ik vind niet zo snel dingen raar, en helemaal niet echt dit soort dingen eerlijk gezegd. Ik zou het zelf niet zeggen iigquote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of ik de enige ben die het raar vindt zo naar je ouders te refereren in een gesprek tussen volwassenen.
hoe smaakt het?quote:
Kun je het ook karameliseren in de magnetron?quote:
Waarschijnlijk een 'kruidenmix' met 99% zout en een vleugje knoflookquote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed
het ging me er om
waar is
[ afbeelding ]
dit goed voor???
Raar is misschien wat sterk uitgedrukt, idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind niet zo snel dingen raar, en helemaal niet echt dit soort dingen eerlijk gezegd. Ik zou het zelf niet zeggen iig
als je het uren er in zet vast wel... maar ik gebruik het alleen voor bij de kapucijners en dat mag gewoon zachtquote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je het ook karameliseren in de magnetron?
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raar is misschien wat sterk uitgedrukt, idd.
Hmmquote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je het uren er in zet vast wel... maar ik gebruik het alleen voor bij de kapucijners en dat mag gewoon zacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:23 schreef essnhills het volgende:
H
[..]
Hmm
Ik hou het wel gewoon bij mijn pannetjedat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niemand die dat je afneemt nu je weet hoe ik mijn uien even zacht maak
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Preciesquote:Op donderdag 24 april 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat magniemand die dat je afneemt nu je weet hoe ik mijn uien even zacht maak
niet doen als de klok 12 slaat, dan blijft je hoofd altijd zo staanquote:Op donderdag 24 april 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Ik frons wel even mijn wenkbrauwen
oke...quote:
al besprokenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Elvi het volgende:
Wat lees ik nu weer?? Uien uit de magnetron???
Keerzijde van de vrijheid Elviquote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Elvi het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:23 schreef essnhills het volgende:
H
[..]
Hmm
Ik hou het wel gewoon bij mijn pannetjeMagnetrons kan je niet eens in tweeën splitsen dus dan snap ik het in jouw geval wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
lekker!quote:
Ik heb mijn wenkbrauwen al gefronstquote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Elvi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |