abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2025 @ 14:19:07 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217456114
En door:

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Twitter: Latest updates | Volodymyr Zelensky | Ukraine gov | Ministry of Defence UK | Illia Ponomarenko | Kamil Galeev | Christo Grozev | Ukraine Weapons Tracker | KyivPost | NEXTA | BNO News | WorldOnAlert | Shaun Walker | Michael Kofman | Michael A. Horowitz | Nathan Ruser | Rob Lee | TpyxaNews | Dmitri | UkrInform | Thomas C. Theiner

Newssites: Geenstijl | Nu.nl | Al Jazeera | BBC News | Washington Post | NY Times | Guardian | Pravda | Oryxspioenkop
Russie-desk

Wikipedia: 2022 Russian invasion of Ukraine | Russo-Ukrainian War | Current Events

Daily Summary: MilitaryLand

Maps: Deepstate | ScribbleMaps | Liveuamap | FlightRadar24 | UKRdaily

Reddit: Ukraine | UkraineConflict | Worldnews | WorldNews Live | UkraineWarReports | CombatFootage | CredibleDefense | LessCredibleDefence

Quora: Ukraine | Battle for Ukraine | Truth About Russia | Russian Bear | Roland Bartetzko

Youtube: Crux | Zolkin Volodymyr |1420 | Perun | Caspian Report | Task and Purpose | Jake Broe | Joe Blogs

Filmpjes: Tiktok | Funker530 | Russoldat | Fok memes en spotprenten

Handig: Mooi overzicht van de oorlogsmisdadigers

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  donderdag 24 april 2025 @ 14:22:19 #2
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217456137
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Hij KAN het niet erkennen want het is ONGRONDWETTELIJK, dus hij heeft die macht helemaal niet.

Lekker geschreven msn.
Oké, zit wat in.

Er moet toch een manier zijn om tot een compromis te geraken.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_217456164
Wat is de EU stil.
Knowledge is power.
pi_217456173
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_217456176
Het niet erkennen dat de Krim nu Russisch is, zou ongrondwettelijk zijn. Kom op man, wij Friezen gaan toch ook niet onze Krim weer terug claimen van de Hollanders.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 24 april 2025 @ 14:29:46 #6
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217456198
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zie er helemaal geen wil toe onder onze Europese bevolking. Om het risico te lopen direct in een oorlog met Rusland betrokken te raken.
Ik moet de publieke opinie nog eens zien tegen de tijd dat er Nederlanders, Duitsers en Fransen in krijgsgevangenschap op tv komen.

Beter schermen we onze Navo grenzen goed af, voordat we daar op allerlei avonturen gaan.
Aan die "wil" kun je gewoon werken door je bevolking te wijzen op het gevaar van de vijand en de mogelijke gevaren waar zij mee geconfronteerd wordt als deze niet actief gemitigeerd wordt. Zie de serie fuhrer en verfuhrer op netflix. De Duitsers konden dat ook goed, maar dat heeft écht tijd nodig en de omstandigheden moeten zich er ook voor lenen. Het is geen quik fix.

Een brandweerman, oncoloog, tandarts kijkt altijd naar wat er nog wel te redden is. Het fortificeren van europa en de gebieden die goed te verdedigen zijn lijkt mij belangrijk. Een andere user hier pleit er voor om Koningsberg te ruilen voor misschien garanties voor de baltics of Oekraine. Of dat slim is weet ik niet. Maar de paniek in de Baltics is te begrijpen om zij moeilijk/niet te verdedigen is.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217456200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:27 schreef Idisrom het volgende:
Het niet erkennen dat de Krim nu Russisch is, zou ongrondwettelijk zijn. Kom op man, wij Friezen gaan toch ook niet onze Krim weer terug claimen van de Hollanders.

[ [url=https://web.archive.org/web/20170209063539im_/http://wfmuziekfestival.nl/images/westfriesland.jpg]afbeelding[/url] ]
Het laat denk ik vooral zien dat bovenal Oekraine nog een democratie is waar een president dat niet zomaar kan besluiten, zonder langs de Rada te gaan.

Je kan veel beter gewoon eerst die vrede sluiten, zonder officieel deze op te geven als je echt wil.
pi_217456207
quote:
Grappig trouwens dat hij het als Kyiv spelt
pi_217456213
quote:

[ [url=https://web.archive.org/web/20170209063539im_/http://wfmuziekfestival.nl/images/westfriesland.jpg]afbeelding[/url] ]
Met het huidige klimaat komt die schaatsbrigade gewapend met fierljepstokken het IJsselmeer ook helemaal niet meer over.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 24 april 2025 @ 14:33:13 #10
201761 phpmystyle
pi_217456219
[/quote]
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Klopt, wou er een paar snel voorhanden hebben.

En nogmaals nee ik zeg niet dat alle Russische eenheden zo zijn he. Maar Rusland heeft gewoonweg alle ledematen nodig die ze kunnen vinden om hun doelen te bereiken.

Er zijn ook nog steeds gewoon capabele VDV, Marine en professioneel getrainde eenheden, Spetsnaz en andere special forces etc die meevechten.

Maar de "storm" battaljons, tsja als je daar terecht komt is je leven eigenlijk meteen bezegeld.
Het zal allemaal kunnen en wel gebeuren. Maar dat zijn niet de grote getallen.

Volgens mij is het probleem in deze chat en überhaupt hele discussie dat bij velen maar slechts een ding wáár kan zijn. Russen zijn prutsers en moreel/ethisch heel slecht. Terwijl ik denk dat de Russen in de basis (ze zijn slechts met 140mln) heel kundig zijn en beschikken over competente wetenschappers en ingenieurs die echt wel wat kunnen. Het is óók wáár dat het Russische leger bestaat uit mannen met weinig moreel besef en ethische normen. Ik zou mijn dochter -indien ik die had- niet graag laten verblijven in bezet gebied als je begrijpt wat ik bedoel.

Rusland is een civilisatie die vergelijkbaar is met Europa. Alleen wij zijn wel verder ontwikkelt.

[ Bericht 12% gewijzigd door phpmystyle op 24-04-2025 14:41:04 ]
pi_217456323
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zie er helemaal geen wil toe onder onze Europese bevolking. Om het risico te lopen direct in een oorlog met Rusland betrokken te raken.
Ik moet de publieke opinie nog eens zien tegen de tijd dat er Nederlanders, Duitsers en Fransen in krijgsgevangenschap op tv komen.

Beter schermen we onze Navo grenzen goed af, voordat we daar op allerlei avonturen gaan.
Die zie ik ook niet, behalve wat papieren tijgers, en ik zie liever ook geen massa’s doden onder jongeren uit de EU daar.

Daarom vind ik het ook ruk dat Oekraïne nu zo halsstarrig is. Straks komen de doodskisten wekelijks terug alleen omdat Oekraïne stellig vasthoud aan een Krim en een paar gebieden in de Donbass?
Vakman pur sang
pi_217456407
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

waar is orban
pi_217456414
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:59 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

waar is orban
Goed moment om een boel tuig in 1x uit te schakelen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 24 april 2025 @ 15:02:29 #14
201761 phpmystyle
pi_217456421
quote:
[ afbeelding ]

waar is orban
Modi en Da Silva komen ook. Daar zullen EU liberalen niet blij mee zijn.
Zeker van Da Silva, die is namelijk met gejubel en gejuich ontvangen, die zou progressief en liberaal zijn itt zijn voorganger Bolsonaro.
  donderdag 24 april 2025 @ 15:04:16 #15
201761 phpmystyle
pi_217456437
Valt mij ook op dat er geen vrouwen bij zijn of mensen uit de LGBHTIQ+ community.
Denk dat de chef diversity officer van het Kremlin (kortweg cdo) een moeilijk functionerings gesprek krijgt.
pi_217456442
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zeker van Da Silva, die is namelijk met gejubel en gejuich ontvangen, die zou progressief en liberaal zijn itt zijn voorganger Bolsonaro.
"Volgens mij is het probleem in deze chat en überhaupt hele discussie dat bij velen maar slechts een ding wáár kan zijn."

Het is een Brics land die doen nou eenmaal wat Brics landen doen.
  donderdag 24 april 2025 @ 15:12:08 #17
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217456537
quote:

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Krim_%28Overijssel%29
pi_217456572
quote:
Haal dat maar snel weg 😱
Voor je het weet staan de Ruzzen op de stoep 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217456639

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 24 april 2025 @ 15:29:46 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217456690
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
Valt mij ook op dat er geen vrouwen bij zijn of mensen uit de LGBHTIQ+ community.
Denk dat de chef diversity officer van het Kremlin (kortweg cdo) een moeilijk functionerings gesprek krijgt.
Waar het hart vol van is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217456695
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar dit is geen verrassing, ook voor de EU niet.
pi_217456705
undefined (video)
Bekijk deze YouTube-video

Glasvezeldrone vindt Tank in opslagplaats.
  donderdag 24 april 2025 @ 15:31:48 #23
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217456707
quote:
[ afbeelding ]

waar is orban
Ik ben benieuwd als Xi komt hoor.
  donderdag 24 april 2025 @ 15:36:35 #24
201761 phpmystyle
pi_217456735
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:31 schreef skysherrif het volgende:
undefined (video)
Bekijk deze YouTube-video

Glasvezeldrone vindt Tank in opslagplaats.
Lijkt wel alsof er gas voor zat maar alleen wat ondeugdelijk aangebracht.
Alsof ze hier al rekening mee houden..
pi_217456736
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Voor militair avonturisme moeten we ons tot de tand toe bewapenen. Voor onze eigen veiligheid volstaat cyberdefensie en zorgen dat er niet gesaboteerd wordt.

Hoezo denken we steeds dat de Russen straks aan onze grens staan? :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 24 april 2025 @ 15:38:39 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217456744
quote:
Oei. Nou hopelijk ziet Poetin dit bericht, dan is het direct vrede.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 24 april 2025 @ 15:39:29 #27
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217456752
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 06:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
Herstructurering (reform) is wat anders dan herbewapening (rearm)

Daarnaast ga je niet op het punt in, de schrijver stelt ook dat Oekraïne van het idee voor een hypermoderne kleine professionele krijgsmacht is afgestapt door de Russische activiteiten op de Krim en dergelijke

Daardoor zijn ze gaan mobiliseren en gedoe

Niet andersom
Een uitbreiding van 6.000 > 200.000 is reform en rearm, de term herbewapening werd gebruikt toen Nazi Duitsland de troepenmacht met een groot aantal divisies uitbreidde, hier is precies hetzelfde het geval.

Dit komt allemaal prima overeen met wat ik eerder stelde. Oekraïne was zich bewust en wist dat een Russische aanval aanstaande was en bereidde zich daarop voor.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_217456756
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:33 schreef phpmystyle het volgende:

Het zal allemaal kunnen en wel gebeuren. Maar dat zijn niet de grote getallen.

Volgens mij is het probleem in deze chat en überhaupt hele discussie dat bij velen maar slechts een ding wáár kan zijn. Russen zijn prutsers en moreel/ethisch heel slecht. Terwijl ik denk dat de Russen in de basis (ze zijn slechts met 140mln) heel kundig zijn en beschikken over competente wetenschappers en ingenieurs die echt wel wat kunnen. Het is óók wáár dat het Russische leger bestaat uit mannen met weinig moreel besef en ethische normen. Ik zou mijn dochter -indien ik die had- niet graag laten verblijven in bezet gebied als je begrijpt wat ik bedoel.

Rusland is een civilisatie die vergelijkbaar is met Europa. Alleen wij zijn wel verder ontwikkelt.
dat zal wel, maar dat heeft niet zoveel te maken met dat er nu een dictator aan de macht is die helemaal niet geciviliseerd handelt.
pi_217456758
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
Een andere user hier pleit er voor om Koningsberg te ruilen voor misschien garanties voor de baltics of Oekraine.
Waar heb je het over? Koningsberg, oftewel Königsberg, is al lang verdwenen en heet nu Kaliningrad.

Iets wat je niet hebt kun je niet ruilen. Bovendien, wat is een garantie bij Rusland waard?
pi_217456763
quote:
Vladimir heeft de aanvallen op burgerdoelen juist opgeschroefd. Lekker gewerkt Trump.
  donderdag 24 april 2025 @ 15:42:54 #31
201761 phpmystyle
pi_217456770
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:41 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Vladimir heeft de aanvallen op burgerdoelen juist opgeschroefd. Lekker gewerkt Trump.
Hij doet toch ook een oproep op truth social om dat te stoppen. Hij is een schreeuwende in een woestijn. Iedereen wil oorlog lijkt het wel.

Behalve Trump.
pi_217456783
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hij doet toch ook een oproep op truth social om dat te stoppen. Hij is een schreeuwende in een woestijn. Iedereen wil oorlog lijkt het wel.

Behalve Trump.
Ja maar het werkt dus niet. Sinds dat Trump aan de macht is zie je dat rusland gerichter en frequenter burgerdoelen aanvalt. Onder Biden was dat een stuk minder.
pi_217456832
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:41 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Klopt,

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 24 april 2025 @ 15:52:40 #34
56749 BlaZ
pi_217456838
quote:
[ afbeelding ]

waar is orban
Het schrikbarende is dat met deze lijst al zo'n 50% van de wereldbevolking vertegenwoordigd is.
  donderdag 24 april 2025 @ 15:52:50 #35
201761 phpmystyle
pi_217456841
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:44 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ja maar het werkt dus niet. Sinds dat Trump aan de macht is zie je dat rusland gerichter en frequenter burgerdoelen aanvalt. Onder Biden was dat een stuk minder.
Ik heb daar geen cijfers van of er (bewust) burgerdoelen worden aangevallen om af te zetten tegen de statistieken vóór Trump 47.

Ik weet wel dat Krim is ingepikt onder Obama (Obama vindt Poetin stom) en dat Poetin een enorme oorlog is gestart onder Biden (Biden vindt Poetin stom). Als je probeert te zeggen dat Poetin meer "vrijheid" neemt onder Trump dan lijkt mij dat onjuist. Poetin deed/doet/zal doen wat ie wil onder welke president dan ook binnen zekere kaders.
  donderdag 24 april 2025 @ 15:55:08 #36
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217456851
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
Obama vindt Poetin stom
Dat vond hij helemaal niet. Sterker nog, hij was volgens bijvoorbeeld Mitt Romney veel te naief en welwillend jegens Rusland.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217456860
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat vond hij helemaal niet. Sterker nog, hij was volgens bijvoorbeeld Mitt Romney veel te naief en welwillend jegens Rusland.
net als merkel in zekere zin
  donderdag 24 april 2025 @ 16:01:31 #38
201761 phpmystyle
pi_217456890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]
net als merkel in zekere zin
Merkel was inderdaad een Poetin fluisteraar, maar Obama had een tering hekel aan die vent. Die hadden echt geen goede relatie met elkaar.
pi_217457054
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lijkt wel alsof er gas voor zat maar alleen wat ondeugdelijk aangebracht.
Alsof ze hier al rekening mee houden..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Gebeurde kennelijk over de Russische grens, misschien dat ze geen rekening hielden met glasvezel drones op dat moment en niet verwacht dat de Oekraieners zo ver zouden komen met hun drone.
  donderdag 24 april 2025 @ 16:26:25 #40
56749 BlaZ
pi_217457058
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:29 schreef phpmystyle het volgende:

Een brandweerman, oncoloog, tandarts kijkt altijd naar wat er nog wel te redden is. Het fortificeren van europa en de gebieden die goed te verdedigen zijn lijkt mij belangrijk. Een andere user hier pleit er voor om Koningsberg te ruilen voor misschien garanties voor de baltics of Oekraine. Of dat slim is weet ik niet. Maar de paniek in de Baltics is te begrijpen om zij moeilijk/niet te verdedigen is.
Garanties werken sowieso niet. Maar zo'n achilleshiel in de EU-veiligheidsstructuur kan enkel doormiddel van landruil opgelost worden denk ik.
  donderdag 24 april 2025 @ 16:27:40 #41
56749 BlaZ
pi_217457065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Klopt,

[ afbeelding ]
Zou dit ook een teken kunnen zijn dat de Russen toch in staan zijn de raketproductie te incrementeren?
pi_217457069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 16:27 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Zou dit ook een teken kunnen zijn dat de Russen toch in staan zijn de raketproductie te incrementeren?
Rusland heeft atm absoluut geen problemen om raketten te maken inderdaad.
pi_217457093
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Oei. Nou hopelijk ziet Poetin dit bericht, dan is het direct vrede.
Ik ben benieuwd of die het zonder te lachen kon typen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_217457186
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hoezo denken we steeds dat de Russen straks aan onze grens staan? :')
Niemand denkt dit.
  Moderator donderdag 24 april 2025 @ 16:57:42 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217457269
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 15:39 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Een uitbreiding van 6.000 > 200.000 is reform en rearm, de term herbewapening werd gebruikt toen Nazi Duitsland de troepenmacht met een groot aantal divisies uitbreidde, hier is precies hetzelfde het geval.

Dit komt allemaal prima overeen met wat ik eerder stelde. Oekraïne was zich bewust en wist dat een Russische aanval aanstaande was en bereidde zich daarop voor.
Neeeeeeeeeheeeree |:(

De aanval was al bezig en Oekraïne reageerde erop

Geen Krim, geen reform en reform is nooit hetzelfde als rearm, die discussie wil ik best met je voeren maar dan wel in BNW, daar ben ik toevallig ook mod

Hier doen we het gewoon met de feiten zoals ze op tafel liggen
  Moderator donderdag 24 april 2025 @ 16:59:58 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217457287
Al snap ik dat dat moeilijk is met je mijn argument, zijn argument, mijn argument, kutmods altijd kutinstelling
pi_217457296

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)

Externe inhoud

Vrij grappig/interessant.
pi_217457312
daarop aansluitend

Externe inhoud

pi_217457315
quote:
"Russia does not like the alliance around Ukraine, because Ukraine, if it is alone, is an easier target for Russia," he said. "Even in the first days of the war, when we were almost at the end of our rope, we managed to survive. Believe me, we are much stronger now."

According to Reuters, Kyiv submitted a document to European partners on April 22 reaffirming that it would not enter negotiations on territorial issues until a "full and unconditional ceasefire" is achieved.

The statement reportedly prompted U.S. Secretary of State Marco Rubio and Special Envoy Steve Witkoff to pull out of the London summit, downgrading what was originally intended as a ministerial-level gathering.

Despite their absence, the U.K. Foreign Ministry said on April 23 that "significant progress" had been made and emphasized a unified commitment to U.S. President Donald Trump's stated goal of a "just and lasting peace."
https://kyivindependent.c(...)unity-zelensky-says/
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 24 april 2025 @ 17:05:22 #50
56749 BlaZ
pi_217457319
quote:
88s.gif Op donderdag 24 april 2025 16:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
Neeeeeeeeeheeeree |:(

De aanval was al bezig en Oekraïne reageerde erop

Geen Krim, geen reform en reform is nooit hetzelfde als rearm, die discussie wil ik best met je voeren maar dan wel in BNW, daar ben ik toevallig ook mod

Hier doen we het gewoon met de feiten zoals ze op tafel liggen
De term herbewapening wordt gebruikt voor eenzelfde situatie waarbij Duitsland herbewapende en is ook gewoon correct. Dat is simpelweg een feit.

Ik ontken de start van het conflict niet, maar een aanval of invasie staat in deze los van het eerdere conflict wat op kleine schaal plaatsvond.
Het hervormen of herbewapenen van een krijgsmacht kan wel degelijk op hetzelfde moment plaatsvinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop