat is wel heel gaaf danquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou echt.
Zo'n vrouw als jijmaar dan NOG gaver
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
en voor volgende week nog even dagje vrij pakken; dan heb ik nog wat langer vakantie
Ja.quote:
Kijk je wel vaker films opnieuw eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb de hele maand nog maar vier films gezien.![]()
Lià n lià n fengchén(1986)7.6drama, romance109Not Raten/aHsiao-Hsien HouT'ien-wen Chu, Nien-Jen WuGrace Chen, Shu-Fang Chen, Shu-Fen HsinA young couple leave their mining town home for Taipei where they struggle to eke out a living in an industrial wasteland
Deze maar even opgezet. Had deze gemist toen ze Taiwanese New Wave films draaiden in de bios.
Ga je nog ergens naartoe met Gergi?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd lekker![]()
Moet m'n vakantie nog aanvragen bedenk ik net.
Dat is nog niet besloten. Misschien last minute even kijken afhankelijk van het weer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog ergens naartoe met Gergi?
Moest deze zin een paar keer lezenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Een van mijn favoriete boekwinkels heeft een honden zijn welkom beleid
Ga je dan met mevr. Koen of ook de kinderen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
Qua zomervakantie geen idee nog wat te doen
Nog compleet onzekerquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je dan met mevr. Koen of ook de kinderen?
Of anders op Etsy, daar zijn tegenwoordig ook veel haakpatronen te vinden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja wilde nog even op ravelry rondstruinen
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net vuurwerk in de buurt. Hond weer van de leg natuurlijk, die gaat nu kwartier lopen ijsberen.
Niet gebonden aan schoolvakanties. Dan kun je lekker gaan en staan hoe je wilquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is nog niet besloten. Misschien last minute even kijken afhankelijk van het weer.
Hier niks gehoord gelukkigquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net vuurwerk in de buurt. Hond weer van de leg natuurlijk, die gaat nu kwartier lopen ijsberen.
Ja hoor. Soms nog wel meer dan een paar keer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk je wel vaker films opnieuw eigenlijk?
Is maar naast me gaan liggen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier niks gehoord gelukkig
auwie voor je hond
https://www.abebooks.com/(...)STERY-0692961283/plpquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga er namelijk wel vanuit dat Ambar straks ook minstens 1 boek wil en dat ik die voorlees
Hij gaat eerder de eenden en ganzen hier achterna denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.abebooks.com/(...)STERY-0692961283/plp
Yesquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet gebonden aan schoolvakanties. Dan kun je lekker gaan en staan hoe je wil
Oh jawel hoor, ik sluit niks uitquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen risico om elkaar tegen te komen dus op de rommelmarkt?
Iets voor 50 cent en toen kapot getrapt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Kopen jullie wel eens wat op zo'n rommelmarkt? Heb er nog nooit wst gekocht volgens mij.
Meeste ziet er al ranzig uitquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Kopen jullie wel eens wat op zo'n rommelmarkt? Heb er nog nooit wst gekocht volgens mij.
Met kleine kinderen is het bijna onmogelijk om helemaal niks te kopen als je naar de rommelmarkt gaatquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Kopen jullie wel eens wat op zo'n rommelmarkt? Heb er nog nooit wat gekocht volgens mij.
Ja ok dat begrijp ik dan nog wel. Maar als volwassene.. het is meestal echt rommel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met kleine kinderen is het bijna onmogelijk om helemaal niks te kopen als je naar de rommelmarkt gaat.
Ach is ook wel leuk toch, gaat ook weer zo snel voorbijquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met kleine kinderen is het bijna onmogelijk om helemaal niks te kopen als je naar de rommelmarkt gaat.
Kinderen eerst verkopen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Collega van mij is sinds vanmiddag al markten af aan het struinen. Die is morgenmiddag een keer klaar.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik dan nog wel. Maar als volwassene.. het is meestal echt rommel.
Ik kijk altijd wel even wat voor boeken mensen aanbieden, maar meer dan dat zou ik ook niet kopen. Of iemand moet modelspoorartikelen voor een leuke prijs aanbieden, maar dat ben ik op een rommelmarkt nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik dan nog wel. Maar als volwassene.. het is meestal echt rommel.
Voor rommel? Of voor een potentieel waardevol antiek iets dat een onwetende te koop heeft gezet?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij is sinds vanmiddag al markten af aan het struinen. Die is morgenmiddag een keer klaar.
Ja, nog even en ik heb de maandagen een paar uur echt vrij... dan gaat de jongste ook naar schoolquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach is ook wel leuk toch, gaat ook weer zo snel voorbij
om af en toe iets van waarde tegen te komen; en is een verzamelaar van aantal dingen dus hoopt dan ergens tegenaan te lopen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor rommel? Of voor een potentieel waardevol antiek iets dat een onwetende te koop heeft gezet?
Waarom zou je dingen willen kopen waar Henk en Ingrid vanaf willen, voor 50 cent?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij is sinds vanmiddag al markten af aan het struinen. Die is morgenmiddag een keer klaar.
Volgens Karzai was ik een gekke uitvinder met zijn huis vol spullen, dus misschien moet ik maar even niets kopen.quote:
Nice, ff met je ogen knipperen en ze zijn volwassenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nog even en ik heb de maandagen een paar uur echt vrij... dan gaat de jongste ook naar school.
Als ze bij jou straks de deur uit zijn kun je lekker samen genieten met de liefde van je leven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice, ff met je ogen knipperen en ze zijn volwassen
Dat 'huis uit gaan' is wel een dingetje met die huizencrisisquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze bij jou straks de deur uit zijn kun je lekker samen genieten met de liefde van je leven.
Begreep gisteren dat mensen tegen de tijd dat kinderen uit huis gaan, vaak zo uit elkaar gegroeid zijn dat ze niet meer bij elkaar passenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze bij jou straks de deur uit zijn kun je lekker samen genieten met de liefde van je leven.
Schoppen ze jou na bejaardenhuisquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat 'huis uit gaan' is wel een dingetje met die huizencrisis
In de schuur laten wonen dan, is ook uit huis. Of in een tentje in de tuin.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat 'huis uit gaan' is wel een dingetje met die huizencrisis
Je moet ook nog beetje aandacht aan elkaar geven als je kinderen hebt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begreep gisteren dat mensen tegen de tijd dat kinderen uit huis gaan, vaak zo uit elkaar gegroeid zijn dat ze niet meer bij elkaar passen![]()
Hier is er nu een pilot waarbij mensen nog een zelfstandige woonruimte in de tuin mogen realiseren. Leuk voor kinderen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de schuur laten wonen dan, is ook uit huis. Of in een tentje in de tuin.
Ja maar dat doen veel mensen niet blijkbaar, die zijn alleen maar ouders zeg maar.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook nog beetje aandacht aan elkaar geven als je kinderen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |