SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan laten rijpen op een eik houten vatquote:Op donderdag 24 april 2025 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat pletten en laten gisten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik drink geen alcoholquote:
en al helemaal geen wijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klaar mee. #bedtijd
Morgen afspraak met de chirurg voor mogelijke operatie.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
lolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan gewoon lekker enkel beuken en het rijpen achterwegen latenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol
en al helemaal geen wijn
ik beuk er wel op losquote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker enkel beuken en het rijpen achterwegen laten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kijk, jij bent de echte grijze botjes mevrouwtjesquote:![]()
Ik heb hier een fles whiskey die grijpt is op beukenhout en even oud is als mij maar nog altijd dicht is.
Weet niet of dat goed of slecht teken is![]()
wij hadden in Afghanistan een auto die ouder was dan mij, ging gewoon primaquote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb hier een fles whiskey die grijpt is op beukenhout en even oud is als mij maar nog altijd dicht is.
Weet niet of dat goed of slecht teken is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bewaar je die voor een speciale gelegenheid?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
ik neem dan aan dat je er nog 1 hebt gekocht dit jaarquote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Weet niet of dat goed of slecht teken is
wel daar achtergelaten want kapotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Auto's die groter zijn dan je overgrootvader kunnen nog prima mits goed onderhoudenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij hadden in Afghanistan een auto die ouder was dan mij, ging gewoon prima
Nope, wel eentje uit dit jaar want die gaat over een jaartje of 20 mee het huis uitquote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem dan aan dat je er nog 1 hebt gekocht dit jaar
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Bewaar je die voor een speciale gelegenheid?
Vliegticket voor de hond is vandaag geregeld en zijn dus nu wat intensiever aan het trainen met dat hij in de vliegkist gaat.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:19 schreef Shii het volgende:
[..]
En hoe gaat het met het hondje, komt ie naar Nederland (sorry ben de naam even kwijt)?
Volgende week krijgt hij nog een laatste check bij de dierenarts en 6 mei is het vliegen.
En ik heb alles met werk geregeld met heel veel begrip van mijn leidinggevende, die ook weet hoeveel dit voor mij betekent.
En het is zo gek om over minder dan 2 weken al een hond te hebbenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gaat je wagen enkel beter van klinken, al heeft de politie daar een andere mening over ben ik bangquote:
Die is zeker nog goed hoor.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Maar of je dan hebt kunnen weerstaan om te openen... dat is aan jou om te zeggen of het wel of niet goed is
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
je bent dus enorm hip nuquote:
met een vet geluid
En minder vermogen...quote:Op donderdag 24 april 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat je wagen enkel beter van klinken, al heeft de politie daar een andere mening over ben ik bang![]()
deze mb had heeft mijn vader mogelijk nog in geredenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Auto's die groter zijn dan je overgrootvader kunnen nog prima mits goed onderhoudenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gaan we nooit wetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel spannend allemaal, maar ook een geweldig leuk vooruitzicht om straks een hond te hebben.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vliegticket voor de hond is vandaag geregeld en zijn dus nu wat intensiever aan het trainen met dat hij in de vliegkist gaat.
Volgende week krijgt hij nog een laatste check bij de dierenarts en 6 mei is het vliegen.
En ik heb alles met werk geregeld met heel veel begrip van mijn leidinggevende, die ook weet hoeveel dit voor mij betekent.
En het is zo gek om over minder dan 2 weken al een hond te hebben![]()
![]()
Dat ook, maar iedere decibel extra is volgens petjes toch zeker 10pk waardquote:![]()
En van het weekend alvast een mand kopen zodat die een plekje krijgt in huis en niet al te nieuw ruikt.
Ook dat ik kan wennen aan de mandTrotste mama van Ambar
Wel leuke dingen om te doen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En van het weekend alvast een mand kopen zodat die een plekje krijgt in huis en niet al te nieuw ruikt.
Ook dat ik kan wennen aan de mandMand, speeltjes, voer, enz.
![]()
Krijgt de hond wel iets van een speeltje of stofje of iets mee van zijn/haar nest?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook dat ik kan wennen aan de mandOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
MAND!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik krijg ook gewoon bijna elke dag foto's nog en vandaag stond hij ook weer met zo'n blij hoofd op de foto. HeerlijkTrotste mama van Ambar
Ik heb die fles gekregen vanwegen een speciale gelegenheid. Die gaat enkel open als eenzelfde gelegenheid zich voordoet.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is zeker nog goed hoor.
Maar of je dan hebt kunnen weerstaan om te openen... dat is aan jou om te zeggen of het wel of niet goed is
Ik ziet liever in de stoel gedrukt dan dat ik wat extra lawaai heb. Maar petjes zullen er wel content mee zijn idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook, maar iedere decibel extra is volgens petjes toch zeker 10pk waard![]()
![]()
Nest? Hij is 2 he?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijgt de hond wel iets van een speeltje of stofje of iets mee van zijn/haar nest?
Mensen hebben heel veel ervaring dus dat komt allemaal goed.Trotste mama van Ambar
@Grotetijd?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg ook gewoon bijna elke dag foto's nog en vandaag stond hij ook weer met zo'n blij hoofd op de foto. HeerlijkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik sta al-tijd met een blij hoofd op de fotoquote:
Well, life can be a riot
Ik weet nog niet of ik de naam Ambar houd.quote:
Dat is ook wel natuurlijke progressie wat de naam wel wordtTrotste mama van Ambar
Ik zit ook liever in een wagen met 200pk die klinkt als een 1.2 liter polo dan in een afgetrapte toyota yaris met 20pk die klinkt alsof die 300pk heeftquote:Op donderdag 24 april 2025 20:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ziet liever in de stoel gedrukt dan dat ik wat extra lawaai heb. Maar petjes zullen er wel content mee zijn idd.
Had ik goed ingeschat 😊quote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik sta al-tijd met een blij hoofd op de fotoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou nou, in al die jaren sinds jij geboren bent... nog niet een dergelijke gelegenheid die zich voorgedaan heeft...quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb die fles gekregen vanwegen een speciale gelegenheid. Die gaat enkel open als eenzelfde gelegenheid zich voordoet.
Dat klinkt ehm... spannend?! Of onheilspellend?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En een kwispelende staart?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik sta al-tijd met een blij hoofd op de foto![]()
Hoe lang zit ze nu in deze opvang?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik de naam Ambar houd.
Dat is ook wel natuurlijke progressie wat de naam wel wordtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paar weken in deze kleinschalige en sinds vorig jaar zomer echt in het asiel. Gevonden als zwerfhond en waarschijnlijk gedropt omdat hij niet echt zwerfhond gedrag heeftquote:Op donderdag 24 april 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang zit ze nu in deze opvang?Trotste mama van Ambar
in ? Spanje?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paar weken in deze kleinschalige en sinds vorig jaar zomer echt in het asiel. Gevonden als zwerfhond en waarschijnlijk gedropt omdat hij niet echt zwerfhond gedrag heeft
Leuk Ieni
Wat ik 'het mooiste dat de mensheid kan overkomen' noem kan een ander ook 'onheilspellend en de hel op aarde noemen'. Het is maar net hoe je het zietquote:Op donderdag 24 april 2025 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou nou, in al die jaren sinds jij geboren bent... nog niet een dergelijke gelegenheid die zich voorgedaan heeft...
Dat klinkt ehm... spannend?! Of onheilspellend?![]()
Wel grote props dat je een asiel hondje adopeert! Respect!quote:Op donderdag 24 april 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paar weken in deze kleinschalige en sinds vorig jaar zomer echt in het asiel. Gevonden als zwerfhond en waarschijnlijk gedropt omdat hij niet echt zwerfhond gedrag heeft
Spannend hoor!quote:
heb je al een goed tuig?
voor als je hem ophaalt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lees net dat Chris Cauwenberghs (Kabouter Lui) is overleden. In zijn slaap, gestorven in het harnas zullen we maar zeggenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Weet je wel hoeveel werk een puppy kost? 1x gehad en het is leuk, maar de ahhhh fase gaat snel over in de arghhhhhh fasequote:Op donderdag 24 april 2025 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel grote props dat je een asiel hondje adopeert! Respect!
Een volwassen hond was altijd al de bedoeling geweest alleen niet helemaal uit Portugal
Trotste mama van Ambar
en Jonnie boerquote:Op donderdag 24 april 2025 20:39 schreef _UserName_ het volgende:
Ik lees net dat Chris Cauwenberghs (Kabouter Lui) is overleden. In zijn slaap, gestorven in het harnas zullen we maar zeggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ambar komt aan met halsband, tuig en riemquote:Op donderdag 24 april 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spannend hoor!
heb je al een goed tuig?
voor als je hem ophaalt?
Trotste mama van Ambar
ow das topquote:Op donderdag 24 april 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar komt aan met halsband, tuig en riem
en heel erg handigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen dus even een autoriem kopen, mand, speelgoed, voerbakken en voer enzoquote:Trotste mama van Ambar
1 herder pup en 1 grote poedel pup meegemaakt. I know puppiesquote:Op donderdag 24 april 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk een puppy kost? 1x gehad en het is leuk, maar de ahhhh fase gaat snel over in de arghhhhhh fase
Een volwassen hond was altijd al de bedoeling geweest alleen niet helemaal uit Portugal
En dan hopen dat de mand die je uitgezocht hebt voldoet, want je neemt het niet de eerste dag mee naar de winkel om een bed voor hem uit te zoekenTrotste mama van Ambar
sturen ze ook voer mee ?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen dus even een autoriem kopen, mand, speelgoed, voerbakken en voer enzo
wat hij daar krijgt
dan kun je mengen met voer wat hij bij jou gaat krijgen
is de overgang minder heftigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet ik niet, hij was al verschillend droogvoer gewend.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
sturen ze ook voer mee ?
wat hij daar krijgt
dan kun je mengen met voer wat hij bij jou gaat krijgen
is de overgang minder heftigTrotste mama van Ambar
heb je de eerste week vrij?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij was al verschillend droogvoer gewend.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja en geregeld dat ik zeker de eerste maand veelal thuiswerk om ook het alleen thuisblijven op te bouwenquote:Trotste mama van Ambar
topquote:Op donderdag 24 april 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en geregeld dat ik zeker de eerste maand veelal thuiswerk om ook het alleen thuisblijven op te bouwen
Dat ligt er aan wie de foto maaktquote:
Well, life can be a riot
En daarna dus ook afspraken gemaakt over thuiswerken zodat hij nooit een hele dag alleen thuis hoeft te zijnTrotste mama van Ambar
fijn dat het kanquote:Op donderdag 24 april 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarna dus ook afspraken gemaakt over thuiswerken zodat hij nooit een hele dag alleen thuis hoeft te zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben voorbereidquote:![]()
Ik had mijn leidinggevende een maand geleden ofzo ook ingelicht dat ik opzoek was naar een hond en of ik daarop mijn tijd op kantoor kon aanpassen. Was allemaal geen probleem.
Scheelt ook wel ontzettend dat het maar 5 min fiets is naar kantoorTrotste mama van Ambar
en dan lekker wandelenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben voorbereid![]()
Ik had mijn leidinggevende een maand geleden ofzo ook ingelicht dat ik opzoek was naar een hond en of ik daarop mijn tijd op kantoor kon aanpassen. Was allemaal geen probleem.
Scheelt ook wel ontzettend dat het maar 5 min fiets is naar kantoor
Mijn werk zuigt soms echt, maar op dit soort arbeidsvoorwaarden zijn ze echt goed.Trotste mama van Ambar
Oh daar kijk ik wel naar uit ja. Al die jaren alleen wandelen en dat je dan toch wel die 4 voeter mist die met je mee huppeltquote:Trotste mama van Ambar
Dat zijn zeker fijne arbeidsvoorwaarden. En een fijn vooruitzicht over een paar weken.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn werk zuigt soms echt, maar op dit soort arbeidsvoorwaarden zijn ze echt goed.![]()
![]()
Tja, en maar stoer doen bij de stoplichten die petjesquote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit ook liever in een wagen met 200pk die klinkt als een 1.2 liter polo dan in een afgetrapte toyota yaris met 20pk die klinkt alsof die 300pk heeft![]()
Denk dat ik ze er in de achteruit nog uittrek.![]()
Gisteren nog contact gehad met een oude app groep waar ik uitgestapt was ivm teveel kindergepraat. Waarop ik geïnde dat ik straks ook een "kind" heb en dus weer kan mee praten over poep, eet en slaapproblemen.
Verrassend genoeg hadden ze geen zin in honden updatesTrotste mama van Ambar
Jah, man van de garage zei ook al, hij klinkt lekker sportiefquote:Op donderdag 24 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent dus enorm hip nu
met een vet geluid
Levertijd nieuwe demper was onbekend
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dacht al; wat heeft monitor nu weer uitgevreten...quote:Op donderdag 24 april 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren nog contact gehad met een oude app groep waar ik uitgestapt was ivm teveel kindergepraat. Waarop ik geïnde dat ik straks ook een "kind" heb en dus weer kan mee praten over poep, eet en slaapproblemen.
Verrassend genoeg hadden ze geen zin in honden updates
Maar het gaat over een huisdier zie ik![]()
![]()
Wel jammer, ik zou ook heel geïnteresseerd zijn in honden updates, ook al heb ik een kind. Het is niet dat het een het ander uitsluit. Maar jammer voor jou. Misschien andere app-groups zoeken met meer gelijkgestemden?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Verrassend genoeg hadden ze geen zin in honden updates![]()
Wow muis! Hartstikke fijn!quote:Op donderdag 24 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vliegticket voor de hond is vandaag geregeld en zijn dus nu wat intensiever aan het trainen met dat hij in de vliegkist gaat.
![]()
![]()
Voor nood even een stukje steigerpijp ertussen lassenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, man van de garage zei ook al, hij klinkt lekker sportief
Levertijd nieuwe demper was onbekend![]()
![]()
Ik rij in een 1.2 Polo (en dan nog een ongeblazen 3 cylinder ook...) geloof me. Dat wil je niet hoorquote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit ook liever in een wagen met 200pk die klinkt als een 1.2 liter polo dan in een afgetrapte toyota yaris met 20pk die klinkt alsof die 300pk heeft
Dat 3 cylinder prutteltje is op zich nog best leuk wat hoger in de toeren (het is niet zo'n typisch Japanse 3 Cylinder jank, maar meer een soort halve 6 Cylinder grom) maar hij komt amper van z'n plekEn laag in toeren is 't net de bonenmaler van m'n moeder.
Well, life can be a riot
Ja man van de garage heeft wat gelast, kan er weer een weekje mee rijden volgens hemquote:Op donderdag 24 april 2025 20:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor nood even een stukje steigerpijp ertussen lassen
Heeft hij ook al foto's van jou gehad?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg ook gewoon bijna elke dag foto's nog en vandaag stond hij ook weer met zo'n blij hoofd op de foto. Heerlijk![]()
![]()
Die is van dat 3 sterren restaurant toch? Of is dat weer een ander?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Pffffttquote:
Well, life can be a riot
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft hij ook al foto's van jou gehad?![]()
![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben de grote verrassing op Schiphol een soort blinde date foreverquote:Op donderdag 24 april 2025 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft hij ook al foto's van jou gehad?Trotste mama van Ambar
Ik ben vandaag ook bijna bij iedereen op werk langsgeweest met kijk ik krijg een hond.
Schuift telefoon in het gezichtTrotste mama van Ambar
ik ben world of warcraft aan het installeren jongons
duurt 12 dagen, daarna starcraft, daarna diabloOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar had ik wat over geschreven op de FP idd (tevens het bericht met de meeste reacties de afgelopen 12 maande)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Superleuk voor je, ik hoop dat we een beetje mee mogen genieten.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben de grote verrassing op Schiphol een soort blinde date forever![]()
![]()
Misschien ook wel handig om een soort puppy cursus te regelen. Je weet niet wat de achtergrond van het beestje is. Wel heel tof, soms denk ik daar ook wel eens over.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben de grote verrassing op Schiphol een soort blinde date foreverIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Soms is het geheel vervangen goedkoperquote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, man van de garage zei ook al, hij klinkt lekker sportief
Levertijd nieuwe demper was onbekendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Superleuk voor je, ik hoop dat we een beetje mee mogen genieten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik wil hem continu showen, nu al. Dus ik denk dat je over 2 weken allemaal foto's krijgt met oh kijk het slaapt oh het slaapt nog meerquote:Op donderdag 24 april 2025 21:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Superleuk voor je, ik hoop dat we een beetje mee mogen genieten.
Oh bij beweegt oh hij beweegt weerTrotste mama van Ambar
Ik krijg nog 3 maanden begeleiding ook vanuit de organisatie die dit regelt en in eerste instantie staat een cursus niet op de aanraad lijst ivm teveel indrukkenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ook wel handig om een soort puppy cursus te regelen. Je weet niet wat de achtergrond van het beestje is. Wel heel tof, soms denk ik daar ook wel eens over.Trotste mama van Ambar
Jepquote:Op donderdag 24 april 2025 20:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is van dat 3 sterren restaurant toch? Of is dat weer een ander?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goeie!quote:Op donderdag 24 april 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ook wel handig om een soort puppy cursus te regelen. Je weet niet wat de achtergrond van het beestje is. Wel heel tof, soms denk ik daar ook wel eens over.Well, life can be a riot
Tja, ik ben er bekend mee... Ooit had ik een verropte Calibra met een rotte uitlaat die besloot op de snelweg zijn inwendige uit te werpen. Zag in de binnenspiegel dat de auto wat materiaal verloor wat leek op glaswol, dit was blijkbaar belangrijk gezien de auto ineens de helft minder vermogen hadquote:Op donderdag 24 april 2025 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja man van de garage heeft wat gelast, kan er weer een weekje mee rijden volgens hem
Een aantal van hier zullen die bak nog wel kennen, ben er lang geleden wel eens mee naar FOK! meetings geweest.![]()
Gewoon showen, ik kan daar geen genoeg van krijgen en ik denk met mij nog meer, dus.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil hem continu showen, nu al. Dus ik denk dat je over 2 weken allemaal foto's krijgt met oh kijk het slaapt oh het slaapt nog meer
Oh bij beweegt oh hij beweegt weer![]()
![]()
Oh netjes, en dat is best leuk om te doen. Voor de hond en voor jezelf. Mijn pup destijds was altijd de beste van de klas. Alleen was dat onderweg naar huis al weer vergetenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg nog 3 maanden begeleiding ook vanuit de organisatie die dit regelt en in eerste instantie staat een cursus niet op de aanraad lijst ivm teveel indrukken
Wij hebben een app groep met alle andere pup eigenaren .quote:Op donderdag 24 april 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil hem continu showen, nu al. Dus ik denk dat je over 2 weken allemaal foto's krijgt met oh kijk het slaapt oh het slaapt nog meer
Oh bij beweegt oh hij beweegt weer
Erg leuk
Misschien heeft de stichting waar jij van adopteert een app groep voor honden die naar Nederland gaan ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
12 dagen om een spel te installeren? Gaat het hier om 286'er?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:01 schreef sp3c het volgende:
ik ben world of warcraft aan het installeren jongons
duurt 12 dagen, daarna starcraft, daarna diablo![]()
Gaat allemaal goed komen.
Ik moet hem eerst goed leren kennen en weten waar hij behoefte aan heeft.
Het is wel een jachthondtype dus daar kan misschien uiteindelijk iets mee gedaan worden. Maar ik laat hem eerst goed wennen aan Nederland en alle dingen die erbij komen en om samen in een dagelijks ritme te krijgen.Trotste mama van Ambar
Wel leren dat hij je uitlacht als je de eend niet geschoten hebtquote:Op donderdag 24 april 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel een jachthondtype dus daar kan misschien uiteindelijk iets mee gedaan worden. Maar ik laat hem eerst goed wennen aan Nederland en alle dingen die erbij komen en om samen in een dagelijks ritme te krijgen.![]()
![]()
Natuurlijk gaat het goedkomen, geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel een jachthondtype dus daar kan misschien uiteindelijk iets mee gedaan worden. Maar ik laat hem eerst goed wennen aan Nederland en alle dingen die erbij komen en om samen in een dagelijks ritme te krijgen.![]()
![]()
Kom maar door met die foto's!quote:Op donderdag 24 april 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh bij beweegt oh hij beweegt weer![]()
Zonde dat die Calibra's (en Tigra's) zo ontzettend roestenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ik ben er bekend mee... Ooit had ik een verropte Calibra met een rotte uitlaat die besloot op de snelweg zijn inwendige uit te werpen. Zag in de binnenspiegel dat de auto wat materiaal verloor wat leek op glaswol, dit was blijkbaar belangrijk gezien de auto ineens de helft minder vermogen had
Een aantal van hier zullen die bak nog wel kennen, ben er lang geleden wel eens mee naar FOK! meetings geweest.
Zie je nóóóit meer.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben plaatsvervangend blij voor jou![]()
Dit is ZO wat je nodig hebt![]()
![]()
Was ook groot stuk beeldspraak héquote:Op donderdag 24 april 2025 20:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik rij in een 1.2 Polo (en dan nog een ongeblazen 3 cylinder ook...) geloof me. Dat wil je niet hoor
Dat 3 cylinder prutteltje is op zich nog best leuk wat hoger in de toeren (het is niet zo'n typisch Japanse 3 Cylinder jank, maar meer een soort halve 6 Cylinder grom) maar hij komt amper van z'n plekEn laag in toeren is 't net de bonenmaler van m'n moeder.
![]()
Ik heb een tijd een mark 3 Golf GTi gereden waar een 2.5 liter V6 audi diesel blok met turbo in lag wat van Porsche af kwam. Klonk als een 2 liter diesel, trok op als een diesel, maar in de 3e versnelling trok ik alles behalve audi, mercedes en BMW eruit
Jup, die van mij naar de sloop gedaan omdat de bodem compleet verrot was. Was verder leuke auto maar had er teveel kosten aan.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zonde dat die Calibra's (en Tigra's) zo ontzettend roesten
Zie je nóóóit meer.![]()
Echt... Bondage: Gebruik Spotifyquote:
Well, life can be a riot
Dat moet ongelofelijk lekker zijn geweest man. Dat is wat 150-200 PK op net 1000 Kilo? PFFOOEEE. Ik verlies nog van een Brommobielquote:Op donderdag 24 april 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was ook groot stuk beeldspraak hé![]()
Ik heb een tijd een mark 3 Golf GTi gereden waar een 2.5 liter V6 audi diesel blok met turbo in lag wat van Porsche af kwam. Klonk als een 2 liter diesel, trok op als een diesel, maar in de 3e versnelling trok ik alles behalve audi, mercedes en BMW eruitWell, life can be a riot
Spotify heb ik ook maar vind de betere geluidskwaliteit van Tidal toch wel fijn. Hun app is echter zeer instabiel en buggy.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt... Bondage: Gebruik Spotify![]()
Zonde man, maar ja.. Krijg je als je als basis een Vectra pakt...quote:Op donderdag 24 april 2025 21:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, die van mij naar de sloop gedaan omdat de bodem compleet verrot was. Was verder leuke auto maar had er teveel kosten aan.Wagens uit die periode van Opel hadden allemaal roest gedoe, Ascona, Corsa, Kaddett, Calibra. Maakt niet uit
Roestbruin was hun favoriete kleur
Well, life can be a riot
Jups. Kan zomaar eens het missende puzzelstukje zijn 🥹quote:Op donderdag 24 april 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ik ben plaatsvervangend blij voor jou![]()
Dit is ZO wat je nodig hebtTrotste mama van Ambar
Betere geluidskwaliteit? Je kan op Tidal lossless luisteren? Dat is wel vet. Spotify is max 256 kbps volgens mijquote:Op donderdag 24 april 2025 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Spotify heb ik ook maar vind de betere geluidskwaliteit van Tidal toch wel fijn. Hun app is echter zeer instabiel en buggy.Well, life can be a riot
Mijn vader heeft die auto afgeschreven bij een bumperklever. Auto was niks meer waard, die vent vol op zijn rem gegaan. Dagwaarde gekregen en motor verkocht aan een vriend voor paar honderd euro.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat moet ongelofelijk lekker zijn geweest man. Dat is wat 150-200 PK op net 1000 Kilo? PFFOOEEE. Ik verlies nog van een Brommobiel
En ik zat zonder waggie
Zuurquote:Op donderdag 24 april 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn vader heeft die auto afgeschreven bij een bumperklever. Auto was niks meer waard, die vent vol op zijn rem gegaan. Dagwaarde gekregen en motor verkocht aan een vriend voor paar honderd euro.
En ik zat zonder waggie
Well, life can be a riot
![]()
Sad
Well, life can be a riot
Wat een mooi beest joh!quote:Well, life can be a riot
Het was een bekend probleem en heeft Opel een hele slechte naam gegeven. Ik had er genoeg van steeds bij elke keuring meer dan 1000 euro armer te zijn. Het ene was opgelost en het andere stak bij een volgende keuring weer de kop boven.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zonde man, maar ja.. Krijg je als je als basis een Vectra pakt...Wagens uit die periode van Opel hadden allemaal roest gedoe, Ascona, Corsa, Kaddett, Calibra. Maakt niet uit
Roestbruin was hun favoriete kleur
![]()
Hey Bondagequote:Op donderdag 24 april 2025 21:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Het was een bekend probleem en heeft Opel een hele slechte naam gegeven. Ik had er genoeg van steeds bij elke keuring meer dan 1000 euro armer te zijn. Het ene was opgelost en het andere stak bij een volgende keuring weer de kop boven.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pffooeeeeee, dat is wel pittig jaquote:Op donderdag 24 april 2025 21:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Het was een bekend probleem en heeft Opel een hele slechte naam gegeven. Ik had er genoeg van steeds bij elke keuring meer dan 1000 euro armer te zijn. Het ene was opgelost en het andere stak bij een volgende keuring weer de kop boven.
Huidige Opels schijnen wel oke te zijn, maar daar zit geen sjeuigheid meer aan joh.Well, life can be a riot
Ohoh.quote:Iedereen is een kutlultrut
Tidal gebruikt lossless FLAC em gaat tot 24-bits 192kHz. Uiteraard moet de content wel beschikbaar zijn in die kwaliteit, het meeste is 24-bit 48kHz. Is echter genoeg voor mij, het gehoor gaat toch maar tot max 20kHz en dat haal je al met 44.1kHz.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Betere geluidskwaliteit? Je kan op Tidal lossless luisteren? Dat is wel vet. Spotify is max 256 kbps volgens mij![]()
20 kHz? Ik zal al blij zijn als ik nog boven 15 kHz kan horenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Tidal gebruikt lossless FLAC em gaat tot 24-bits 192kHz. Uiteraard moet de content wel beschikbaar zijn in die kwaliteit, het meeste is 24-bit 48kHz. Is echter genoeg voor mij, het gehoor gaat toch maar tot max 20kHz en dat haal je al met 44.1kHz.![]()
![]()
Maar ik wil nog geen nieuwe auto.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms is het geheel vervangen goedkoper
Dit is mn eerste en ben er erg aan gehecht geraakt
Mooie simpele tijden welquote:Well, life can be a riot
Ik tik nét de 16 aan. Vind ik nog meevallen met m'n bandjes en andere zooiquote:Op donderdag 24 april 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
20 kHz? Ik zal al blij zijn als ik nog boven 15 kHz kan horen
Well, life can be a riot
Maar uiteindelijk is het maar een ding wat je van punt A naar punt B brengt. Of heb je je auto soms een naam gegeven?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik wil nog geen nieuwe auto.
Dit is mn eerste en ben er erg aan gehecht geraakt![]()
Heyquote:
Opel is best betrouwbaar, al zitten er zeker ook slechte series tussen. Maar ja, elk merk heeft zijn problemen. Hebben nu een Opel en een Toyota, beide wordt veel mee gereden maar tot dusver op onderhoud na geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Pffooeeeeee, dat is wel pittig ja
Huidige Opels schijnen wel oke te zijn, maar daar zit geen sjeuigheid meer aan joh.![]()
Jonge mensen inderdaad, alles wordt wat stugger na verloop van tijdquote:Op donderdag 24 april 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
20 kHz? Ik zal al blij zijn als ik nog boven 15 kHz kan horen![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4206 / +0 / +104 / 9268 / 10283
2. Moeraskat / 1159 / +96 / +7 / 3893 / 4489
3. KillemWieft / 866 / +83 / +56 / 454 / 695
4. Dr.Mikey / 849 / +22 / +1 / 523 / 757
5. _UserName_ / 744 / +7 / +19 / 490 / 665
6. Bally-b / 590 / +0 / +58 / 180 / 272
7. hemarookworst / 570 / +28 / +13 / 1238 / 1549
8. loveislikeakiss / 565 / +33 / +27 / 2378 / 2784
9. HappyCharly / 518 / +125 / +17 / 1455 / 1699
10. gebrokenglas / 493 / +21 / +13 / 1918 / 2292
11. devzero / 442 / +63 / +8 / 467 / 602
12. Lovely / 428 / +22 / +25 / 2562 / 2975
13. StevenHyde / 330 / +22 / +12 / 1504 / 1817
14. aeque / 328 / +38 / +18 / 1573 / 1821
15. Fogel / 300 / +47 / +15 / 858 / 1100
16. Pinnenmutske / 297 / +3 / +5 / 323 / 445
17. mario390 / 266 / +0 / +16 / 24 / 66
18. Soury / 255 / +12 / +8 / 323 / 435
19. kree / 244 / +0 / +0 / 814 / 955
20. KoningWouter / 241 / +1 / +67 / 1003 / 1135SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sommige mensen raken er aan gehecht.. Mijn eerste auto die ik lang heb gehad heette Bas. Mijn huidige auto heet Pablo. Meestal als ik auto's een naam geef rij ik ze wat langerquote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het maar een ding wat je van punt A naar punt B brengt. Of heb je je auto soms een naam gegeven?
Well, life can be a riot
Toyota is altijd goedquote:Op donderdag 24 april 2025 21:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Hey
[..]
Opel is best betrouwbaar, al zitten er zeker ook slechte series tussen. Maar ja, elk merk heeft zijn problemen. Hebben nu een Opel en een Toyota, beide wordt veel mee gereden maar tot dusver op onderhoud na geen problemen mee gehad.Japan
Well, life can be a riot
Ja maar wel een met een berg aan herinneringen eraan vast.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het maar een ding wat je van punt A naar punt B brengt. Of heb je je auto soms een naam gegeven?
Je klinkt alsof het raar is om je auto een naam te geven
Maar hij had al een naam toen ik hem kocht
Hahaha, tot hoeveel kan jij nog horen?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Jonge mensen inderdaad, alles wordt wat stugger na verloop van tijd
Ben nu 34 en mijn spieren zijn vooral erg stijf. Then again, dat kan ook gewoon komen door dat ik echt meer moet bewegen en misschien toen wat minder moet bankhangen (en in slaap tyfen op...)Well, life can be a riot
Jup, is het nieuwe model Corolla, geschakelde versie want ben geen fan van hybride bakken. Hele fijne auto, zeker voor langere afstanden.quote:![]()
Dat heeft iedereen wel met een eerste iets. Of dat nou een eerste baan, eerste huis, of eerst auto is. Maar met je 2de of 3de of xde auto zul je ook een berg herinneren gaan maken. Behalve dan je eerste boete voor te snel rijden, die vergeet iedereen zo snel mogelijkquote:Op donderdag 24 april 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar wel een met een berg aan herinneringen eraan vast.Dat is niet raar, dat is bijzonderquote:Je klinkt alsof het raar is om je auto een naam te geven
Maar hij had al een naam toen ik hem kochtOf misschien ben ik wel raar dat ik mijn auto's geen naam geef
Ik ken diverse mensen die hun auto een naam hebben gegeven.
![]()
Ik heb een hybride Corolla en ben er wel tevreden mee. Alleen wel een automaat, want schakelen met 2 motoren gaat niet echt werken.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, is het nieuwe model Corolla, geschakelde versie want ben geen fan van hybride bakken. Hele fijne auto, zeker voor langere afstanden.![]()
Deze manquote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, is het nieuwe model Corolla, geschakelde versie want ben geen fan van hybride bakken. Hele fijne auto, zeker voor langere afstanden.Gewoon een benzine / diesel motor er in
Well, life can be a riot
Ik ben 41 en kan tot 19kHz horen, tijdje terug toevallig nog getest. En tja, spieren... Ik merk vooral dat ik sneller last van de rug krijg als ik fysieke arbeid verricht en niet goed op de houding let. Daar kwam ik 20 jaar geleden nog wel mee weg maar nu niet meer.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha, tot hoeveel kan jij nog horen?
Ben nu 34 en mijn spieren zijn vooral erg stijf. Then again, dat kan ook gewoon komen door dat ik echt meer moet bewegen en misschien toen wat minder moet bankhangen (en in slaap tyfen op...)![]()
Die komen alleen als automaat inderdaad, en dat is voor mij ook één van de dingen wat meetelt. Ik hou van controle dus het schakelen doe ik liever zelfquote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een hybride Corolla en ben er wel tevreden mee. Alleen wel een automaat, want schakelen met 2 motoren gaat niet echt werken.![]()
![]()
19khz!? Volgens mij kon ik dat vlak na m'n geboorte al niet meerquote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben 41 en kan tot 19kHz horen, tijdje terug toevallig nog getest. En tja, spieren... Ik merk vooral dat ik sneller last van de rug krijg als ik fysieke arbeid verricht en niet goed op de houding let. Daar kwam ik 20 jaar geleden nog wel mee weg maar nu niet meer.![]()
Altijd muziek geluisterd op praatniveau en oordopjes in gehad zeker? Ik heb oordopjes geprobeerd, verschillende groottes/mate van demping/mate van respons noem het op, ik kan er niet aan wennenWell, life can be a riot
Hmm wat een rationele ongevoelige reactiequote:Op donderdag 24 april 2025 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel met een eerste iets. Of dat nou een eerste baan, eerste huis, of eerst auto is. Maar met je 2de of 3de of xde auto zul je ook een berg herinneren gaan maken. Behalve dan je eerste boete voor te snel rijden, die vergeet iedereen zo snel mogelijk
[..]
Dat is niet raar, dat is bijzonderOf misschien ben ik wel raar dat ik mijn auto's geen naam geef
Ik ken diverse mensen die hun auto een naam hebben gegeven.
Maar heel misschien heb je een beetje gelijk
En mn auto heet gewoon mazda 626, dat vond ik een prima naam
DEZE VROUW HEEFT EEN MAZDA 626!![]()
Dat is nou echt zo'n auto waar ik eerder mijn nek bij omdraai dan bij een Porsche (omdat je veel eerder een 911 ziet dan een 626)
Koesteren
Well, life can be a riot
Porsches, Ferrari's en dat soort apparaten, ik kijk er niet speciaal voor om. Ik vind ze maar niks.How can I make this topic about me?![]()
Ohhh je krijgt hemquote:Op donderdag 24 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heerlijk
Trust nobody![]()
Ik ben niet zo lief geweest voor mijn oren maar blijkbaar was het niet genoeg om schade te veroorzaken. Bedoel: die hardcore feestjes van vroeger gingen hard en geen oordopjes in. Tijdje geleden nog naar een show van Heilung geweest in Afas en ook dat ging behoorlijk hardquote:Op donderdag 24 april 2025 21:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
19khz!? Volgens mij kon ik dat vlak na m'n geboorte al niet meer![]()
Altijd muziek geluisterd op praatniveau en oordopjes in gehad zeker? Ik heb oordopjes geprobeerd, verschillende groottes/mate van demping/mate van respons noem het op, ik kan er niet aan wennen
Heb gewoon geluk denk ik. Ik kan bijvoorbeeld de hoge toon van oude crt TV's ook horen waar mijn vriendin dat niet kan.![]()
Wat zijn crt tv's?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lief geweest voor mijn oren maar blijkbaar was het niet genoeg om schade te veroorzaken. Bedoel: die hardcore feestjes van vroeger gingen hard en geen oordopjes in. Tijdje geleden nog naar een show van Heilung geweest in Afas en ook dat ging behoorlijk hard
Heb gewoon geluk denk ik. Ik kan bijvoorbeeld de hoge toon van oude crt TV's ook horen waar mijn vriendin dat niet kan.
En hoe test je hoeveel je kunt horen?
Ben nu wel benieuwd..Trust nobody![]()
Dat is echt wel mazzel ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lief geweest voor mijn oren maar blijkbaar was het niet genoeg om schade te veroorzaken. Bedoel: die hardcore feestjes van vroeger gingen hard en geen oordopjes in. Tijdje geleden nog naar een show van Heilung geweest in Afas en ook dat ging behoorlijk hard
Heb gewoon geluk denk ik. Ik kan bijvoorbeeld de hoge toon van oude crt TV's ook horen waar mijn vriendin dat niet kan.
Hoor ook een hoge toon. Maar dat noemen ze tegenwoordig tinitus
Respect wel voor jouw oren!Well, life can be a riot
Geen MizzezMazy?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm wat een rationele ongevoelige reactie
Maar heel misschien heb je een beetje gelijk
En mn auto heet gewoon mazda 626, dat vond ik een prima naam![]()
Ik heb zo'n steenmarter verjager in de auto, die een hele hoge pieptoon genereert. Ik hoor die pieptoon zelf amper maar ik hoorde dat sommige kinderen er wel last van hebben.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb gewoon geluk denk ik. Ik kan bijvoorbeeld de hoge toon van oude crt TV's ook horen waar mijn vriendin dat niet kan.How can I make this topic about me?![]()
*SLAAKT GROTE ZUCHT*quote:Op donderdag 24 april 2025 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat zijn crt tv's?
Ben nu wel benieuwd..
Wat zijn CRT TV's, oh nee Charly![]()
(Beeldbuis Televisies)
Well, life can be a riot
Ja sorry..quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
*SLAAKT GROTE ZUCHT*
Wat zijn CRT TV's, oh nee Charly![]()
(Beeldbuis Televisies)
Nooit v gehoordTrust nobody![]()
Ferrari's hebben mijn aandacht nog wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Porsches, Ferrari's en dat soort apparaten, ik kijk er niet speciaal voor om. Ik vind ze maar niks.
Porsche's niet meer, je ziet bijna meer Porsche's rijden dan 1e generatie Twingo's
Well, life can be a riot
CRT TV's zijn van die oude massieve TVs.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat zijn crt tv's?
Ben nu wel benieuwd..
Een oor specialist zal vast wel een test hebben, ik denk niet dat je thuis kits hebt die dat kunnen meten.![]()
CRT is beeldbuis TV, je weet wel, zo'n groot en zwaar bakbeest. Op internet zijn testen beschikbaar waar je moet klikken als je een bepaalde toon hoort. Op een gegeven moment is er dan nog wel een toon maar hoor je het niet meer omdat je oren het niet meer waar kunnen nemen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat zijn crt tv's?
Ben nu wel benieuwd..![]()
Jammer, wel benieuwdquote:Op donderdag 24 april 2025 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
CRT TV's zijn van die oude massieve TVs.
Een oor specialist zal vast wel een test hebben, ik denk niet dat je thuis kits hebt die dat kunnen meten.
Wij hadden vroeger ook zo'n bakbeestTrust nobody![]()
Oh, ik wist niet dat je dat tegenwoordig al online kan doenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
CRT is beeldbuis TV, je weet wel, zo'n groot en zwaar bakbeest. Op internet zijn testen beschikbaar waar je moet klikken als je een bepaalde toon hoort. Op een gegeven moment is er dan nog wel een toon maar hoor je het niet meer omdat je oren het niet meer waar kunnen nemen.Met mijn pc speakertjes zal ik vast niets meer boven de 8 kilohertz kunnen horen
![]()
![]()
Ga eens zoeken, thanksquote:Op donderdag 24 april 2025 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
CRT is beeldbuis TV, je weet wel, zo'n groot en zwaar bakbeest. Op internet zijn testen beschikbaar waar je moet klikken als je een bepaalde toon hoort. Op een gegeven moment is er dan nog wel een toon maar hoor je het niet meer omdat je oren het niet meer waar kunnen nemen.![]()
Ik las t net, kan de tv wel maar niet die term.Trust nobody![]()
Omg ik word iemand die straks alleen nog maar over haar hond kan praten![]()
Trotste mama van Ambar
Ik raad mensen toch echt af dat te doenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
CRT is beeldbuis TV, je weet wel, zo'n groot en zwaar bakbeest. Op internet zijn testen beschikbaar waar je moet klikken als je een bepaalde toon hoort. Op een gegeven moment is er dan nog wel een toon maar hoor je het niet meer omdat je oren het niet meer waar kunnen nemen.Ga lekker naar een audicien.
Zitten er hier dalijk mensen met hun action koptelefoon of goedkope bluetooth speaker zo'n test te doen "oh, ik hoor niet boven de 11khz en onder de 70hz ik word al goed doof"
Terwijl dat dan aan de speakers ligt weet je wel?
Well, life can be a riot
I like it.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
Uit 2001, een van de laatsten voor het de 6 werd geloof ik. Haha ik vind het niet echt een mooie auto, maar ben er aan gehecht geraaktquote:Op donderdag 24 april 2025 21:41 schreef Grotetijd het volgende:
DEZE VROUW HEEFT EEN MAZDA 626!![]()
Dat is nou echt zo'n auto waar ik eerder mijn nek bij omdraai dan bij een Porsche (omdat je veel eerder een 911 ziet dan een 626)
Koesteren
Ai, dat is minder... Lijkt me erg vervelend om daar last van te hebbenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is echt wel mazzel ja.
Hoor ook een hoge toon. Maar dat noemen ze tegenwoordig tinitus
Respect wel voor jouw oren!![]()
![]()
Je zal vast weinig kosten hebben op af en toe wat laswerk na denk ik?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uit 2001, een van de laatsten voor het de 6 werd geloof ik. Haha ik vind het niet echt een mooie auto, maar ben er aan gehecht geraaktHeerlijk als je zo gehecht kan raken aan een auto
Well, life can be a riot
Mijn auto is geen vrouw, je gaat toch niet in een vrouw rijden?quote:
Cathode Ray Tube, oftewel dat mechanisme achter het scherm wat elektronen op dat scherm afschiet (dmv magneten). Die magneten konden behoorlijk gaan piepen als ze bijna kapot gingen, maar dat zou ik tegenwoordig toch niet meer horenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ga eens zoeken, thanks![]()
Ik las t net, kan de tv wel maar niet die term.![]()
![]()
Kinderen kunnen daar zeker last van hebben. Huisdieren zoals honden en katten ook trouwens.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n steenmarter verjager in de auto, die een hele hoge pieptoon genereert. Ik hoor die pieptoon zelf amper maar ik hoorde dat sommige kinderen er wel last van hebben.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef Grotetijd het volgende:
Zitten er hier dalijk mensen met hun action koptelefoon of goedkope bluetooth speaker zo'n test te doen "oh, ik hoor niet boven de 11khz en onder de 70hz ik word al goed doof"
Terwijl dat dan aan de speakers ligt weet je wel?Dat dusquote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
Met mijn pc speakertjes zal ik vast niets meer boven de 8 kilohertz kunnen horen![]()
![]()
Over het algemeen rijden vrouwen beter dan mannen, dus beter een vrouwelijke naam aan je auto gevenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn auto is geen vrouw, je gaat toch niet in een vrouw rijden?![]()
![]()
Het is niet bijzonder erg. Rechts is er soms een ruisje, links heb ik af en een pulserend fluitje. Kan ook stress zijn of hoge bloeddruk want heb het niet altijd.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ai, dat is minder... Lijkt me erg vervelend om daar last van te hebben
Maar was wel even schrikken. Lag vorig jaar in bed met m'n ex toen was het "eh.... Ik hoor opeens een fluitje, help?" toen was het "ja zie je wel, je word doof" heb daar echt wel ff 2 weken bij gedacht... Shit, wat nu.
Maar viel uiteindelijk wel meeJe raakt er ook wel "aan gewend"
Well, life can be a riot
Je moet idd wel een goede koptelefoon hebben die de frequenties ook daadwerkelijk weer kan geven. De koptelefoon die ik heb heeft een redelijk flak frequentiebereik en gaat met gemak over de 20kHz.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik raad mensen toch echt af dat te doenGa lekker naar een audicien.
Terwijl dat dan aan de speakers ligt weet je wel?
Wil je het echter zeker weten dan ga je naar de audicien want die hebben daar apparatuur voor.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dit is een geweldig mooi stukje YouTubeEen gast op zoek naar een 43" CRT TV (43" lijkt klein maar besef ff dat dit een totaal andere 43" is dan wat mensen 10 jaar terug thuis hadden staan in LCD vorm) op basis van één plaatje.
WAT. EEN. BAKBEEST
Well, life can be a riot
Beter dan over een kindquote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat voor koptelefoon heb je? Old Mate Senny HD 600quote:Op donderdag 24 april 2025 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet idd wel een goede koptelefoon hebben die de frequenties ook daadwerkelijk weer kan geven. De koptelefoon die ik heb heeft een redelijk flak frequentiebereik en gaat met gemak over de 20kHz.
Wil je het echter zeker weten dan ga je naar de audicien want die hebben daar apparatuur voor.![]()
Heb zelf een Sony eh..... (lekker die typenummers altijd van ze) WH1000MKIV (of zo) niet super vlak, maar goed genoeg voor wat ik er mee wil doen.Well, life can be a riot
jij hebt een kat?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik post hier vaker over mijn kat dan over mijn dochter![]()
![]()
Mwah niet bijzonder veel kosten nee, maar hij krijgt wel gewoon elk jaar onderhoud, denk iets van 200 euro per jaar. Laswerk niet echt, afgelopen week was voor het eerst dat er iets gelast werdquote:Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je zal vast weinig kosten hebben op af en toe wat laswerk na denk ik?Heerlijk als je zo gehecht kan raken aan een auto
Ik zie ook liever foto's van dieren op internet dan kinderen. Is toch iets meer privéquote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik post hier vaker over mijn kat dan over mijn dochterIedereen is een kutlultrut
Dat is wel heel netjes jaquote:Op donderdag 24 april 2025 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah niet bijzonder veel kosten nee, maar hij krijgt wel gewoon elk jaar onderhoud, denk iets van 200 euro per jaar. Laswerk niet echt, afgelopen week was voor het eerst dat er iets gelast werdWat goed!
Well, life can be a riot
Ik ga mijn dochter niet hier posten. Mijn kat komt af en toe in het kattenfoto's topic langsquote:Op donderdag 24 april 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie ook liever foto's van dieren op internet dan kinderen. Is toch iets meer privé![]()
Mijn auto moet over 2 maanden voor de keuring. Het grootste qua kosten waar ik bang voor ben zijn de banden, zijn nog al duur per stuk want 235/55/17![]()
Beetje fatsoenlijk merk begint bij 90 euro per stuk.
Well, life can be a riot
De hoge toon komt vooral door het hoogvoltage wat die dingen nodig hebben voor de acceleratie van electronen richting het fosfor. Dat is de toon die je altijd hoort als zo'n TV aan staat omdat het hoogvoltage wordt gegenereerd dmv een hoge frequentie en een flyback.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Cathode Ray Tube, oftewel dat mechanisme achter het scherm wat elektronen op dat scherm afschiet (dmv magneten). Die magneten konden behoorlijk gaan piepen als ze bijna kapot gingen, maar dat zou ik tegenwoordig toch niet meer horen
Zijn overigens dezelfde dingen die ik gebruik om bogen mee te trekken, echter is de stroom daar veel groter![]()
![]()
Ah, dacht dat het permanent was. Zou er zelf behoorlijk gestoord van kunnen worden denk ik. Ik heb overigens ook wel eens een piep in de oren maar dat is vaak binnen een paar seconden weer weg.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is niet bijzonder erg. Rechts is er soms een ruisje, links heb ik af en een pulserend fluitje. Kan ook stress zijn of hoge bloeddruk want heb het niet altijd.
Maar was wel even schrikken. Lag vorig jaar in bed met m'n ex toen was het "eh.... Ik hoor opeens een fluitje, help?" toen was het "ja zie je wel, je word doof" heb daar echt wel ff 2 weken bij gedacht... Shit, wat nu.
Maar viel uiteindelijk wel meeJe raakt er ook wel "aan gewend"
![]()
Is die puzzel afgemaakt of die kat.quote:
Is wel n irritant geluidquote:Op donderdag 24 april 2025 21:58 schreef bondage het volgende:
[..]
De hoge toon komt vooral door het hoogvoltage wat die dingen nodig hebben voor de acceleratie van electronen richting het fosfor. Dat is de toon die je altijd hoort als zo'n TV aan staat omdat het hoogvoltage wordt gegenereerd dmv een hoge frequentie en een flyback.
Zijn overigens dezelfde dingen die ik gebruik om bogen mee te trekken, echter is de stroom daar veel groterTrust nobody![]()
Ja die zit hier ook.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het permanent was. Zou er zelf behoorlijk gestoord van kunnen worden denk ik. Ik heb overigens ook wel eens een piep in de oren maar dat is vaak binnen een paar seconden weer weg.
Mijn moeder zegt dan altijd, als je zo'n korte "PiiiiIIIIIIIIiiieeeeeeppp" hebt links dat ze goed over je lullen en rechts dat ze slecht over je lullen.
Nou dan ben ik de meest geliefde man ever ooit volgens mij
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Afgemaakt ondanks de kat. Hij houdt ervan om stukjes op te pakken en te verstoppen
Trust nobody![]()
Dat is wel grappig ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb n oorcheck gedaan, grappige test oorcheck.nl
Moest je n woord horen door ruis heen
@:grotetijd
Hoever kwam je?Well, life can be a riot
Ik heb de HD 800S icm een DarkVoice 336SE buizenversterker. Goede combi gezien buizenversterkers koptelefoons met hoge impedanties met gemak aan kunnen sturen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat voor koptelefoon heb je? Old Mate Senny HD 600![]()
Heb zelf een Sony eh..... (lekker die typenummers altijd van ze) WH1000MKIV (of zo) niet super vlak, maar goed genoeg voor wat ik er mee wil doen.
Hiervoor had ik de 600 serie en ook die beviel zeer goed. Sony geen ervaring mee maar volgens mij zijn die ook prima.![]()
Uitslag = goedquote:Op donderdag 24 april 2025 22:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is wel grappig ja.
Hoever kwam je?
Heb nu zo'n hertztestje gedaan op die site
Wat n kutpiep
Stukken beter dan mijn leeftijd aangeeft dus fijn
Doe jij die eens als je wil?Trust nobody![]()
Goed spulquote:Op donderdag 24 april 2025 22:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de HD 800S icm een DarkVoice 336SE buizenversterker. Goede combi gezien buizenversterkers koptelefoons met hoge impedanties met gemak aan kunnen sturen.
Hiervoor had ik de 600 serie en ook die beviel zeer goed. Sony geen ervaring mee maar volgens mij zijn die ook prima.![]()
je hebt er verstand van!
Well, life can be a riot
Jup, mijn moeke zegt dat ookquote:Op donderdag 24 april 2025 22:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja die zit hier ook.
Mijn moeder zegt dan altijd, als je zo'n korte "PiiiiIIIIIIIIiiieeeeeeppp" hebt links dat ze goed over je lullen en rechts dat ze slecht over je lullen.
Nou dan ben ik de meest geliefde man ever ooit volgens mijEn soms denk ik dan ook wel letterlijk dat iemand over me zit te lullen gezien dat al sinds kindertijd tegen met gezegd is.
![]()
Ik heb geen koptelefoon op 't moment die ik vertrouw (mijn Sonýs heb ik aan m'n moeder gegeven, want die wilde wat fatsoenlijks hebben) en mijn speakertjes van PreSonus vertrouw ik nietquote:Op donderdag 24 april 2025 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uitslag = goed
Heb nu zo'n hertztestje gedaan op die site
Wat n kutpiep
Stukken beter dan mijn leeftijd aangeeft dus fijn
Doe jij die eens als je wil?![]()
Laatste x dat ik luisterde was een half jaartje terug en toen was 't +- 16khz. Ik ga mezelf niet gek maken en vind 't prima zo
Well, life can be a riot
Hahaha precies dat. Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, mijn moeke zegt dat ookEn soms denk ik dan ook wel letterlijk dat iemand over me zit te lullen gezien dat al sinds kindertijd tegen met gezegd is.
Maar wat als je die piep in beide oren hebt, betekent dat dan dat ze met een hele groep over je staan te ouwehoeren?!Well, life can be a riot
Ik heb altijd maximaal het volume op mijn koptelefoon omdat ik muziek intens wil beleven.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
is niet erg om te bekennen dat je doof bent hoorquote:Op donderdag 24 april 2025 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb altijd maximaal het volume op mijn koptelefoon omdat ik muziek intens wil beleven.
Smile, it's free therapy.![]()
dat gekraak van Bastogne en chips zal best storend zijnquote:Op donderdag 24 april 2025 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb altijd maximaal het volume op mijn koptelefoon omdat ik muziek intens wil beleven.![]()
![]()
Cum on feel the noizequote:Op donderdag 24 april 2025 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb altijd maximaal het volume op mijn koptelefoon omdat ik muziek intens wil beleven.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dat gekraak van Bastogne en chips zal best storend zijn
How can I make this topic about me?![]()
WEETJE wat pas écht vervelend is maily?!?!?!quote:Op donderdag 24 april 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dat gekraak van Bastogne en chips zal best storend zijn
Dat je chips zit te eten terwijl je een film of serie kijkt, en door dat gekraak de TV per kraak steeds in volume hoort wegvallen
Well, life can be a riot
Van het rukken zeggen ze dan he. Maar dat versta ik nooit. Hellooo kussendvogeltjeequote:Op donderdag 24 april 2025 22:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is niet erg om te bekennen dat je doof bent hoorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En hoe ouder die flyback transformator, hoe meer geluid die gaat produceren. Van een nieuwe CRT zou je eigenlijk niets moeten horen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:58 schreef bondage het volgende:
[..]
De hoge toon komt vooral door het hoogvoltage wat die dingen nodig hebben voor de acceleratie van electronen richting het fosfor. Dat is de toon die je altijd hoort als zo'n TV aan staat omdat het hoogvoltage wordt gegenereerd dmv een hoge frequentie en een flyback.
Zijn overigens dezelfde dingen die ik gebruik om bogen mee te trekken, echter is de stroom daar veel groter![]()
lekker ondertiteling aanquote:Op donderdag 24 april 2025 22:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
WEETJE wat pas écht vervelend is maily?!?!?!
Dat je chips zit te eten terwijl je een film of serie kijkt, en door dat gekraak de TV per kraak steeds in volume hoort wegvallen![]()
![]()
Geschrok bedoel je denk ik 😉quote:Op donderdag 24 april 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dat gekraak van Bastogne en chips zal best storend zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Laten rukken dan toch door je vrouwquote:Op donderdag 24 april 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Van het rukken zeggen ze dan he. Maar dat versta ik nooit. Hellooo kussendvogeltjee![]()
helleuw waterfietsSteven
Haha in word niet snel boos.quote:
Zolang je van mijn chips afblijft iigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
EN van je Bastognequote:Op donderdag 24 april 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha in word niet snel boos.
Zolang je van mijn chips afblijft iig![]()
![]()
Wa zeggieeee?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Laten rukken dan toch door je vrouw![]()
helleuw waterfietsStevenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik hou van muziek luisteren, en dit geeft voor mij de beste ervaring. Had nooit een hoge pet op van buizen maar toen ik het éénmaal had gehoord wou ik niet meer anders. Ik hoor details in de muziek wat anders niet te horen is. En ja, buizen vervormen maar dat is iets wat ik als een pluspunt zie.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Goed spul![]()
je hebt er verstand van!
Gebruik de laatste tijd de koptelefoon het meeste als ik muziek luister. Gewone speakers zijn leuk omdat ze je de muziek ook laten voelen maar hebben toch wat minder detail.![]()
lekkerquote:Op donderdag 24 april 2025 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb altijd maximaal het volume op mijn koptelefoon omdat ik muziek intens wil beleven.![]()
![]()
![]()
Buizen saturatiequote:Op donderdag 24 april 2025 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hou van muziek luisteren, en dit geeft voor mij de beste ervaring. Had nooit een hoge pet op van buizen maar toen ik het éénmaal had gehoord wou ik niet meer anders. Ik hoor details in de muziek wat anders niet te horen is. En ja, buizen vervormen maar dat is iets wat ik als een pluspunt zie.
Gebruik de laatste tijd de koptelefoon het meeste als ik muziek luister. Gewone speakers zijn leuk omdat ze je de muziek ook laten voelen maar hebben toch wat minder detail.
Mee eens. Tenzij je écht goede speakers hebt ga je nooit de details zo goed krijgen als bij een fatsoenlijke koptelefoon die 1/4e kost van je speaker set-up.Well, life can be a riot
Dat is een mogelijkheidquote:Op donderdag 24 april 2025 22:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha precies dat. Zou zomaar kunnen.
Maar wat als je die piep in beide oren hebt, betekent dat dan dat ze met een hele groep over je staan te ouwehoeren?!Zou ook nog kunnen dat er toevallig iemand goed en iemand anders slecht over je praat op hetzelfde moment
Ben je toevallig bekend met quantummechanica?![]()
Deze vrouw heeft goed geslapenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mag hopen van niet anders is de waterfiets onbestuurbaar
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tja, op een gegeven moment wordt het volume vanzelf wel zachterquote:Op donderdag 24 april 2025 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
haha, maar dan is ze zelf niet wakker.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan mag je een wens doen zegt een 10 jarige hier altijd
wat zou ze wensen?![]()
![]()
Goed om te horenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]was al vroeg wakker maar kon weer doorslapen
![]()
![]()
Een paard?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
haha, maar dan is ze zelf niet wakker.
wat zou ze wensen?How can I make this topic about me?![]()
lucky youquote:Op donderdag 24 april 2025 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]was al vroeg wakker maar kon weer doorslapen
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, op een gegeven moment wordt het volume vanzelf wel zachterheb wel last van selectief gehoor
Een vader die wel een waterfiets haaltquote:Op donderdag 24 april 2025 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
haha, maar dan is ze zelf niet wakker.
wat zou ze wensen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heeft te maken met het ophopen van stof en het afbreken van insulatie van de flyback. Dat is ook de reden dat percussive maintenance ook daadwerkelijk effect heeft op dat soort apparatuur.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
En hoe ouder die flyback transformator, hoe meer geluid die gaat produceren. Van een nieuwe CRT zou je eigenlijk niets moeten horen.![]()
Dat zou ook nog eens kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheidZou ook nog kunnen dat er toevallig iemand goed en iemand anders slecht over je praat op hetzelfde moment
Ben je toevallig bekend met quantummechanica?
Nee, niet bekend mee
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een vader die wel een waterfiets haaltJIJ wil die waterfiets zij niet
jullie zijn allebei fanquote:Op donderdag 24 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een vader die wel een waterfiets haalt![]()
![]()
Okeujjjquote:Op donderdag 24 april 2025 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]JIJ wil die waterfiets zij niet
Ze vind het wel lekker, maar liever sushi en dat hebben we dan ook vanavond opBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
arretjescake-galorequote:Op donderdag 24 april 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Morgen komt Greysieeeeee hierheen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik waarschuw de buren alvasttttquote:Op donderdag 24 april 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Morgen komt Greysieeeeee hierheen![]()
Kind heeft wel smaakquote:Op donderdag 24 april 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okeujjj
Ze vind het wel lekker, maar liever sushi en dat hebben we dan ook vanavond op
hoi effe. Haha had grappig weekje wel dat wilde ik eigenlijk vertellen, maar al met al mss moet ik het bewaren tot morgen ff. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ze vindt friet/patat en frikandellen maar de saus moet er naast. Beetje teleurstellend welquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
wilde ik maken vanavond. Heb de bakvorm, bakpapier, weegschaal mee op vakantie genomen en nog wat gekocht voor erin maar ben de koekjes vergeten te kopenquote:![]()
heb het haar net al geapptSmile, it's free therapy.![]()
neeeeeeeee vandaag!!!quote:Op donderdag 24 april 2025 22:31 schreef kree het volgende:
hoi effe. Haha had grappig weekje wel dat wilde ik eigenlijk vertellen, maar al met al mss moet ik het bewaren tot morgen ff. LOL![]()
Nee, je bent nu de tea al half aan 't spillen Kree. Wat is je grappige weekje?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:31 schreef kree het volgende:
hoi effe. Haha had grappig weekje wel dat wilde ik eigenlijk vertellen, maar al met al mss moet ik het bewaren tot morgen ff. LOL
Well, life can be a riot
hmmm ja maar blijf ik weer aan de praat beetje he, bovendien wss vinden jullie het toch saai. haha. ik vond het wel grappig dan weer. maargoedquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Vrijstaand huis hierquote:Op donderdag 24 april 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik waarschuw de buren alvastttt![]()
![]()
NIVEA!quote:Op donderdag 24 april 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ja maar blijf ik weer aan de praat beetje he, bovendien wss vinden jullie het toch saai. haha. ik vond het wel grappig dan weer. maargoed
NIET INVULLEN VOOR EEN ANDER. Misschien vinden we het wel heel erg leuk
Well, life can be a riot
en heb nog wat en wat ik echt wil, maar dat vertel ik helemaal wel later weer. beetje doel ofzo.
\wat ik echt leuk vind als hobby en geen muziek.Do what you love, love what you do!![]()
Vertel noouuuquote:Op donderdag 24 april 2025 22:34 schreef kree het volgende:
en heb nog wat en wat ik echt wil, maar dat vertel ik helemaal wel later weer. beetje doel ofzo.
\wat ik echt leuk vind als hobby en geen muziek.Well, life can be a riot
hmmmsquote:Op donderdag 24 april 2025 22:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NIVEA!
NIET INVULLEN VOOR EEN ANDER. Misschien vinden we het wel heel erg leukDo what you love, love what you do!![]()
een vriendinnetjequote:Op donderdag 24 april 2025 22:34 schreef kree het volgende:
\wat ik echt leuk vind als hobby en geen muziek.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft eindelijk koffie met die vriendin gedronken
Well, life can be a riot
nee joh het is allemaal niet zo boeiend, wij hadden nieuwe kleding gekregen enzo voor werk, beetje met keurmerk etc en met die gele reflectoren shit erop. (nog geen slecht idee wmb) mss beetje overkill maar zo zijn ze hier.Do what you love, love what you do!![]()
Jup, maar ook vervorming wat het geluid wat warmer maakt. En ik kan me helaas geen buizenversterkers voor speakers veroorloven, dat is in dit geval solidstate omdat het een veel betere efficiëntie heeft en betaalbaar is. Een buizenversterker met een fatsoenlijk vermogen betaal je bijna netzoveel voor als een middenklasse auto en ze zijn groot en zwaar.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Buizen saturatie
Mee eens. Tenzij je écht goede speakers hebt ga je nooit de details zo goed krijgen als bij een fatsoenlijke koptelefoon die 1/4e kost van je speaker set-up.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: