tis vrijdagquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze erkennen wel meer niet.
Wel zijn de winkels hier nu open op zondag (hier is biblebelt).
Die titel kreeg ik van iteejer, want ik woonde in niemandsland :j.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er Patagonisch aan jou eigenlijk? Dat is ook Argentinië
Ook dan is de supermarkt open. Nu = sinds kort.quote:
Iteejer weet wel wat hij kado doet zeg.... mijn tag moest hij ook al kwijt als titelquote:
We hebben allemaal wel een handicapje.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:18 schreef Samzz het volgende:
Ik kom uit Twente, het is soms moeilijk okay.
Ja die zegt wel vaker gekke dingenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Die titel kreeg ik van iteejer, want ik woonde in niemandsland :j.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:18 schreef Samzz het volgende:
Nee dan ben ik het voordeel weer kwijt als ik daarheen moet rijdenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:19 schreef Haags het volgende:
@:ltvdk dolce gusto per pak 3.24 bij de Hoogvliet. Toch een leuk prijsje. Al heb jij daar niet veel aan
In jouw geval kun je de 'je' wel weglaten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel een handicapje.
Eigenlijk ook gek dat ze bij de AH vorige week 2 pakken voor 7.99 waren.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan ben ik het voordeel weer kwijt als ik daarheen moet rijdenGelukkig heb ik nog wel voor een paar maanden staan
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In jouw geval kun je de 'je' wel weglaten.
Mja die doosjes zijn inmiddels al gestegen naar 6,49, dus in die verhouding is het nog een beetje een aanbieding. Maar wij kopen ze alleen voor max 3 voor 10,- natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Eigenlijk ook gek dat ze bij de AH vorige week 2 pakken voor 7.99 waren.
Dat vind ik nou niet bepaald een goede aanbieding.
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja die doosjes zijn inmiddels al gestegen naar 6,49, dus in die verhouding is het nog een beetje een aanbieding. Maar wij kopen ze alleen voor max 3 voor 10,- natuurlijk
Griffo (gereformeerd) niet hoor, gewoon Nederlands Hervormd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, het koningshuis zijn griffo's, die erkennen de paus niet
Ja dat herken ik wel. Maar als je van Frankrijk de grens over gaat en in de Romandie terechtkomt, dan denk je al "ahhh beter". En dan van de Romandie naar het Duitse deel "aahhh nķg beter"quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was een keer met de trein onderweg. En dan heb je echt iets van "Aaaaaaah Zwitserland![]()
" als je de grens over komt bij Basel.
En toen ging ik richting Biel/ Bienne, Nyon, Genčve, Delémont, Fribourg en zo en toen dacht ik "Hier klopt iets niet
" Maar in het Duitstalige deel ging het weer beter
Gelukkig is het Duitstalige deel zowel qua oppervlakte als qua inwoners groter dan alle andere delen bij elkaar
The People's Front of Judea en The Judean People's Frontquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Griffo (gereformeerd) niet hoor, gewoon Nederlands Hervormd.
Twentequote:Op vrijdag 25 april 2025 18:18 schreef Samzz het volgende:
quote:
Waren ze daarvoor Nederlands misvormdquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Griffo (gereformeerd) niet hoor, gewoon Nederlands Hervormd.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja geen idee man. Maar ik wilde niet alleen achterblijven nadat ik dit zag.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja geen idee man. Maar ik wilde niet alleen achterblijven nadat ik dit zag.
Geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |