SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, daar heb ik bij deze mensen geen behoefte aan...quote:Op woensdag 23 april 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt het je niet gezellig om samen met iemand te koken? Vond ik vroeger op kamers altijd wel leuk. Even wat contact met iemand.
Dan ken jij er meer dan ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
ik weet wel een aantal die zich aan willen sluiten bij de cursus met zwab
die hadden toch niet zo lang geleden besloten een stapje terug te doen?quote:
Ja en van sterrenrestaurant de Librije en had laatst ook een Real Life soapquote:
die tv serie is echt kei nieuwquote:Op woensdag 23 april 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en van sterrenrestaurant de Librije en had laatst ook een Real Life soap
Gaan we samen?quote:
Ja wel lekker hoor maatje. En met jou?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He vriend Haags.
Hoe gaat het ermee?
Ik ga zaterdag eens een kijkje nemen in de bosjes van Pex denk ik. Schijnt daar wel leuk te zijn met koningsdag, het is prima weer en er zit een hele leuke grote speeltuin. Verder kom ik ook erg graag in dat restaurant.quote:
Prima, lekker aan het genieten van de vakantie.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wel lekker hoor maatje. En met jou?
Leuk manquote:Op woensdag 23 april 2025 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, lekker aan het genieten van de vakantie.
5 dagen mijn dochter met haar neef en nichtjes gezien. Was erg lief. Mooi moment voor ze.
ik lees net. 23 maart was de laatste aflevering geweest.quote:
LeE's google is vaker stukkendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |