met after 8 ijs?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Zo, voedsel zit er weer in. Verspakketten uit de aanbiedingenbak.![]()
Nu after dinner dip.
Neem een ijsjequote:Op woensdag 23 april 2025 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Zo, voedsel zit er weer in. Verspakketten uit de aanbiedingenbak.![]()
Nu after dinner dip.
De kinderen van Jonnie Boer moesten ook hond eten om ze een wat sterker karakter mee te geven las ik net.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst in de oven en dan nog even krokant aanbakken en serveren met een zoetzuur sausje?
bij een asielhond is dat juist vaak niet duidelijk, dus hoe kunnen ze nou weten dat hij toch 12 is?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Vriendin van mij heeft trouwens onlangs een hond uit het asiel gehaald in nederland. Ze zeiden dat ie 7 jaar oud was o.i.d. Hond bleek al 12 te zijn
Hoezo maakt je dat sterker?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kinderen van Jonnie Boer moesten ook hond eten om ze een wat sterker karakter mee te geven las ik net.
quote:
beetje char siu achtigquote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst in de oven en dan nog even krokant aanbakken en serveren met een zoetzuur sausje?
Niet goed voor m'n dikke reet.quote:
Doorzagen en ringen tellen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
bij een asielhond is dat juist vaak niet duidelijk, dus hoe kunnen ze nou weten dat hij toch 12 is?
Ja dat kan niet meer he?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was zijn idee dus dat moet je aan hem vragen.
Wel goed voor het onderhoud van je dikke reetquote:
Dat zeiden ze bij de dierenarts na onderzoek. Dat ze schatten dat hij minimaal 12 is. Zeker geen 7.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
bij een asielhond is dat juist vaak niet duidelijk, dus hoe kunnen ze nou weten dat hij toch 12 is?
dat treft, net op tijd om buiten gezet te wordenquote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Oei volgens mij net op tijd thuis voor het kutweer begint te worden.
Heb het tegen gehouden voor je.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Oei volgens mij net op tijd thuis voor het kutweer begint te worden.
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij de dierenarts na onderzoek. Dat ze schatten dat hij minimaal 12 is. Zeker geen 7.
Nou nou.quote:
Zeker een ras dat maximaal de 12 jaar oud haalt?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij de dierenarts na onderzoek. Dat ze schatten dat hij minimaal 12 is. Zeker geen 7.
Neeheequote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat treft, net op tijd om buiten gezet te worden
Vol?quote:
Ligt eraan.. zou de duitse herder van de buren best willen overnemen, is 1.5 jaar oud en getraind als politiehondquote:Op woensdag 23 april 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Hond van een ander zou ik echt van zijn leven lang nooit overnemen.
Of heeft die een heel zwaar leven gehad waardoor die 12 lijkt?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |