SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Doe ik het dus altijd verkeerd.quote:
ik twijfel ook. maar t staat op internet dus ja dan moet ik het maar delenquote:
Dan is het waar!quote:
nee threadsquote:
Ik heb geen bel meer. Zo lekker rustig.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Staat er even iemand als een mongool op de deurbel beneden te hengsten.
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Misschien moet ie kloppen want de bel doet het nietquote:
Een verloren vriend die je posts van vandaag heeft gelezen en de vriendschap nieuw leven komt inblazen.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Ben jij het?quote:Op donderdag 24 april 2025 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verloren vriend die je posts van vandaag heeft gelezen en de vriendschap nieuw leven komt inblazen.
Misschienquote:
terug hengstenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag hier ook al iemand in de bosjes. Maar dat is wellicht Q.quote:
Die is verder tegenwoordig dus de kans is groter dat die nu ergens in een Monkey Town zit.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag hier ook al iemand in de bosjes. Maar dat is wellicht Q.
Of ikquote:Op donderdag 24 april 2025 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag hier ook al iemand in de bosjes. Maar dat is wellicht Q.
spijs speculaas melkchocolade letterreep S 180gquote:Op donderdag 24 april 2025 17:51 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)80gram-eur050-353579
"Do you want to build a snowman???"quote:Op donderdag 24 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Or ride our bike around the halls?quote:
Ik heb net een dutje gedaan en ik schijn nog te levenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
Ga we even een dutje doen voor hopelijk een reset maar hoogstwaarschijnlijk een extra dood?
[poll=8820]
Wat is dit voor Twilight zone...quote:Op donderdag 24 april 2025 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is verder tegenwoordig dus de kans is groter dat die nu ergens in een Monkey Town zit.
hmm, maar je weet het nog niet zeker?quote:Op donderdag 24 april 2025 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net een dutje gedaan en ik schijn nog te leven
Hmm. Dit is een lastige. 🤔quote:Op donderdag 24 april 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
Ga we even een dutje doen voor hopelijk een reset maar hoogstwaarschijnlijk een extra dood?
[poll=8820]
Dat ben ik nooitquote:Op donderdag 24 april 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, maar je weet het nog niet zeker?
Ik word daar zo moe van van duttenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[poll=8820]
Ik slechts 3000quote:Op donderdag 24 april 2025 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Loopje gezet. 9769 stapjes. Het gaat vandaag weer lukken
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word daar zo moe van van dutten
Ik ga slapen
HAVE YOU TRIED TURNING IT OFF AND ON AGAIN!??quote:Op donderdag 24 april 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo even belletje zetten. De FC computergezeikjes kan weer niks zelf.
ZIT DE STEKKER ER WEL IN?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:03 schreef Recce het volgende:
[..]
HAVE YOU TRIED TURNING IT OFF AND ON AGAIN!??
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 april 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZIT DE STEKKER ER WEL IN?
STOP RIGHT NOWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
STOP RIGHT NOWIk zit nu dat dansje te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
De Kabouterdans?quote:
plopperdeplopperdeplopquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
Iedereen goed opgelet
Want dit is je grote kans
Luister goed naar wat ik zeg
Want dit is de Kabouterdans
Daar! Daar! DAAR!!!quote:
Ja dat zit in mijn hoofd nu Lui is overledenquote:
Nee je moet kloppen want de bel doet het nietquote:
Ik las wat andersquote:Op donderdag 24 april 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zit in mijn hoofd nu Lui is overleden
Is dat het niet altijd?quote:
KNOCK KNOCK KNOCKINquote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je moet kloppen want de bel doet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
VOrige week al Samsonquote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaaaaaa gertjuh er staat iemand voor de deurquote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lees het netquote:Op donderdag 24 april 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 24 april 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
VOrige week al Samson
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, normaal gesprekken van hoog niveau hier.
neen, ik zat toen in de kleuterklasquote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het dansje van Stop niet?
Bekijk deze YouTube-video
Jaquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KNOCK KNOCK KNOCKINKnockin' on the back of your doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja alleen dit uurtje. Daarbuiten alleen serieuze onderwerpen met diepgang.
je hebt ook nog dat vrouwtje waarvan ik echt geen idee meer heb hoe ze heetquote:Op donderdag 24 april 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wist dus niet eens dat er andere kabouters dan Plop waren in dat programma.
Nou ja. Ik heb dan weer andere kwaliteiten.
Daar ging plop z'n muts altijd wel van omhoogquote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt ook nog dat vrouwtje waarvan ik echt geen idee meer heb hoe ze heet
Hordeur?quote:
dat zegt meer over jou dan over onsquote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef Wereldgozer het volgende:
T staat hier vol met glijmiddel reclames
jouw verhaal doen of pakje gebruiken, je leeft in 2025. Mensen zijn moeite doen al een tijdje zatquote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
wat is hier de meerwaarde van?
als je spekjes bakt, kapucijners kookt, wat ui zachtjes bakt (of even in een magnetronschaaltje met wat boter) en door elkaar roert heb je al een hele lekkere maaltijd.
Kwebbelquote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kwebbelquote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gemiste kans.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, ik zat toen in de kleuterklaslol
Ja app maarquote:Op donderdag 24 april 2025 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verloren vriend die je posts van vandaag heeft gelezen en de vriendschap nieuw leven komt inblazen.
Prime dutch cuisinequote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
wat is hier de meerwaarde van?
als je spekjes bakt, kapucijners kookt, wat ui zachtjes bakt (of even in een magnetronschaaltje met wat boter) en door elkaar roert heb je al een hele lekkere maaltijd.
Wat?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
wat ui zachtjes bakt (of even in een magnetronschaaltje met wat boter)
Het algoritme vindt je wat stroef.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef Wereldgozer het volgende:
T staat hier vol met glijmiddel reclames
ja maar dat pakje is meer moeitequote:Op donderdag 24 april 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jouw verhaal doen of pakje gebruiken, je leeft in 2025. Mensen zijn moeite doen al een tijdje zat
Lui wilde eigenlijk nooit echt meedoen met dingen want.. "...? Ik word daar zo moe van, van ... Ik ga slapen”quote:Op donderdag 24 april 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wist dus niet eens dat er andere kabouters dan Plop waren in dat programma.
Nou ja. Ik heb dan weer andere kwaliteiten.
Of @Belastingdienst leest meequote:Op donderdag 24 april 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het algoritme vindt je wat stroef.
uienringen, in een magnetronschaaltje. wat boter er over (blueband, geen croma) en dan even 2 minuutjes in de magnetron, zodat het zacht isquote:
Hmmmquote:
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
uienringen, in een magnetronschaaltje. wat boter er over (blueband, geen croma) en dan even 2 minuutjes in de magnetron, zodat het zacht is
dan komt er kanker in die ui van de straling, eet je dat nog op?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
uienringen, in een magnetronschaaltje. wat boter er over (blueband, geen croma) en dan even 2 minuutjes in de magnetron, zodat het zacht is
Hmm. Ik denk niet dat ik ooit zo naar mijn ouders zou refereren in de derde persoon.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden we van volwassen personen die in normale gesprekken dingen als 'mijn papa krijgt...' of 'mijn papa heeft...' zeggen?
dat vinden we primaquote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden we van volwassen personen die in normale gesprekken dingen als 'mijn papa krijgt...' of 'mijn papa heeft...' zeggen?
Woon je in het gooiquote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg dat alleen tegen mijn broers. Want raar om tegen hun het te gaan hebben over "mijn/onze vader"quote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Nee, maar ik ken dus iemand die wanneer ze het over haar ouders heeft, papa of mama gebruikt. En ik vind dat raar.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woon je in het gooi![]()
Gewoon vader/moeder of pa/ma
ik eet dingen die nog veel meer kans geven op kanker. boeiequote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan komt er kanker in die ui van de straling, eet je dat nog op?
Is in de pan eventjes 2 minuten bakken niet net zo makkelijk en lekkerderquote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja of misschien dat we er wel een mening over hebben maar we zijn zeer volwassen mensen die in staat zijn te reflecteren dat het eerder apart is om hier een sterke mening over te hebben en naar die mening te handelen icm dat bij een ander zoeken ipv bij jezelf want boeiendquote:
Hmm. Raar vind ik het denk ik niet. Zou voor mezelf wel raar aanvoelen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken dus iemand die wanneer ze het over haar ouders heeft, papa of mama gebruikt. En ik vind dat raar.
ik vind het uit de magnetron lekkerder dan even in de pan.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is in de pan eventjes 2 minuten bakken niet net zo makkelijk en lekkerder
Maar...quote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vroeg me gewoon af of ik de enige ben die het raar vindt zo naar je ouders te refereren in een gesprek tussen volwassenen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja of misschien dat we er wel een mening over hebben maar we zijn zeer volwassen mensen die in staat zijn te reflecteren dat het eerder apart is om hier een sterke mening over te hebben en naar die mening te handelen icm dat bij een ander zoeken ipv bij jezelf want boeiend
maar goedquote:Op donderdag 24 april 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is in de pan eventjes 2 minuten bakken niet net zo makkelijk en lekkerder
Voor de smaakquote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed
het ging me er om
waar is
[ afbeelding ]
dit goed voor???
Hmm, heb dat nog nooit zo gemaakt, dus ik kan daar geen oordeel over vellenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het uit de magnetron lekkerder dan even in de pan.
Dat is om op te eten.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed
het ging me er om
waar is
[ afbeelding ]
dit goed voor???
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar...
Wat boter smelten, in een pannetje. Uienringer erbij en dan even een paar minuutjes bakken totdat het zacht isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het uit de magnetron lekkerder dan even in de pan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik vind niet zo snel dingen raar, en helemaal niet echt dit soort dingen eerlijk gezegd. Ik zou het zelf niet zeggen iigquote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of ik de enige ben die het raar vindt zo naar je ouders te refereren in een gesprek tussen volwassenen.
hoe smaakt het?quote:
Kun je het ook karameliseren in de magnetron?quote:
Waarschijnlijk een 'kruidenmix' met 99% zout en een vleugje knoflookquote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed
het ging me er om
waar is
[ afbeelding ]
dit goed voor???
Raar is misschien wat sterk uitgedrukt, idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind niet zo snel dingen raar, en helemaal niet echt dit soort dingen eerlijk gezegd. Ik zou het zelf niet zeggen iig
als je het uren er in zet vast wel... maar ik gebruik het alleen voor bij de kapucijners en dat mag gewoon zachtquote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je het ook karameliseren in de magnetron?
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raar is misschien wat sterk uitgedrukt, idd.
Hmmquote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je het uren er in zet vast wel... maar ik gebruik het alleen voor bij de kapucijners en dat mag gewoon zacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:23 schreef essnhills het volgende:
H
[..]
Hmm
Ik hou het wel gewoon bij mijn pannetjedat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niemand die dat je afneemt nu je weet hoe ik mijn uien even zacht maak
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Preciesquote:Op donderdag 24 april 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat magniemand die dat je afneemt nu je weet hoe ik mijn uien even zacht maak
niet doen als de klok 12 slaat, dan blijft je hoofd altijd zo staanquote:Op donderdag 24 april 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Ik frons wel even mijn wenkbrauwen
oke...quote:
al besprokenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Elvi het volgende:
Wat lees ik nu weer?? Uien uit de magnetron???
Keerzijde van de vrijheid Elviquote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Elvi het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:23 schreef essnhills het volgende:
H
[..]
Hmm
Ik hou het wel gewoon bij mijn pannetjeMagnetrons kan je niet eens in tweeën splitsen dus dan snap ik het in jouw geval wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
lekker!quote:
Ik heb mijn wenkbrauwen al gefronstquote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Elvi het volgende:
Wtfquote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Elvi het volgende:
Lekker.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker!
heb voor morgen mn lunch al besteld... gebakken visje wordt bezorgd.
met boerenkool stamppot en een zoute haring
Huh?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magnetrons kan je niet eens in tweeën splitsen dus dan snap ik het in jouw geval wel.
Ik heb zojuist een liter Retinol besteld om mijn frons weer strak te trekken.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn wenkbrauwen al gefronst
met dubbele cijfers inmakenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dit herinnert me er wel aan dat ik vanavond even een nieuwe batch rode uien in moet maken.
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dit herinnert me er wel aan dat ik vanavond even een nieuwe batch rode uien in moet maken.
Ik heb alleen Rodinal liggen, is dat ook goed?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een liter Retinol besteld om mijn frons weer strak te trekken.
uien door een netje gooien... korfbalquote:Op donderdag 24 april 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe slecht een netje rode uien is in Mariokart. Kan makkelijk.
Afhankelijk van gewenste functionaliteit kan dat best wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magnetrons kan je niet eens in tweeën splitsen dus dan snap ik het in jouw geval wel.
aapquote:Op donderdag 24 april 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Als Nizno nu een opmerking maakt dat ze dat lekker vindt voor in de yoghurt oid zou het helemaal fantastisch zijn
om je bijl scherp te houdenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:33 schreef essnhills het volgende:
Maar waarom zou ik een magnetron in tweeën splitsen?
Ik snap het niet
Mijn bijl is scherper dan mijn hoofd nuquote:
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:33 schreef essnhills het volgende:
Maar waarom zou ik een magnetron in tweeën splitsen?
Ik snap het niet
Ohhhhhhquote:Op donderdag 24 april 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee keer de helft.
Hé, je oven kan het ook. Weet ik veel.
ik nietquote:Op donderdag 24 april 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
zonder deze thee heb ik ook maandelijks mijn maandstonden
je voelt je nu een ijsknijn of andersom?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik niet
ik ben nu weer begonnen met de pil om te testen of dat inderdaad zo veel verschil uitmaakt voor mn libido, ik heb het idee van wel????
Tot nooitquote:Op donderdag 24 april 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik kom wel weer kijken als er weer normaal gedaan wordt allen
met pil is libido lager dan zonder pilquote:Op donderdag 24 april 2025 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
je voelt je nu een ijsknijn of andersom?
Bij mij heeft ie vooral invloed op m'n humeur.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik niet
ik ben nu weer begonnen met de pil om te testen of dat inderdaad zo veel verschil uitmaakt voor mn libido, ik heb het idee van wel????
Do tell?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij heeft ie vooral invloed op m'n humeur.
Meer moodswings, intenser chagrijnig/boos, dus ben ermee gestopt.quote:
Oh, daar heb ik niet echt op gelet maar kan me er hier ook wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer moodswings, intenser chagrijnig/boos, dus ben ermee gestopt.
Had op m'n libido ook een heel positief effect.
Ik ken al die dingen niet joh. Ik moet nog net niet iedere keer 8 D-cellen in mijn oven duwen als ik hem aan zet.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhhhh
Ja mijn oven kan ik halveren idd
Condooms. Beetje matig, maar spiraal reageer ik slecht op en mijn huisarts is allergisch voor sterilisatie. Dus het is even niet anders.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niet echt op gelet maar kan me er hier ook wel iets bij voorstellen.
Ik twijfel nu ook om te stoppen maar wil wel een anticonceptie-iets. Gebruik jij iets, zo ja wat? Ik denk nu aan een spiraaltje
Ik heb een ander model, maar zoietsquote:Op donderdag 24 april 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken al die dingen niet joh. Ik moet nog net niet iedere keer 8 D-cellen in mijn oven duwen als ik hem aan zet.
Jezus nog steeds. Jij tikt toch ook wel de eeh... hoe zal ik het zeggen. De leeftijd waarop het niet meer handig is om kinderen te krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Condooms. Beetje matig, maar spiraal reageer ik slecht op en mijn huisarts is allergisch voor sterilisatie. Dus het is even niet anders.
oh, mehquote:Op donderdag 24 april 2025 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Condooms. Beetje matig, maar spiraal reageer ik slecht op en mijn huisarts is allergisch voor sterilisatie. Dus het is even niet anders.
Weird Flex, but okay.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een ander model, maar zoiets:
https://www.samsung.com/n(...)team-nv7b4540vak-u1/
Ja bizar tochquote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus nog steeds. Jij tikt toch ook wel de eeh... hoe zal ik het zeggen. De leeftijd waarop het niet meer handig is om kinderen te krijgen.
Niet dat die leeftijd ooit bestaat, maar op een gegeven moment is de moederkoek sowieso een beetje matig.
Sja, alles beter dan baby'squote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, meh![]()
beter dan niets natuurlijk, balen voor jou (en bedpartner)
Flex cookquote:
EDITquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boeken die ik toch nooit ga lezen hier beneden in de boekenkasten gezet. Voelt wel goed....
Kun je niet een second opinion dinges doen bij een andere arts?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja bizar toch
[..]
Sja, alles beter dan baby's.
Ja, dat is op zich wel mogelijk, denk ik. Misschien rechtstreeks bij de gynaecoloog... Maar heb het voor nu even opgegeven.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je niet een second opinion dinges doen bij een andere arts?
Zo stom dat een huisarts zo'n keuze wel even voor je maakt
Ben ik toch nog ergens lenigquote:
Is dat een ding?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
en dit hele gesprek werd u aangeboden door menstruatie thee van Lucovitaal
hoe smaakt dat?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
zo kwamen we op dit onderwerpquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
zonder deze thee heb ik ook maandelijks mijn maandstonden
Neem tijdens uw periode een periode van rust.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
geen idee want ik heb zonder deze thee ook maandelijkse troepquote:
Ik zou me zorgen maken als het ineens ophield.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee want ik heb zonder deze thee ook maandelijkse troep
ben het liever kwijt dan rijkquote:Op donderdag 24 april 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken als het ineens ophield.
Kan ik me voorstellen.quote:
kwam het tegen via de link van @LTVDKquote:
Meteen rondje door het heuvelland dan maar.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:nattekat toch een proefrit weten te versieren
Volgende week
Wel in Echt
Ben benieuwd hoe zo'n ding smaakt.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgende week
Wel in Echt
Even naar Gianni zwaaien. al zit ie volgens mij nog zuidelijkerquote:Op donderdag 24 april 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgende week
Wel in Echt
beter dan in Namaakquote:Op donderdag 24 april 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgende week
Wel in Echt
Wat is nu weer mijn schuld?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam het tegen via de link van @:ltvdk
Wel goed om uit te proberen jaquote:Op donderdag 24 april 2025 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen rondje door het heuvelland dan maar.
Naar benzinequote:Op donderdag 24 april 2025 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zo'n ding smaakt.
In een flits voorbijquote:Op donderdag 24 april 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even naar Gianni zwaaien. al zit ie volgens mij nog zuidelijker
Johquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam het tegen via de link van @:ltvdk
ik gaf geen schuldquote:
Proost!quote:
quote:
quote:
Menstruatiesquote:
Dit lijkt mij ook wel een handige ovenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhhhh
Ja mijn oven kan ik halveren idd
Oh, die had ik nog niet op de lijstquote:
Maar die kan ik niet splitsenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook wel een handige oven
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Ja je kunt niet alles hebbenquote:
bijlquote:
Ik heb geen bijl, dat zei ik alquote:
koop er 1quote:
Euhhhhquote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Had wel goede korting bij de AH vandaag
[ afbeelding ]
nicequote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
en we gaan naar de praxis voor stamppot boerenkoolquote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
In de gemiddelde bouwmarkt kun je tegenwoordig al een hoop eten en drinken meenemen onder de noemer 'klusvoer', dus zou best kunnenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en we gaan naar de praxis voor stamppot boerenkool
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]Damn. Ik vond het al een hoop korting voor wat snoer en tape.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Kabelbox bij Albert Heijn?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]Aah kniekousenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ja maar nog nooit gezien bij AH!quote:Op donderdag 24 april 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje:
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl/p/kabelbox-klus-5-00m/9200000076576563/
Dat is het ook best welquote:Op donderdag 24 april 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Damn. Ik vond het al een hoop korting voor wat snoer en tape.
Ik tot een paar uur geleden ook niet, dat is echt zo'n hoekje van de winkel waar ik nooit kijkquote:
Vanaf nu wel dusquote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik tot een paar uur geleden ook niet, dat is echt zo'n hoekje van de winkel waar ik nooit kijk
Ja of niet gezien deze kortingen zijn om het assortiment leeg te krijgenquote:
Vlindergarnalen.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Leugens want dat lust jij helemaal niet. Denk ik.
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Leugens want dat lust jij helemaal niet. Denk ik.
echt he... zo'n zin in dat mens...quote:
👀quote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt he... zo'n zin in dat mens...
rawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwr
Oh de liefdequote:Op donderdag 24 april 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SAMMMMMMMIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dinnetje van Etto.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:05 schreef Samzz het volgende:
Wie of wat is vlinder?
Ik zit te twijfelen of ik een tekentafel koop.
ik zeg, Doen!quote:Op donderdag 24 april 2025 20:05 schreef Samzz het volgende:
Is die pizza zo klein of lijkt dat maar zo?quote:
Als ik er ooit de ruimte voor heb zou ik uit sentimentele overwegingen nog wel een Reply tekentafel willen. Klassieker van wijlen Friso Kramer.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:05 schreef Samzz het volgende:
Wie of wat is vlinder?
Wat voor diameter vind jii normaal voor een pizza?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die pizza zo klein of lijkt dat maar zo?
Wat schattigquote:
Oh ja wowquote:Op donderdag 24 april 2025 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik er ooit de ruimte voor heb zou ik uit sentimentele overwegingen nog wel een Reply tekentafel willen. Klassieker van wijlen Friso Kramer.
Hey dit plaatje heb ik gebruikt voor de verjaardag van @bitterbalquote:
Zoete of hartige korst?quote:
ik weetquote:Op donderdag 24 april 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey dit plaatje heb ik gebruikt voor de verjaardag van @:bitterbal
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
vlaaideegquote:
Heb daar ooit nog schetsles op gehad bij de ontwerpopleiding, maar ze stonden wel op de nominatie om vervangen te worden. Helaas was ik toen al weg, had er best eentje over willen nemen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat schattig.
[..]
Oh ja wow.
Maar ik bedoel de plebejer versie, uiteraard.
Geen idee. Die je in de winkel koopt.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor diameter vind jii normaal voor een pizza?
Ooh wat jammer! Mijn papa had ook een hele mooie, voor huizen tekenen. Maar die tafel bestaat ook niet meerquote:Op donderdag 24 april 2025 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb daar ooit nog schetsles op gehad bij de ontwerpopleiding, maar ze stonden wel op de nominatie om vervangen te worden. Helaas was ik toen al weg, had er best eentje over willen nemen.
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh wat jammer! Mijn papa had ook een hele mooie, voor huizen tekenen. Maar die tafel bestaat ook niet meer.
Hier ging het eerder vandaag overquote:
Oh, heb hier niet gelezen vandaagquote:Op donderdag 24 april 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ging het eerder vandaag over
Hue huequote:
post #104quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 april 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja de hond komt officieel mijn kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |