Oh, die had ik nog niet op de lijstquote:
Maar die kan ik niet splitsenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook wel een handige oven
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Ja je kunt niet alles hebbenquote:
bijlquote:
Ik heb geen bijl, dat zei ik alquote:
koop er 1quote:
Euhhhhquote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Had wel goede korting bij de AH vandaag
[ afbeelding ]
nicequote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
en we gaan naar de praxis voor stamppot boerenkoolquote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
In de gemiddelde bouwmarkt kun je tegenwoordig al een hoop eten en drinken meenemen onder de noemer 'klusvoer', dus zou best kunnenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en we gaan naar de praxis voor stamppot boerenkool
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]Damn. Ik vond het al een hoop korting voor wat snoer en tape.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Kabelbox bij Albert Heijn?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]Aah kniekousenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ja maar nog nooit gezien bij AH!quote:Op donderdag 24 april 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje:
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl/p/kabelbox-klus-5-00m/9200000076576563/
Dat is het ook best welquote:Op donderdag 24 april 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Damn. Ik vond het al een hoop korting voor wat snoer en tape.
Ik tot een paar uur geleden ook niet, dat is echt zo'n hoekje van de winkel waar ik nooit kijkquote:
Vanaf nu wel dusquote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik tot een paar uur geleden ook niet, dat is echt zo'n hoekje van de winkel waar ik nooit kijk
Ja of niet gezien deze kortingen zijn om het assortiment leeg te krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |