SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, daar heb ik bij deze mensen geen behoefte aan...quote:Op woensdag 23 april 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt het je niet gezellig om samen met iemand te koken? Vond ik vroeger op kamers altijd wel leuk. Even wat contact met iemand.
Dan ken jij er meer dan ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
ik weet wel een aantal die zich aan willen sluiten bij de cursus met zwab
die hadden toch niet zo lang geleden besloten een stapje terug te doen?quote:
Ja en van sterrenrestaurant de Librije en had laatst ook een Real Life soapquote:
die tv serie is echt kei nieuwquote:Op woensdag 23 april 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en van sterrenrestaurant de Librije en had laatst ook een Real Life soap
Gaan we samen?quote:
Ja wel lekker hoor maatje. En met jou?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He vriend Haags.
Hoe gaat het ermee?
Ik ga zaterdag eens een kijkje nemen in de bosjes van Pex denk ik. Schijnt daar wel leuk te zijn met koningsdag, het is prima weer en er zit een hele leuke grote speeltuin. Verder kom ik ook erg graag in dat restaurant.quote:
Prima, lekker aan het genieten van de vakantie.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wel lekker hoor maatje. En met jou?
Leuk manquote:Op woensdag 23 april 2025 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, lekker aan het genieten van de vakantie.
5 dagen mijn dochter met haar neef en nichtjes gezien. Was erg lief. Mooi moment voor ze.
ik lees net. 23 maart was de laatste aflevering geweest.quote:
LeE's google is vaker stukkendquote:
jonnie boer was echt soort van mijn heldquote:Op woensdag 23 april 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees net. 23 maart was de laatste aflevering geweest.
zelf niet gezien maar op site van het ad stond wat over dat verhaal van opvolging
Drukke boel altijd daar met Koningsdag. Wel gezellig en die speeltuin is helemaal prima idd.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag eens een kijkje nemen in de bosjes van Pex denk ik. Schijnt daar wel leuk te zijn met koningsdag, het is prima weer en er zit een hele leuke grote speeltuin. Verder kom ik ook erg graag in dat restaurant.
quote:
is een iets meer respectvolle reactie jaquote:
vandaar ook exquote:Op woensdag 23 april 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
En mijn ex dacht echt 'wtf. wat is er met jou'
Topkok in NLquote:
Boeken kun je naakt lezen en als je een beetje geconcentreerd leest, merk je ook niet als je wordt gefotografeerd. Kortom, een prima combinatie.quote:
Doen ze die kleedjes op die parkeerplaats zeker voor dat restaurant?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drukke boel altijd daar met Koningsdag. Wel gezellig en die speeltuin is helemaal prima idd.
quote:Op woensdag 23 april 2025 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Doen ze die kleedjes op die parkeerplaats zeker voor dat restaurant?
Daarom had ik gegoogled, het was heel verleidelijk om ook WIE te roepen zodat anderen ook eens weten hoe dat isquote:Op woensdag 23 april 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
is een iets meer respectvolle reactie jamaar eerder al over gehad dat de 'wie' reactie bietje kansloos is
Ja wel logisch ook natuurlijk. Ga lekker met het fietsje.quote:
Nieuw genre: fronsfoto's.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boeken kun je naakt lezen en als je een beetje geconcentreerd leest, merk je ook niet als je wordt gefotografeerd. Kortom, een prima combinatie.
Ah ok, nooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Topkok in NL
restaurant met meerdere Michelin sterren. Niet dat ik er ooit heb gegeten of heb willen eten, is het toch een bekende naam..
Ik kan het waarderen dat je het hebt gegoogeledquote:Op woensdag 23 april 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom had ik gegoogled, het was heel verleidelijk om ook WIE te roepen zodat anderen ook eens weten hoe dat is
Flink druk daar meen ik mij te herinneren. En als je bijtijds bent kun je de ouders van Sterre en Lieve zien bekvechten over de vermeende gereserveerde plekken.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wel logisch ook natuurlijk. Ga lekker met het fietsje.
Vorig jaar naar de Fred, dat vond ik niet zo eerlijk gezegd.
Ik probeer mezelf te beterenquote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan het waarderen dat je het hebt gegoogeled
quote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flink druk daar meen ik mij te herinneren. En als je bijtijds bent kun je de ouders van Sterre en Lieve zien bekvechten over de vermeende gereserveerde plekken.
Dit geldt bijna overal tegenwoordigquote:Op woensdag 23 april 2025 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]ja ik las er net toevallig wat over in het AD over dat plekken reserveren
Maar inderdaad man, veel te druk. Nergens echt op je gemak kunnen kijken.
Maar dat is koudquote:Op woensdag 23 april 2025 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boeken kun je naakt lezen en als je een beetje geconcentreerd leest, merk je ook niet als je wordt gefotografeerd. Kortom, een prima combinatie.
Ja dat mensen alleen interesse hebben als grapje ben ik inmiddels wel gewend.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
@:dezwabber zie de eerste heeft zich al gemeld
Is ook wel een beetje zo maar zo druk als daar had ik nog niet eerder meegemaakt. Bij andere markten had ik toch wat meer het gevoel dat ik wat meer kanten op kon zeg maar, op de Fred was het gewoon 1 richtingsverkeer.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit geldt bijna overal tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |