SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, daar heb ik bij deze mensen geen behoefte aan...quote:Op woensdag 23 april 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt het je niet gezellig om samen met iemand te koken? Vond ik vroeger op kamers altijd wel leuk. Even wat contact met iemand.
Dan ken jij er meer dan ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
ik weet wel een aantal die zich aan willen sluiten bij de cursus met zwab
die hadden toch niet zo lang geleden besloten een stapje terug te doen?quote:
Ja en van sterrenrestaurant de Librije en had laatst ook een Real Life soapquote:
die tv serie is echt kei nieuwquote:Op woensdag 23 april 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en van sterrenrestaurant de Librije en had laatst ook een Real Life soap
Gaan we samen?quote:
Ja wel lekker hoor maatje. En met jou?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He vriend Haags.
Hoe gaat het ermee?
Ik ga zaterdag eens een kijkje nemen in de bosjes van Pex denk ik. Schijnt daar wel leuk te zijn met koningsdag, het is prima weer en er zit een hele leuke grote speeltuin. Verder kom ik ook erg graag in dat restaurant.quote:
Prima, lekker aan het genieten van de vakantie.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wel lekker hoor maatje. En met jou?
Leuk manquote:Op woensdag 23 april 2025 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, lekker aan het genieten van de vakantie.
5 dagen mijn dochter met haar neef en nichtjes gezien. Was erg lief. Mooi moment voor ze.
ik lees net. 23 maart was de laatste aflevering geweest.quote:
LeE's google is vaker stukkendquote:
jonnie boer was echt soort van mijn heldquote:Op woensdag 23 april 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees net. 23 maart was de laatste aflevering geweest.
zelf niet gezien maar op site van het ad stond wat over dat verhaal van opvolging
Drukke boel altijd daar met Koningsdag. Wel gezellig en die speeltuin is helemaal prima idd.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag eens een kijkje nemen in de bosjes van Pex denk ik. Schijnt daar wel leuk te zijn met koningsdag, het is prima weer en er zit een hele leuke grote speeltuin. Verder kom ik ook erg graag in dat restaurant.
quote:
is een iets meer respectvolle reactie jaquote:
vandaar ook exquote:Op woensdag 23 april 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
En mijn ex dacht echt 'wtf. wat is er met jou'
Topkok in NLquote:
Boeken kun je naakt lezen en als je een beetje geconcentreerd leest, merk je ook niet als je wordt gefotografeerd. Kortom, een prima combinatie.quote:
Doen ze die kleedjes op die parkeerplaats zeker voor dat restaurant?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drukke boel altijd daar met Koningsdag. Wel gezellig en die speeltuin is helemaal prima idd.
quote:Op woensdag 23 april 2025 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Doen ze die kleedjes op die parkeerplaats zeker voor dat restaurant?
Daarom had ik gegoogled, het was heel verleidelijk om ook WIE te roepen zodat anderen ook eens weten hoe dat isquote:Op woensdag 23 april 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
is een iets meer respectvolle reactie jamaar eerder al over gehad dat de 'wie' reactie bietje kansloos is
Ja wel logisch ook natuurlijk. Ga lekker met het fietsje.quote:
Nieuw genre: fronsfoto's.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boeken kun je naakt lezen en als je een beetje geconcentreerd leest, merk je ook niet als je wordt gefotografeerd. Kortom, een prima combinatie.
Ah ok, nooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Topkok in NL
restaurant met meerdere Michelin sterren. Niet dat ik er ooit heb gegeten of heb willen eten, is het toch een bekende naam..
Ik kan het waarderen dat je het hebt gegoogeledquote:Op woensdag 23 april 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom had ik gegoogled, het was heel verleidelijk om ook WIE te roepen zodat anderen ook eens weten hoe dat is
Flink druk daar meen ik mij te herinneren. En als je bijtijds bent kun je de ouders van Sterre en Lieve zien bekvechten over de vermeende gereserveerde plekken.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wel logisch ook natuurlijk. Ga lekker met het fietsje.
Vorig jaar naar de Fred, dat vond ik niet zo eerlijk gezegd.
Ik probeer mezelf te beterenquote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan het waarderen dat je het hebt gegoogeled
quote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flink druk daar meen ik mij te herinneren. En als je bijtijds bent kun je de ouders van Sterre en Lieve zien bekvechten over de vermeende gereserveerde plekken.
Dit geldt bijna overal tegenwoordigquote:Op woensdag 23 april 2025 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]ja ik las er net toevallig wat over in het AD over dat plekken reserveren
Maar inderdaad man, veel te druk. Nergens echt op je gemak kunnen kijken.
Maar dat is koudquote:Op woensdag 23 april 2025 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boeken kun je naakt lezen en als je een beetje geconcentreerd leest, merk je ook niet als je wordt gefotografeerd. Kortom, een prima combinatie.
Ja dat mensen alleen interesse hebben als grapje ben ik inmiddels wel gewend.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
@:dezwabber zie de eerste heeft zich al gemeld
Is ook wel een beetje zo maar zo druk als daar had ik nog niet eerder meegemaakt. Bij andere markten had ik toch wat meer het gevoel dat ik wat meer kanten op kon zeg maar, op de Fred was het gewoon 1 richtingsverkeer.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit geldt bijna overal tegenwoordig
Zeg dat wel.quote:
Ik vertrouw volledig op Zwab dat de cursuslocatie voldoende warm is om comfortabel naakt te kunnen lezen. Evt. organiseren we een genre boek voor je waar je het warm van krijgt als je het leest.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is koud
*Trekt deken verder over zich heen
Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen naar een balletvoorstelling.
Ben benieuwd.
Dat vind ik best leukquote:Op woensdag 23 april 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd.
oehhh leuk! En mooiquote:Op woensdag 23 april 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd.
Uhuh..quote:Op woensdag 23 april 2025 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw volledig op Zwab dat de cursuslocatie voldoende warm is om comfortabel naakt te kunnen lezen. Evt. organiseren we een genre boek voor je waar je het warm van krijgt als je het leest.
Dank je. Nog nooit naar zoiets geweest, dus weet ook niet goed wat ik kan verwachten.quote:
ballet /niznoquote:Op woensdag 23 april 2025 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. Nog nooit naar zoiets geweest, dus weet ook niet goed wat ik kan verwachten.
Maar goed, ga ook meer voor opa en oma.
Zou op zich al wel naar bed willen.quote:
Dat je met alle ouders komt kijken? Lijkt me wel wat hebben.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vind ik best leuk![]()
Mijn dochter doet ook aan ballet en geeft ook regelmatig een voorstelling, dat is wel genieten hoor.
Ja dat is de eindshow, die is altijd eind juni zo'n beetje. En tussendoor heb je soms ook nog wat shows. Vorige maand had ze er 1 in Rotterdam, dat was een afstudeerproject van haar lerares.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je met alle ouders komt kijken? Lijkt me wel wat hebben.
Had ze het zelf uitgekozen om te gaan doen?
wie weet slaap je wel in één stuk door tot morgen half 7quote:Op woensdag 23 april 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou op zich al wel naar bed willen.Maar is wel erg vroeg.
Ideale kleinzoonquote:Op woensdag 23 april 2025 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. Nog nooit naar zoiets geweest, dus weet ook niet goed wat ik kan verwachten.
Maar goed, ga ook meer voor opa en oma.
Dat dan weer niet. Eerst nog gamen straks.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou op zich al wel naar bed willen.Maar is wel erg vroeg.
Ik verwacht dat ik dan om 3 uur wakker ben en vervolgens niet meer in slaap kom.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie weet slaap je wel in één stuk door tot morgen half 7
of eerder als je een wekker zet
als je vooraf al zo gaat denken dan zal het ook niet beter wordenquote:Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik dan om 3 uur wakker ben en vervolgens niet meer in slaap kom.
Liefquote:Op woensdag 23 april 2025 18:39 schreef Haags het volgende:
@:kaneelstokje yup ze wilde zelf op ballet toen ze 4 was.
Dat was echt te schattig, mn hart breekt nog als ik haar zo terug zie op die foto's.
Opa en oma van mijn vrouw.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ideale kleinzoon
[..]
Dat dan weer niet. Eerst nog gamen straks.
Cool.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd.
Soms lijkt het me oprecht nog wel interessant om te doen. Maar zie dat maar eens voor te stellen bij mensen zonder als een freaky weirdo over te komen.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijkt naar TT.
Ik weet niet hoor. Fotografie is niet mijn ding
Omaatje met een stomaatje weer een dagje laten schitteren.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms lijkt het me oprecht nog wel interessant om te doen. Maar zie dat maar eens voor te stellen bij mensen zonder als een freaky weirdo over te komen.
Zeverzemelzakquote:Op woensdag 23 april 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. De vergissing was dat ik hier oprecht over m'n interesses probeerde te praten.
Noted.
Ouderen hebben hier over het algemeen minder moeite mee, zo lijkt het.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms lijkt het me oprecht nog wel interessant om te doen. Maar zie dat maar eens voor te stellen bij mensen zonder als een freaky weirdo over te komen.
De echte vergissing is US serieus nemen. Ga lekker je gang joh, ik vind het leuk om te lezen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. De vergissing was dat ik hier oprecht over m'n interesses probeerde te praten.
Noted.
De karakterfout zit hem bij een hoop mensen in dat ze zich zo snel beledigd voelen, alsof dat een mondiaal basisrecht is in plaats van een persoonlijk probleem.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De echte vergissing is US serieus nemen. Ga lekker je gang joh, ik vind het leuk om te lezen.
ditquote:Op woensdag 23 april 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De echte vergissing is US serieus nemen. Ga lekker je gang joh, ik vind het leuk om te lezen.
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash komen ze ook bij jou langs?
*pakt zak chips*quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb deze week een paar van deze gezien:
[ afbeelding ]
Telt dat?
het tijdelijke noodfonds energie is geopend, kreeg ik vandaag in de mail. Misschien is het iets voor jequote:Op woensdag 23 april 2025 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben zo moe, kan wel een paard eten
geefquote:Op woensdag 23 april 2025 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het tijdelijke noodfonds energie is geopend, kreeg ik vandaag in de mail. Misschien is het iets voor je
Flikkert Etto met zijn denkbeeldige vriendinnetje over de grote rivieren heen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben zo moe, kan wel een paard eten
dat doet mij deugd, dan ga ik met deze gedachte in mijn autootje stappen. Joejoetjesquote:
Zeg je nou dat hij zich snel beledigd voelt?quote:
Zou niet durvenquote:Op woensdag 23 april 2025 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg je nou dat hij zich snel beledigd voelt?
waar hene?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doet mij deugd, dan ga ik met deze gedachte in mijn autootje stappen. Joejoetjes
hopelijk naar mij om chips te etenquote:
Alsof dat een mondiaal basisrecht is ipv een persoonlijk probleem.quote:
Inb4? Dat kan nietquote:
Mijn eten is bijna klaarquote:
Hard werken is nergens goed voor.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
"Topkok Jonnie Boer (60) overleden"
Oh ik wil ook wel energiequote:Op woensdag 23 april 2025 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het tijdelijke noodfonds energie is geopend, kreeg ik vandaag in de mail. Misschien is het iets voor je
wat heb je gemaakt?quote:
die hoop heb ik al opgegevenquote:
Beter een paar jaartjes schitteren dan als vanillevla je leven doorbrengen op de bank.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hard werken is nergens goed voor.
essssssssssssssssssie, essssssssssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssie de bostijgerinquote:
Kiepkluifjes, aardappelkrokEtto's en spinaziequote:
Etto aardappelkrokEtto!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essssssssssssssssssie, essssssssssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssie de bostijgerin
Hopjesquote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter een paar jaartjes schitteren dan als vanillevla je leven doorbrengen op de bank.
KIEPquote:Op woensdag 23 april 2025 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepkluifjes, aardappelkrokEtto's en spinazie
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
@4EverBlackEyedquote:
kan hij met kinderen overweg (indien van toepassing)quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke vragen zouden jullie stellen als je van iemand een hond zou overnemen?
Hoe heet de hondquote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Die bestaan ook niet meer.quote:
Nee hoor, hier is het heel stilquote:Op woensdag 23 april 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash komen ze ook bij jou langs?
"hoe zou je hem zelf marineren?"quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Die antwoorden heb ik al zeg maarquote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe heet de hond
Hoe oud
Hoe lang bij hun
Waarom weg
Goed met kinderen/andere honden/katten of juist alleen
Temperament
Medische issues
Getraind
proefritjequote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel het onderhoud kost.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedkoper dan een vent onderhoudenquote:
Ohquote:Op woensdag 23 april 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die antwoorden heb ik al zeg maar
dit kan echt niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
"kan ik em ruilen tegen deze vent?"quote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goedkoper dan een vent onderhouden
quote:
Dit vind ik wel goedequote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Favo eten?
Routines van de hond?
Wat voor manier van spelen/aandacht vindt ie fijn?
Die van mij kost niet zoveel, heb gelukquote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beleef je er ook meer plezier aan dan een vent?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dingen waar die bang van isquote:
Waarom doen ze de hond weg?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die antwoorden heb ik al zeg maar
Dat soberso. Maar voor die dingen die je bedoelt heb ik andere speeltjesquote:Op woensdag 23 april 2025 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beleef je er ook meer plezier aan dan een vent?
Ze zijn tijdelijk opvang van een gevonden hond die daadwerkelijk geen eigenaar hadquote:
Ik bedoel helemaal niks.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso. Maar voor die dingen die je bedoelt heb ik andere speeltjes
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit kan echt niet!Eerst in de oven en dan nog even krokant aanbakken en serveren met een zoetzuur sausje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh dat is ook niet heel chillquote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Vriendin van mij heeft trouwens onlangs een hond uit het asiel gehaald in nederland. Ze zeiden dat ie 7 jaar oud was o.i.d. Hond bleek al 12 te zijn
met after 8 ijs?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Zo, voedsel zit er weer in. Verspakketten uit de aanbiedingenbak.![]()
Nu after dinner dip.
Neem een ijsjequote:Op woensdag 23 april 2025 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Zo, voedsel zit er weer in. Verspakketten uit de aanbiedingenbak.![]()
Nu after dinner dip.
De kinderen van Jonnie Boer moesten ook hond eten om ze een wat sterker karakter mee te geven las ik net.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst in de oven en dan nog even krokant aanbakken en serveren met een zoetzuur sausje?
bij een asielhond is dat juist vaak niet duidelijk, dus hoe kunnen ze nou weten dat hij toch 12 is?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Vriendin van mij heeft trouwens onlangs een hond uit het asiel gehaald in nederland. Ze zeiden dat ie 7 jaar oud was o.i.d. Hond bleek al 12 te zijn
Hoezo maakt je dat sterker?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kinderen van Jonnie Boer moesten ook hond eten om ze een wat sterker karakter mee te geven las ik net.
quote:
beetje char siu achtigquote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst in de oven en dan nog even krokant aanbakken en serveren met een zoetzuur sausje?
Niet goed voor m'n dikke reet.quote:
Doorzagen en ringen tellen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
bij een asielhond is dat juist vaak niet duidelijk, dus hoe kunnen ze nou weten dat hij toch 12 is?
Ja dat kan niet meer he?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was zijn idee dus dat moet je aan hem vragen.
Wel goed voor het onderhoud van je dikke reetquote:
Dat zeiden ze bij de dierenarts na onderzoek. Dat ze schatten dat hij minimaal 12 is. Zeker geen 7.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
bij een asielhond is dat juist vaak niet duidelijk, dus hoe kunnen ze nou weten dat hij toch 12 is?
dat treft, net op tijd om buiten gezet te wordenquote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Oei volgens mij net op tijd thuis voor het kutweer begint te worden.
Heb het tegen gehouden voor je.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij de dierenarts na onderzoek. Dat ze schatten dat hij minimaal 12 is. Zeker geen 7.
Nou nou.quote:
Zeker een ras dat maximaal de 12 jaar oud haalt?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij de dierenarts na onderzoek. Dat ze schatten dat hij minimaal 12 is. Zeker geen 7.
Neeheequote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat treft, net op tijd om buiten gezet te worden
Vol?quote:
Ligt eraan.. zou de duitse herder van de buren best willen overnemen, is 1.5 jaar oud en getraind als politiehondquote:Op woensdag 23 april 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Hond van een ander zou ik echt van zijn leven lang nooit overnemen.
Of heeft die een heel zwaar leven gehad waardoor die 12 lijkt?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaquote:
Mja heel erg lang zal ie niet meer leven neequote:Op woensdag 23 april 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker een ras dat maximaal de 12 jaar oud haalt?
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
after 8 ijs met broccoli en garnalenpasta
Hopelijk heeft het beestje dan nog een mooie laatste paar maanden/jaren bij je vriendenquote:Op woensdag 23 april 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja heel erg lang zal ie niet meer leven nee
Ik zal jou eens garnalenpasta gevenquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal jou eens garnalenpasta geven
quote:
quote:
Nou goed dan. Dan eet ik de after eight ijs wel opquote:
Denk het welquote:Op woensdag 23 april 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het beestje dan nog een mooie laatste paar maanden/jaren bij je vrienden
Ja vind het ook bizarquote:Op woensdag 23 april 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het welMaar vond het wel bizar. Doet zo'n asiel dat met opzet? Hebben ze daar voordeel bij, liegen over de leeftijd van een hond? Dat je dat verschil als leek niet direct opmerkt is één, maar een asiel..
zeg...........quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Ohja,quote:Op woensdag 23 april 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
Niet iedere arts slaagt met een 10 natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij deelt al genoeg tikken uit in nws.
Ik ben al aan de beurt geweestquote:
dat moet een fout zijn, want Bos is een goeie gozerquote:Op woensdag 23 april 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben al aan de beurt geweest
Kijk maar
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
het is Ferry de roze flamingo die drinkt liever bier dan een baco
Ryan de Flamingo is wel een baasquote:Op woensdag 23 april 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
het is Ferry de roze flamingo die drinkt liever bier dan een baco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben al aan de beurt geweest
Kijk maar
![]()
Koentjuhquote:
dat werd net gedraaid in Deventerquote:
tis voornamelijk heel langzaam de bus die langs de IJssel gaat...quote:
Ik las dit te snel.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
koen, de man van drie knikkers en een elastiekje
Mijn vader haalt s ochtends lekkere bij de bakkerquote:
Binnenkort wel Songfestivalgekte in je landjequote:Op woensdag 23 april 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier elk jaar een koningsdagfeest in de stad, daar komen de locals ook graag naartoeBen al lang niet meer geweest.
Denk dat ik daar heel weinig van ga merken (gelukkig)quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Binnenkort wel Songfestivalgekte in je landje![]()
Neuh, andere dingen te doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik denk niet dat ik echt speciaal iets haal voor Koningsdag. Gaan jullie het wel op tv kijken?
Uiteraardquote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij de hema? *ka-tsjing, name dropping inkomsten*
nee, snap niet zo goed wat daar nou leuk aan is.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik denk niet dat ik echt speciaal iets haal voor Koningsdag. Gaan jullie het wel op tv kijken?
Het begint wel later dus misschien?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
zelf makenquote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat die toch lekkerder zijn dan die van de Bonirama.
Ik zie al helemaal voor me dat mensen een aanslag wilden plegen die ochtend en nu denken 'HE KUT ONZE PLANNING WAT NU ALLES LOOPT IN DE SOEP'quote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het begint wel later dus misschien?
weet ik nog niet. Soms kijk ik wel, soms kijk ik niet..quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
nope.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ook dat je overal vlinders ziet?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
overal...daarvoor ben ik in behandeling
yup..quote:Op woensdag 23 april 2025 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook dat je overal vlinders ziet?
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat mensen een aanslag wilden plegen die ochtend en nu denken 'HE KUT ONZE PLANNING WAT NU ALLES LOOPT IN DE SOEP'
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Chocolade vlinders?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook dat je overal vlinders ziet?
Jaquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je die cursus naaktfotografie mooi op zaterdag geven.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ah kak. Koningsdag zaterdag. En zo te zien is de doka daarom dus ook dicht. De week er na kan ik weer niet. Beetje balen dit.
Wim-Lex uitnodigen.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je die cursus naaktfotografie mooi op zaterdag geven.
Wacht, nu geef ik ineens de cursus?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je die cursus naaktfotografie mooi op zaterdag geven.
Taghi wil al jaren Amalia ontvoeren en iets snoods met haar doen op live TV.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat mensen een aanslag wilden plegen die ochtend en nu denken 'HE KUT ONZE PLANNING WAT NU ALLES LOOPT IN DE SOEP'
bah, smeerlap!quote:Op woensdag 23 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, nu geef ik ineens de cursus?
Ja kijk, dat kan nu niet, want ze zouden het om half 12 doen en dat moet nu half 2 worden en dan heeft Takkie z'n pedicure en de vluchtauto moet om half drie in de fik langs de A12 staan.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taghi wil al jaren Amalia ontvoeren en iets snoods met haar doen op live TV.
Oh, had alleen de TT gezien en dacht dat jij 'm gafquote:Op woensdag 23 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, nu geef ik ineens de cursus?
Perm ban he.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow dat is wel een heel lange vakantie
Degene die haar erbij heeft gelapt zal dit niet toestaan.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
@:datismijnmening maak nou gewoon een kloon![]()
@:Magamalia bestaat nog niet
Ditquote:Op woensdag 23 april 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene die haar erbij heeft gelapt zal dit niet toestaan.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene die haar erbij heeft gelapt zal dit niet toestaan.
Ditquote:Op woensdag 23 april 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft het er een beetje zelf naar gemaakt maar hier mis ik haar wel
De grap was dat ik een fotografiecursus geboekt had, en iemand maakte daar volgens mij toen naaktfotografie van.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, had alleen de TT gezien en dacht dat jij 'm gaf
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
@:datismijnmening maak nou gewoon een kloon![]()
@:Magamalia bestaat nog niet
als die perm is, kom je toch niet na een jaar terug?quote:
ditquote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 april 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft het er een beetje zelf naar gemaakt maar hier mis ik haar wel
Dimmy's kloon of de naaktfotografie?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
Laten we wel wezen daar heb ik geen bezwaar tegen. Maar het is niet alsof mensen voor die onzin in de rij staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |