heb je ook andere plaatsen?quote:
Nu Marseille en Toulouse nog?quote:
quote:
quote:
Ik ben een soort popster en levende legende op mijn werkvloer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat we een hoop leren over wat voor emoties jij ontlokt bij je collegas.
Uhuh een bekende bij HR en de vertrouwenspersonen jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een soort popster en levende legende op mijn werkvloer.
Hè hoezo heb jij een Belgisch paspoort.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Heb trouwens m'n Belgische paspoort (met die über lelijke foto) vandaag binnen gekregen. Nee, geen pics.
Zijn dat een beetje jouw mensen, ja he?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh een bekende bij HR en de vertrouwenspersonen ja
schijnen ze er 69 van te hebbenquote:
Was dat een Belgische, dacht een Zwitserse?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Heb trouwens m'n Belgische paspoort (met die über lelijke foto) vandaag binnen gekregen. Nee, geen pics.
Nee mag nog geen Zwitserse aanvragen. Moet nog zo'n 1.5 jaar in dit dorp wonen. Dan mag ik de aanvraag doen, en dan ben je als alles goed gaat een jaar later Zwitserquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat een Belgische, dacht een Zwitserse?
Gaat dat in HEEL Zwitserland zo?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee mag nog geen Zwitserse aanvragen. Moet nog zo'n 1.5 jaar in dit dorp wonen. Dan mag ik de aanvraag doen, en dan ben je als alles goed gaat een jaar later ZwitserDus duurt nog zeker 2.5 jaar.
Nee, het gaat inderdaad in elk dorp andersquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dat in HEEL Zwitserland zo?![]()
Nee, een klein dorpje genaamd Foqueville verzet zich heldhaftig tegen deze bureaucratie.
Waarom moet overal een gat in tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)nut-jalapeno-cheddar
Waarom?
Maar ben je dan wel volledig Zwitser en moet je je andere nationaliteiten inleveren?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee mag nog geen Zwitserse aanvragen. Moet nog zo'n 1.5 jaar in dit dorp wonen. Dan mag ik de aanvraag doen, en dan ben je als alles goed gaat een jaar later ZwitserDus duurt nog zeker 2.5 jaar.
Limburgers zijn nog niet perse zo dom, slechts achterbaks en gluiperig en dat is logisch als voerstreek voor elk langstrekkend leger in Europa de laatste eeuwen, de heldengenen zijn al lang dood, vandaar ook de luikjes voor de ramen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens wel een mooi idee. Als we nou gewoon Limburg aan België geven, dan stijgt het gemiddelde IQ aan beide kanten!
Ik neem een handje blauwe bessen (gewoon verse, zonder bier)quote:
Nederlandse moet ik dan wel inleveren, belgische niet dacht ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ben je dan wel volledig Zwitser en moet je je andere nationaliteiten inleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |