SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan laten rijpen op een eik houten vatquote:Op donderdag 24 april 2025 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat pletten en laten gisten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik drink geen alcoholquote:
en al helemaal geen wijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klaar mee. #bedtijd
Morgen afspraak met de chirurg voor mogelijke operatie.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
lolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan gewoon lekker enkel beuken en het rijpen achterwegen latenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol
en al helemaal geen wijn
ik beuk er wel op losquote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker enkel beuken en het rijpen achterwegen laten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kijk, jij bent de echte grijze botjes mevrouwtjesquote:![]()
Ik heb hier een fles whiskey die grijpt is op beukenhout en even oud is als mij maar nog altijd dicht is.
Weet niet of dat goed of slecht teken is![]()
wij hadden in Afghanistan een auto die ouder was dan mij, ging gewoon primaquote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb hier een fles whiskey die grijpt is op beukenhout en even oud is als mij maar nog altijd dicht is.
Weet niet of dat goed of slecht teken is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bewaar je die voor een speciale gelegenheid?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
ik neem dan aan dat je er nog 1 hebt gekocht dit jaarquote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Weet niet of dat goed of slecht teken is
wel daar achtergelaten want kapotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Auto's die groter zijn dan je overgrootvader kunnen nog prima mits goed onderhoudenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij hadden in Afghanistan een auto die ouder was dan mij, ging gewoon prima
Nope, wel eentje uit dit jaar want die gaat over een jaartje of 20 mee het huis uitquote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem dan aan dat je er nog 1 hebt gekocht dit jaar
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Bewaar je die voor een speciale gelegenheid?
Vliegticket voor de hond is vandaag geregeld en zijn dus nu wat intensiever aan het trainen met dat hij in de vliegkist gaat.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:19 schreef Shii het volgende:
[..]
En hoe gaat het met het hondje, komt ie naar Nederland (sorry ben de naam even kwijt)?
Volgende week krijgt hij nog een laatste check bij de dierenarts en 6 mei is het vliegen.
En ik heb alles met werk geregeld met heel veel begrip van mijn leidinggevende, die ook weet hoeveel dit voor mij betekent.
En het is zo gek om over minder dan 2 weken al een hond te hebbenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gaat je wagen enkel beter van klinken, al heeft de politie daar een andere mening over ben ik bangquote:
Die is zeker nog goed hoor.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Maar of je dan hebt kunnen weerstaan om te openen... dat is aan jou om te zeggen of het wel of niet goed is
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
je bent dus enorm hip nuquote:
met een vet geluid
En minder vermogen...quote:Op donderdag 24 april 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat je wagen enkel beter van klinken, al heeft de politie daar een andere mening over ben ik bang![]()
deze mb had heeft mijn vader mogelijk nog in geredenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Auto's die groter zijn dan je overgrootvader kunnen nog prima mits goed onderhoudenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gaan we nooit wetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel spannend allemaal, maar ook een geweldig leuk vooruitzicht om straks een hond te hebben.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vliegticket voor de hond is vandaag geregeld en zijn dus nu wat intensiever aan het trainen met dat hij in de vliegkist gaat.
Volgende week krijgt hij nog een laatste check bij de dierenarts en 6 mei is het vliegen.
En ik heb alles met werk geregeld met heel veel begrip van mijn leidinggevende, die ook weet hoeveel dit voor mij betekent.
En het is zo gek om over minder dan 2 weken al een hond te hebben![]()
![]()
Dat ook, maar iedere decibel extra is volgens petjes toch zeker 10pk waardquote:![]()
En van het weekend alvast een mand kopen zodat die een plekje krijgt in huis en niet al te nieuw ruikt.
Ook dat ik kan wennen aan de mandTrotste mama van Ambar
Wel leuke dingen om te doen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En van het weekend alvast een mand kopen zodat die een plekje krijgt in huis en niet al te nieuw ruikt.
Ook dat ik kan wennen aan de mandMand, speeltjes, voer, enz.
![]()
Krijgt de hond wel iets van een speeltje of stofje of iets mee van zijn/haar nest?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook dat ik kan wennen aan de mandOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
MAND!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik krijg ook gewoon bijna elke dag foto's nog en vandaag stond hij ook weer met zo'n blij hoofd op de foto. HeerlijkTrotste mama van Ambar
Ik heb die fles gekregen vanwegen een speciale gelegenheid. Die gaat enkel open als eenzelfde gelegenheid zich voordoet.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is zeker nog goed hoor.
Maar of je dan hebt kunnen weerstaan om te openen... dat is aan jou om te zeggen of het wel of niet goed is
Ik ziet liever in de stoel gedrukt dan dat ik wat extra lawaai heb. Maar petjes zullen er wel content mee zijn idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook, maar iedere decibel extra is volgens petjes toch zeker 10pk waard![]()
![]()
Nest? Hij is 2 he?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijgt de hond wel iets van een speeltje of stofje of iets mee van zijn/haar nest?
Mensen hebben heel veel ervaring dus dat komt allemaal goed.Trotste mama van Ambar
@Grotetijd?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg ook gewoon bijna elke dag foto's nog en vandaag stond hij ook weer met zo'n blij hoofd op de foto. HeerlijkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik sta al-tijd met een blij hoofd op de fotoquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik weet nog niet of ik de naam Ambar houd.quote:
Dat is ook wel natuurlijke progressie wat de naam wel wordtTrotste mama van Ambar
Ik zit ook liever in een wagen met 200pk die klinkt als een 1.2 liter polo dan in een afgetrapte toyota yaris met 20pk die klinkt alsof die 300pk heeftquote:Op donderdag 24 april 2025 20:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ziet liever in de stoel gedrukt dan dat ik wat extra lawaai heb. Maar petjes zullen er wel content mee zijn idd.
Had ik goed ingeschat 😊quote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik sta al-tijd met een blij hoofd op de fotoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou nou, in al die jaren sinds jij geboren bent... nog niet een dergelijke gelegenheid die zich voorgedaan heeft...quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb die fles gekregen vanwegen een speciale gelegenheid. Die gaat enkel open als eenzelfde gelegenheid zich voordoet.
Dat klinkt ehm... spannend?! Of onheilspellend?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: