Wtfquote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Elvi het volgende:
Wat lees ik nu weer?? Uien uit de magnetron???
Lekker.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker!
heb voor morgen mn lunch al besteld... gebakken visje wordt bezorgd.
met boerenkool stamppot en een zoute haring
Huh?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magnetrons kan je niet eens in tweeën splitsen dus dan snap ik het in jouw geval wel.
Ik heb zojuist een liter Retinol besteld om mijn frons weer strak te trekken.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn wenkbrauwen al gefronst
met dubbele cijfers inmakenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dit herinnert me er wel aan dat ik vanavond even een nieuwe batch rode uien in moet maken.
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dit herinnert me er wel aan dat ik vanavond even een nieuwe batch rode uien in moet maken.
Ik heb alleen Rodinal liggen, is dat ook goed?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een liter Retinol besteld om mijn frons weer strak te trekken.
uien door een netje gooien... korfbalquote:Op donderdag 24 april 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe slecht een netje rode uien is in Mariokart. Kan makkelijk.
Afhankelijk van gewenste functionaliteit kan dat best wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magnetrons kan je niet eens in tweeën splitsen dus dan snap ik het in jouw geval wel.
aapquote:Op donderdag 24 april 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Als Nizno nu een opmerking maakt dat ze dat lekker vindt voor in de yoghurt oid zou het helemaal fantastisch zijn
om je bijl scherp te houdenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:33 schreef essnhills het volgende:
Maar waarom zou ik een magnetron in tweeën splitsen?
Ik snap het niet
Mijn bijl is scherper dan mijn hoofd nuquote:
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:33 schreef essnhills het volgende:
Maar waarom zou ik een magnetron in tweeën splitsen?
Ik snap het niet
Ohhhhhhquote:Op donderdag 24 april 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee keer de helft.
Hé, je oven kan het ook. Weet ik veel.
ik nietquote:Op donderdag 24 april 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
zonder deze thee heb ik ook maandelijks mijn maandstonden
je voelt je nu een ijsknijn of andersom?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik niet
ik ben nu weer begonnen met de pil om te testen of dat inderdaad zo veel verschil uitmaakt voor mn libido, ik heb het idee van wel????
Tot nooitquote:Op donderdag 24 april 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik kom wel weer kijken als er weer normaal gedaan wordt allen
met pil is libido lager dan zonder pilquote:Op donderdag 24 april 2025 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
je voelt je nu een ijsknijn of andersom?
Bij mij heeft ie vooral invloed op m'n humeur.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik niet
ik ben nu weer begonnen met de pil om te testen of dat inderdaad zo veel verschil uitmaakt voor mn libido, ik heb het idee van wel????
Do tell?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij heeft ie vooral invloed op m'n humeur.
Meer moodswings, intenser chagrijnig/boos, dus ben ermee gestopt.quote:
Oh, daar heb ik niet echt op gelet maar kan me er hier ook wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer moodswings, intenser chagrijnig/boos, dus ben ermee gestopt.
Had op m'n libido ook een heel positief effect.
Ik ken al die dingen niet joh. Ik moet nog net niet iedere keer 8 D-cellen in mijn oven duwen als ik hem aan zet.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhhhh
Ja mijn oven kan ik halveren idd
Condooms. Beetje matig, maar spiraal reageer ik slecht op en mijn huisarts is allergisch voor sterilisatie. Dus het is even niet anders.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niet echt op gelet maar kan me er hier ook wel iets bij voorstellen.
Ik twijfel nu ook om te stoppen maar wil wel een anticonceptie-iets. Gebruik jij iets, zo ja wat? Ik denk nu aan een spiraaltje
Ik heb een ander model, maar zoietsquote:Op donderdag 24 april 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken al die dingen niet joh. Ik moet nog net niet iedere keer 8 D-cellen in mijn oven duwen als ik hem aan zet.
Jezus nog steeds. Jij tikt toch ook wel de eeh... hoe zal ik het zeggen. De leeftijd waarop het niet meer handig is om kinderen te krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Condooms. Beetje matig, maar spiraal reageer ik slecht op en mijn huisarts is allergisch voor sterilisatie. Dus het is even niet anders.
oh, mehquote:Op donderdag 24 april 2025 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Condooms. Beetje matig, maar spiraal reageer ik slecht op en mijn huisarts is allergisch voor sterilisatie. Dus het is even niet anders.
Weird Flex, but okay.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een ander model, maar zoiets:
https://www.samsung.com/n(...)team-nv7b4540vak-u1/
Ja bizar tochquote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus nog steeds. Jij tikt toch ook wel de eeh... hoe zal ik het zeggen. De leeftijd waarop het niet meer handig is om kinderen te krijgen.
Niet dat die leeftijd ooit bestaat, maar op een gegeven moment is de moederkoek sowieso een beetje matig.
Sja, alles beter dan baby'squote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, meh![]()
beter dan niets natuurlijk, balen voor jou (en bedpartner)
Flex cookquote:
EDITquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boeken die ik toch nooit ga lezen hier beneden in de boekenkasten gezet. Voelt wel goed....
Kun je niet een second opinion dinges doen bij een andere arts?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja bizar toch
[..]
Sja, alles beter dan baby's.
Ja, dat is op zich wel mogelijk, denk ik. Misschien rechtstreeks bij de gynaecoloog... Maar heb het voor nu even opgegeven.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je niet een second opinion dinges doen bij een andere arts?
Zo stom dat een huisarts zo'n keuze wel even voor je maakt
Ben ik toch nog ergens lenigquote:
Is dat een ding?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
en dit hele gesprek werd u aangeboden door menstruatie thee van Lucovitaal
hoe smaakt dat?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
en dit hele gesprek werd u aangeboden door menstruatie thee van Lucovitaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |