Zou niet durvenquote:Op woensdag 23 april 2025 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg je nou dat hij zich snel beledigd voelt?
waar hene?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doet mij deugd, dan ga ik met deze gedachte in mijn autootje stappen. Joejoetjes
hopelijk naar mij om chips te etenquote:
Alsof dat een mondiaal basisrecht is ipv een persoonlijk probleem.quote:
Inb4? Dat kan nietquote:
Mijn eten is bijna klaarquote:
Hard werken is nergens goed voor.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
"Topkok Jonnie Boer (60) overleden"
Oh ik wil ook wel energiequote:Op woensdag 23 april 2025 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het tijdelijke noodfonds energie is geopend, kreeg ik vandaag in de mail. Misschien is het iets voor je
wat heb je gemaakt?quote:
die hoop heb ik al opgegevenquote:
Beter een paar jaartjes schitteren dan als vanillevla je leven doorbrengen op de bank.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hard werken is nergens goed voor.
essssssssssssssssssie, essssssssssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssie de bostijgerinquote:
Kiepkluifjes, aardappelkrokEtto's en spinaziequote:
Etto aardappelkrokEtto!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essssssssssssssssssie, essssssssssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssie de bostijgerin
Hopjesquote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter een paar jaartjes schitteren dan als vanillevla je leven doorbrengen op de bank.
KIEPquote:Op woensdag 23 april 2025 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepkluifjes, aardappelkrokEtto's en spinazie
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
@4EverBlackEyedquote:
kan hij met kinderen overweg (indien van toepassing)quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke vragen zouden jullie stellen als je van iemand een hond zou overnemen?
Hoe heet de hondquote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Die bestaan ook niet meer.quote:
Nee hoor, hier is het heel stilquote:Op woensdag 23 april 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash komen ze ook bij jou langs?
"hoe zou je hem zelf marineren?"quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Die antwoorden heb ik al zeg maarquote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe heet de hond
Hoe oud
Hoe lang bij hun
Waarom weg
Goed met kinderen/andere honden/katten of juist alleen
Temperament
Medische issues
Getraind
proefritjequote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel het onderhoud kost.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedkoper dan een vent onderhoudenquote:
Ohquote:Op woensdag 23 april 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die antwoorden heb ik al zeg maar
dit kan echt niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
"kan ik em ruilen tegen deze vent?"quote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goedkoper dan een vent onderhouden
quote:
Dit vind ik wel goedequote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Favo eten?
Routines van de hond?
Wat voor manier van spelen/aandacht vindt ie fijn?
Die van mij kost niet zoveel, heb gelukquote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beleef je er ook meer plezier aan dan een vent?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dingen waar die bang van isquote:
Waarom doen ze de hond weg?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die antwoorden heb ik al zeg maar
Dat soberso. Maar voor die dingen die je bedoelt heb ik andere speeltjesquote:Op woensdag 23 april 2025 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beleef je er ook meer plezier aan dan een vent?
Ze zijn tijdelijk opvang van een gevonden hond die daadwerkelijk geen eigenaar hadquote:
Ik bedoel helemaal niks.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso. Maar voor die dingen die je bedoelt heb ik andere speeltjes
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit kan echt niet!Eerst in de oven en dan nog even krokant aanbakken en serveren met een zoetzuur sausje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh dat is ook niet heel chillquote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Vriendin van mij heeft trouwens onlangs een hond uit het asiel gehaald in nederland. Ze zeiden dat ie 7 jaar oud was o.i.d. Hond bleek al 12 te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |