Ja.quote:
Kijk je wel vaker films opnieuw eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb de hele maand nog maar vier films gezien.![]()
Lià n lià n fengchén(1986)7.6drama, romance109Not Raten/aHsiao-Hsien HouT'ien-wen Chu, Nien-Jen WuGrace Chen, Shu-Fang Chen, Shu-Fen HsinA young couple leave their mining town home for Taipei where they struggle to eke out a living in an industrial wasteland
Deze maar even opgezet. Had deze gemist toen ze Taiwanese New Wave films draaiden in de bios.
Ga je nog ergens naartoe met Gergi?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd lekker![]()
Moet m'n vakantie nog aanvragen bedenk ik net.
Dat is nog niet besloten. Misschien last minute even kijken afhankelijk van het weer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog ergens naartoe met Gergi?
Moest deze zin een paar keer lezenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Een van mijn favoriete boekwinkels heeft een honden zijn welkom beleid
Ga je dan met mevr. Koen of ook de kinderen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
Qua zomervakantie geen idee nog wat te doen
Nog compleet onzekerquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je dan met mevr. Koen of ook de kinderen?
Of anders op Etsy, daar zijn tegenwoordig ook veel haakpatronen te vinden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja wilde nog even op ravelry rondstruinen
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net vuurwerk in de buurt. Hond weer van de leg natuurlijk, die gaat nu kwartier lopen ijsberen.
Niet gebonden aan schoolvakanties. Dan kun je lekker gaan en staan hoe je wilquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is nog niet besloten. Misschien last minute even kijken afhankelijk van het weer.
Hier niks gehoord gelukkigquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net vuurwerk in de buurt. Hond weer van de leg natuurlijk, die gaat nu kwartier lopen ijsberen.
Ja hoor. Soms nog wel meer dan een paar keer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk je wel vaker films opnieuw eigenlijk?
Is maar naast me gaan liggen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier niks gehoord gelukkig
auwie voor je hond
https://www.abebooks.com/(...)STERY-0692961283/plpquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga er namelijk wel vanuit dat Ambar straks ook minstens 1 boek wil en dat ik die voorlees
Hij gaat eerder de eenden en ganzen hier achterna denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.abebooks.com/(...)STERY-0692961283/plp
Yesquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet gebonden aan schoolvakanties. Dan kun je lekker gaan en staan hoe je wil
Oh jawel hoor, ik sluit niks uitquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen risico om elkaar tegen te komen dus op de rommelmarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |