Papaaaaa UitStraling doet gemeen! Mogen we hem slaan??quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snoepzak voor de verwachtingsvolle neusjes houden en vervolgens aan het buurjongetje weggeven, zo leren ze delen
Nee hier heb je maar heel weinig vangnetten. Maar ben al 15 jaar weg en voel me hier thuis en in Nederland niet, dus verder niet zo heel spannendquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, Europa en zo. Wel spannend, denk ik, alle vangnetten in NL vaarwel zeggen.
Al zijn die in Zwitserland wellicht wel beter.
Vind t wel 'grappig' dat Koningsdag nu samenvalt met de begrafenis van de paus. Zou het een teken van god zijn gewoon niet meer te verplaatsen?quote:
Zie voor me dat UitStraling lekker flierefluitend over straat loopt, en ineens zo'n vuist keihard uit de bosjes komtquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Papaaaaa UitStraling doet gemeen! Mogen we hem slaan??
Ja hoor jongen
Ik zou er zelf niet eens van opkijken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie voor me dat UitStraling lekker flierefluitend over straat loopt, en ineens zo'n vuist keihard uit de bosjes komt
Ja snap ik. Thuis voelen is t belangrijkste. En Zwitserland is ook gewoon een prachtig land. En leuke mensen. Vind ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hier heb je maar heel weinig vangnetten. Maar ben al 15 jaar weg en voel me hier thuis en in Nederland niet, dus verder niet zo heel spannend
Voordeel is wel dat het op TV dan ook een uur later begint en dat ik dan nog even rustig eerst naar de winkel kan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind t wel 'grappig' dat Koningsdag nu samenvalt met de begrafenis van de paus. Zou het een teken van god zijn gewoon niet meer te verplaatsen?
Eens en eensquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja snap ik. Thuis voelen is t belangrijkste. En Zwitserland is ook gewoon een prachtig land. En leuke mensen. Vind ik.
Maar zodra Foqueville is gesticht lever je wel gelijk dat Zwitserse paspoort in toch?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hier heb je maar heel weinig vangnetten. Maar ben al 15 jaar weg en voel me hier thuis en in Nederland niet, dus verder niet zo heel spannend
Ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het op TV dan ook een uur later begint en dat ik dan nog even rustig eerst naar de winkel kan.
Franstalige Zwitsers zijn toch een heel stuk minder hoorquote:
De paus is een katholiek en de koning een gereformeerdequote:Op vrijdag 25 april 2025 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind t wel 'grappig' dat Koningsdag nu samenvalt met de begrafenis van de paus. Zou het een teken van god zijn gewoon niet meer te verplaatsen?
Ik vind het gewoon grappig, okayquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De paus is een katholiek en de koning een gereformeerde
ja ik snap ook niet waar dat gelul vandaan kwam "Gevolgen voor Koningsdag nog onduidelijk!"quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De paus is een katholiek en de koning een gereformeerde
Vond het grappiger dat die eerst JD Vance op bezoek had en een paar uur later dood wasquote:
Krijg ik dan een Foqueville's paspoort? Hebben we al een design?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zodra Foqueville is gesticht lever je wel gelijk dat Zwitserse paspoort in toch?
Dat was ook grappig, ja.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het grappiger dat die eerst JD Vance op bezoek had en een paar uur later dood was
Hebben we al een stuk grond of een eiland op het oog dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zodra Foqueville is gesticht lever je wel gelijk dat Zwitserse paspoort in toch?
Ja duidelijk ander type mensen, maar heb een paar kennissen uit Lausanne en die zijn best aardigquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Franstalige Zwitsers zijn toch een heel stuk minder hoor
Nee ben ik nog niet aan begonnenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg ik dan een Foqueville's paspoort? Hebben we al een design?
Ja vond ik ook wel grappigquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het grappiger dat die eerst JD Vance op bezoek had en een paar uur later dood was
Maxima is Argentijns, een bekende van de dooie paus en katholiek.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet waar dat gelul vandaan kwam "Gevolgen voor Koningsdag nog onduidelijk!"
Alsof het wat met elkaar te maken heeft
Dat komt door het Franse deel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Franstalige Zwitsers zijn toch een heel stuk minder hoor
In Newfoundland heb je wel een hoop eilandjes die leeg staan omdat alle vissers zijn vertrokken omdat de zee leeggevist is daar. Maar dan zullen er hier wel weer een paar gaan miepen dat het daar in de winter zo koud isquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we al een stuk grond of een eiland op het oog dan?
Ik was een keer met de trein onderweg. En dan heb je echt iets van "Aaaaaaah Zwitserlandquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja duidelijk ander type mensen, maar heb een paar kennissen uit Lausanne en die zijn best aardig
Nou en, het koningshuis zijn griffo's, die erkennen de paus nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maxima is Argentijns, een bekende van de dooie paus en katholiek.
Ja ooit. Maar nu is ze van ons.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maxima is Argentijns, een bekende van de dooie paus en katholiek.
Ze erkennen wel meer niet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, het koningshuis zijn griffo's, die erkennen de paus niet
Wat is er Patagonisch aan jou eigenlijk? Dat is ook Argentiniëquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze erkennen wel meer niet.
Wel zijn de winkels hier nu open op zondag (hier is biblebelt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |