Of @Belastingdienst leest meequote:Op donderdag 24 april 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het algoritme vindt je wat stroef.
uienringen, in een magnetronschaaltje. wat boter er over (blueband, geen croma) en dan even 2 minuutjes in de magnetron, zodat het zacht isquote:
Hmmmquote:
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
uienringen, in een magnetronschaaltje. wat boter er over (blueband, geen croma) en dan even 2 minuutjes in de magnetron, zodat het zacht is
dan komt er kanker in die ui van de straling, eet je dat nog op?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
uienringen, in een magnetronschaaltje. wat boter er over (blueband, geen croma) en dan even 2 minuutjes in de magnetron, zodat het zacht is
Hmm. Ik denk niet dat ik ooit zo naar mijn ouders zou refereren in de derde persoon.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden we van volwassen personen die in normale gesprekken dingen als 'mijn papa krijgt...' of 'mijn papa heeft...' zeggen?
dat vinden we primaquote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden we van volwassen personen die in normale gesprekken dingen als 'mijn papa krijgt...' of 'mijn papa heeft...' zeggen?
Woon je in het gooiquote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg dat alleen tegen mijn broers. Want raar om tegen hun het te gaan hebben over "mijn/onze vader"quote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Samzz het volgende:
Nee, maar ik ken dus iemand die wanneer ze het over haar ouders heeft, papa of mama gebruikt. En ik vind dat raar.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woon je in het gooi![]()
Gewoon vader/moeder of pa/ma
ik eet dingen die nog veel meer kans geven op kanker. boeiequote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan komt er kanker in die ui van de straling, eet je dat nog op?
Is in de pan eventjes 2 minuten bakken niet net zo makkelijk en lekkerderquote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja of misschien dat we er wel een mening over hebben maar we zijn zeer volwassen mensen die in staat zijn te reflecteren dat het eerder apart is om hier een sterke mening over te hebben en naar die mening te handelen icm dat bij een ander zoeken ipv bij jezelf want boeiendquote:
Hmm. Raar vind ik het denk ik niet. Zou voor mezelf wel raar aanvoelen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken dus iemand die wanneer ze het over haar ouders heeft, papa of mama gebruikt. En ik vind dat raar.
ik vind het uit de magnetron lekkerder dan even in de pan.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is in de pan eventjes 2 minuten bakken niet net zo makkelijk en lekkerder
Maar...quote:Op donderdag 24 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vroeg me gewoon af of ik de enige ben die het raar vindt zo naar je ouders te refereren in een gesprek tussen volwassenen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja of misschien dat we er wel een mening over hebben maar we zijn zeer volwassen mensen die in staat zijn te reflecteren dat het eerder apart is om hier een sterke mening over te hebben en naar die mening te handelen icm dat bij een ander zoeken ipv bij jezelf want boeiend
maar goedquote:Op donderdag 24 april 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is in de pan eventjes 2 minuten bakken niet net zo makkelijk en lekkerder
Voor de smaakquote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed
het ging me er om
waar is
[ afbeelding ]
dit goed voor???
Hmm, heb dat nog nooit zo gemaakt, dus ik kan daar geen oordeel over vellenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het uit de magnetron lekkerder dan even in de pan.
Dat is om op te eten.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed
het ging me er om
waar is
[ afbeelding ]
dit goed voor???
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar...
Wat boter smelten, in een pannetje. Uienringer erbij en dan even een paar minuutjes bakken totdat het zacht isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het uit de magnetron lekkerder dan even in de pan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |