quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hou aub nog even je slagroomspuit in je broek.
Ja, dat is in vergelijking met Japan eerder Lijden ..quote:
Toen ik vandaag wakker werd, was ik nog in Osakaquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is in vergelijking met Japan eerder Lijden ..
Leiden heeft wel het Japanmuseum Sieboldhuis.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is in vergelijking met Japan eerder Lijden ..
Gerecycled Ontkreukt Protestants.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit de vuilnisbak gehaald en gerecycled met
Vakantiemanquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit de vuilnisbak gehaald en gerecycled met
*Zet kreukherstellend programma aanquote:
in de gele rups?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Over 40 minuten
BBC heeft altijd wel goede programma's. Ergens boerderij op een Schots eiland ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig gewoon lekker te lezen in bed. Na een farming programma te hebben gekeken
Ik heb nog KOMOquote:
Ik ben nog even aan het kijken of er hier in de buurt wat leuks te doen is vanavond. Maar de line-up ziet er maar matig uit.quote:
Ja, heerlijk ontspannend zulke dingen. Op een aantal Duitse zenders heb je ook van die programma's.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBC heeft altijd wel goede programma's. Ergens boerderij op een Schots eiland ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |