SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT's zijn gratis hoorquote:Op maandag 21 april 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
Kost ook weer centjes![]()
![]()
Beetje honger aan het krijgen
Ga eens kijken wat er in huis isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb net lunch opquote:Op maandag 21 april 2025 12:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Beetje honger aan het krijgen
Ga eens kijken wat er in huis is![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:quote:quote:quote:Op maandag 21 april 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
Kost ook weer centjes![]()
![]()
Klopt........ je hebt crazy nogquote:Op maandag 21 april 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
Kost ook weer centjesSmile, it's free therapy.![]()
Excuses aanvaardquote:Op maandag 21 april 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Oh ze had het over de tt![]()
Niet zeuren was mijn tt![]()
![]()
grappig om die miscommu te zienquote:Op maandag 21 april 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Oh ze had het over de tt![]()
Niet zeuren was mijn tt
Smile, it's free therapy.![]()
hmm ja dat is niet fijnquote:
maar voor 15 euries kun je daar lang reclamevrij op posten
Heeft me wel gekwetstquote:Op maandag 21 april 2025 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geheel onterecht![]()
Verdien je niet![]()
![]()
True..quote:Op maandag 21 april 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm ja dat is niet fijn
maar voor 15 euries kun je daar lang reclamevrij op posten
doe maar niet lillak...............quote:edit.. staat er namelijk wel goed
Volgens mij gaat de zon toch nog een beetje schijnen, althans het wordt lichter buiten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel zin in eigenlijkquote:
Maar zo eerst maar eens verse jus halen.
De smoothiebar was in nabijheid van de cocktailbar, dus sloeg steeds te vroeg af
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hier ben ikquote:Op maandag 21 april 2025 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel zin in eigenlijk
Maar zo eerst maar eens verse jus halen.
De smoothiebar was in nabijheid van de cocktailbar, dus sloeg steeds te vroeg af![]()
![]()
![]()
Zou hier ook regen volgens de weer app, maar nog niks gevallenquote:Op maandag 21 april 2025 12:29 schreef JustinK het volgende:
Hier komt er later vandaag wel regen aan
Houden zoquote:Op maandag 21 april 2025 12:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou hier ook regen volgens de weer app, maar nog niks gevallen![]()
![]()
Nope, ik lag er echt in en klapte de laptop dichtquote:Op maandag 21 april 2025 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in. Duurt nog minimaal anderhalf uur.
En mijn ogen ook
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ongeveer 12 uur geslapen de afgelopen 3 dagen. Paaspop geweest, was goed feestje wel, maar alles doet nu pijn, ik ben duidelijk de jongste niet meer.quote:
En de eerste nacht was het rond het vriespunt, dus erg koud in het tentje
Ah leuk wel.. Het weer was ook wel goed toch?quote:Op maandag 21 april 2025 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ongeveer 12 uur geslapen de afgelopen 3 dagen. Paaspop geweest, was goed feestje wel, maar alles doet nu pijn, ik ben duidelijk de jongste niet meer.
En de eerste nacht was het rond het vriespunt, dus erg koud in het tentje
Geen extra deken meegenomen dan?
Nee slaapzak was wel warm, maar kan niet slapen met iets over mn gezicht, dus mn neus vroor er bijna af 🥶quote:Op maandag 21 april 2025 12:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah leuk wel.. Het weer was ook wel goed toch?
Geen extra deken meegenomen dan?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Douchen en dan zo maar eens boodschappen doen
Zou het paasspul al in de aanbieding zijn bij de Appie?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ik kreeg net een appje of ik witte framboos cheesecake eitjes wilde want 1+1
Wow dan was t idd wel erg koudquote:Op maandag 21 april 2025 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee slaapzak was wel warm, maar kan niet slapen met iets over mn gezicht, dus mn neus vroor er bijna af 🥶
Oeh goeiequote:Op maandag 21 april 2025 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik kreeg net een appje of ik witte framboos cheesecake eitjes wilde want 1+1
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar overdag wel heerlijk, zonnig en precies warm genoegquote:
Alleen gisteravond de regen was wel jammer, maar gelukkig op de laatste dag, dan gewoon dingen nat de auto in en thuis laten drogen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jawel ff andere datum aanklikken in de app of sitequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is fijnquote:Op maandag 21 april 2025 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar overdag wel heerlijk, zonnig en precies warm genoeg
Alleen gisteravond de regen was wel jammer, maar gelukkig op de laatste dag, dan gewoon dingen nat de auto in en thuis laten drogen.![]()
Gelukkig droogt het wel snel.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja tent hangt al buiten en kleding in de wasmachine.quote:Op maandag 21 april 2025 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Gelukkig droogt het wel snel..
Alleen opletten dat ik de tent op tijd naar binnen haal
Mwa anders duurt het nog langer voor die droog isquote:Op maandag 21 april 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja tent hangt al buiten en kleding in de wasmachine.
Alleen opletten dat ik de tent op tijd naar binnen haal![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ahquote:Op maandag 21 april 2025 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik!![]()
![]()
Ik vond 't heel goed.
En tot 't eind spannend.ik zet hem op de lijst!
Las dat het een hele goede serie is, verhaal spreekt me ook aan.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
tapijt ontharen #katten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is dat nieuw?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goed de gebruiksaanwijzing van pasen gevolgd. Klassequote:Op maandag 21 april 2025 14:05 schreef KoningWouter het volgende:
Helemaal volgevroten en doorgespoeld met koffieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb even in YAZIO gekeken hoeveel kcal een paasei is. Gelukkig heb ik er maar 1 op.
🤝quote:Op maandag 21 april 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
Heb even in YAZIO gekeken hoeveel kcal een paasei is. Gelukkig heb ik er maar 1 op.
Vanochtend bij de koffiebrunch met mijn ouders de enige paasei van 2025 opBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Was wel bij een pannenkoekenhuis, dus heb vervolgens wel een pannenkoek op dus nevermind met die calorieën 😇Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
1? Knapquote:Op maandag 21 april 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
Heb even in YAZIO gekeken hoeveel kcal een paasei is. Gelukkig heb ik er maar 1 op.Trust nobody![]()
Jeetjequote:Op maandag 21 april 2025 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
🤝
Vanochtend bij de koffiebrunch met mijn ouders de enige paasei van 2025 op
Hpe doen jullie datTrust nobody![]()
Dit dus. Was ook m’n eerstequote:Op maandag 21 april 2025 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
🤝
Vanochtend bij de koffiebrunch met mijn ouders de enige paasei van 2025 opWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, en was m’n eerste dit jaar. En de laatste.quote:
Zelfdisciplinequote:
Heeft niks met discipline oid te maken hoor. Ik vind andere dingen lekkerder 😉quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik teveelquote:Op maandag 21 april 2025 14:16 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb dit jaar al 0 paaseitjes op.![]()
![]()
Ik moet zo aan een potje monopoly. Als ik veel geld win dan doe ik een rondje paaseieren trakteren hierBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hou je er niet van?quote:Op maandag 21 april 2025 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en was m’n eerste dit jaar. En de laatste.Trust nobody![]()
Mijn favoriete flathead 😉quote:Op maandag 21 april 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mister oizo!!!!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voor mij wel. Ik hou niet enorm van chocolade maar ik vind normaal zo’n puur paaseitje wel lekker. Maar nu neem ik het gewoon niet. Heb er een genomen uit beleefdheid. Dus ben er weer klaar mee.quote:Op maandag 21 april 2025 14:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heeft niks met discipline oid te maken hoor. Ik vind andere dingen lekkerder 😉Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hup Steven!quote:Op maandag 21 april 2025 14:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet zo aan een potje monopoly. Als ik veel geld win dan doe ik een rondje paaseieren trakteren hier![]()
![]()
Bedoelen jullie met paasei een chocolade eitje, of een geverfd gekookt ei?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
laat je haar zeker winnen he zodat je niks hoeft uit te delen hierquote:Op maandag 21 april 2025 14:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet zo aan een potje monopoly. Als ik veel geld win dan doe ik een rondje paaseieren trakteren hierSmile, it's free therapy.![]()
Ik hou meer van m’n gezondheidquote:
Win ze!quote:Op maandag 21 april 2025 14:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet zo aan een potje monopoly. Als ik veel geld win dan doe ik een rondje paaseieren trakteren hierTrust nobody![]()
Een chocolade paaseitjequote:Op maandag 21 april 2025 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Bedoelen jullie met paasei een chocolade eitje, of een geverfd gekookt ei?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Chocoquote:Op maandag 21 april 2025 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Bedoelen jullie met paasei een chocolade eitje, of een geverfd gekookt ei?![]()
![]()
Kssst ben fanatiek wel 😏😉quote:Op maandag 21 april 2025 14:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
laat je haar zeker winnen he zodat je niks hoeft uit te delen hierBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is maar net hoe belangrijk je iets vindt. Scheelt een hoop namelijk.quote:(qua discipline)
Maaaaar, niks tegen mensen die lekker die eitjes eten. Geef je groot gelijklekker doen als je dat wil.
![]()
Was het lekker?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel een stuk of 8 denk ikquote:
Wit caramel en wit praline
Wij ook. En moet echt m’n best doen om te winnen van kitten. Dat jong is er potverdorie goed in.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 14:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een stuk of 8 denk ik
Wit caramel en wit praline![]()
![]()
![]()
oeiiii zou het dan eerder spelen tegen de tijd dat dochter naar bed moet tenzij ze goed tegen haar verlies kanquote:
Gekookt chocolade eitjequote:Op maandag 21 april 2025 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Bedoelen jullie met paasei een chocolade eitje, of een geverfd gekookt ei?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zag paaseitjes liggen hier. Hazelnoot praline Caramel.
61 kcal per ei. Was gelijk genezen.
Haha naar bed sturen als ze dreigt te winnen mwoa mwoa 😊quote:Op maandag 21 april 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeiiii zou het dan eerder spelen tegen de tijd dat dochter naar bed moet tenzij ze goed tegen haar verlies kanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
We hadden wel bijna een chocolade eitjes-banaan tosti gemaakt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik vind qua zoete tostis eigenlijk alleen de appel kaneel tosti lekker
Ja ik nu ook, maar dat is ook wel lekkerder als je wat alcohol gedronken hebtquote:
opvoedkundig goed bezigquote:Op maandag 21 april 2025 14:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha naar bed sturen als ze dreigt te winnen mwoa mwoa 😊![]()
Ik word misselijk van tosti met een banaan of chocolade. Stom eigenlijk.
Heb liever kaas, pesto tomaat.
Of iets met truffel of brieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je dat al op?quote:Op maandag 21 april 2025 14:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik nu ook, maar dat is ook wel lekkerder als je wat alcohol gedronken hebtUw ADH vitamine Worst
15 jaar terug kregen we het monopoly spel cadeau van mijn zwager. Gingen we het voor de eerste keer spelen en toen werd mijn zwager zo boos, omdat ik een bepaalde deal niet wilde maken, dat hij boos naar huis ging. Daar plaag ik hem nog tot de dag van vandaag mee 😂quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3825 / +89 / +68 / 8748 / 9667
2. Moeraskat / 911 / +34 / +54 / 3086 / 3558
3. Dr.Mikey / 821 / +74 / +8 / 513 / 736
4. _UserName_ / 717 / +73 / +6 / 400 / 561
5. KillemWieft / 659 / +59 / +59 / 409 / 616
6. Bally-b / 532 / +0 / +92 / 180 / 264
7. hemarookworst / 475 / +71 / +6 / 1034 / 1296
8. loveislikeakiss / 467 / +39 / +9 / 2048 / 2392
9. gebrokenglas / 434 / +7 / +8 / 1690 / 2027
10. Lovely / 357 / +23 / +14 / 2262 / 2618
11. HappyCharly / 345 / +11 / +8 / 1293 / 1507
12. devzero / 306 / +0 / +0 / 315 / 412
13. Pinnenmutske / 279 / +5 / +12 / 274 / 383
14. StevenHyde / 270 / +6 / +15 / 1353 / 1619
15. kree / 244 / +6 / +50 / 814 / 955
16. aeque / 240 / +21 / +6 / 1254 / 1439
17. Fogel / 237 / +0 / +3 / 664 / 864
18. Soury / 235 / +0 / +3 / 307 / 413
19. mario390 / 200 / +0 / +0 / 21 / 57
20. sp3c / 197 / +0 / +6 / 271 / 362SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
15 jaar terug kregen we het monopoly spel cadeau van mijn zwager. Gingen we het voor de eerste keer spelen en toen werd mijn zwager zo boos, omdat ik een bepaalde deal niet wilde maken, dat hij boos naar huis ging. Daar plaag ik hem nog tot de dag van vandaag mee 😂!!!
Wordt ie dan weer boos?quote:Op maandag 21 april 2025 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
15 jaar terug kregen we het monopoly spel cadeau van mijn zwager. Gingen we het voor de eerste keer spelen en toen werd mijn zwager zo boos, omdat ik een bepaalde deal niet wilde maken, dat hij boos naar huis ging. Daar plaag ik hem nog tot de dag van vandaag mee 😂![]()
![]()
Jezusquote:Op maandag 21 april 2025 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
15 jaar terug kregen we het monopoly spel cadeau van mijn zwager. Gingen we het voor de eerste keer spelen en toen werd mijn zwager zo boos, omdat ik een bepaalde deal niet wilde maken, dat hij boos naar huis ging. Daar plaag ik hem nog tot de dag van vandaag mee 😂![]()
![]()
[..]
15 jaar terug kregen we het monopoly spel cadeau van mijn zwager. Gingen we het voor de eerste keer spelen en toen werd mijn zwager zo boos, omdat ik een bepaalde deal niet wilde maken, dat hij boos naar huis ging. Daar plaag ik hem nog tot de dag van vandaag mee 😂
Trust nobody![]()
Haha denk wel dat ik hem weer boos kan krijgen als ik inhoudelijk over de deal ga discuseren voor de lolquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon doenquote:Op maandag 21 april 2025 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha denk wel dat ik hem weer boos kan krijgen als ik inhoudelijk over de deal ga discuseren voor de lol![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
zou ik alleen maar leuk vinden om met zo iemand te spelen en dan proberen te winnen
![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha denk wel dat ik hem weer boos kan krijgen als ik inhoudelijk over de deal ga discuseren voor de lol![]()
Ja lekker trollen tochquote:Op maandag 21 april 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou ik alleen maar leuk vinden om met zo iemand te spelen en dan proberen te winnen
![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vertel me daar meer over?quote:Op maandag 21 april 2025 14:32 schreef JustinK het volgende:
Er is op FOK! toch ook zo'n spel waarbij mensen vaak boos worden als ze niet winnen?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 21 april 2025 14:32 schreef JustinK het volgende:
Er is op FOK! toch ook zo'n spel waarbij mensen vaak boos worden als ze niet winnen?
Trust nobody![]()
die laatste was hier laatst weer.......quote:
mario al een tijd niet meer gezien hier
quote:Op maandag 21 april 2025 14:32 schreef JustinK het volgende:
Er is op FOK! toch ook zo'n spel waarbij mensen vaak boos worden als ze niet winnen?
's nachtsquote:Op maandag 21 april 2025 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die laatste was hier laatst weer.......
mario al een tijd niet meer gezien hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haha oke, en nu weer op anoniem dus.quote:Op maandag 21 april 2025 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die laatste was hier laatst weer.......
mario al een tijd niet meer gezien hier
Ja Mario post alleen midden in de nacht geloof ik.![]()
aloa gaat wel vaker met een naam op anoniem en post dan verder onder een ander account.quote:Op maandag 21 april 2025 14:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha oke, en nu weer op anoniem dus.
Ja Mario post alleen midden in de nacht geloof ik.Smile, it's free therapy.![]()
Één van de 117 anderequote:Op maandag 21 april 2025 14:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aloa gaat wel vaker met een naam op anoniem en post dan verder onder een ander account.![]()
![]()
Vandaag nog niet, maar de afgelopen dagen gingen de ontbijttosties gepaard met een alcoholische versnaperingquote:
Nee al lang op anoniem, maar hij post gewoon door met z'n 117 kloontjesquote:Op maandag 21 april 2025 14:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als kloontje dan of zo?
Of sinds gisteren op anoniem...
Vragen, vragen...![]()
Haha okequote:Op maandag 21 april 2025 14:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee al lang op anoniem, maar hij post gewoon door met z'n 117 kloontjes![]()
Lekker johquote:Op maandag 21 april 2025 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, maar de afgelopen dagen gingen de ontbijttosties gepaard met een alcoholische versnaperingUw ADH vitamine Worst
Heb al de hele tijd een raar gevoel in mn knarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, meer soort van.... sloomheid?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
banaantje dan maarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik eet dat met yoghurt om bloedsuikerspiegelpieken te voorkomenUw ADH vitamine Worst
ik twijfelde of ik hem in de kwark zou doen. Maar heb hem al op.quote:Op maandag 21 april 2025 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet dat met yoghurt om bloedsuikerspiegelpieken te voorkomenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb eigenlijk afgesproken om te gaan sporten vanavond. Geen zin.
Maar geen zin is onzin. Ik haat 'geen zin'. Want ja, als ik geen zin heb in m'n werk, ga ik ook gewoon. Je hebt precies niks aan 'geen zin'.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja. En nu vraag ik me af of ik al m'n medicijnen op heb. Ik zie dat er 3 x een dosis uit de strip is. Maar ik twijfel of ik vanmorgen een nieuwe gepakt heb. Volgens mij wel.![]()
Het kan heel goed zijn dat ik zo laag zat net, dat ik ook echt nét die medicijnen op heb, maar het alweer ben vergeten. Als ik slecht zit met de spiegel, dan vergeet ik het gewoon binnen een minuut.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Komt wel goed, ik wacht gewoon even.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan zit m'n dopamine te laag.
Als het goed is, voel ik het wel binnen een half uur.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet je morgen werken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, ik heb vakantieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
volgende week vrijdag weer werkenquote:
Lekker!quote:Op maandag 21 april 2025 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik werk morgen ook niet, daarna weer welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb jij nog een keer wat langer vakantie?quote:Op maandag 21 april 2025 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
En komende tijd ook wel wat meer vrij![]()
De meet valt ook net na Hemelvaartsdag, dus dan ook vrij t/m Pinksteren
Uw ADH vitamine Worst
Het is dit jaar mijn ambitie om geen uren naar volgend jaar mee te nemen, want dat zijn al de wettelijke minimale aantal vakantieurenquote:Op maandag 21 april 2025 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb jij nog een keer wat langer vakantie?Uw ADH vitamine Worst
Ik verkoop die bovenwettelijke gewoon
Ja die wil ik ook gewoon lekker opmakenquote:Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is dit jaar mijn ambitie om geen uren naar volgend jaar mee te nemen, want dat zijn al de wettelijke minimale aantal vakantieuren![]()
ik ben weer thuisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Weet je wat ook lekker wandelen is? Met een broodje döner in je handquote:Uw ADH vitamine Worst
Deed je dat gisteren?quote:Op maandag 21 april 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker wandelen is? Met een broodje döner in je hand
Forum Opties Forumhop: Hop naar: