SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Doe ik het dus altijd verkeerd.quote:
ik twijfel ook. maar t staat op internet dus ja dan moet ik het maar delenquote:
Dan is het waar!quote:
nee threadsquote:
Ik heb geen bel meer. Zo lekker rustig.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Staat er even iemand als een mongool op de deurbel beneden te hengsten.
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Misschien moet ie kloppen want de bel doet het nietquote:
Een verloren vriend die je posts van vandaag heeft gelezen en de vriendschap nieuw leven komt inblazen.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Ben jij het?quote:Op donderdag 24 april 2025 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verloren vriend die je posts van vandaag heeft gelezen en de vriendschap nieuw leven komt inblazen.
Misschienquote:
terug hengstenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag hier ook al iemand in de bosjes. Maar dat is wellicht Q.quote:
Die is verder tegenwoordig dus de kans is groter dat die nu ergens in een Monkey Town zit.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag hier ook al iemand in de bosjes. Maar dat is wellicht Q.
Of ikquote:Op donderdag 24 april 2025 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag hier ook al iemand in de bosjes. Maar dat is wellicht Q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |