in de gele rups?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Over 40 minuten
BBC heeft altijd wel goede programma's. Ergens boerderij op een Schots eiland ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig gewoon lekker te lezen in bed. Na een farming programma te hebben gekeken
Ik heb nog KOMOquote:
Ik ben nog even aan het kijken of er hier in de buurt wat leuks te doen is vanavond. Maar de line-up ziet er maar matig uit.quote:
Ja, heerlijk ontspannend zulke dingen. Op een aantal Duitse zenders heb je ook van die programma's.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBC heeft altijd wel goede programma's. Ergens boerderij op een Schots eiland ofzo.
Ik ben een muis aan het hakenquote:
Leugens, ik was niet in Nederland.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag was ik vrij.
Omdat ik een dagje leuk naar een stad zou gaan met de liefste, mooiste en meest fantastische vrouw aan deze kant van de dampkring.
Morgen rustdag. 's morgens klimmen en dan even dagje niets. Zondag naar Beekse Bergen beestjes kijken en 's avonds uitetenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, heerlijk ontspannend zulke dingen. Op een aantal Duitse zenders heb je ook van die programma's.
Wat zijn de weekend plannen? Morgen weer planten kijken?
quote:
Wow, dat is wel heel gaaf danquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou echt.
Zo'n vrouw als jijmaar dan NOG gaver
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
en voor volgende week nog even dagje vrij pakken; dan heb ik nog wat langer vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |