Hier zag ik laatst een andere van, was met eieren geloof ik, weet niet wat die maker daarvan snuiftquote:
Texas Roadhouse rollsquote:
Wat een gekke woordencombinatiequote:
Oranje tompoucen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet straks nog even boodschappen doen.
Wat zal ik dit weekend eten? Heb echt een Amerikaans dieet gehad de afgelopen twee weken dus moet even dimmen.
quote:
Niet dat het per se gezond moet zijnquote:leefregel met betrekking tot het gebruik van voedsel en drank
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Mooi want ik heb wat wasgoed buiten gehangen.
Ja dat weet ik, je verpest garpjequote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Niet dat het per se gezond moet zijn
Is niet Amerikaansquote:
Nee joh, gereformeerd is veel strenger.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hervormd en gereformeerd betekenen hetzelfdeLaten we het dan maar gewoon houden op protestants
Etto aardappelkrokEtto!quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
essssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssie
Zijn die zwarte kousen kliekjes ook geen refo's?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee joh, gereformeerd is veel strenger.
Ja oud gereformeerd bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn die zwarte kousen kliekjes ook geen refo's?
American pancakes en New York Pizza?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |